Ik denk dat mensen sneller geneigd zijn 'goede' cijfers te posten dan 'matige' cijfers. Zegt eigenlijk ook wel weer wat over ons bedenk ik me net...quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:36 schreef meneerstroopwafel het volgende:
[..]
WOW! Jij gaat sowieso slagen. Op dit moment komen er redelijk veel vwo'ers die N&T/N&G doen op dit topic af. Ik voel me echt minder nu
Jij zou serieus echt met jouw rapport moeten opscheppen. Hoe kun je in hemelsnaam zulke hoge cijfers halen. Ik denk ook dat ik de helft van jouw IQ heb, misschien daarom.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:42 schreef darthsideaus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen sneller geneigd zijn 'goede' cijfers te posten dan 'matige' cijfers. Zegt eigenlijk ook wel weer wat over ons bedenk ik me net...
Huiswerk maken doet wonderenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef meneerstroopwafel het volgende:
[..]
Jij zou serieus echt met jouw rapport moeten opscheppen. Hoe kun je in hemelsnaam zulke hoge cijfers halen. Ik denk ook dat ik de helft van jouw IQ heb, misschien daarom.
Cum laude materieel, dat zie je niet vaakquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:35 schreef darthsideaus1 het volgende:
VWO NT/NG
Nederlands: 8,0
Engels: 7,3
Wiskunde B: 9,6
Duits: 8,7
Natuurkunde: 8,9
Scheikunde: 9,6
Biologie: 8,2
Management & Organisatie: 8,9
Informatica - 9
Combinatiecijfer - 9
Hele mooie lijstquote:Op woensdag 8 april 2015 14:59 schreef Erwa het volgende:
Havo EM/CM
Nederlands 8,1
Frans 9
Duits 7,7
Engels 8,1
Geschiedenis 7,2
Aardrijkskunde 7,3
Economie 6,5
Wiskunde A 8,2
Combinatiecijfer 9
Netjes, dat kan prima met zulke cijfers. Ook CM/EM of een heel ander profiel?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef Erwa het volgende:
[..]
Misschien wel, ik ga iig eerst nog vwo doen.
Nee, gewoon precies hetzelfde pakket en ik neem informatica er nog bij.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Netjes, dat kan prima met zulke cijfers. Ook CM/EM of een heel ander profiel?
Goede cijfers halen heeft niet alleen met intelligentie te maken maar ook me discipline. Ik denk dat dat tweede zelfs belangrijker is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef meneerstroopwafel het volgende:
[..]
Jij zou serieus echt met jouw rapport moeten opscheppen. Hoe kun je in hemelsnaam zulke hoge cijfers halen. Ik denk ook dat ik de helft van jouw IQ heb, misschien daarom.
Tofquote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef Erwa het volgende:
[..]
Nee, gewoon precies hetzelfde pakket en ik neem informatica er nog bij.
Tja, ik heb een tijdje Spaans gehad en vond dat maar lastigquote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tofde enige keer dat ik voor Frans een 9 stond was in de brugklas, daarna maar Spaans genomen aangezien ik van Frans niets meer bakte. Lastige taal
Ik doe echt m'n best voor school en als ik m'n best heb gedaan haal ik hoogstens een 8. Ik ben niet ontevreden met mijn eigen cijferlijst, maar die van anderen zijn echt vele malen beter. Ik probeer altijd m'n best te doen, al het huiswerk te maken en alle opdrachten op tijd in te leveren. Ik denk dat in mijn geval intelligentie wel een rol speelt.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Goede cijfers halen heeft niet alleen met intelligentie te maken maar ook me discipline. Ik denk dat dat tweede zelfs belangrijker is.
Zeker zeker. Maar het zal eerder zo zijn dat een minder intelligent iemand met een goede inzet hoge cijfers haalt dan dat een intelligent iemand met een matige inzet dat doet.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:43 schreef meneerstroopwafel het volgende:
[..]
Ik doe echt m'n best voor school en als ik m'n best heb gedaan haal ik hoogstens een 8. Ik ben niet ontevreden met mijn eigen cijferlijst, maar die van anderen zijn echt vele malen beter. Ik probeer altijd m'n best te doen, al het huiswerk te maken en alle opdrachten op tijd in te leveren. Ik denk dat in mijn geval intelligentie wel een rol speelt.
Dat klopt. Want er zijn ex-vwo'ers bij mij die havo 5 doen en ik haal hogere cijfers dan hun, soms...quote:Op woensdag 8 april 2015 16:50 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Zeker zeker. Maar het zal eerder zo zijn dat een minder intelligent iemand met een goede inzet hoge cijfers haalt dan dat een intelligent iemand met een matige inzet dat doet.
Opscheppen is ook een vak, apart....quote:Op woensdag 8 april 2015 16:57 schreef meneerstroopwafel het volgende:
[..]
Dat klopt. Want er zijn ex-vwo'ers bij mij die havo 5 doen en ik haal hogere cijfers dan hun, soms...
Ja, dat is aardig vervelend. Helemaal als je een 'off-week' hebtquote:Op woensdag 8 april 2015 17:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Maar goed, het enige waar ik een beetje tegenop kijk is die 5,5 regeling
Dit is 'm officieel nuquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:31 schreef Rickertman96 het volgende:
VWO 6:
Nederlands: 7,0
Frans: 7,0
Engels: 6,5
Economie: 6,4
WisA: 6,7
Maw: 7,0
Geschiedenis: 8,0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |