Uh, oké.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:31 schreef 2thmx het volgende:
N.B. alle reacties van mannelijke, niet-gecastreerde FOK!kers die claimen niet ongewild door seksuele driften geleid te worden, worden bij voorbaat niet serieus genomen
Goed dat je open staat voor alle input!quote:N.B. alle reacties van mannelijke, niet-gecastreerde FOK!kers die claimen niet ongewild door seksuele driften geleid te worden, worden bij voorbaat niet serieus genomen
Als man beweren dat je niet geleid wordt door seksuele driften lijkt me eerder getroll.quote:
Mwah, het belemmert mij verder niet echt in ieder geval.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:37 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Als man beweren dat je niet geleid wordt door seksuele driften lijkt me eerder getroll.
Gebaseerd op wat doe je die veronderstelling eigenlijk?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:37 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Als man beweren dat je niet geleid wordt door seksuele driften lijkt me eerder getroll.
Ik dus niet schat, iedere keer dit soort domme opmerkingen...quote:Op maandag 2 maart 2015 22:37 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Jij zit de hele dag op bed jonko te smoken. Zoveel valt er ook niet te belemmeren.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, het belemmert mij verder niet echt in ieder geval.
De FOK!-steekproefdeskundigen melden zich ook. Overigens verbind ik er geen keiharde conclusies aan, ik geef slechts aan dat 't een overweging is die kennelijk voor sommige gecastreerde mannen bepalend is geweestquote:Op maandag 2 maart 2015 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een onderzoek met iets meer dan 100 mensen...
Ja daar zou ik ook keiharde conclusies uit trekken
Ja oké, goed punt.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij zit de hele dag op bed jonko te smoken. Zoveel valt er ook niet te belemmeren.
Maar je hebt een vrouwelijke gebruikersicoon, wow, verrassend, verwarrend, kan het niet handelen ;s ;squote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Ik dus niet schat, iedere keer dit soort domme opmerkingen...
De waarneming dat 99,9% van de puberjongens hun dagen vullen met masturberen; en 't daarna qua seksuele driften niet veel beter wordt. Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat doe je die veronderstelling eigenlijk?
Ik denk als een vrouw schijnbaarquote:Op maandag 2 maart 2015 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar je hebt een vrouwelijke gebruikersicoon, wow, verrassend, verwarrend, kan het niet handelen ;s ;s
Ik weet niet hoe het onderzoek is uitgevoerd, onder mannen van welke leeftijd. Maar het zou me niet verbazen als het voornamelijk 40+ mannen zijn, die laten zich wel vaker castreren om daarna lekker hun vrouw vol te kunnen blaffen zonder condoomquote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De FOK!-steekproefdeskundigen melden zich ook. Overigens verbind ik er geen keiharde conclusies aan, ik geef slechts aan dat 't een overweging is die kennelijk voor sommige gecastreerde mannen bepalend is geweest.
Als puber nooit last van gehad daar later na ook niet, dus wat is dit nou weer voor gezeur.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De waarneming dat 99,9% van de puberjongens hun dagen vullen met masturberen; en 't daarna qua seksuele driften veel beter wordt. Bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De FOK!-steekproefdeskundigen melden zich ook. Overigens verbind ik er geen keiharde conclusies aan, ik geef slechts aan dat 't een overweging is die kennelijk voor sommige gecastreerde mannen bepalend is geweest.
UhUh.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
FOK! is sowieso een zéér betrouwbare plek om informatie in te winnen, enquêtes te houden en de validiteit te testen.
zo, die 10 minuten zijn echt heel tijdrovend op een dag, ja..quote:Op maandag 2 maart 2015 22:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De waarneming dat 99,9% van de puberjongens hun dagen vullen met masturberen; en 't daarna qua seksuele driften niet veel beter wordt. Bijvoorbeeld.
Genoeg ervaringsdeskundigen danwel experts op ieder gebied hier tochquote:Op maandag 2 maart 2015 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
FOK! is sowieso een zéér betrouwbare plek om informatie in te winnen, enquêtes te houden en de validiteit te testen.
Spreek voor jezelf? Ik herken me totaal niet in het beeld wat je schetst. Iets zegt me dat je met jezelf in de knoop zit.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De waarneming dat 99,9% van de puberjongens hun dagen vullen met masturberen; en 't daarna qua seksuele driften niet veel beter wordt. Bijvoorbeeld.
Je verwart castratie met sterilisatie geloof ikquote:Op maandag 2 maart 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het onderzoek is uitgevoerd, onder mannen van welke leeftijd. Maar het zou me niet verbazen als het voornamelijk 40+ mannen zijn, die laten zich wel vaker castreren om daarna lekker hun vrouw vol te kunnen blaffen zonder condoom
Was daar laatst niet een programma over trouwens?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf? Ik herken me totaal niet in het beeld wat je schetst. Iets zegt me dat je met jezelf in de knoop zit.
Oh nou ja, ik herken me dan anders dan nogmaals totaal niet in het beeld dat je wil schetsenquote:Op maandag 2 maart 2015 22:42 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je verwart castratie met sterilisatie geloof ik.
Ja, Expeditie Poolcirkel, waar ze een lastige knoop moest ontknopenquote:Op maandag 2 maart 2015 22:42 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Was daar laatst niet een programma over trouwens?
Een bepaald percentage van de mannen kent inderdaad geen seksuele driften, vandaar de 99,9%quote:Op maandag 2 maart 2015 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf? Ik herken me totaal niet in het beeld wat je schetst.
Daar heb ik een speciaal tangetje voor,quote:Op maandag 2 maart 2015 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, Expeditie Poolcirkel, waar ze een lastige knoop moest ontknopen
Op FOK! zit die ene 0,01%.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:43 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een bepaald percentage van de mannen kent inderdaad geen seksuele driften, vandaar de 99,9%.
Kom eens met fatsoenlijke bronnen dan, lulhaan.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:43 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een bepaald percentage van de mannen kent inderdaad geen seksuele driften, vandaar de 99,9%.
Ik, en velen mannen met mij, hebben wel degelijk seksuele driften, maar laten ons er niet door leiden in het dagelijks leven. Dat is een heel groot verschil met de onzin die je hier verkondigt. Dus hup, huiswerk maken en naar bed.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:43 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Niet 24/7, dat beweer ik ook nietquote:Op maandag 2 maart 2015 22:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik, en velen mannen met mij, hebben wel degelijk seksuele driften, maar laten ons er niet door leiden in het dagelijks leven.
quote:Op maandag 2 maart 2015 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben gecastreerd maar had zo'n verschrikkelijk testosterone overschot dat het niet geholpen heeft
ik heb gevraagd of ik nog een keer gecastreerd kon worden aan de dokter maar dat kon niet
Get fucked.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Niet 24/7, dat beweer ik ook niet. Ik constateer slechts dat onbeheerste seksuele driften veel tijd en energie opslokken die je ook aan waardevollere zaken kan besteden, zoals zelfontwikkeling of het opbouwen van waardevolle (niet op seks gebaseerde) relaties.
Dat troll thoughquote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Niet 24/7, dat beweer ik ook niet. Ik constateer slechts dat onbeheerste seksuele driften veel tijd en energie opslokken die je ook aan waardevollere zaken kan besteden, zoals zelfontwikkeling of het opbouwen van waardevolle (niet op seks gebaseerde) relaties.
Ja, verkrachters hebben inderdaad moeite met sociaal contact.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaarquote:Op maandag 2 maart 2015 22:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, verkrachters hebben inderdaad moeite met sociaal contact.
Werk je bij stichting open deur ofzo?
Uh oké.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar. Met onbeheerste seksuele driften bedoel ik dat je niet kan kiezen wanneer je seksueel opgewonden wil zijn of meer in het algemeen seksuele gevoelens hebt, niet dat je je handelen niet kan beheersen.
Onbeheerste seksuele driften, heb ik het over. Zie het persoonlijke verhaal waar ik in de OP naar link; de persoon die dat stuk schreef, kan nu kiezen wanneer h/zij seksueel opgewonden wil zijnquote:Op maandag 2 maart 2015 22:54 schreef Spanky78 het volgende:
Als man zonder seksuele driften... waarvoor leef je dan nog?
Gastquote:
Ieniemienie wil haar geld terugquote:Op maandag 2 maart 2015 22:35 schreef Mika-Mika het volgende:
Ja gedaan. Heb er helaas wel een piepstemmetje aan overgehouden,...
Waarom zou je dat willen? Wat een verloren tijd.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat is echt een hele rare waarneming hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:40 schreef 2thmx het volgende:
Een hele ware vooral, zoals elke (99,9%) man je kan bevestigen. Maar goed, je bent vrouw, dus hoe meen je dit te kunnen weerspreken?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat is echt een hele rare waarneming hoor.
Dat heb ik hierboven nog genuanceerdquote:Misschien wil je graag dat élke man gedreven wordt door zijn seksuele driften en er niet aan kan ontkomen, omdat je dan zelf enigszins normaal lijkt.
Impliciet bevestig je hiermee juist wat ik schrijf over onbeheerste (en vaak ongewenste) seksuele driftenquote:Newsflash: volgens mij moet je ff in een kuip koud water gaan zitten en dan met een frisse blik nog eens opnieuw waarnemen
Dream on. En als je jezelf niet meer gelooft: zoek hulpquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:37 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een hele ware vooral, zoals elke (99,9%) man je kan bevestigen. Maar goed, je bent vrouw, dus hoe meen je dit te kunnen weerspreken?
[..]
Dat heb ik hierboven nog genuanceerd. Waar 't om gaat is dat je als man niet kiest wanneer je seksuele gevoelens hebt en dat dit veel tijd en energie kost die je ook anders kan besteden.
[..]
Impliciet bevestig je hiermee juist wat ik schrijf over onbeheerste (en vaak ongewenste) seksuele driften.
jij doet het vast in 1min dus 5x 1min per dag kan je vast wel 5min vroeger opstaan ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef 2thmx het volgende:
[..]
maar seks helpt juist tegen hoofdpijn en ik wordt al drie jaar niet meer ongesteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je hoofdpijn hebt en je regels hebt is eigenlijk hetzelfde.
Omdat een orgasme goed voelt. Ik zie geen enkele voordelen in castratie. Libido verlaagt, operatie ondergaan, vrouwelijke kenmerken krijgen...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:37 schreef 2thmx het volgende:
Impliciet bevestig je hiermee juist wat ik schrijf over onbeheerste (en vaak ongewenste) seksuele driften .
da's jammer want vrouwen zijn ook soms het geilst tijdens en na de mestruatiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
maar seks helpt juist tegen hoofdpijn en ik wordt al drie jaar niet meer ongesteld.
Gelukkig heb ik geen problemen met mijn libido.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:49 schreef redboyke het volgende:
[..]
da's jammer want vrouwen zijn ook soms het geilst tijdens en na de mestruatie
hopelijk heb je elke dag hoofdpijn dan
Volgens mij verdwijnen die driften geheel met chemische castratie...quote:Op maandag 2 maart 2015 22:56 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Onbeheerste seksuele driften, heb ik het over. Zie het persoonlijke verhaal waar ik in de OP naar link; de persoon die dat stuk schreef, kan nu kiezen wanneer h/zij seksueel opgewonden wil zijn.
Overigens zijn er natuurlijk tal van zaken in het leven veel waardevoller dan seksualiteit, maar dat terzijde.
Ik erken dat ik bepaalde seksuele driften heb, die waarschijnlijk voortkomen uit mijn onderbewustzijn (en/of biologie, whatever). In ieder geval dat ik dus zelf vrij weinig invloed heb op wat die driften precies zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:31 schreef 2thmx het volgende:
N.B. alle reacties van mannelijke, niet-gecastreerde FOK!kers die claimen niet ongewild door seksuele driften geleid te worden, worden bij voorbaat niet serieus genomen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik erken dat ik bepaalde seksuele driften heb, die waarschijnlijk voortkomen uit mijn onderbewustzijn (en/of biologie, whatever). In ieder geval dat ik dus zelf vrij weinig invloed heb op wat die driften precies zijn.
Maar ik ben een rationeel en 'psychisch gezond' mens, dus ik laat me nooit leiden door die driften. Ik ben me van deze driften bewust, en kan er voor kiezen om daar niet naar te handelen. Ze zijn dus hooguit van invloed op (of spelen een rol in) bepaalde afwegingen voorafgaande aan mijn weloverwogen en bewuste handelingen en daarmee gedrag.
Het verschil lijkt me overduidelijk, en ik vind het ergens een beetje verontrustend dat ik dit nog aan je uit moet leggen.
quote:Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef 2thmx het volgende:
Met onbeheerste seksuele driften bedoel ik dat je niet kan kiezen wanneer je seksueel opgewonden wil zijn of meer in het algemeen seksuele gevoelens hebt, niet dat je je handelen niet kan beheersen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |