SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Wel terechtquote:
Moisander erbuiten snap ik welquote:Op maandag 2 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Wel opvallend trouwens. Namen als Kramer, Antonia, Vako, Tighadouini, Slagveer, De Leeuw, Kazim, Moisander allemaal buiten de top 100. Dat slaat ook echt nergens op
Snap wel dat de grote namen al snel een lager cijfer krijgen vanwege het verwachtingspatroon, maar toch
Vrij extreem wel. Hij heeft niet zijn beste jaar, maar ook niet zo extreem dat hij meteen buiten de top 100 valt qua prestaties imo.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Moisander erbuiten snap ik welmaar de rest heb je een punt
Ja, dat is voor mij toch wel de grootste flop van allemaal. Ik was altijd wel fan van hem en het enige wat hem tegen leek te houden waren die blessures, maar juist nu hij eens lang fit is bakt hij er helemaal niks van.quote:
Zekerquote:
Scheelt dat een paar van die ploegen af en toe collectief wanpresterenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Wel opvallend trouwens. Namen als Kramer, Antonia, Vako, Tighadouini, Slagveer, De Leeuw, Kazim, Moisander allemaal buiten de top 100. Dat slaat ook echt nergens op
Snap wel dat de grote namen al snel een lager cijfer krijgen vanwege het verwachtingspatroon, maar toch
Eerlijk is eerlijk: Tighadouini is de laatste weken weer aardig bezig, maar een hele lange periode heeft hij ook bijzonder weinig rendement gehad. Leuke acties rond de middellijn, maar weinig tot geen goals en assists.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
wat?quote:
ohja tuurlijk. Heb het notabene zelf opstaan hierquote:Op maandag 2 maart 2015 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Roma-Juventus denk ikhet duurde even maar ik heb het door
heb je je helmpje wel op Timmetje?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja tuurlijk. Heb het notabene zelf opstaan hier
Is gewoon een kut hashtag. Niemand gebruikt hem. Zie op twitter vooral #juveroma (wat ook niet logisch is met Roma thuisquote:
Gebruik jij twitter?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is gewoon een kut hashtag. Niemand gebruikt hem. Zie op twitter vooral #juveroma (wat ook niet logisch is met Roma thuis)
Alleen om informatie te vergarenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gebruik jij twitter?
Vind dat niks voor jou
ZET DIE MUZIEK UIT!quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen om informatie te vergaren
En af en toe om Robin Haase te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |