abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6665424
heeft dit echt extra waarde in het sexspel?
Ik vind persoonlijk een piercing in clitoriskapje mooi maar goed kan me voorstellen dat niet elke vrouw dat prettig zal vinden
Geef me een pilsje en je weet dat ik met je proost
pi_6665542
Lijkt me nou niet het toppunt van genot, nee...
pi_6666529
Ik heb een staafje in mijn klithood en ja het verrijkt je sexleven

In de 1ste plaats heb ik hem laten zetten omdat ik het mooi vind, maar het sexueel genot is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi meegenomen.

Het is gevoeliger, eerlijk gezegd duurt het iets langer voordat ik klitoreel klaarkom(dit hebben andere met een klithoodpiercing bevestigd), maar de beloning is groot, het orgasme is veel intenser.

Ja er is een flink verschil tussen voor en na.

Ik heb 2 dagen zonder mijn piercing geleeft, het balletje was eraf gegaan en de piercing was tijdens een heftige beurt eruit gegaan, ik kreeg hem er zelf niet meer in(zacht vlees is lastig) dus moest 2 dagen wachten totdat de piercer tijd had.
Goden wat heb ik mijn piercing gemist, ik voelde me naakt, zo naakt!!
Ik miste hem dus heel heel heel erg, ik wil nooit meer zonder mijn klithoodpiercing.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_6666593
quote:
Op woensdag 6 november 2002 22:07 schreef Roellio het volgende:

piercing in clitoris.

Piercing IN de clitores zelf
Het is erg zeldzaam en niet zo heel slim, er bestaat een redelijke kans dat er een minuscuul foutje word gemaakt en dan kan je je sexueel genot wel vergeten, geen gevoel meer dus.

klithood

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 7 november 2002 @ 14:22:33 #6
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6675892
quote:
Op woensdag 6 november 2002 22:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Piercing IN de clitores zelf
Het is erg zeldzaam en niet zo heel slim, er bestaat een redelijke kans dat er een minuscuul foutje word gemaakt en dan kan je je sexueel genot wel vergeten, geen gevoel meer dus.

klithood

De zeldzaamheid komt alleen omdat niet elke clitoris geschikt is voor een piercing door de clitoris zelf heen en dat komt weer door de grote van de klit!!

Verder is een clitoris piercing niets anders dan een eikelpiercing, alleen is de eikel ietsjes groter!!!

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 7 november 2002 @ 14:24:52 #7
27929 piere
doe mij maar bier
pi_6675940
au...
fok you ja!
pi_6676089
quote:
Op donderdag 7 november 2002 14:22 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

De zeldzaamheid komt alleen omdat niet elke clitoris geschikt is voor een piercing door de clitoris zelf heen en dat komt weer door de grote van de klit!!

Verder is een clitoris piercing niets anders dan een eikelpiercing, alleen is de eikel ietsjes groter!!!

Eikelpiercing .....
Lijkt me helemaal niets... Alleen het laten zetten lijtk me verschrikkelijk.
Iets door je eikel heen!! Maaaaaaaaaaa .... noooooit
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
pi_6676936
Wel ik ken geeneen piercer(ik ken er persoonlijk 3 en heb er met meer gesproken) die een klit piercing zet om het risiko dat het gevoel verloren gaat.

Tja misschien gaat het wel als je een reus van een klit hebt, dat kan best, maar de meeste vrouwen hebben geen klein pikkie, dat zijn echt de uitzonderingen.

pi_6691241
zelf ben ik in het bezit van een behoorlijk dikke 'hafada-piercing' ...

wanneer er een ring inhangt raakt deze de klit van mn vriendin tijden de daad ....

brengt aardig wat gegrom met zich mee kan ik je vertellen .....

... fart.
  vrijdag 8 november 2002 @ 09:14:27 #11
27929 piere
doe mij maar bier
pi_6691249
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 09:13 schreef 3MinuteHero het volgende:
zelf ben ik in het bezit van een behoorlijk dikke 'hafada-piercing' ...

wanneer er een ring inhangt raakt deze de klit van mn vriendin tijden de daad ....

brengt aardig wat gegrom met zich mee kan ik je vertellen .....

deed dat geen au dan??
fok you ja!
  vrijdag 8 november 2002 @ 10:32:15 #12
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_6692134
weet je wat lekker is?

Als er iemand langskomt om qguiche te eten.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_6693202
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 10:32 schreef Smots het volgende:
weet je wat lekker is?

Als er iemand langskomt om qguiche te eten.

Iemand in gedachten?
Come closer!
  vrijdag 8 november 2002 @ 15:17:31 #14
10785 Smots
pi_6698252
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 11:38 schreef Evy het volgende:

[..]

Iemand in gedachten?

oh ja hoor
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_6736208
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 15:17 schreef Smots het volgende:

[..]

oh ja hoor

Fijn voor je!

wie?

Come closer!
  maandag 11 november 2002 @ 18:46:16 #16
10785 Smots
pi_6743950
quote:
Op maandag 11 november 2002 10:46 schreef Evy het volgende:

[..]

Fijn voor je!

wie?

Nou, gewoon.
die ene.
pi_8570531
Ik heb een eikelpiercing.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_8576028
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb een eikelpiercing.

[afbeelding]

Jij zit net op internet zeker ?
pi_8576107
quote:
Op donderdag 7 november 2002 14:22 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Eikelpiercing! au! au!
Nee, dat echt nooit! Maarja als er mensen zijn die dit prettig vinden....
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_8598418
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 07:17 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Eikelpiercing! au! au!
Nee, dat echt nooit! Maarja als er mensen zijn die dit prettig vinden....

...dan wil ik er best één laten zetten hoor.

(kon 't niet laten.)

pi_8601321
mooi recent topic over hetzelfde onderwerp:
Intieme Piercing

en slowchatten doen we in onzin

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')