Waar is m'n grote vriend Tem?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Broekje uit en debat aan, we zitten er klaar voor
Ik heb even gezocht, maar hij zit hier niet in de kast en ook niet onder de tafel verstopt dus ik weet het nietquote:
Ik kom ook van Brabant maar ik ga denk ik niet stemmen. 9 vd 10 standpunten hier gaan over de boeren of milieu en dat interesseert me geen reetquote:Op maandag 2 maart 2015 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik woon trouwens voor 3 maanden tijdelijk in Breda en nu moet ik voor Brabant gaan stemmen
Maarja burgerplicht jwz
Opmerkelijk dat je gelijk onder je tafel gaat zoeken. Daar vertoeft hij vaak?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar hij zit hier niet in de kast en ook niet onder de tafel verstopt dus ik weet het niet
Meestal onder het bureau, maar ik was bang dat hij misschien verdwaald wasquote:Op maandag 2 maart 2015 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je gelijk onder je tafel gaat zoeken. Daar vertoeft hij vaak?
Beter verhaal dan dat sp mens, bedrijven creëren waarde waardoor er ook meer geld uiteindelijk beschikbaar komt voor zorg etc.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |