Bij de Jumbo CP zegels gespaard toevalligquote:Op zondag 8 maart 2015 19:30 schreef lipje het volgende:
Ik wil binnenkort met de kinderen een lang weekend weg
Valt meequote:
quote:
De ken toch nooitquote:Op maandag 9 maart 2015 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi stukje vaderland, wat ik je brom!
nee ik kom niet bij de jumboquote:Op maandag 9 maart 2015 10:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij de Jumbo CP zegels gespaard toevallig?
nee, heit is vader, heite is een uitspraak van verbazing en instemmingquote:Op maandag 9 maart 2015 19:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
De ken toch nooit
Moai = Mooi
stikje = stukje
heitelân = vaderland
heite = wat ik je brom vader;)
Tot hij de rekening krijgtquote:
ah als het daar nu een beetje lente weer is zit je goedquote:
10 graden, nog niet erg lekker vind ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
ah als het daar nu een beetje lente weer is zit je goed![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Net de ontwerpen voor de bestickering van de Fabia binnen gekregen, wordt mooi
Matoranje met een mooie Griffioen op de C-stijl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |