abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150238871
Op Devon Island, een eiland dat toebehoort aan Canada, zijn de Mars Rovers getest voordat ze naar Mars zijn gestuurd. Devon Island is een groot onbewoond eiland dat karakteristieken heeft van Mars.





Nu even een sprong naar wat foto's die zijn gemaakt door 1 van de rovers op Mars:



Origineel:
http://www.nasa.gov/image(...)-2-pia16204_full.jpg

Is dit een knaagdier dat we hier zien, of is het een steen? Hier is een foto van een lemming die voorkomt op Devon Island:



Zoals je kunt zien hebben lemmings kleine korte ledematen. Dit is omdat ze leven in het arctisch gebied. Op de Mars foto kun je zien dat de steen die op een knaagdier lijkt, lijkt op een knaagdier met korte ledematen. Net zoals de lemmings die je vindt op Devon Island.

Dan de volgende foto:



Origineel:
http://mars.jpl.nasa.gov/msl/multimedia/images/?ImageID=6538

Zien we hier (middenin) een foto van een of ander bot? Op Devon Island vind je onder andere walrussen. Dit is een foto van een walrus skelet:



Kijk naar het grote bot onderaan in de rechtervoorpoot, net boven de "voet". Is de vreemde steen, zoals Nasa claimt, eigenlijk een bot van een walrus?

Dan de volgende foto:



Origineel:
http://mars.jpl.nasa.gov/(...)684021000E1_DXXX.jpg

Zien we hier de ruggengraat van bijv. een gestorven walrus? Links zijn duidelijk vreemde uitstekende "stenen" te zien die lijken op wervels. Op Devon Island zijn in ieder geval veel skeletten te vinden van walrussen, aangezien ze daar leven.

Wat er ook aan de hand is, het is in ieder geval zo dat Devon Island binnenkort zeer goed bewaakt zal zijn:

Now in its third year, the Northern Watch program calls for the installation of a set of six different monitors at Gascoyne Inlet on Devon Island.

http://www.ctvnews.ca/can(...)ctic-waters-1.479343

En jullie hebben misschien wel gehoord van de Mars rover die bijna niet meer verder kon omdat er zoveel stof op de zonnepanelen zat en waarbij er plots een dust-devil langskwam die de stof weer van de rover afblies waardoor hij weer verder kon.

Hier twee websites die laten zien dat de rovers misschien wel selectief worden schoongemaakt door iemand:

http://www.thelivingmoon.(...)ssion_Is_It_Real.htm

http://www.rense.com/general80/sunmr.htm

Hier twee foto's van deze bovenstaande websites:






En is dit hieronder een foto van iemand die de rover schoonmaakt?



http://www.dailymail.co.u(...)theorists-claim.html

En dit onderstaande is ingebouwd in de rover om te zorgen dat de kleuren van de camera goed gekalibreerd kunnen worden:




Waarom is in de onderstaande foto de blauwe kleur plotseling rood geworden? Is het omdat Nasa heeft zitten knoeien met de kleuren van de foto en alles roder wil laten lijken dan het is?





Is het dan toch zo dat we al een basis op Mars hebben en dat dit geheim gehouden wordt?

Dit is een foto van de Google Earth versie van Mars:



De ontdekker van dit iets, heeft het Bio Station Alpha genoemd. Hier is zijn video te zien:


Uiteraard volgens de Nasa zien we niets meer dan een artefact dat is ontstaan tijdens het nemen of verwerken van de foto's.

En als laatste, dit zijn mensen die voor het leger of Nasa hebben gewerkt en die getuigen dat foto's eerst worden bewerkt door Nasa voordat ze worden vrijgegeven:



Ik heb zelf het vermoeden dat we voor de gek worden gehouden door de Nasa.

De meeste bovenstaande informatie heb ik trouwens gehaald uit deze discussie:



[ Bericht 1% gewijzigd door Peesboekvagina op 03-03-2015 17:34:22 ]
  dinsdag 3 maart 2015 @ 06:18:37 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_150238942
Vanwaar deze interesse in dit soort dingen, TS?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_150238982
Goeie OP. Hoort mi niet in TRU maar in BNW.

NASA belazert de boel al sinds 1958. Verliefd en verblind denkt de hele wereld echter dat het een organisatie met credibiliteit is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:25:52 #4
430066 Robuust-koekje
altijd al robuust geweest.
pi_150239162
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 06:41 schreef El_Matador het volgende:
Goeie OP. Hoort mi niet in TRU maar in BNW.

NASA belazert de boel al sinds 1958. Verliefd en verblind denkt de hele wereld echter dat het een organisatie met credibiliteit is.
robuuster dan de gemiddelde Nederlander, maar toch zachter dan een beschuitje.
pi_150239199
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 06:18 schreef SpecialK het volgende:
Vanwaar deze interesse in dit soort dingen, TS?
Kun jij een interessanter onderwerp noemen dan ruimtevaart en buitenaards leven?
pi_150239537
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 06:41 schreef El_Matador het volgende:
Goeie OP. Hoort mi niet in TRU maar in BNW.

NASA belazert de boel al sinds 1958. Verliefd en verblind denkt de hele wereld echter dat het een organisatie met credibiliteit is.
inderdaad! 9/11 is een hoax
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150239583
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 04:58 schreef Peesboekvagina het volgende:
Op Devon Island, een eiland dat toebehoort aan Canada, zijn de Mars Rovers getest voordat ze naar Mars zijn gestuurd. Devon Island is een groot onbewoond eiland dat karakteristieken heeft van Mars.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu even een sprong naar wat foto's die zijn gemaakt door 1 van de rovers op Mars:

[ afbeelding ]

Is dit een knaagdier dat we hier zien, of is het een steen? Hier is een foto van een lemming die voorkomt op Devon Island:

[ afbeelding ]

Zoals je kunt zien hebben lemmings kleine korte ledematen. Dit is omdat ze leven in het arctisch gebied. Op de Mars foto kun je zien dat de steen die op een knaagdier lijkt, lijkt op een knaagdier met korte ledematen. Net zoals de lemmings die je vindt op Devon Island.

Dan de volgende foto:

[ afbeelding ]

Zien we hier (middenin) een foto van een of ander bot? Op Devon Island vind je onder andere walrussen. Dit is een foto van een walrus skelet:

[ afbeelding ]

Kijk naar het grote bot onderaan in de rechtervoorpoot, net boven de "voet". Is de vreemde steen, zoals Nasa claimt, eigenlijk een bot van een walrus?

Dan de volgende foto:

[ afbeelding ]

Zien we hier de ruggengraat van bijv. een gestorven walrus? Links zijn duidelijk vreemde uitstekende "stenen" te zien die lijken op wervels. Op Devon Island zijn in ieder geval veel skeletten te vinden van walrussen, aangezien ze daar leven.

Heb je ook linkjes naar de originele foto's van de Nasa? Of mogen we die zelf opzoeken?
pi_150239667
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:22 schreef MaGNeT het volgende:

Heb je ook linkjes naar de originele foto's van de Nasa? Of mogen we die zelf opzoeken?
Als dit al het belazeren van de bevolking is dan verwacht je dat NASA er voor zorgt dat er geen botten en marmotten op de foto's voor het publiek staan hè. Dus ik kan me niet voorstellen dat deze foto's op officiële websites te vinden zijn en waarschijnlijk gewoon zomaar foto's, niet door de Mars Rover gemaakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_150239690
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als dit al het belazeren van de bevolking is dan verwacht je dat NASA er voor zorgt dat er geen botten en marmotten op de foto's voor het publiek staan hè. Dus ik kan me niet voorstellen dat deze foto's op officiële websites te vinden zijn en waarschijnlijk gewoon zomaar foto's, niet door de Mars Rover gemaakt.
Je zal je nog verbazen over de arrogantie van die lui.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150239859
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als dit al het belazeren van de bevolking is dan verwacht je dat NASA er voor zorgt dat er geen botten en marmotten op de foto's voor het publiek staan hè. Dus ik kan me niet voorstellen dat deze foto's op officiële websites te vinden zijn en waarschijnlijk gewoon zomaar foto's, niet door de Mars Rover gemaakt.
Nee hoor, de geniale wetenschappers en Illuminati/Templars van NASA zijn ontmaskert door TS.
pi_150240006
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je zal je nog verbazen over de arrogantie van die lui.
En al vreemde namen ontdekt van medewerkers aan dit project?
pi_150240020
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als dit al het belazeren van de bevolking is dan verwacht je dat NASA er voor zorgt dat er geen botten en marmotten op de foto's voor het publiek staan hè. Dus ik kan me niet voorstellen dat deze foto's op officiële websites te vinden zijn en waarschijnlijk gewoon zomaar foto's, niet door de Mars Rover gemaakt.
Dit dus
pi_150240207
quote:
Is dit een knaagdier dat we hier zien, of is het een steen?
Een steen die enigszins lijkt op een knaagdier. Zoals we allemaal weleens iets in de wolken zien, of aan een menselijk gezicht denken bij deze wekker:


quote:
Zien we hier (middenin) een foto van een of ander bot?
Nee? We zien wat willekeurige witte dingen

quote:
Zien we hier de ruggengraat van bijv. een gestorven walrus?
Nee.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:32:37 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150241595
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

En al vreemde namen ontdekt van medewerkers aan dit project?
:D Jou naam kwam toch al naar voren!

Chewie als in....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150241997
Goede OP wel. Voor de rest zie ik geen reden voor de NASA om te liegen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_150242031
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D Jou naam kwam toch al naar voren!

Chewie als in....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog nooit op Mars geweest, wel in Canada
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:02:10 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150242310
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ben nog nooit op Mars geweest, wel in Canada
8-) je was aan het werk voor NASA in Canada ..
Geef maar toe!

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:51 schreef dimmak het volgende:
Goede OP wel. Voor de rest zie ik geen reden voor de NASA om te liegen.
Meer BNW gerelateerd!
BNW / Fakery in Space
BNW / Apollo Hoax #14 - who still believes NASA...?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150242581
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

8-) je was aan het werk voor NASA in Canada ..
Geef maar toe!

Nog erger, ingehuurd door een bedrijf waar de vorige VP of de USA in het bestuur zat en voor een project bij een bedrijf wat onder andere aspartaam maakt, beide bedrijven hebben overigens wel links met de NASA.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:15:43 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150242693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nog erger, ingehuurd door een bedrijf waar de vorige VP of de USA in het bestuur zat en voor een project bij een bedrijf wat onder andere aspartaam maakt, beide bedrijven hebben overigens wel links met de NASA.
Als we dat dan zo gaan bekijken!
Lambiekje Werkte als ict-er voor de overheid/belasting dienst! (roverheid)
Overheid belasting dienst regels bedenken voor zorgverzekeraars.
Zorgverzekeraars werken samen met ziekenhuizen.
Ziekenhuizen werken met artsen.
Lambiekje is Arts :o
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150243987
Wow... ik moet dit even allemaal verwerken.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:57:36 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_150244057
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:31 schreef Peesboekvagina het volgende:

[..]

Kun jij een interessanter onderwerp noemen dan ruimtevaart en buitenaards leven?
Ik snap de interesse in de richting. Alleen niet in de samenzweringstheorien. Het komt nogal cynisch over. Als je echt liefde hebt voor ruimtevaart dan hou je je daar niet mee bezig.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_150244920
Dit is idd meer BNW materiaal .. Effe overleggen :P
pi_150245052
Die ene steen lijkt in de verste verte niet op een knaagdier.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 13:11:26 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_150246194
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit is idd meer BNW materiaal .. Effe overleggen :P
Ik neem hem mee E_O.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:38:56 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150247112
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Die ene steen lijkt in de verste verte niet op een knaagdier.
Moet je El_matador even vragen die is Steen-expert!
Misschien kan hij jou vertellen of het een dier of een steen is, meer dan een foto en zijn kennis van foto's moet dat geen probleem voor hem zijn O-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')