Als je het echt niet kon stond je wss wel slechter.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:42 schreef Poemgirl het volgende:
VWO NT/NG
Biologie: 6,7
Combi: 8
Duits: 7,0
Engels: 8,3
Kunst: 7,8
Natuurkunde: 5,9 (komt nog wel een cijfer bij van een toets die belabberd ging, ik kan dit vak absoluut niet..)
Nederlands: 7,1
Scheikunde: 5,8
Wiskunde B: 6,1
Rekentoets: 8
Profielwerkstuk: 8,2
Helaas was 5 vwo een kutjaar voor mij, anders had ik er waarschijnlijk heel anders voor gestaan.. (heb dit jaar bijna alleen maar voldoendes gehaald op natuurkunde na) Ik ben gelukkig al wel geselecteerd voor mijn droomstudie, maar aan de andere kant maakt dat het alleen maar spannender.
Met zo'n instelling zou ik een tussenjaar nemen...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:06 schreef gar88 het volgende:
NT/NG (dubbelprofiel) VWO
Nederlands 8,0
Engels 8,4
Latijn 8,3
Aardrijkskunde 8,8
Wiskunde B 8,8
Natuurkunde 8,5
Scheikunde 9,5
Biologie 8,8
Nog geen examenstress dus. Wel stress over wat ik ga studeren, heb nog 6 dagen om me ergens voor in te schrijven :p.
Gefeliciteerd alvast met het behalen van je diploma lolquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:06 schreef gar88 het volgende:
Nederlands 8,0
Engels 8,4
Latijn 8,3
Aardrijkskunde 8,8
Wiskunde B 8,8
Natuurkunde 8,5
Scheikunde 9,5
Biologie 8,8
Nog geen examenstress dus. Wel stress over wat ik ga studeren, heb nog 6 dagen om me ergens voor in te schrijven :p.
Groepsprojecten en praktische opdrachten e.d. scoorde ik goed op, ook dingen met radioactiviteit. De rest heb ik eigenlijk behoorlijk verpest.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:20 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Als je het echt niet kon stond je wss wel slechter.
Niveau? Welke wiskunde?quote:Op zondag 26 april 2015 13:25 schreef hahadoei het volgende:
Nederlands: 6,1
Engels: 6,9
Geschiedenis: 5,5![]()
Wiskunde: 5,5![]()
Economie: 6,1
M&O: 5,1
Dit gaat helemaal goed komen! Cum laude! Niet officieel dan, maar toch...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:06 schreef gar88 het volgende:
Nederlands 8,0
Engels 8,4
Latijn 8,3
Aardrijkskunde 8,8
Wiskunde B 8,8
Natuurkunde 8,5
Scheikunde 9,5
Biologie 8,8
wat de fuck. Hoe haal je ooit zo hoog manquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:06 schreef gar88 het volgende:
Nederlands 8,0
Engels 8,4
Latijn 8,3
Aardrijkskunde 8,8
Wiskunde B 8,8
Natuurkunde 8,5
Scheikunde 9,5
Biologie 8,8
Wat moet je allemaal doen bij de staatsexamen mondeling voor Wiskunde B?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:01 schreef RRuben het volgende:
NG/NT VWO
Nederlands: 6,5
Duits: 6,6
Engels: 7,2
Economie: 6,7
Wiskunde A: 7,9
Wiskunde B (staatsexamen) : nog geen cijfer maar Wis B is easy
Natuurkunde: 7,5
Scheikunde: 6,6
Biologie: 6,8
Al afgerond:
Algemene Natuurwetenschappen (ANW): 7,5
Maatschappijleer: 7
Klassieke Culturele Vorming (KCV): 6,6
Godsdienst: 7,1
Profiel werkstuk: 7
Rekenen: 8
Lichamelijke opvoeding (): Voldoende
Dus combi-cijfer is een 7.
een paar opdrachten voor die tijd voorbereiden en met hun bespreken, dan wat vragen over de stof en dan een presentatie over een keuzeonderwerp. Denk ikquote:Op donderdag 30 april 2015 22:04 schreef Moccie het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen bij de staatsexamen mondeling voor Wiskunde B?
Ik ben altijd beter op papier dan wanneer ik praatquote:Op donderdag 30 april 2015 22:09 schreef RRuben het volgende:
[..]
een paar opdrachten voor die tijd voorbereiden en met hun bespreken, dan wat vragen over de stof en dan een presentatie over een keuzeonderwerp. Denk ik
ja ik vind het ook allemaal wel vaag en ik hoop dat het lukt. Anders heb ik niks om te studeren volgend jaarquote:Op donderdag 30 april 2015 22:17 schreef Moccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd beter op papier dan wanneer ik praat
Heb ook wel eens overwogen om staatsexamen te doen, maar de procedure die online stond vond ik te vaag voor woorden.. In ieder geval succes, gaat je zo te zien lukken.
welk niveau? Verder wel goede cijfers aangezien je veel werktquote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:17 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Ned 6,0
Eng 6,6
Duits 6,7
WisB 7,6
WisD 6,8
Natk. 7,8
Sk. 6,6
Bio 6,4
Rekentoets 9,0
Niet al te hoog, maar ik ben erg lui. Ik werk hiernaast nog ~24 uur/week, waardoor ik ook niet erg veel tijd heb om me bezig te houden met school.
vwoquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
welk niveau? Verder wel goede cijfers aangezien je veel werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |