abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 2 maart 2015 @ 19:05:16 #1
35723 crew  GGMM
pi_150224217

quote:
Bas Dost gaat de wereld over
Bas Dost blijft de doelpunten uit zijn mouw schudden en dat valt op. Op Twitter kwam de naam van de 25-jarige spits van VfL Wolfsburg zo vaak voorbij dat hij zelfs wereldwijd trending topic werd.

Dost maakte in het Bundesliga-duel met Werder Bremen eigenhandig een 3-2 achterstand van zijn Duitse werkgever ongedaan. Dost scoorde in de 48e en 51e minuut. Beide keren verzorgde assistkoning Kevin de Bruyne de voorbereiding.

In twaalf competitieduels scoorde de oud-spits van sc Heerenveen en Heracles Almelo dit seizoen al dertien keer. Dost trof in zijn laatste zeven officiële duels twaalf keer doel voor Wolfsburg.

Onder andere dankzij de scoringsdrift van de aanvaller uit Deventer staat Wolfsburg tweede in de Bundesliga
quote:
Dost rijgt records aaneen met doelpuntenregen
De prestaties van Bas Dost bij VfL Wolfsburg grenzen aan het waanzinnige. Zondag tegen Werder Bremen (3-5) maakte hij zijn tiende en elfde competitiedoelpunt van 2015, waardoor hij opnieuw een aantal records verbrak.

Voor die elf goals had Dost slechts zes wedstrijden nodig. Het gebeurde in de historie van de Bundesliga nog nooit dat een speler na de eerste zes competitieduels in de Rückrunde al dubbele cijfers behaalde. In de laatste drie duels alleen maakte Dost liefst acht goals; dat presteerde geen enkele andere speler in de historie van de Bundesliga.

Met zijn imponerende productie laat Dost zelfs de Europese topscorer Cristiano Ronaldo achter zich. De Portugees van Real Madrid heeft gemiddeld 64 minuten voor een doelpunt nodig, terwijl de Deventer doelpuntenmachine in Duitse dienst elke 63 minuten scoort.

Met de doelpuntrijke triomf op Werder evenaarde Wolfsburg overigens een clubrecord, want de Volkswagenclub is nu al elf duels ongeslagen (acht zeges, drie gelijke spelen). Met zestien punten sinds de jaarwisseling is Wolfsburg de meest succesvolle Duitse club in 2015.

Door de treffers van Dost behoort de nummer twee van de Bundesliga qua doelpunten sinds de jaarwisseling overigens tot de Europese top. Van de clubs uit de grote vijf competities maakten alleen Barcelona (29) en Bayern München (22) meer goals dan Wolfsburg (20).

Wat een fenomeen _O_

Poll: Bas Dost moet geselecteerd worden voor het Nederlands elftal
Ja, doen.
Nee, dat is overdreven
Tussenstand:

[ Bericht 4% gewijzigd door GGMM op 02-03-2015 20:17:28 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150224705
Held! Mooi topic GGMM _O_
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin maandag 2 maart 2015 @ 19:59:22 #4
35723 crew  GGMM
pi_150226728
quote:
Weet ik, maar daar valt niet meer in te posten.
http://puu.sh/gjyRT/50a9a8541f.png
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 2 maart 2015 @ 20:12:42 #5
35723 crew  GGMM
pi_150227293
Hoe dan ook, eind deze maand is er weer interlandvoetbal.
Van Persie en vooral Huntelaar doen het niet echt goed bij hun club. Zijn ook beide geblesseerd momenteel, al weet ik niet voor hoelang.. Ben benieuwd of hij geselecteerd wordt. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 2 maart 2015 @ 21:07:41 #6
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150230252
Ik moet hier gepost hebben

#BasDostInOranje
graag op anoniem
  maandag 2 maart 2015 @ 21:07:59 #7
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150230263
BasDost met The Hunter in de spits. _O_
wooblabalurg
pi_150230360
Mooi topic _O_

itt de topics van jordi posten hier ook andere mensen :)
pi_150230393
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, eind deze maand is er weer interlandvoetbal.
Van Persie en vooral Huntelaar doen het niet echt goed bij hun club. Zijn ook beide geblesseerd momenteel, al weet ik niet voor hoelang.. Ben benieuwd of hij geselecteerd wordt. :)
Huntelaar zag ik zaterdag nog spelen dus die zal wel weer fit zijn. Weet niet of die 2 samen kunnen spelen (zou zomaar eens niet kunnen) maar aangezien Van Perziek is mag Dost het van mij samen met Huntelaar gaan doen
pi_150230426
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Huntelaar zag ik zaterdag nog spelen dus die zal wel weer fit zijn. Weet niet of die 2 samen kunnen spelen (zou zomaar eens niet kunnen) maar aangezien Van Perziek is mag Dost het van mij samen met Huntelaar gaan doen
Huntelaar verliet het veld met een blessure toch?
Zonder wrijving geen glans
pi_150230464
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Huntelaar verliet het veld met een blessure toch?
Zou kunnen.. ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Dan moet Bassie het maar doen.. Alle ballen op Bassie _O_
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:16:37 #12
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_150248313
Benieuwd of hij het zonder Kevin de Bruyne ook zou kunnen doen.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_150248432
Ja, oranje.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:52:41 #14
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150249435
Waarom zou je Huntelaar erbij willen hebben? Gewoon Memphis, Bas Dost en Robben en de rest kun je zelf invullen. Als je nog iemand voorin zet krijgt diegene toch niet de bal dus wat voor nut heeft het nou?
graag op anoniem
pi_150249663
Sowieso een kans geven. RVP valt toch continu tegen in Oranje en Huntelaar is niet in vorm. Ben overigens wel benieuwd of hij het goed zal doen aangezien hij veel minder voorzetten zal krijgen dan bij Wolfsburg. Hij is toch een type spits die juist voorzetten nodig heeft.
pi_150249937
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:16 schreef misteriks het volgende:
Snel naturaliseren die gast!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_150251021
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:16 schreef misteriks het volgende:
Eens. Het loopt nu geweldig, maar het blijft een speler die van anderen afhankelijk is. Volgend jaar in de CL gaan we ervan genieten :9~

Enige Heraclied die succesvol is geworden trouwens _O_
pi_150252151
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

En Folkert Velten dan? :{w
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_150252209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:13 schreef Hallojo het volgende:

[..]

En Folkert Velten dan? :{w
Buiten Almelo en de wedstrijden op zaterdag ;(
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 16:19:23 #20
138438 crew  Pizzakoppo
pi_150252366
Ik vind dat je goed kunt merken dat hij vroeger in een Ajax pyjama sliep. :)
pi_150285312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

FC Emmen
  woensdag 4 maart 2015 @ 15:54:43 #22
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_150285397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:59 schreef Wouterw17 het volgende:
Sowieso een kans geven. RVP valt toch continu tegen in Oranje en Huntelaar is niet in vorm. Ben overigens wel benieuwd of hij het goed zal doen aangezien hij veel minder voorzetten zal krijgen dan bij Wolfsburg. Hij is toch een type spits die juist voorzetten nodig heeft.
We hebben Willems en vdWiel, die kunnen een aardig voorzetje geven.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  Forum Admin vrijdag 6 maart 2015 @ 14:08:41 #23
35723 crew  GGMM
pi_150351242
quote:
Eretitel voor Dost in Duitsland
Bas Dost (25) is in Duitsland verkozen tot speler van de maand. De VfL Wolfsburg-aanvaller was dit seizoen in elke 63 minuten goed voor gemiddeld één doelpunt, een all-time record in de Bundesliga. In februari was hij in 4 duels 7 keer trefzeker.

Zelfs wereldsterren Cristiano Ronaldo en Lionel Messi kunnen op dit moment niet tippen aan de scoringsdrift van Dost.

Dost heeft zich met zijn uitstekende doelpuntenmoyenne diverse bijnamen verschaft. Zo wordt hij inmiddels Bum-Bum-Bas, Dost the Destroyer en 'Plattfuß-Bomber' genoemd.
Speler van de maand.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150352546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:52 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zou je Huntelaar erbij willen hebben? Gewoon Memphis, Bas Dost en Robben en de rest kun je zelf invullen. Als je nog iemand voorin zet krijgt diegene toch niet de bal dus wat voor nut heeft het nou?
Twee individualisten op de flanken :') Wat moet Dost in het centrum doen dan. Die krijgt geen voorzet
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 maart 2015 @ 14:44:20 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_150352662
De populariteit van Bas Dost bereikt in Duitsland ongekende hoogten. Enkele maanden terug was de lange spits niet eens basisspeler bij VfL Wolfsburg, maar na 13 goals in 12 duels ziet de wereld er heel anders uit. En is Dost opeens rapper.

Op de maat van het bij onze Oosterburen populaire 'Türlich, türlich' van het illustere duo Jan Delay & Das Bo mocht Plattfuß-bomber Dost voor een tv-programma van Sky Sports zijn eigen nummer inzingen. ,,Wir brauchen Bas, Bas. Wir brauchen Bas!'', rapt de goalgetter uit Deventer. Oftewel: we hebben Bas nodig. De donkere zonnebril en de snelle handgebaren van Dost maken het helemaal af.

De spits wacht met spanning op de voorselectie van Oranje die Guus Hiddink volgende week bekend gaat maken. Het moet gek lopen wil de 25 jaar oude en 1.98 meter lange spits later deze maand niet zijn interlanddebuut maken.

Dost werd vandaag uitgeroepen tot beste speler van de Bundesliga in de maand februari. Hij bleef Arjen Robben nipt voor.

:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')