SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en nee. Gewoon zo'n pakje met nog wat toegevoegde groenten.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je zelf maken?
Ik ga linzencurry maken.
Zo'n wereldgerecht pakje?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en nee. Gewoon zo'n pakje met nog wat toegevoegde groenten.![]()
maar ik vind lekker.
Ik ga wel ooit de echte versie zelf proberen te maken.
Heb je recept voor linzencurry?
Ja heel veel. Jammer ditquote:
Jij verdient echt klappen jij.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heel veel. Jammer dit
Ik deed mijn Cheesecake tenminste niet uit zo'n pakje. Just saying
Ja. Ama je moet het aanpassen aan je eigen smaak..quote:Op maandag 2 maart 2015 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en nee. Gewoon zo'n pakje met nog wat toegevoegde groenten.![]()
maar ik vind lekker.
Ik ga wel ooit de echte versie zelf proberen te maken.
Heb je recept voor linzencurry?
Euwkey klinkt goed. Maar groene of rode linzen?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ama je moet het aanpassen aan je eigen smaak..
Uitje fruiten, knoflook erbij.
Daarna linzen erbij en eventjes roeren. Water toevoegen, niet te weinig want het wordt dik. Daarna die kokosplak, weet niet hoe het heet. Dikke plak waarmee je kokosmelk maakt. Hierna voeg je toe wat je wil. Ik doe vaak paprika, aardappelen, champignons en zo. Daarna doe ik er een ton aan kerrie in![]()
Hierbij maak je pandan of Surinaamse rijst![]()
OMG ZO GOED
Doe danquote:Op maandag 2 maart 2015 15:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij verdient echt klappen jij.
lang geen cizkek meer gemaakt trouwens.
Ze3ma suri rijst kennerquote:Op maandag 2 maart 2015 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ama je moet het aanpassen aan je eigen smaak..
Uitje fruiten, knoflook erbij.
Daarna linzen erbij en eventjes roeren. Water toevoegen, niet te weinig want het wordt dik. Daarna die kokosplak, weet niet hoe het heet. Dikke plak waarmee je kokosmelk maakt. Hierna voeg je toe wat je wil. Ik doe vaak paprika, aardappelen, champignons en zo. Daarna doe ik er een ton aan kerrie in![]()
Hierbij maak je pandan of Surinaamse rijst![]()
OMG ZO GOED
Vind rode er beter bij passenquote:Op maandag 2 maart 2015 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Euwkey klinkt goed. Maar groene of rode linzen?
En ik gebruik alleen basmati of zwarte rijst.
Gewoon Dr. Oetker kwarktaart.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heel veel. Jammer dit
Ik deed mijn Cheesecake tenminste niet uit zo'n pakje. Just saying
heb je weinig aan. Aan de zijkanten kan je nu alleen extra contacten neerzetten. Voor dat extraatje zoveel geld uitgeven is overdreven.quote:
Daar hoor jij niet bijquote:Op maandag 2 maart 2015 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
Ja stylo. Er zijn hier mensen die 13u per dag werken hoor
Hij ziet er wel mooi uit.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:01 schreef zarGon het volgende:
Samsung Galaxy S6....
Meer luxe, maar dit keer zonder USP's (microSD-slot, verwisselbare accu/verwijderbare achterkant en kleinere accu). Ik hoop dat ze hard op hun bek gaan, maar dat zal wel weer niet.
Meh. Dan liever zoals HTC het heeft gedaan bij de M9: de minpunten van de M8 verbeterd en de hardware een update gegeven.
Het is juist moeilijk voor mensen die meer dan 34.000 per jaar verdienenquote:Op maandag 2 maart 2015 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom is huren in NL zo moeilijk voor arme mensen.
Echt niettttt. Jij kunt kiezen uit een veel groter aanbod en er is altijd wel wat te huur. Mensen die niet genoeg verdienen daarentegen hebben die luxe niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is juist moeilijk voor mensen die meer dan 34.000 per jaar verdienen
yeS.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
Heb net een grote blok (50 gram) 78% pure chocola met nootjes gegeten en ben nu kotsmisselijk.
Wil het weggooien. IS THAT HARAM?
Bedoel je via woningbouwvereniging of vrije sector?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt niettttt. Jij kunt kiezen uit een veel groter aanbod en er is altijd wel wat te huur. Mensen die niet genoeg verdienen daarentegen hebben die luxe niet.
Allebei. Vrije sector is vaak te duur dus die valt sowieso af voor mij. Woningbouw moet je 394893893 jaar ingeschreven staan voordat je uberhaupt aan de beurt komt.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je via woningbouwvereniging of vrije sector?
Jij krijgt veel huursubsidiequote:Op maandag 2 maart 2015 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt niettttt. Jij kunt kiezen uit een veel groter aanbod en er is altijd wel wat te huur. Mensen die niet genoeg verdienen daarentegen hebben die luxe niet.
Nou nee, geen idee hoe wat waar, maar ik kreeg meteen een woningquote:Op maandag 2 maart 2015 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Allebei. Vrije sector is vaak te duur dus die valt sowieso af voor mij. Woningbouw moet je 394893893 jaar ingeschreven staan voordat je uberhaupt aan de beurt komt.
bec. waarom heb ik nooit geluk. WHYquote:Op maandag 2 maart 2015 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou nee, geen idee hoe wat waar, maar ik kreeg meteen een woningEcht sjans man.
Ha siktir lan, mag ik ook eens een keer gelijk geluk hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
bec. waarom heb ik nooit geluk. WHY
Maar ik heb nooooooooit geluk.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ha siktir lan, mag ik ook eens een keer gelijk geluk hebben.
Omg ik heb zo'n keksy studio gevonden. zooo keksy. hopen dat ik hem krijg.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
In before stylo en Deuce die je wel geluk willen bezorgen.
Ga je uit huis?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omg ik heb zo'n keksy studio gevonden. zooo keksy. hopen dat ik hem krijg.
Hoeveel verdien je? Je kan tot 320 krijgen ongeveerquote:Op maandag 2 maart 2015 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is veel? Toen ik net een berekening deed scheelde dat ook niet veel.
Niet moeilijk hoorquote:Op maandag 2 maart 2015 19:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij een huur van minder dan ¤ 710,68 per maand.Zie maar eens zo'n woning te vinden.
Binnenkort niks meer.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je? Je kan tot 320 krijgen ongeveer
In Utreg?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha jealous boyfriendquote:Op maandag 2 maart 2015 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb net woningen ook altijd veel gelul gehad. Maar mijn eerste woning jaren geleden kwam incl huursub op 2 barkie nog watquote:
Oke leuk jij blij.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb net woningen ook altijd veel gelul gehad. Maar mijn eerste woning jaren geleden kwam incl huursub op 2 barkie nog wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh srs, Wammes.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Sander en Renaishka
De 22-jarige Sander leeft al sinds zijn kinderjaren op wit brood met hagelslag. Zijn grote droom was om het leger in te gaan. Door zijn eenzijdige eetpatroon heeft hij zijn opleiding bij de landmacht niet af kunnen maken. Hij voelt zich namelijk vaak erg slap. Omdat Sander in de toekomst een reis naar Azië wil maken, wordt het tijd om voor eens en voor altijd met zijn eetprobleem af te rekenen. De 22-jarige Renaishka is verslaafd aan kale spaghetti met kaas. Ze eet elke dag vijf borden spaghetti en kookt voor zichzelf niets anders. Haar vriend maakt zich ernstig zorgen omdat hun zoontje van bijna twee jaar haar eetpatroon begint over te nemen en zij zwanger is van een tweede kind. Het is dus hoognodig om van deze ongezonde eetgewoonte af te komen.
Je bent serieus?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
dammnnnquote:Op maandag 2 maart 2015 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Sander en Renaishka
De 22-jarige Sander leeft al sinds zijn kinderjaren op wit brood met hagelslag. Zijn grote droom was om het leger in te gaan. Door zijn eenzijdige eetpatroon heeft hij zijn opleiding bij de landmacht niet af kunnen maken. Hij voelt zich namelijk vaak erg slap. Omdat Sander in de toekomst een reis naar Azië wil maken, wordt het tijd om voor eens en voor altijd met zijn eetprobleem af te rekenen. De 22-jarige Renaishka is verslaafd aan kale spaghetti met kaas. Ze eet elke dag vijf borden spaghetti en kookt voor zichzelf niets anders. Haar vriend maakt zich ernstig zorgen omdat hun zoontje van bijna twee jaar haar eetpatroon begint over te nemen en zij zwanger is van een tweede kind. Het is dus hoognodig om van deze ongezonde eetgewoonte af te komen.
Ga je een Klinkertje doen of weet men het aan het thuisfront al?quote:
Meh. Not in the mood...quote:Op maandag 2 maart 2015 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Jaa maar het is maar een klein studiotje.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat niet om mooi alleen. Dat snap je wel, toch?
Ja, thuis weten ze het.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga je een Klinkertje doen of weet men het aan het thuisfront al?
Succes in ieder geval als je er goed over nagedacht hebt en er echt voor gaat.
Heb je een inkomen?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa maar het is maar een klein studiotje.
Maar hoe wil je dan huren? Vragen ze niet om bewijs van inkomen?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stufi momenteel en ik ga natuurlijk een bijbaantje zoeken.
Ze vragen om bewijs stufi.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dan huren? Vragen ze niet om bewijs van inkomen?
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke leuk jij blij.Nee, want wat ik nu betaal is veel. jij gaat nu huursub krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik aan een kamer kom. De studie waar ik op heb gereageerd is in een populaire wijk in een studentenstad...quote:Op maandag 2 maart 2015 20:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, want wat ik nu betaal is veel. jij gaat nu huursub krijgen
Dan moet je er buiten gaan wonenquote:Op maandag 2 maart 2015 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik aan een kamer kom. De studie waar ik op heb gereageerd is in een populaire wijk in een studentenstad...
Nope.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Aangezien je constant kookt en bakt.. is je huur inc nutsvoorzieningen?
Nee, is studio met eigen keuken en badkmaer.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
Heb je een gedeelde badkamer en keuken?
Ow hell yeah! Zo veel cheaper.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
Of zal ik gewoon in Deutschland gaan wonen?
Er valt hier weinig te genieten.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
Geniet maar van je ouders thuis. Straks allemaal zorgen.
Duitse Turken zijn een bron van irritatie bij mij, doe maar niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
Of zal ik gewoon in Deutschland gaan wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |