Fok! peilingquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef Plausibel het volgende:
Ik meld me ook maar....
En wat is nu de bedoeling van deze verzameling vriend(in) loze mensen?
Je doet je naam wel eer aan iigquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:05 schreef Solo14 het volgende:
Langer dan een maand single.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Een groepstherapie sessie. Hier kun je je hart luchten en hier luisteren we naar elkaar. gaan we niet oordelen, en wordt er begrip getoond aan elkaar. Hier kunnen tips en tricks, verhaaltjes, klachten, etc. met elkaar gedeeld worden. Kortom, van alles eigenlijk. Wat ons bindt, is het kwellend vriend(in)loze bestaan en proberen het hier te verwerken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef Plausibel het volgende:
Ik meld me ook maar....
En wat is nu de bedoeling van deze verzameling vriend(in) loze mensen?
als je soms een relatie hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bestaan er ook part-time vrijgezellen?
Ik was tenminste even niet solo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ooit een soortgelijke date maar i.p.v een computer moest ik een warhammer figuur in elkaar zetten. Toen het tijd was voor de anime pauze zag ik de ondertiteling onder zijn anime.quote:
Ik kan het mis hebben maar was er niet al een reeks met de zelfde strekking?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:22 schreef topdeck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een groepstherapie sessie. Hier kun je je hart luchten en hier luisteren we naar elkaar. gaan we niet oordelen, en wordt er begrip getoond aan elkaar. Hier kunnen tips en tricks, verhaaltjes, klachten, etc. met elkaar gedeeld worden. Kortom, van alles eigenlijk. Wat ons bindt, is het kwellend vriend(in)loze bestaan en proberen het hier te verwerken.
[ afbeelding ]
>tfw no gf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |