Kijk die twee op de co-main dan ook nog effe.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:53 schreef n00cL30n het volgende:
Maar goed... ik ben pitten. veel plezier mannen.
In je DM boxquote:Op zondag 15 maart 2015 03:07 schreef RipMcPants het volgende:
Iemand enig idee waar ik kan kijken? *kuch*
Wel eens gezien verder het enige topic waar leven in is.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey, kijk je MMA? Of kom je gewoon langs?
Heel Nederland heeft de wekker gezet, Overeem in actie.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey, kijk je MMA? Of kom je gewoon langs?
Dit is een van de weinige Overeem fights die ik live zie.. zal vast weer nokkie gaanquote:Op zondag 15 maart 2015 03:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft de wekker gezet, Overeem in actie.
Ahquote:Op zondag 15 maart 2015 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel eens gezien verder het enige topic waar leven in is.
Dat is het mooie aan Overeem, totaal niet te voorspellen sinds ie betrapt werd.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige Overeem fights die ik live zie.. zal vast weer nokkie gaan
Dit wordt mijn tweede. Heb zijn debuut ook live gezien. Maar ik durf nergens van uit te gaanquote:Op zondag 15 maart 2015 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige Overeem fights die ik live zie.. zal vast weer nokkie gaan
Ooh Overeem ken ik wel, Doe even streampje.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft de wekker gezet, Overeem in actie.
Met zijn athleticism zou hij wel voor een takedown kunnen gaan, Tegen Struve zag het er ook goed uit, de manier waarop was spectaculair, hij werkt nu ook al een tijdje met Jackson die houden van gameplanning.. maarja, houdt hij zich er aan?quote:Op zondag 15 maart 2015 03:32 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit wordt mijn tweede. Heb zijn debuut ook live gezien. Maar ik durf nergens van uit te gaanIk hou in ieder geval al rekening met het ergste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |