Dank GGMM.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:14 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk dat Fylax het niet is geworden.
Ik zal dan ook elke beslissing die jullie maken zitten betwisten en zeggen dat Fylax dat beter had gedaan.
Jij bent me ook wel een rebel zeg!quote:Op maandag 2 maart 2015 16:14 schreef GGMM het volgende:
Ik zal dan ook elke beslissing die jullie maken zitten betwisten en zeggen dat Fylax dat beter had gedaan.
Zat er op te wachten dat jij het weer serieus zou nemen.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent me ook wel een rebel zeg!
Zat er op te wachten dat jij dacht dat ik het weer serieus zou nemen.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zat er op te wachten dat jij het weer serieus zou nemen.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:14 schreef GGMM het volgende:
Zat er op te wachten dat jij nu net zou doen alsof uh.. nee deze zin wordt me te complex.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zat er op te wachten dat jij dacht dat ik het weer serieus zou nemen.
Bedankt GGMMquote:Op maandag 2 maart 2015 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zat er op te wachten dat jij nu net zou doen alsof uh.. nee deze zin wordt me te complex.
Ik vind je wel een baas.
Succes Pax en Nattekat.
Fylax kon niet meedoen door z'n beugel.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
Hoogste score tijdens het pijpexamen achter de schermen?
Ik heb geen beugelquote:Op maandag 2 maart 2015 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Fylax kon niet meedoen door z'n beugel.
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
jij weet dat ik graag mee had gedaan.
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:14 schreef GGMM het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |