Benieuwd wat ze in de Tour dragen. Ik hoop oranje!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat shirt van Lotto-Jumbo valt lekker op
Zou wel een logische keuze zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:59 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze in de Tour dragen. Ik hoop oranje!
Oeh, ik heb niks gezegd, ze maken wel koers nuquote:Op zondag 1 maart 2015 15:09 schreef noodgang het volgende:
Jammer dat Etixx zo'n sterke ploeg heeft, met Cavendish erbij. Die kunnen constant de koers lamleggen
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:29 schreef OProg het volgende:
Altijd mooi om ze zo stuk voor stuk de groep uit te zien waaien.
Ja hoor vind ik ook.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Dit is het echte fietsen...weer 's wat anders dan dat loeren op die wattagemeters.
Nu vloek je in de Sky kerkquote:Op zondag 1 maart 2015 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Dit is het echte fietsen...weer 's wat anders dan dat loeren op die wattagemeters.
Die gasten kunnen niet zelf nadenken, moeten alles horen via oortjes en hun metertjequote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef Marcoss het volgende:
Sky heeft gewoon een goede kans met Viviani, gaan ze daarachter opeens alles dichtrijden..
Geen oortjesquote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef Marcoss het volgende:
Sky heeft gewoon een goede kans met Viviani, gaan ze daarachter opeens alles dichtrijden..
Ploegleiderswagens zijn ook afgeschaft? Die kunnen toch ook informatie doorgeven?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:50 schreef Reya het volgende:
Nog even klagen over de afwezigheid van oortjes, uiteraard.
In de jaren '90 zag ik dat toch een stuk minder dan nu en toen hadden ze ook geen oortjes.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:53 schreef baggerbaas het volgende:
Doe mij maar gewoon wel oortjes. Vind het altijd zo tenenkrommend om te zien dat ploegen een gat dichtrijden om er vervolgens achter te komen dat een ploegmaat mee zat.
Renners zijn gewoon gewend (verwend) aan oortjes en als ze nu zonder moeten zijn ze verloren.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In de jaren '90 zag ik dat toch een stuk minder dan nu en toen hadden ze ook geen oortjes.
Dat bedoel ik, ze hebben gewoon minder koersinzicht en oplettendheid omdat ze het niet (meer) gewend zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Renners zijn gewoon gewend (verwend) aan oortjes en als ze nu zonder moeten zijn ze verloren.
Een top 10 zou mooi zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Zullen ze bij Roompot voor Groenewegen of Kredertje gaan? Er vanuitgaande dat ze alle 2 nog in de race zijn.
Dit dus idd, beetje zelf nadenken en beslissingen nemen zit er niet meer in.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Renners zijn gewoon gewend (verwend) aan oortjes en als ze nu zonder moeten zijn ze verloren.
Leuke koers wel als het slecht weer is, op deze manier inderdaad erg saaiquote:Op zondag 1 maart 2015 16:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is Kuurne bijna elk jaar. Gewoon een zaadparcours.
Looij zou ook kunnen. Intrinsiek misschien wel de snelste. Vraag is of hij er nog bij is.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Zullen ze bij Roompot voor Groenewegen of Kredertje gaan? Er vanuitgaande dat ze alle 2 nog in de race zijn.
Kunnen ze niet een klimmetje of kasseistrookje in die lokale ronde stoppen?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is Kuurne bijna elk jaar. Gewoon een zaadparcours.
Ja, Stannard is een baasquote:Op zondag 1 maart 2015 16:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heb je de Sky win gezien de laatste weken?
Daar heb ik het wel over ei. Sky = eindbaasquote:Op zondag 1 maart 2015 16:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, Stannard is een baas![]()
Maar er daar heb ik het nu toch niet over![]()
Viviani zat mee in de favorietengroep van 20 man en vervolgens hielpen zijn teamgenoten mee in het peloton, omdat ze niet wisten dat hij mee was![]()
![]()
Maar ik niet faalhaasquote:Op zondag 1 maart 2015 16:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daar heb ik het wel over ei. Sky = eindbaas![]()
schoot ie niet uit pedaal ofzoquote:
Z'n lichaam maakte niet echt een beweging alsof hij wegschoot of iets.quote:
Het is Bouhanni, dan weet je al wel genoeg toch. Die kan niet fietsen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Z'n lichaam maakte niet echt een beweging alsof hij wegschoot of iets.
waarom? Is toch leuk als er ook eens een semi-klassieker is voor pure sprinters? Op de Scheldeprijs na zijn er weinig semi-klassiekers voor echte sprinters. Gent Wevelgem komt er nog het dichtstbij in de buurtquote:
MSR is natuurlijk de sprintklassieker!quote:Op zondag 1 maart 2015 17:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom? Is toch leuk als er ook eens een semi-klassieker is voor pure sprinters? Op de Scheldeprijs na zijn er weinig semi-klassiekers voor echte sprinters. Gent Wevelgem komt er nog het dichtstbij in de buurt
nee niet echt is toch meer voor sprinters die ook een heuveltje/berg over kunnen komen. Ik zie Kittel nog niet zo gauw MSR winnen en Cav won ook eigenlijk alleen maar dankzij een ijzersterke ploegquote:Op zondag 1 maart 2015 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
MSR is natuurlijk de sprintklassieker!
Ja idd, dat sloeg echt nergens op.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Knap gereden door MTN. Boasson Hagen, Bos, Ciolek en Farrar aan de start hebben van een niet eens zo lange en zware koers en dan moet Sbaragli het maar oplossen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |