ik had keer toen ik supermarkt werkte ook busje van baas tegen een paal geplantquote:
Bizar hequote:Op zondag 1 maart 2015 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Scrum die lapo, dat meisje heeft echt haar medicatie nodig offff geen drugs meer laten gebruiken. Allejezus,
had amper schade dat scheelt ook wssquote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had keer toen ik supermarkt werkte ook busje van baas tegen een paal geplant
baas was kkboos
Kolerequote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef Scrummie het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=749775725069800
die gast hield zich wel lang inquote:Op zondag 1 maart 2015 23:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bizar he. Maar eerst heel normaal en dan poef poef. Ik denk dat ze bezeten is.
Denk dat ze een signaaltje via haar telefoon kreeg. Illuminti!quote:Op zondag 1 maart 2015 23:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bizar he. Maar eerst heel normaal en dan poef poef. Ik denk dat ze bezeten is.
O echt? Jij kende 'm al? Dacht dat het zo'm filmpje was wat je keertje voorbij ziet komen. Geen idee dat er verhaal achter zitquote:Op zondag 1 maart 2015 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die gast hield zich wel lang in
Uiteindelijk kregen ze allebei een bekeuring, had dit helemaal gevolgd alles
ja een jaar geleden ofzo al tegengekomenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
O echt? Jij kende 'm al? Dacht dat het zo'm filmpje was wat je keertje voorbij ziet komen. Geen idee dat er verhaal achter zit
Dus ik loop vet achter ... Meh.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja een jaar geleden ofzo al tegengekomen
Ik weer ook niet meer zo goed hoe en wat er nou precies aan de hand was
je zit in de verkeerdequote:Op zondag 1 maart 2015 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahah.. Wat zei ze? "Tjack, TomTom nodig?!?"
Wat een kutwijf.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zit in de verkeerde
drie weken later was het uit
nee, mijn liefde voor jou vertroebelt mijn zichtquote:Op zondag 1 maart 2015 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja komt door dat aluhoedje van je, blokkeert de verbinding
I'm in.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:23 schreef Scrummie het volgende:
zullen we doen durven of de waarheid spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |