Stuk of vijftien ja? En dan lekker bejaard en verward doen, yeah.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Post hier als je een kat gaat adopteren.
Oh yes.
Verdrietig zijn omdat ik in dit topic moet postenquote:
Ik heb er eentje op schoot nu.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Post hier als je een kat gaat adopteren.
Oh yes.
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoppa, volgende week een date waarschijnlijk.
Hopelijk mag ik binnenkort in het andere topic posten
Jij bent ook gay?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op schoot nu.
[..]
Hoe doe je dat?Tot nu toe lopen alle vrouwen voor me weg. En komen alleen psycho vrouwen op me af.
Bi. Maar mijn interesse voor vrouwen is groter dan voor mannen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Jij bent ook gay?
Ik had tot voor kort dus ook alleen maar psycho vrouwen, vandaar dat ik nu zo zenuwachtig ben, omdat dit het 2e normale meisje is wat ik ga daten.
?? Dit vraagt om uitleg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bi. Maar mijn interesse voor vrouwen is groter dan voor mannen.
Sommige vrouwen beginnen te schreeuwen als een speenvarken als ze mij alleen maar zien.
Dat gedeelte snap ik ook niet helemaal, maar het is me weleens overkomen ja.quote:
Lichamelijk of ook voor relaties?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bi. Maar mijn interesse voor vrouwen is groter dan voor mannen.
Sommige vrouwen beginnen te schreeuwen als een speenvarken als ze mij alleen maar zien.
Sowieso lichamelijk, voor relaties ben ik er nog niet helemaal over uit. Heb daar ook geen ervaring mee, dus vandaar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Lichamelijk of ook voor relaties?
Haha dit vraagt inderdaad om uitleg, heb je stekeltjes en een tuinbroek?
Oke, ik ben volledig gay, zoen heel soms met een jongen, maar verder dan dat gaat het niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sowieso lichamelijk, voor relaties ben ik er nog niet helemaal over uit. Heb daar ook geen ervaring mee, dus vandaar.
En nee, geen stiekels en ook geen tuinbroek. Wel een beetje tomboy, maar ik ben nu aan het switchen naar een wat vrouwelijkere stijl
Ik vind zowel mannen als vrouwen fijn. Vrouwen lichamelijk fijner, mannen fijner in de omgang. En als je dat kruist dan krijg je vaak vrouwen met stiekels en een tuinbroek.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Oke, ik ben volledig gay, zoen heel soms met een jongen, maar verder dan dat gaat het niet.
Haha ik ben ook meer tomboy dan vrouwelijk hoor, geen make-up en jurkjes voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |