Ik hoop dat je gelijk hebt maat, maar ik denk het niet. Hij was in ieder geval goed van slag toen ik hem vanmorgen aan de lijn had.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens vriend weisman zou dit nooit pikken er is iets anders bezig hierzo
kan me niet schelen hoe het ooit bedoeld was ik wil nu gewoon iets leuks om naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:03 schreef seto het volgende:
alsof de mascotte ooit voor de vrouwtjes bedoeld was
dit blijft van origine een mannenreeks
Ik train altijd met Hardcore.... dr is niks beters om te trainen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:04 schreef kaasplankje het volgende:
zit ff muziek op te zoeken voor training hebben jullie nog aanvullingen dan
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kan me niet schelen hoe het ooit bedoeld was ik wil nu gewoon iets leuks om naar te kijken
Beetje jammer Awesome. Ik dacht dat we een team leken te worden. Ik zag iets van een alliantie opbloeien.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef Awesome_ het volgende:
Vooral clumsy..
snap jullie em? hahaha Omdat die dus moeilijk...
Never mind.
brrr net een beer. En geen schattigequote:
we konden nooit samen door 1 deur.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje jammer Awesome. Ik dacht dat we een team leken te worden. Ik zag iets van een alliantie opbloeien.
Beetje jammer.
Niet alles hoeft glad en gay.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
brrr net een beer. En geen schattige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |