SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
gekocht voor 67 dus gaat nog redelijk lekker omhoog, Sneller dan je Auriers i.i.g.quote:
Pirlootje er bijquote:Op maandag 2 maart 2015 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
2x Candreva voor 175k en 165k terwijl laagste bin 195k isMensen zetten het er toch ook maar lukraak op
Die had ik uit mijn packquote:Op maandag 2 maart 2015 13:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pirlootje er bijhelemaal compleet straks.
Ja, maar Candreva is nu 175K. Dat bedoelde ik. En mijn informs hoeven niet omhoog te gaan. 23 SIF Cabellas verkocht voor 55K inmiddels.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gekocht voor 67 dus gaat nog redelijk lekker omhoog, Sneller dan je Auriers i.i.g.
SIF Cabellaquote:Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ja, maar Candreva is nu 175K. Dat bedoelde ik. En mijn informs hoeven niet omhoog te gaan. 23 SIF Cabellas verkocht voor 55K inmiddels.
Ik dacht laat ik eens kijken of je op een nieuw account nou echt betere spelers uit packs krijgt. Dus even 100K er tegenaan gegooid. Ook 1 pirlo rest gewoon bendequote:Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die had ik uit mijn packVerkocht voor 100k
Nee gewoon een verwarde oude manquote:
Haha, die gaat straks nog lager natuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2015 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
TIF Silva voor 447kLager zou toch niet moeten kunnen, maja deze markt
8.5M mag je de FcSuarez versie hebbenquote:
Dan maar gewoon DSL'en, gooi hem er denk ik op voor de prijs van de IFquote:Op maandag 2 maart 2015 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Haha, die gaat straks nog lager natuurlijk
Die van mij kost maar 8 miljoenquote:
Heb er toen een zooitje ingeslagen, en ondanks zijn prijsdaling toch door steeds opnieuw te listen voor te veel verkocht. Dus wat Suarez brabbelt over stijgende of dalende IF's, dat doet niet ter zake.quote:
Dat zei ik al, Chili con carnivalquote:Op maandag 2 maart 2015 13:26 schreef DutchSL het volgende:
Dat IS verhaal komt regelrecht uit South Park.
Er is geen SIF bedoeld hijquote:Op maandag 2 maart 2015 13:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb er toen een zooitje ingeslagen, en ondanks zijn prijsdaling toch door steeds opnieuw te listen voor te veel verkocht. Dus wat Suarez brabbelt over stijgende of dalende IF's, dat doet niet ter zake.
Door de coins sites zijn er vreselijk veel FUT multimiljonairs die geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn, en daar profiteren we allemaal van door die gekke deals die we dagelijks hebben.
Niks gehad, ben uit-en ingelogd, store in en uit zoals Rene zei, maar niks. Maar hoef die dingen ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:27 schreef DeWesp het volgende:
Ernst, heb jij die untradeble packs nou al gehad?
Ik kreeg die e-mail zaterdagnacht, maar nog steeds niks nakkes nada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |