In de 1ste plaats heb ik hem laten zetten omdat ik het mooi vind, maar het sexueel genot is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi meegenomen.
Het is gevoeliger, eerlijk gezegd duurt het iets langer voordat ik klitoreel klaarkom(dit hebben andere met een klithoodpiercing bevestigd), maar de beloning is groot, het orgasme is veel intenser.
Ja er is een flink verschil tussen voor en na.
Ik heb 2 dagen zonder mijn piercing geleeft, het balletje was eraf gegaan en de piercing was tijdens een heftige beurt eruit gegaan, ik kreeg hem er zelf niet meer in(zacht vlees is lastig) dus moest 2 dagen wachten totdat de piercer tijd had.
Goden wat heb ik mijn piercing gemist, ik voelde me naakt, zo naakt!!
Ik miste hem dus heel heel heel erg, ik wil nooit meer zonder mijn klithoodpiercing.
quote:Piercing IN de clitores zelf
Op woensdag 6 november 2002 22:07 schreef Roellio het volgende:
klithood
quote:De zeldzaamheid komt alleen omdat niet elke clitoris geschikt is voor een piercing door de clitoris zelf heen en dat komt weer door de grote van de klit!!
Op woensdag 6 november 2002 22:44 schreef erodome het volgende:[..]
Piercing IN de clitores zelf
Het is erg zeldzaam en niet zo heel slim, er bestaat een redelijke kans dat er een minuscuul foutje word gemaakt en dan kan je je sexueel genot wel vergeten, geen gevoel meer dus.klithood
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder is een clitoris piercing niets anders dan een eikelpiercing, alleen is de eikel ietsjes groter!!!
quote:Eikelpiercing .....
Op donderdag 7 november 2002 14:22 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
De zeldzaamheid komt alleen omdat niet elke clitoris geschikt is voor een piercing door de clitoris zelf heen en dat komt weer door de grote van de klit!!
Verder is een clitoris piercing niets anders dan een eikelpiercing, alleen is de eikel ietsjes
groter!!!
Tja misschien gaat het wel als je een reus van een klit hebt, dat kan best, maar de meeste vrouwen hebben geen klein pikkie, dat zijn echt de uitzonderingen.
wanneer er een ring inhangt raakt deze de klit van mn vriendin tijden de daad ....
brengt aardig wat gegrom met zich mee kan ik je vertellen .....
quote:deed dat geen au dan??
Op vrijdag 8 november 2002 09:13 schreef 3MinuteHero het volgende:
zelf ben ik in het bezit van een behoorlijk dikke 'hafada-piercing' ...wanneer er een ring inhangt raakt deze de klit van mn vriendin tijden de daad ....
brengt aardig wat gegrom met zich mee kan ik je vertellen .....
Als er iemand langskomt om qguiche te eten.
quote:Iemand in gedachten?
Op vrijdag 8 november 2002 10:32 schreef Smots het volgende:
weet je wat lekker is?Als er iemand langskomt om qguiche te eten.
quote:oh ja hoor
Op vrijdag 8 november 2002 11:38 schreef Evy het volgende:[..]
Iemand in gedachten?
quote:Fijn voor je!
Op vrijdag 8 november 2002 15:17 schreef Smots het volgende:[..]
oh ja hoor
wie?
quote:Nou, gewoon.
Op maandag 11 november 2002 10:46 schreef Evy het volgende:[..]
Fijn voor je!
wie?
quote:Jij zit net op internet zeker ?
Op dinsdag 18 februari 2003 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb een eikelpiercing.
quote:Eikelpiercing! au! au!
Op donderdag 7 november 2002 14:22 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
De zeldzaamheid komt alleen omdat niet elke clitoris geschikt is voor een piercing door de clitoris zelf heen en dat komt weer door de grote van de klit!!
Verder is een clitoris piercing niets anders dan een eikelpiercing, alleen is de eikel ietsjes
groter!!!
quote:...dan wil ik er best één laten zetten hoor.
Op woensdag 19 februari 2003 07:17 schreef UFOtje het volgende:[..]
Eikelpiercing! au! au!
Nee, dat echt nooit! Maarja als er mensen zijn die dit prettig vinden....
(kon 't niet laten.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |