Ey Kaneel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemeente belasting, rioolhffing, etc
361 euro gvd.
Mijn arme bankrekening. Voel me weer pauper nu.quote:
He, Etsu.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ey Kaneel.
Waar was je in de sauna zondag?Johannes heeft je wel gemist.
Dat weet ik niet, tot zover heb ik geen uitnodiging gezien.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, ik ga waarschijnlijk in april (in ieder geval deze maand niet) weer nasi eten bij Johannes. Dus dan zijn jij en Pax er ook wel bij toch?
Jazeker. Al waren we een beetje verdrietig omdat je nergens was te bekennen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, Etsu.
Ik kon niet helemaal naar Groningen komen. Ik moest mijn werk voorbereiden.
Ik heb Johannes ook gemist.
Hebben jullie het wel leuk gehad samen?
Komt vast wel goedquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, tot zover heb ik geen uitnodiging gezien.
Ik voel me momenteel ook wel behoorlijk pauper jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn arme bankrekening. Voel me weer pauper nu.
Sorry, als ik wat dichter bij jullie had gewoond, was ik zeker langsgekomen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker. Al waren we een beetje verdrietig omdat je nergens was te bekennen.
Ach, dat hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me momenteel ook wel behoorlijk pauper ja
ja twee minuten toen verder gezaptquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:40 schreef Fok-it het volgende:
Heeft een van jullie gister toevallig bizarre eters gekeken?
Was echt zo raarquote:
quote:
hoiquote:
Wel grappig ja. Was een vrouw met een kind van 1.5 en ze was zwanger. En ze at 5x per dag spaghetti met kaas. Meer nietquote:
depressiefquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:53 schreef supersof het volgende:
hoe voelen jullie je nu
ik voel me verdrietig
wat is er dan etsuquote:
Ben ziek dus niet geweldigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:53 schreef supersof het volgende:
hoe voelen jullie je nu
ik voel me verdrietig
ik wil het weten, vertelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
lang verhaal
komt uiteindelijk wel goed![]()
waarom ben jij verdrietig
nee morgenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ziek dus niet geweldig
Waarom? Je ging tch naar je vriend ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |