Fucking druk maar goed. Beetje tussen het reizen in allemaal de laatste maanden.quote:
Ik heb het ook druk voor mij doen, maar wel leuke dingenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fucking druk maar goed. Beetje tussen het reizen in allemaal de laatste maanden.
Die bikini had ook geen functie
Lekker toch ik ben straks weer 3 maanden weg dus ik denk dat ik nog veel eventjes ga missenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het ook druk voor mij doen, maar wel leuke dingen![]()
Dit jaar waarschijnlijk kampioen he dus dat is ook mooi
Ach, na 4 keer op rij.. moet je niet zo zuur zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker toch ik ben straks weer 3 maanden weg dus ik denk dat ik nog veel eventjes ga missen![]()
![]()
Ik ontken dat PSV kampioen gaat worden
Ik ga 3 maanden backpacken door India met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, na 4 keer op rij.. moet je niet zo zuur zijn![]()
3 maanden wegwat ga je doen dan?
Awesomequote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga 3 maanden backpacken door India met mijn vriendin.
PSV verdient het dit jaar ook gewoon zijn net iets constanter dan Ajax.
Ik zie Dos Anjos wel winnen ook al is het helemaal nergens op gebaseerd
Mijn vriendin gaat nu voor de 3de keer naar India maar we willen nog een keer een toffe reis maken voor we samen gaan wonen etc. Heb er zin in alleen tegen het eten kijk ik een beetje op maar dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Awesome
Mijn vriendin is van Indiaase afkomst![]()
Denk dat cardiowise Dos Anjos beter is, maar Pettis is zo sick everywhere.
Ik ga ook mee!!!quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:10 schreef Broempoe het volgende:
Pettis vs dos Anjos
Esparza vs Jędrzejczyk
Hendricks vs Brown
Nelson vs Overeem
Cariaso vs Cejudo
Zwakke darmen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat nu voor de 3de keer naar India maar we willen nog een keer een toffe reis maken voor we samen gaan wonen etc. Heb er zin in alleen tegen het eten kijk ik een beetje op maar dat komt wel goed.
Oke, ik heb wel zwakke darmen dus vind het altijd lastig zo'n landquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet eens, ik vind het eerder gewoon smerig maar ik laat me verassen.
Hahaha Nelson is een beest. Het lijkt misschien nergens op maar die kerel kan een ding goed en dat is overhands gooien terwijl Overeem zijn chin niet al te best is. Zelf denk ik wel dat Overeem hem kan pakken in de clinch.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:56 schreef E-Dubble het volgende:
Nu het ook op fox nl ga ik dit voor het eerst serieus kijken maar als ik zo die nelson zie dan gaat hij dat qua conditie enzo toch niet volhouden tegen onze overeem ofwel? heb er overigens totaal geen verstand van maar als je zo kijkt
Oh ik ga ook wel zeker ziek worden en mijn darmen eruit schijten maar meestal is dat na een paar dagen voorbij en ben ik er aan gewend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, ik heb wel zwakke darmen dus vind het altijd lastig zo'n land
Same here... alleen geldt dat niet alleen in het buitenland... vrijwel overalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, ik heb wel zwakke darmen dus vind het altijd lastig zo'n land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |