Leuke acties wel! Had je dat geweten...quote:Op zondag 1 maart 2015 14:49 schreef Dot. het volgende:
Oh, TAP![]()
Wat een plaatje Phaidra!Waarom was je bang? Stip was een huilbaby en nog een slechte slaper, dus als de tweede ook zo is ben ik denk ik binnen twee weken helemaal op, maar ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt.
Oh, ik had net zo'n geluk. Ik was even in de stad en stond bij de Name-it in de rij voor de kassa, komt er een of ander promo team binnen met de mededeling dat ze alles voor me zouden betalen. Gelukkig had ik riant uitgepakt en had ik welgeteld 1 shirtje van 8 euro in m'n handenDe mevrouw achter me had haar hele buggy volhangen met de zomergarderobe voor haar dochter, dus die had nog meer geluk. Dus nu heeft Stip een gratis Nirvana shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nu met bewegend beeld
Dat hadden wij gistermiddag Nikki, ik had verwacht dat ze weer vrij snel moe zou zijn, maar dat viel 100% mee.. Ze heeft het nog lang uitgehouden, en ik heb der om 19:15 op bed gelegd, waar ze vanmorgen om 07:45 weer uit kwamquote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
BE wat knap!En arme poes.
![]()
Ik heb T en S vandaag voor het eerst een beetje koemelk gegeven bij hun middageten. Ik blijf ze als ze over 2 weken 1 zijn sowieso dreumesmelk geven als ochtendfles, maar tussen de middag gaan we langzaam over op normale melk. Ze vonden hun eerste beetje in ieder geval lekker, beide jongens dronken het zonder morren op. Ik wil ze er langzaam aan laten wennen, dus woensdag krijgen ze weer een beetje en dan steeds wat vaker en steeds wat meer.
Helaas willen T en S niet slapen vanmiddag. Ze hebben een half uurtje gelegen en toen begonnen ze te huilen. Het gevolg is dat ik hier nu met twee ietwat minder gezellige heren zit.
Tijd doet daarin ook veel... ik had een afschuwelijke bevalling, en heb nu alweer zin in een evt volgendequote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef JufMariska het volgende:
Haha Blue!![]()
En ik hoop ook op een meer ontspannen start bij een 2e (willen wij ook graag, beiden als enig kind opgegroeid), ben in elk geval heel blij dat de bevalling (ondanks de termijn en het medische) zo goed ging en ik daar met een goed gevoel op terug kijk, qua zin in een 2e keer(behalve de hechtingen dan
)
En happen van een lepeltje?!quote:Op zondag 1 maart 2015 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een nieuwe foon en dus moet ik opnieuw inloggen op FOK!forum. Aangezien ik te lui voor ben om het op te zoeken (een bedacht wachtwoord van FOk! zelf, ook te lui geweest om m zelf aan te passen
) kon ik dus niet op foon fokken. Nu dus via pc waar ik nog maar zelden sinds geboorte kind op zit. Maar heb wel meegelezen en foto's gezien! O.a. de zwemfoto's van Chanty en haar gezinnetje (echt, dat figuur daar kan ik van dromen. Vetrollen represent hier
) En M. van SQ met haar tandjes. Het ziet er zo kjoet uit, minder van de baggernachten
![]()
En BE! Die katDie blijft gewoon stoicijns (schrijf je dat zo?) liggen op zijn plek terwijl F. aan zijn staart zit
Mijn katten zouden allang gevlogen zijn.
Vandaag een soepstengel geprobeerd en ze had er zowaar van gegeten. Niet veel. maar ach voor een eerste keer... Morgenochtend wil ik proberen om de dag te beginnen met een papfles. Met de dr brown speen is pap geen succes, dus heb ik de papspeen van avent gekocht. Hoop dat dat wel zijn ding gaat doen
Als dat zou kunnen! Fruit en pap van een lepeltje weigert ze. Terwijl groente er wel zo ingaatquote:Op zondag 1 maart 2015 16:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
En happen van een lepeltje?!
Dat is ook nog eens goed voor de mond motoriek
Hmm, gekke suggestie maar zijn je lepeltjes niet te diep?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen! Fruit en pap van een lepeltje weigert ze. Terwijl groente er wel zo ingaat
Ga eens kijken! Ik was toch van plan om nog voor haar lepeltjes te kopen, kan ik net zo goed daar even voor kijken.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hmm, gekke suggestie maar zijn je lepeltjes niet te diep?
Mijn dame bliefde die eerst ook niet, dus plattere lepeltjes gekocht en dat langzaam opgebouwd naar die andere lepeltjes en dat ging toen stukken beter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |