ik had keer toen ik supermarkt werkte ook busje van baas tegen een paal geplantquote:
Bizar hequote:Op zondag 1 maart 2015 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Scrum die lapo, dat meisje heeft echt haar medicatie nodig offff geen drugs meer laten gebruiken. Allejezus,
had amper schade dat scheelt ook wssquote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had keer toen ik supermarkt werkte ook busje van baas tegen een paal geplant
baas was kkboos
Kolerequote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef Scrummie het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=749775725069800
die gast hield zich wel lang inquote:Op zondag 1 maart 2015 23:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bizar he. Maar eerst heel normaal en dan poef poef. Ik denk dat ze bezeten is.
Denk dat ze een signaaltje via haar telefoon kreeg. Illuminti!quote:Op zondag 1 maart 2015 23:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bizar he. Maar eerst heel normaal en dan poef poef. Ik denk dat ze bezeten is.
O echt? Jij kende 'm al? Dacht dat het zo'm filmpje was wat je keertje voorbij ziet komen. Geen idee dat er verhaal achter zitquote:Op zondag 1 maart 2015 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die gast hield zich wel lang in
Uiteindelijk kregen ze allebei een bekeuring, had dit helemaal gevolgd alles
ja een jaar geleden ofzo al tegengekomenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
O echt? Jij kende 'm al? Dacht dat het zo'm filmpje was wat je keertje voorbij ziet komen. Geen idee dat er verhaal achter zit
Dus ik loop vet achter ... Meh.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja een jaar geleden ofzo al tegengekomen
Ik weer ook niet meer zo goed hoe en wat er nou precies aan de hand was
je zit in de verkeerdequote:Op zondag 1 maart 2015 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahah.. Wat zei ze? "Tjack, TomTom nodig?!?"
Wat een kutwijf.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zit in de verkeerde
drie weken later was het uit
nee, mijn liefde voor jou vertroebelt mijn zichtquote:Op zondag 1 maart 2015 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja komt door dat aluhoedje van je, blokkeert de verbinding
I'm in.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:23 schreef Scrummie het volgende:
zullen we doen durven of de waarheid spelen
zooooo heyquote:Op zondag 1 maart 2015 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
nee, mijn liefde voor jou vertroebelt mijn zicht
jaquote:Op zondag 1 maart 2015 23:23 schreef Scrummie het volgende:
zullen we doen durven of de waarheid spelen
div is aan de beurt, hij legt het wel uitquote:Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zooooo hey
Maar hoe wil je dat spelen dan
Hoe ging dat ook alweerquote:
eh waarheid!quote:Op zondag 1 maart 2015 23:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe ging dat ook alweer
Scrum, doen durf of waarheid?
Zo toch? Ja ja heb ik het goed
Doe mij maar een nachtkusje want ik duik mijn bedje in.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:27 schreef Scrummie het volgende:
numerologie;
1 2 3 4 5 6 7
wie zal ik een kusje geven
jij bent gekquote:Op zondag 1 maart 2015 23:28 schreef Tjacka het volgende:
ik drink Heineken
heineken is het lekkerste bier ter wereld
Klootzak.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Oei spannend dit.
Euhh.
Wie vind je leuker, KB of Lav
![]()
tot morgenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar een nachtkusje want ik duik mijn bedje in.
Dag schatjes. Tot morgen
ciao bellaquote:Op zondag 1 maart 2015 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dag schatjes. Tot morgen
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dag schatjes. Tot morgen
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe ging dat ook alweer
Scrum, doen durf of waarheid?
Zo toch? Ja ja heb ik het goed
slaap lekkerquote:Op zondag 1 maart 2015 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dag schatjes. Tot morgen
Slaap lekker Lavjequote:Op zondag 1 maart 2015 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dag schatjes. Tot morgen
echt knapquote:Op zondag 1 maart 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
al 1 jaar en een maand overmorgen cool he
hahahaha.. brommers kiekn!quote:Op zondag 1 maart 2015 23:33 schreef Divje het volgende:
Als je BZV wil zien moet je elke zaterdag hier in de club zijn
Dat valt dan weer mee! Gebeurt meer op die mooie feessies in zo'n grote feesttent met een modderpoelquote:
Daar ga je toch niet echt heen hequote:Op zondag 1 maart 2015 23:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee! Gebeurt meer op die mooie feessies in zo'n grote feesttent met een modderpoelen binnenkort weer dat MegaPiratenFestijn ofzo. ff kijkje nemen
Allebei aan te raden, grgr KB die het beste met je voor heeftquote:Op zondag 1 maart 2015 23:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet The Shining nog kijken. En Better Call Saul.
Watwatwat. Wat?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:33 schreef Divje het volgende:
Als je BZV wil zien moet je elke zaterdag hier in de club zijn
wat triest somsmaar dat zal overal wel zo zijn
Ik wou het samen met jou kijken. Durf niet alleen.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Allebei aan te raden, grgr KB die het beste met je voor heeft
Twijfel nog..quote:
Voor BZV kan je ook een willekeurige disco in het oosten van het land binnen lopenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Allebei aan te raden, grgr KB die het beste met je voor heeft
[..]
Watwatwat. Wat?
Was niet heel eng eigenlijk, achteraf gezienquote:Op zondag 1 maart 2015 23:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wou het samen met jou kijken. Durf niet alleen.
Oh oke. Dan kijk ik 'm wel alleen.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was niet heel eng eigenlijk, achteraf gezien
Ben al wel een paar keer op wat kleinere feesten in de buurt geweest. Totaal geen leuke muziek, maar de vrouwenquote:
Ja, dat was de dag dat ik ontdekte narcistische trekjes te hebbenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je je wel eens afgetrokken voor een spiegel
jij aan mijquote:Op zondag 1 maart 2015 23:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, dat was de dag dat ik ontdekte narcistische trekjes te hebben
Wie is nu? Zal ik Scrum opnieuw een normalere vraag stellen?
Ik wili ookquote:Op zondag 1 maart 2015 23:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, dat was de dag dat ik ontdekte narcistische trekjes te hebben
Wie is nu? Zal ik Scrum opnieuw een normalere vraag stellen?
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je je wel eens afgetrokken voor een spiegel
Oke, hoe gaan we dat controleren?quote:
doe dan iets op fokquote:Op zondag 1 maart 2015 23:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke, hoe gaan we dat controleren?
Euh, ben hier echt niet goed in
Hoezoquote:Op zondag 1 maart 2015 23:52 schreef Scrummie het volgende:
Div, elke keer als ik jouw naam zie moet ik denken aan mijn werk.
Ohh hahaquote:Op zondag 1 maart 2015 23:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik dagelijks 100en keren <div> intik, met wat meer codes erbij enzo.
Ahja. Stel een leuke vraag in de OUD SCquote:
Si si. Voornamelijk HTML + CSS, maar hopelijk binnenkort een echte programmeur voor iOS apps. Moet snel leren! Maar goed, je weet dus dat je voor altijd deel bent van mijn leven. Hoe voelt dat?quote:
Dat.. Voelt warm van binnen. En voel me nu ook een stukje dichterbij KBquote:Op zondag 1 maart 2015 23:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Si si. Voornamelijk HTML + CSS, maar hopelijk binnenkort een echte programmeur voor iOS apps. Moet snel leren! Maar goed, je weet dus dat je voor altijd deel bent van mijn leven. Hoe voelt dat?
Godver Tjackaquote:
Hahaha, dat laatste sowieso.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks
maar veel leren en snel
en ik ben grappig
Echt wel . En lief.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks
maar veel leren en snel
en ik ben grappig
en sociaalquote:Op maandag 2 maart 2015 00:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, dat laatste sowieso.
Maar ik zal even kijken morgen of we nog iemand zoeken met humor.
Ho ho, ik werk bij een communicatie bureau, geen ICTquote:Op maandag 2 maart 2015 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en sociaal
ook bijzonder in ict wereld
heb een fnoorder nog nooit normaal horen communiceren andersquote:Op maandag 2 maart 2015 00:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ho ho, ik werk bij een communicatie bureau, geen ICT.
Wat zijn je plannen wat betreft apps bouwen?quote:Op maandag 2 maart 2015 00:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ho ho, ik werk bij een communicatie bureau, geen ICT.
Hahaha lulquote:Op maandag 2 maart 2015 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb een fnoorder nog nooit normaal horen communiceren anders
Weet nog niet, maar denk eerst inhouse apps bij ons. Dan wil ik een game gaan maken als Flappy Bird, maar net iets stommer, zodat het nog meer geld oplevert in deze zieke wereld waar dat soort dingen geld opleveren. Dan koop ik 3 villa's. 1 in Spanje, 1 in San Fransisco, en 1 in Iran. En 1 in Nederland voor als het echt niet anders kan.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen wat betreft apps bouwen?
Wanneer kom je hier met je bruidsschat?quote:Op maandag 2 maart 2015 00:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar denk eerst inhouse apps bij ons. Dan wil ik een game gaan maken als Flappy Bird, maar net iets stommer, zodat het nog meer geld oplevert in deze zieke wereld waar dat soort dingen geld opleveren. Dan koop ik 3 villa's. 1 in Spanje, 1 in San Fransisco, en 1 in Iran. En 1 in Nederland voor als het echt niet anders kan.
Moet je wel de deur open doen hequote:Op maandag 2 maart 2015 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier met je bruidsschat?
quote:Op maandag 2 maart 2015 00:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar denk eerst inhouse apps bij ons. Dan wil ik een game gaan maken als Flappy Bird, maar net iets stommer, zodat het nog meer geld oplevert in deze zieke wereld waar dat soort dingen geld opleveren. Dan koop ik 3 villa's. 1 in Spanje, 1 in San Fransisco, en 1 in Iran. En 1 in Nederland voor als het echt niet anders kan.
Ook ja, maar bedoelde ook voor klanten. Geen idee wat voor opdrachten daar van gaan komen.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Inhouse, dus zeg maar om de productiviteit te verhogen? Of dingen gemakkelijker te maken? Geen idee namelijk
Ahzoquote:Op maandag 2 maart 2015 00:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook ja, maar bedoelde ook voor klanten. Geen idee wat voor opdrachten daar van gaan komen.. Maar da's toekomst hoor, ben nog aan het leren
Haha nog steeds hoor.quote:
Welterusten Scrumquote:Op maandag 2 maart 2015 00:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
he guyvie
en rusten allemaal. Slaap lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Haha, dacht dat je gezien je week wel een heel weekend kon slapenquote:Op maandag 2 maart 2015 00:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha nog steeds hoor.
Ben blij dat ik morgen weer naar school kan
De dames hebben me afgebeuld
Was het maar zo'n feest!quote:Op maandag 2 maart 2015 00:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, dacht dat je gezien je week wel een heel weekend kon slapen
Haha beterquote:Op maandag 2 maart 2015 00:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
Nee heb even goed benut en veel heel veel leuke dingen gedaan, maar kan morgen lekker rustig aan doen op school!
leuk idee kleine miep op mijn nek en die deed dit zeg maar!quote:Op maandag 2 maart 2015 00:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha beternu ook weer ff een tijdje rust van de dames?
![]()
Hoe kom je aan die buil?
quote:Op maandag 2 maart 2015 00:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuk idee kleine miep op mijn nek en die deed dit zeg maar!
[ afbeelding ]
Ze had die film net gezien en dacht dus kan ik Guvie mooi besturen ... maar ik heb geen haar op mijn kop dus trok ze hard aan mijn oren, en door de pijnscheut en balnas verliezen knalde ik tegen een boom
Heeft datquote:
met dit te maken?quote:
Een buil op mijn hoofd en een ijsjequote:Op maandag 2 maart 2015 00:50 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Verder niks aan overgehouden?
[..]
Heeft dat
[..]
met dit te maken?
neequote:Op maandag 2 maart 2015 00:50 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Verder niks aan overgehouden?
[..]
Heeft dat
[..]
met dit te maken?
Oeh nicequote:Op maandag 2 maart 2015 00:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een buil op mijn hoofd en een ijsje
Aparte carrire switchquote:
Staat er niet tussenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
http://www.unilad.co.uk/a(...)o-taking-a-dick-pic/
Zeg even welke jouw favoriet is
Kan je toch wel beschrijven wat jouw favoriet isquote:Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
staat er niet tussen zeg ik toch
Nummer 4quote:Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan je toch wel beschrijven wat jouw favoriet is
Huehuequote:
Guide voor het nemen van dick-picsquote:Op maandag 2 maart 2015 13:21 schreef Scrummie het volgende:
Wat is nummer 2? Waar gaat het eigenlijk over?
Hah, lav houd dus van zijaanzichten.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Guide voor het nemen van dick-pics
Nr. 2 is het zijaanzicht.
Er is ook een birds eye viewquote:Op maandag 2 maart 2015 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hah, lav houd dus van zijaanzichten.
Ik ook wel. Sideboobs![]()
Meestal staat de rest van het lichaam er ook op toch. Krijg niet zoveel dickpics.....quote:Op maandag 2 maart 2015 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon hele lichaam, alleen een dickpic vind ik jammerrr
ik heb ook al heel lang geen ontvangenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Meestal staat de rest van het lichaam er ook op toch. Krijg niet zoveel dickpics.....
Snap precies wat je bedoeltquote:Op maandag 2 maart 2015 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar bedoelde meer nummer 1 maar dan meer van boven en niet vanuit dick-perspectief. Ofzo
Het is een lastige manier om alles goed in perspectief te krijgen, maar het is wel de allerbeste.quote:
ja toch, nice zoveel gemeenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is een lastige manier om alles goed in perspectief te krijgen, maar het is wel de allerbeste.
Bij vrouwen is dat ook een mooi ietsquote:
haha ik begrijp wat je bedoelt, maar vanuit boobperspectief beter, heuvellandschapppquote:Op maandag 2 maart 2015 13:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij vrouwen is dat ook een mooi ietsvanuit die positie blijft er nog wat te raden over
![]()
Bij ons mannen is het altijd zo van 'Ja hey, hier ben ik. Hier beneden! Je ziet me toch gvd'
Prominent aanwezig dus![]()
Dat bedoelde ik jaquote:Op maandag 2 maart 2015 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ik begrijp wat je bedoelt, maar vanuit boobperspectief beter, heuvellandachappp
Ja oke, daar heb je een punt.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar dan wordt scrummie jaloers omdat die dan ook wil ditdat
Nee hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar dan wordt scrummie jaloers omdat die dan ook wil ditdat
Ik weet mijn plek ook njetquote:Op maandag 2 maart 2015 13:48 schreef Divje het volgende:
Heb echt geen idee wat m'n plek in deze is.
Hoezo sta ik op 1. En een baas als jij op 5? Dat klopt niet hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jouw plek is op de troon.
Div is slaaf nummer 1. Ik kom ergens op nummer 5 ofzo.
Nee hoezo 5?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jouw plek is op de troon.
Div is slaaf nummer 1. Ik kom ergens op nummer 5 ofzo.
Ik kwam er niet in voor dus? Alleen mijn geld en huizen? Dat zegt al genoeg!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee hoezo 5?
Jongen ik droomde zelfs een beetje over jouw 3 huizen idee. Maar dan anders
Omdat jij en KB. Ik sta op 5 omdat er 4 voor mij komenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoezo sta ik op 1. En een baas als jij op 5? Dat klopt niet hoor.
het waren niet eens jouw huizen, alleen het conceptquote:Op maandag 2 maart 2015 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kwam er niet in voor dus? Alleen mijn geld en huizen? Dat zegt al genoeg!
Goede reden welquote:Op maandag 2 maart 2015 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat jij en KB. Ik sta op 5 omdat er 4 voor mij komen
Dit doet wel pijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het waren niet eens jouw huizen, alleen het concept
En ga weg je staat niet op 5 en div niet op een, ergens tussen 10 en 15 zitten jullie
Dikke tegenvaller dit.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het waren niet eens jouw huizen, alleen het concept
En ga weg je staat niet op 5 en div niet op een, ergens tussen 10 en 15 zitten jullie
Dat doet er niet toe. Wij zijn zo tof dat we minimaal in je top 5 horen te zitten. Eigenlijk zouden er nieuwe plekken voor ons gemaakt moeten worden, nog voor je top 5. Zo van -1 en -2. Ofzoiets.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meteen zo doen, jullie zijn het nieuwst toegevoegd in mn harem ja. Hirarchie ditdat
ok ik ga akkoordquote:Op maandag 2 maart 2015 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Wij zijn zo tof dat we minimaal in je top 5 horen te zitten. Eigenlijk zouden er nieuwe plekken voor ons gemaakt moeten worden, nog voor je top 5. Zo van -1 en -2. Ofzoiets.
Wat Scrummie zegt.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meteen zo doen, jullie zijn het nieuwst toegevoegd in mn harem ja. Hirarchie ditdat
Zal niks spoilenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Have fun! Niets spoilen he. Vanavond kijk ik pas
Gewoon doen ja.. Kan je eens een foto maken van zo'n bluescreen? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet. Nog nooit gehad namelijk!quote:Op maandag 2 maart 2015 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Scrummie gisteren had ik weer een bluescreen en geen afspraak gemaakt bij de genius bar, zal ik gewoon naar binnen hoppen daar?
Gewoon mooi blauw,quote:Op maandag 2 maart 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon doen ja.. Kan je eens een foto maken van zo'n bluescreen? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet. Nog nooit gehad namelijk!
Witquote:Op maandag 2 maart 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon doen ja.. Kan je eens een foto maken van zo'n bluescreen? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet. Nog nooit gehad namelijk!
nice doe eens fotoquote:Op maandag 2 maart 2015 20:23 schreef Scrummie het volgende:
Op mobiel is het eerst wat ik zie de TTmet daaronder een post van KB over dickpics. Wat is deze.
Your wish is my commandquote:Op maandag 2 maart 2015 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nice doe eens foto
Edit?": van wat je siet dus
Ik zal niks verklappenquote:Op maandag 2 maart 2015 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik schakel over 2 uur en 3 kwartier pas in.
Ohhhhh wat nu.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou nou, daarnet mocht ik niet de baas spelen en nu dit. VERWARRING ALOM!
Ja en je word gelijk al leugenaar uitgemaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:50 schreef Chewie het volgende:
Mogguh, ik werk bij of voor de Nasa lees ik net
Ik eet tegenwoordig zelfs van hello kitty borden en met hello kitty bestek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Guyvie heb jij ook een hello kitty telefoonhoes?![]()
hahaha hou op schei uit 😍quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig zelfs van hello kitty borden en met hello kitty bestek.
Denk dat ik inmiddels de grootste hello kitty verzameling van Europa in huis heb.
Nu mijn vriendin nog deze kant op krijgen.
Taiwan nog, druk bezig met haar mvv. In juni komt ze hier weer naar toe voor een paar maanden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha hou op schei uit 😍
Waar is je vriendin nu dan?
Is ze van origine ook Taiwanese?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Taiwan nog, druk bezig met haar mvv. In juni komt ze hier weer naar toe voor een paar maanden.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Guyvie heb jij ook een hello kitty telefoonhoes?![]()
Ja van origine, mvv is voorlopige verblijfsvergunning.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is ze van origine ook Taiwanese?wat is een mvv?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja van origine, mvv is voorlopige verblijfsvergunning.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:29 schreef theguyver het volgende:
waarom Rainbow dash?
Omdat rainbow dash gewoon AWSOME IS!!!
Ohhh; hopelijk gaat het allemaal voorspoedig! Nu ben ik heel nieuwsgierig aangelegd enzo, hoe heb je haar leren kennen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Was daar enkele jaren geleden 3 maanden voor mijn werk. Haar op de eerste dag al ontmoet en daar verder elke dag gezien, niet op het werk. Zij werkte vlak bij het hotel waar ik zat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh; hopelijk gaat het allemaal voorspoedig! Nu ben ik heel nieuwsgierig aangelegd enzo, hoe heb je haar leren kennen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
jij
Ben je een brony?
[..]
Ohhh; hopelijk gaat het allemaal voorspoedig! Nu ben ik heel nieuwsgierig aangelegd enzo, hoe heb je haar leren kennen?
Taiwan, tijd geleden dat ik daar was, zijn wel de leukste Chinezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Eens, toen ik er zat mochten vasteland Chinezen sinds kort ook reizen naar Taiwan en daar waren de meeste Taiwanezen helemaal niet blij mee en vonden de vastelanders maar onbeschoft en ze jaagden de Japanners ook nog eens weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taiwan, tijd geleden dat ik daar was, zijn wel de leukste Chinezen.
nee nog niet is die beetje vet?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:16 schreef Divje het volgende:
Miidag![]()
![]()
Guyvie! Heb jij de nieuwe Dragonball: Xenoverse al gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Tja die Mainlanders zijn meer beesten die kunnen pratenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Eens, toen ik er zat mochten vasteland Chinezen sinds kort ook reizen naar Taiwan en daar waren de meeste Taiwanezen helemaal niet blij mee en vonden de vastelanders maar onbeschoft en ze jaagden de Japanners ook nog eens weg.
Heb ook nog niet gespeeldquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee nog niet is die beetje vet?
en is er misschien demo van op de PS3?
jij bent engquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ook nog niet gespeeldZou m'n 2de Dragonballgame zijn. Vroeger veel op de PS1 gespeeld, was 1 van de eerste spellen volgens mij
Dacht, mss heb jij 'm al gespeeld en kon je er wat over zeggen
Zal vast wel een demo beschikbaar zijn
Nee helaas , er is ook geen Demo van heb 1 ps3 dbz game en die is... meh, op SNES en NES heb ik meer, die zijn wel grappig! Wii omgebouwd alles voor nes snes en n64quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ook nog niet gespeeldZou m'n 2de Dragonballgame zijn. Vroeger veel op de PS1 gespeeld, was 1 van de eerste spellen volgens mij
Dacht, mss heb jij 'm al gespeeld en kon je er wat over zeggen
Zal vast wel een demo beschikbaar zijn
Oh tof joh.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Was daar enkele jaren geleden 3 maanden voor mijn werk. Haar op de eerste dag al ontmoet en daar verder elke dag gezien, niet op het werk. Zij werkte vlak bij het hotel waar ik zat.
De oudere spellen zijn wel beter jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee helaas , er is ook geen Demo van heb 1 ps3 dbz game en die is... meh, op SNES en NES heb ik meer, die zijn wel grappig! Wii omgebouwd alles voor nes snes en n64
BOE!quote:
Gooi daar maar even 6 jaar bovenop!quote:
Heeft vriend van me gedaan koste me wel paar knaken maar dan heb je ook wat!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
De oudere spellen zijn wel beter ja
Zo'n Wii wil ik ook
wat voor kliniek?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
zit er aan te denken om paar dagen in kliniek te gaan liggen
en geld innen
fuuuuuuu! Hoe dannnn. Je had al zo'n voorgevoel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:30 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond! ROT DAG!
Wat een gedoe op werk. Lekke server dus hacks alom, en vind maar 's een hack in 200-nogwat websites..
Ja, mijn voorgevoel liegt niet schijnbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fuuuuuuu! Hoe dannnn. Je had al zo'n voorgevoel.
Meh. Wat rot zeg! Lijkt me stressvol.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, mijn voorgevoel liegt niet schijnbaar
En hoe; al sla je me dood. Heb het nu volgens mij opgelost, maar grote kans dat 't morgen gewoon weer raak is.. ik moet eigenlijk elke website helemaal door pluizen en updaten en allerlei dingetjes veranderen, maar dat kost me zo een week werk, terwijl er deadlines op de planning staan + allerlei andere kleine dingen tussendoor. Gekkenwerk! Maar goed. Nu even niet. Nu ga ik leren, anders komt dat ook niet goed.
Beetjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. Wat rot zeg! Lijkt me stressvol.
Ondanks de regen genoten van 's-Hertogenbosch ja! Echt een mooie stad, ga zeker nog een keertje terug.quote:
Beetje oud enzo toch? En ja, lekker weer had je er niet bij helaas. Maar dat hoeft de pret niet te bederven dusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ondanks de regen genoten van 's-Hertogenbosch ja! Echt een mooie stad, ga zeker nog een keertje terug.
Ja en tof gewoon!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje oud enzo toch? En ja, lekker weer had je er niet bij helaas. Maar dat hoeft de pret niet te bederven dus
Bikkel jij. Hard als staal maar zo zoet als suikerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en tof gewoon!Sfeervol. Zou bijna Amsterdam ervoor verruilen.
En ja, zo is dat! Regen doet me niksss, ben niet van suiker gemaakt ditdat.
Ga weg man, stoerdoenerij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bikkel jij. Hard als staal maar zo zoet als suiker
En ik zou alles in ruilen voor Amsterdam
Amsterdam is lelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga weg man, stoerdoenerij.Amsterdam is tof met zn grachten en oude huisjes en alles gewoon.
Hahaha, thanks thanks. Doe daarom ook geen suiker bij mn thee of koffie.
niks ontbijt op bed, amsterdam lelijk noemen = mij lelijk noemenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Amsterdam is lelijk.
Nee, jij bent je eigen 'sweetner'! Ik doe twee zoetjes in 1 kopje koffie, geen melk. Dan weet je dat vast als je me op zondag ochtend koffie zet bij het ontbijt op bed.
Hahaha.. okequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks ontbijt op bed, amsterdam lelijk noemen = mij lelijk noemen
Pffff zoetjes.
ik drink alleen latte macchiato, met een beetje suiker![]()
Heb nog nooit bij de starbucks gehaald. Wel op school en die was yummie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha.. oke.
Latte Macchiato van de StarbucksHipster all the way. Da's de enige koffie die ik drink van de Starbucks hahaha, we lijken zoveel op elkaar.
De Starbucks versie is hemels. Echt keer proberen, wel zonder slagroom voor jou natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb nog nooit bij de starbucks gehaald. Wel op school en die was yummie.En een keer in een cafe en dat was zum kotschen, ranzige melksmaak. Ik haat melk.
Hoe is de starbucksversie? Haal daar alleen de signature hot chocolate
Doe nooit slagroom op dingen, schraap het altijd weg tbh.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De Starbucks versie is hemels. Echt keer proberen, wel zonder slagroom voor jou natuurlijk. Hij is zoet, maar niet te zoet.
Al is die hot choco ook heerlijk. Dilemma's!
Onderweg!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe nooit slagroom op dingen, schraap het altijd weg tbh.
Zal het doen, kom je samen halen?![]()
Is cool, wel doen he! Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onderweg!
Hahaha.. Zal je laten weten als ik in Amsterdam kom, dan drinken we wat bij de Starbucks.
Voor een nieuw medicijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
zit er aan te denken om paar dagen in kliniek te gaan liggen
en geld innen
nee denk het niet. Ben niet goed genoeg voor scrummie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef theguyver het volgende:
moet ik dit nu zien als de eerste echte BNW SC DATE?![]()
aaahhhwww
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee denk het niet. Ben niet goed genoeg voor scrummie.
Dude zeg JA ik wil maar al te graag met je op een date!quote:
Nee joh. KB is 'out of my league'.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef theguyver het volgende:
moet ik dit nu zien als de eerste echte BNW SC DATE?![]()
aaahhhwww
Doe ik. Serieus. Alleen.. Laatste keer dat ik in Amsterdam was was... 10 jaar geleden? Had nog OV kaartquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is cool, wel doen he! Lijkt me leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Haha, shiiii. Ouwe lul dat je bent!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ik. Serieus. Alleen.. Laatste keer dat ik in Amsterdam was was... 10 jaar geleden? Had nog OV kaart
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:03 schreef theguyver het volgende:
You go regel dat scrum en ik eis een foto als bewijs straks!
anders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben.. Ben ik dat?![]()
Nee dat was mijn nichtje, deed moeilijk en zo!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, shiiii. Ouwe lul dat je bent!
Kom samen met Divje deze kant op dan.
[..]![]()
Ben.. Ben ik dat?
Ik doe niet aan meetsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:03 schreef theguyver het volgende:
You go regel dat scrum en ik eis een foto als bewijs straks!
anders!
Hahaha, ik zie jou mij nog niet echt zo vast gebonden krijgen, no offenceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denken dat Scrum en ik samen naar Amsterdam komenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat zelf ga doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie jou mij nog niet echt zo vast gebonden krijgen, no offence
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:10 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Scrum ik waarschuw je, nog 1 keer!
Dat denkt ze ook niet, ze wil ons niet zien. Als ze ons had willen zien had ze gezegd: "Jungs, kom, wie goat noa Rotterdam om doar 'n bakkie te doe, ja toch".quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Denken dat Scrum en ik samen naar Amsterdam komen
Ze is gewoon bang.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denkt ze ook niet, ze wil ons niet zien. Als ze ons had willen zien had ze gezegd: "Jungs, kom, wie goat noa Rotterdam om doar 'n bakkie te doe, ja toch".
TOCH!?
Ik niet eigenlijk. Must be love.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze is gewoon bang.
Maar dat ben ik ook wel een beetje voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |