Op onze school is dit het beste jaar sinds 10 jaar ofzo. Normaal zijn er elk jaar 3 vd 70 cum laude ongeveer. Dit jaar ziet 't er naar uit dat het er ~15 worden (toevallig allemaal NT'ersquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:07 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Ligt het aan mij of vallen de SE gemiddelden in dit topic dit jaar lager dan de voorgaande jaren? (natuurlijk ligt het deels aan mij, hehe)
Wij hebben geen cum laude. Er zijn wel een aantal leerlingen die waarschijnlijk met een gemiddelde boven de 8,0 slagen. Twee zelfs die geen enkel cijfer onder de 9 hebben (beide N&T/N&G'ers). Lijkt me fijn, om nu al je diploma te hebben. Bij ons is er ook geen enkele leerling met E&M met een >8,0 gemiddelde. Then again, er zijn er maar 13 t.o.v. 27 N&T'ers.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:09 schreef Census het volgende:
[..]
Op onze school is dit het beste jaar sinds 10 jaar ofzo. Normaal zijn er elk jaar 3 vd 70 cum laude ongeveer. Dit jaar ziet 't er naar uit dat het er ~15 worden (toevallig allemaal NT'ers).
Ik denk dat het wel te doen is, maar ik kan het niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:40 schreef Rickertman96 het volgende:
Dat laatste sowieso. Ik heb als ik kijk naar de bovenbouw nooit écht gebikkeld, een dag van te voren beginnen lukte m'n hele VWO carrière. Ik heb geen idee of je voor vakken als wisb/natuurkunde een dag van te voren zou kunnen beginnen.
Maar goed, dit verschilt uiteraard per persoon.
Btw, ik zat net ff te rekenen, stel ik haal dit voor m'n CE (stel, ga ik niet van uit want dit is shit):
NL 5,5 (7)
EN 5,0 (6.5)
FR 4,7 (7)
MAW 7 (7)
ECO 4,4 (6,4)
GS 7 (8)
WISA 5,0 (6,7)
Voor 2 leervakken bikkelen (ges en maw) en derest verneuken en gemiddelde hiervan is gewoon een 5,51 dus geslaagd. Tussenhaakjes staat mn SE gemiddelde, genoeg compensatie dus geslaagd.
Nee, hier ga ik dus niet van uit. Ik ga namelijk strijden. Maar dit is wel ff geinig
Als ik zou bikkelen had ik echt veel hoger gestaan, ben ik van overtuigd. Niet dat ik er nu slecht voor sta ofzo, ik vind het wel prima zo. Ik wil slagen: hoe boeit me geen fuck, cijferlijst boeit verder niet op m'n vervolgstudie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:46 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel te doen is, maar ik kan het niet.
Ik heb tot nu toe alles redelijk bij moeten houden om bij te blijven. Jij staat er ongeveer hetzelfde voor als ik (weliswaar met een ander profiel).
Oh, ik zou niet weten of ik hoger kan scoren. Ik denk het wel, maar de opbrengst van een 9 t.o.v. een 7 is te laag w.m.b.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Als ik zou bikkelen had ik echt veel hoger gestaan, ben ik van overtuigd. Niet dat ik er nu slecht voor sta ofzo, ik vind het wel prima zo. Ik wil slagen: hoe boeit me geen fuck, cijferlijst boeit verder niet op m'n vervolgstudie.
Ik zou heel hard kunnen werken en met allemaal 7-7.5s kunnen slagen, maar ik zou cum laude toch niet gered hebben. Dan vind ik het ook de moeite niet waard om hard te werken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:50 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Oh, ik zou niet weten of ik hoger kan scoren. Ik denk het wel, maar de opbrengst van een 9 t.o.v. een 7 is te laag w.m.b.
Ik denk dat ik het ook niet zou kunnen. Als je met alleen maar 9's weet te slagen zul je toch wel bruut slim moeten zijn en veel tijd willen/kunnen investeren, maar vooral bruut slim zijn. Ik denk dat ik gemiddeld ben.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:53 schreef Census het volgende:
[..]
Ik zou heel hard kunnen werken en met allemaal 7-7.5s kunnen slagen, maar ik zou cum laude toch niet gered hebben. Dan vind ik het ook de moeite niet waard om hard te werken.
8jes he. 't is goed te doen, maar alleen als je echt de discipline hebt om altijd je stof bij te houden, op te letten in de klas etc.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:55 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ook niet zou kunnen. Als je met alleen maar 9's weet te slagen zul je toch wel bruut slim moeten zijn en veel tijd willen/kunnen investeren, maar vooral bruut slim zijn. Ik denk dat ik gemiddeld ben.
Ik ken genoeg mensen die vwo hebben afgesloten met 9 a 10 voor zowel wisb en wisd. Ik verdenk onze school er overigens wel van dat het wisd niveau lager ligt dan in de rest van NL (schoolexamen) :S.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:59 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Een 9 voor wisD? *knielt voor de koning*
vreselijkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:08 schreef Census het volgende:
Vond 't altijd wel grappig wanneer zo'n chappie een blokuur wisb en wisd na elkaar had.. vrijdag 5-6-7-8e uur :'D.
18%? Teringgggquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:14 schreef Rickertman96 het volgende:
ja NTers zijn bikkels, wij EMers doen alles rustig aan
Bij ons was vorig jaar btw op het VWO 18% direct gezakt, was nog nooit voor gekomen op onze school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |