Misschien is het gewoon tijd dat ik een tijdje een pauze neem..
maar ben ik de enige die de laatste tijd merkt dat er in vrijwel alle nieuwstopics en en community topics (waar ik het meeste kom) letterlijk 95% van de tijd alleen maar cynische en sarcastische posts gemaakt worden. je kan gewoon geen gesprek meer voeren omdat er altijd gewoon mensen tussen zitten die expres olie op het vuur gooien of tegendraads zijn. En dat gebeurde vroeger natuurlijk ook wel, maar ik heb het idee dat het de laatste tijd echt doorgeslagen is... ik ben er gewoon een beetje klaar mee.
En het helpt ook niet echt mee dat het forum continue technische problemen heeft, foto's worden niet goed ingeladen, quotes werken niet goed. etcetera etcetera, nouja goed En ja dan roepen de mods je mag geen addblock aanhebben want dan werken de functies niet (wat in principe helemaal niet uitmaakt, maar het is gewoon politiek) dus eigenlijk worden de users die AB gebruiken daarmee gewoon weggedreven. Oke, dan lukt dat inderdaad goed ja. als dat het beleid is... .
En dan nu ook weer de berichten over dat fok overgenomen wordt, eerlijk gezegd verbaast het me ook niet. Ik ben er gewoon een beetje klaar mee denk ik. Misschien dat ik af en toe blijf lurken, af en toe blijf posten, maar ik wou gewoon even peilen of andere users ook soms dit gevoel hadden.. en dat met name dat een heel aantal users gewoon alleen maar sarcastisch is, want dat vind ik echt het grootste ding. En een paar keer is leuk hoor, ik doe het soms ook. Maar elke keer weer, elke keer weer. Man, daar word ik gewoon moe van.
There are only 151 Pokémon.