Je bedoelt hont?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ga naar het asiel en haal een hond
Mwha is toch zielig voor dat beest halve dag alleen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Vanwaar die?
Honden zijn life en altijd blij als je weer thuiskomt. En als je een leuk exemplaar hebt, kun je dr ook heerlijk mee knuffelen ook
+quote:
Twee hondten halen dusquote:Op zondag 22 maart 2015 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwha is toch zielig voor dat beest halve dag alleen.
Je mag je natuurlijk ook zelf laten nemen he? Moet je alleen wel met een voorbinddildo op pad gaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef bechirti het volgende:
Waardoor je toch weer denkt dat je er een moet nemen. Bah bah bah.
Zoek andere vrienden.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef bechirti het volgende:
Een vriendin willen hebben om het in een samenleving cool is om een vriendin te hebben. Ik zeg je als ik in een kroeg kom dan heb ik zoveel sjans en toch doe ik er niks mee om vervolgens weer uitgelachen te worden. Van kijk hem vrouwen overal om zich heen maar hij doet niks. Maagd! Sukkeltje! Homo!. Waardoor je toch weer denkt dat je er een moet nemen. Bah bah bah.
Daarom dusquote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Offtopic gespuis hier
Ik heb geen vriendin wie wil met mij? Doei gr
Katten zijn tofquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Maar alleen als je van katten houdt
quote:
Ja beetjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben je een awkward nerdje?
Oeh daar hou ik van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja beetjeen jij hoe zie jij uit? A/s/l?
En zwangerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja beetjeen jij hoe zie jij uit? A/s/l?
Is dat jouw poes op je ava? Hihi snap je hem?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oeh daar hou ik van.
Wat wil je weten?
22/f/RotterdamEn jij?
Ja dat is mijn poes ja. Ze is soms wel chagrijnig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat jouw poes op je ava? Hihi snap je hem?
Wat heb je aan![]()
25/m/Den Bosch
Hebben wij nu?
Na een tijdje lijkt het me wel lastigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mensen die dat als belemmering zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |