abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150177060
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150177105
Phaidra die foto's O+ Wat een prachtig stel!
Ik word er gewoon een beetje week van :@
pi_150177123
Ooooohhh die foto's O+
Tralalalaaa
pi_150177184
Ik verander ook in een plasje hoor, als ik ze zo samen zie O+ :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150177403
Oh, TAP :*

Wat een plaatje Phaidra! O+ Waarom was je bang? Stip was een huilbaby en nog een slechte slaper, dus als de tweede ook zo is ben ik denk ik binnen twee weken helemaal op, maar ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt.

Oh, ik had net zo'n geluk. Ik was even in de stad en stond bij de Name-it in de rij voor de kassa, komt er een of ander promo team binnen met de mededeling dat ze alles voor me zouden betalen. Gelukkig had ik riant uitgepakt en had ik welgeteld 1 shirtje van 8 euro in m'n handen :') De mevrouw achter me had haar hele buggy volhangen met de zomergarderobe voor haar dochter, dus die had nog meer geluk. Dus nu heeft Stip een gratis Nirvana shirt :D
pi_150177484
Dot :D Wat gaaf! Heb je gevraagd waar ze de volgende keer langskomen :7 ?
pi_150177683
Het was van een plein bij de stad hiernaast, dus ik denk dat ze hier in de buurt blijven helaas :P
  zondag 1 maart 2015 @ 15:05:39 #8
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_150177864
Take_A_Picture -O- :* !

Phaidra wat een prullekes O+!

Dot. dat is lekker! En wie het kleine niet eert ;).
pi_150177987
Ik heb de kinderwagenbak eraf en de wandelwageninzet op de wagen gezet. Want A. probeert zich consequent op haar buik te draaien in de reiswieg. Nu lijkt het echt een grotekinderenwagen :o . Stop de tijd! Room, I feel you!
pi_150178058
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:49 schreef Dot. het volgende:
Oh, TAP :*

Wat een plaatje Phaidra! O+ Waarom was je bang? Stip was een huilbaby en nog een slechte slaper, dus als de tweede ook zo is ben ik denk ik binnen twee weken helemaal op, maar ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt.

Oh, ik had net zo'n geluk. Ik was even in de stad en stond bij de Name-it in de rij voor de kassa, komt er een of ander promo team binnen met de mededeling dat ze alles voor me zouden betalen. Gelukkig had ik riant uitgepakt en had ik welgeteld 1 shirtje van 8 euro in m'n handen :') De mevrouw achter me had haar hele buggy volhangen met de zomergarderobe voor haar dochter, dus die had nog meer geluk. Dus nu heeft Stip een gratis Nirvana shirt :D
Leuke acties wel! Had je dat geweten... :D

En waarom bang... Meerdere dingen. Peuter had moeite met drinken in het begin omdat hij dysmatuur was. Ziekenhuisopname omdat hij bleef afvallen en lang nodig gehad voor dat borstvoeding lekker liep (steeds voeden, kolven, flesje na geven, elke 2 uur). Dat kostte veel tijd en energie. Het zorgde ook voor véél onzekerheid bij mij. Daarnaast is peuter ook altijd een slechte slaper geweest (tot 9 maanden elke 1,5 uur wakker 's nachts en overdag steeds maar 30 min. slapen. Nu nog steeds wel 1 of 2x wakker). Vermoeidheid, onenigheid met mijn vriend over hoe we hiermee wilden omgaan, wederom onzekerheid want dat kan toch niet goed zijn voor hem?! Hormonen speelden ook een rol, ik zat gewoon niet lekker in mijn vel. Achteraf denk ik dat ik wel tegen een depressie aan gezeten heb. Pas na de 9 maanden klaarde het opeens op, hormonen uit mijn lijf + wat meer slaap denk ik. Ik was bang voor herhaling, zeker omdat je nu al een kind hebt rondlopen en dus altijd in touw 'moet' zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150178720
TAP :*

Phaidra wat een zoete foto!
En dat filmpje van Nikki ook zo zoet!

Stond ik vanmorgen nog al kirrend in de kamer van 'Oooh hij doet minitijgertjes'
Nu gaat hij zo rap en zet er echt keihard de vaart erin en gaat als een dolle door de kamer.
Een van de katten moet het al ontgelden en die werd al besprongen en beknepen. Sul liet het keihard knorrend gebeuren. Plukken haar in F zn hand en staart in zn waffel (En poes liep vervolgens achter F aan ... meer meer meer :') )
pi_150179127
Haha Blue! ~O>

En ik hoop ook op een meer ontspannen start bij een 2e (willen wij ook graag, beiden als enig kind opgegroeid), ben in elk geval heel blij dat de bevalling (ondanks de termijn en het medische) zo goed ging en ik daar met een goed gevoel op terug kijk, qua zin in een 2e keer :) (behalve de hechtingen dan :X )
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_150179294
BE wat knap! *O* En arme poes. :')

Ik heb T en S vandaag voor het eerst een beetje koemelk gegeven bij hun middageten. Ik blijf ze als ze over 2 weken 1 zijn sowieso dreumesmelk geven als ochtendfles, maar tussen de middag gaan we langzaam over op normale melk. Ze vonden hun eerste beetje in ieder geval lekker, beide jongens dronken het zonder morren op. Ik wil ze er langzaam aan laten wennen, dus woensdag krijgen ze weer een beetje en dan steeds wat vaker en steeds wat meer.

Helaas willen T en S niet slapen vanmiddag. Ze hebben een half uurtje gelegen en toen begonnen ze te huilen. Het gevolg is dat ik hier nu met twee ietwat minder gezellige heren zit. -O-
pi_150179705
Hoe slapen ze nu dan nog gemiddeld Nikki?
En vanaf wanneer gaan de slaapjes anders lopen dat het minder wordt eigenlijk?

Hier nog even plaatje bij het praatje van F met Noodle..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: nu met bewegend beeld
pi_150179771
F met poes. O+

Slaapje doen ze 2 keer per dag. 's morgens 1 à 1.5 uur en 's middags ongeveer 1.5 à 2 uur.
  zondag 1 maart 2015 @ 16:10:56 #16
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_150179875
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
BE wat knap! *O* En arme poes. :')

Ik heb T en S vandaag voor het eerst een beetje koemelk gegeven bij hun middageten. Ik blijf ze als ze over 2 weken 1 zijn sowieso dreumesmelk geven als ochtendfles, maar tussen de middag gaan we langzaam over op normale melk. Ze vonden hun eerste beetje in ieder geval lekker, beide jongens dronken het zonder morren op. Ik wil ze er langzaam aan laten wennen, dus woensdag krijgen ze weer een beetje en dan steeds wat vaker en steeds wat meer.

Helaas willen T en S niet slapen vanmiddag. Ze hebben een half uurtje gelegen en toen begonnen ze te huilen. Het gevolg is dat ik hier nu met twee ietwat minder gezellige heren zit. -O-
Dat hadden wij gistermiddag Nikki, ik had verwacht dat ze weer vrij snel moe zou zijn, maar dat viel 100% mee.. Ze heeft het nog lang uitgehouden, en ik heb der om 19:15 op bed gelegd, waar ze vanmorgen om 07:45 weer uit kwam :)
Valt me dus zeker niet tegen van der..

Wij geven nu ook steeds beetjes koemelk, en ze vond het super lekker en wilde meer, maar dat vond ik nog niet zo geslaagd, dus ik heb haar een bekertje thee gegeven, wat ze ook prima op ging :)

En die F. met pousse :)
Mijn poezel krijgt het ook flink te voorduren als ze onze dame bij mijn ouders is; ze aait m wel, maar soms ook idd staart en haren trekken :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 1 maart 2015 @ 16:40:04 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150181100
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef JufMariska het volgende:
Haha Blue! ~O>

En ik hoop ook op een meer ontspannen start bij een 2e (willen wij ook graag, beiden als enig kind opgegroeid), ben in elk geval heel blij dat de bevalling (ondanks de termijn en het medische) zo goed ging en ik daar met een goed gevoel op terug kijk, qua zin in een 2e keer :) (behalve de hechtingen dan :X )
Tijd doet daarin ook veel... ik had een afschuwelijke bevalling, en heb nu alweer zin in een evt volgende O+.

Oh jongens, een jaar geleden lag ik te bevallen :o :D *;.
KuikenGuppy
pi_150181129
:W Een nieuwe foon en dus moet ik opnieuw inloggen op FOK!forum. Aangezien ik te lui voor ben om het op te zoeken (een bedacht wachtwoord van FOk! zelf, ook te lui geweest om m zelf aan te passen :') ) kon ik dus niet op foon fokken. Nu dus via pc waar ik nog maar zelden sinds geboorte kind op zit. Maar heb wel meegelezen en foto's gezien! O.a. de zwemfoto's van Chanty en haar gezinnetje (echt, dat figuur daar kan ik van dromen. Vetrollen represent hier -O- ) En M. van SQ met haar tandjes. Het ziet er zo kjoet uit, minder van de baggernachten -O-

En BE! Die kat _O- Die blijft gewoon stoicijns (schrijf je dat zo?) liggen op zijn plek terwijl F. aan zijn staart zit :+ Mijn katten zouden allang gevlogen zijn.

Vandaag een soepstengel geprobeerd en ze had er zowaar van gegeten. Niet veel. maar ach voor een eerste keer... Morgenochtend wil ik proberen om de dag te beginnen met een papfles. Met de dr brown speen is pap geen succes, dus heb ik de papspeen van avent gekocht. Hoop dat dat wel zijn ding gaat doen :)
pi_150181456
Die kat BE :D wat een held! Onze kat rent al weg als A. naar hem lacht :')
  zondag 1 maart 2015 @ 16:48:50 #20
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_150181472
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
:W Een nieuwe foon en dus moet ik opnieuw inloggen op FOK!forum. Aangezien ik te lui voor ben om het op te zoeken (een bedacht wachtwoord van FOk! zelf, ook te lui geweest om m zelf aan te passen :') ) kon ik dus niet op foon fokken. Nu dus via pc waar ik nog maar zelden sinds geboorte kind op zit. Maar heb wel meegelezen en foto's gezien! O.a. de zwemfoto's van Chanty en haar gezinnetje (echt, dat figuur daar kan ik van dromen. Vetrollen represent hier -O- ) En M. van SQ met haar tandjes. Het ziet er zo kjoet uit, minder van de baggernachten -O-

En BE! Die kat _O- Die blijft gewoon stoicijns (schrijf je dat zo?) liggen op zijn plek terwijl F. aan zijn staart zit :+ Mijn katten zouden allang gevlogen zijn.

Vandaag een soepstengel geprobeerd en ze had er zowaar van gegeten. Niet veel. maar ach voor een eerste keer... Morgenochtend wil ik proberen om de dag te beginnen met een papfles. Met de dr brown speen is pap geen succes, dus heb ik de papspeen van avent gekocht. Hoop dat dat wel zijn ding gaat doen :)
En happen van een lepeltje?!
Dat is ook nog eens goed voor de mond motoriek :)
pi_150181572
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

En happen van een lepeltje?!
Dat is ook nog eens goed voor de mond motoriek :)
Als dat zou kunnen! Fruit en pap van een lepeltje weigert ze. Terwijl groente er wel zo ingaat :')
  zondag 1 maart 2015 @ 16:56:43 #22
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_150181802
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen! Fruit en pap van een lepeltje weigert ze. Terwijl groente er wel zo ingaat :')
Hmm, gekke suggestie maar zijn je lepeltjes niet te diep?
Mijn dame bliefde die eerst ook niet, dus plattere lepeltjes gekocht en dat langzaam opgebouwd naar die andere lepeltjes en dat ging toen stukken beter.. :)
pi_150181985
Och, al die siblingverhalen en -foto's! O+. Ik kan nu echt nog niet zeggen of er hier nog een kindje bij gaat komen. Aan mijn bevalling ligt het niet, maar gewoon, het gaat nu zo heerlijk en I is zo'n rustig mannetje... Kan ik het wel aan als dat bij een tweede heel anders blijkt te zijn?

Burdie, wat lijkt me dat een bijzondere trip down memory lane. Ik vind het bijna jammer dat de kans dat ik mijn bevalling op precies dat moment kan herdenken vrij klein is. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_150182337
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Hmm, gekke suggestie maar zijn je lepeltjes niet te diep?
Mijn dame bliefde die eerst ook niet, dus plattere lepeltjes gekocht en dat langzaam opgebouwd naar die andere lepeltjes en dat ging toen stukken beter.. :)
Ga eens kijken! Ik was toch van plan om nog voor haar lepeltjes te kopen, kan ik net zo goed daar even voor kijken.

Ik ben nu momenteel heel erg aan het puzzelen wat betreft voeding. Ik vind het zelfs een beetje lastig. Willen jullie met me meedenken of het goed of niet goed is? Of nog eventuele toevoegingen?
Dit is het ritme wat ik wil toepassen

Wanneer ze wakker wordt 200 ml plus 2 eetlepels ontbijtgranen
Om 10 uur een fruithapje (waar ze maar een paar lepels van eet -O- )
Om 12 uur een boterham met beleg en fles 150/5
Om 15 uur een soepstengel en water (of thee)
Tussen 17.30 en 18.00 een groentehap (waar ze wel flink van eet)
En dan rond 20 uur fles 210/7

Wat vinden jullie ervan?
  zondag 1 maart 2015 @ 17:12:57 #25
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150182420
echt, die verhalen over die grotere kindjes, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik over een paar maanden al die dingen ook mee ga maken! O+

Morgen weer aan t werk. Eindelijk! Ik heb er eigenlijk vooral zin in. Heb nog niet eens iets voorbereid ofzo :@ morgen is mijn eerste les pas om elf uur, en ik breng M gewoon om half acht naar t kdv en ga dan naar mn werk, map inrichten met de overdrachtgegevens, studiewijzers, lessen inplannen voor de eerste week etc.

Heb ook geen spullen thuis dus als ik t hier ga proberen gaat t me alleen maar frustreren denk ik. :+
Kwak
  zondag 1 maart 2015 @ 17:15:11 #26
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150182522
Prima toch, Sun? Doet ze het er goed op?

Edit: oh, het is een fictief ritme... hoe doe je het nu dan?
KuikenGuppy
pi_150182621
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:15 schreef Burdie het volgende:
Prima toch sun?
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:15 schreef Burdie het volgende:
Prima toch, Sun? Doet ze het er goed op?
Geen idee :') Wil er morgen mee beginnen. Wil wel als laatste fles 180/6 eerst proberen, 210/7 lijkt somehow zo veel. Papfles 'savonds liever niet.
  zondag 1 maart 2015 @ 17:18:28 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150182660
Zie mijn edit :+.
KuikenGuppy
pi_150182771
Ook zoiets, alleen geef ik nu de laatste fles zo rond 21.30. Ze ligt dus tot die tijd benenden in de box. Eigenlijk ben ik er wel weer aan toe om de avond een beetje voor mezelf te hebben en de tv wat harder te kunnen zetten.

En voor de rest zocht ik wat bevestiging. Iets met onzeker enzo ;)

Oja, en ik geef smorgens geen papfles. Een gewone.
  zondag 1 maart 2015 @ 17:26:10 #30
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150182941
Wij doen altijd na het avondeten een toetje (vanaf 9 maanden), daarna even uitbuiken en rond half acht naar boven voor bad/douche, omkleden, drinken een slapen. Meestal slaapt hij dan rond 20.30 uur, wat ik aan de late kant vind voor kuiken, maar wij eten altijd pas laat (en staan 's ochtends pas rond acht uur op).

Heb je al eens geprobeerd fruit in stukjes te geven als ze het van een lepeltje niet wil?
KuikenGuppy
pi_150184116
Ziet er goed/normaal uit, Sun! Je zou de soepstengel kunnen afwisselen met wat andere dingen om te kijken wat ze wel/niet lekker vindt. Een rijstwafel, of nog iets van groente of fruit.

Burdie, is kuiken een beetje bijgekomen van de verjaarscommotie? Speelt hij leuk met z'n nieuwe speelgoed?

Kwak, wat grappig. Ik kwam vanochtend langs die markt en dacht nog even aan jou! (Iets in de trant van: oh leuk, zo'n markt, maar ja, niets voor mij. Zou wel iets voor kwak zijn, denk ik). :D .

Veel succes morgen. Goed idee, om thuis niets te doen en je gewoon morgenochtend voor te bereiden. Heel fijn dat je die uurtjes hebt voordat je gaat lesgeven! Werkt voor mij ook altijd super.

DAD, jij ook veel succes! En ook tof dat je de voorbereidingen wel weer leuk vind. Met I. gaat het vast ook goedkomen. Maar ik snap je gevoel wel hoor. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_150184449
Burdie, gefeliciteerd! Bizar joh. 1 jaar!!! Gaat zo snel.
Zo'n trip down memory lane is zo bijzonder wel. O+

Wat voor toetje heb je kuiken trouwens gegeven toen hij 9 maanden was? Gewoon yoghurt ofzo?
Tralalalaaa
  zondag 1 maart 2015 @ 18:21:19 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150185039
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Burdie, gefeliciteerd! Bizar joh. 1 jaar!!! Gaat zo snel.
Zo'n trip down memory lane is zo bijzonder wel. O+

Wat voor toetje heb je kuiken trouwens gegeven toen hij 9 maanden was? Gewoon yoghurt ofzo?
Geitenyoghurt! Maar in principe kan het ook gewone yoghurt of kwark zijn.
KuikenGuppy
  zondag 1 maart 2015 @ 18:58:44 #34
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_150186716
Damn nikki jouw filmpjes! Die zijn niet goed voor mijn beginnende rammelende eierstokken :o O+ Maar jouw jongens zijn zo groot, die ogen al helemaal niet meer baby. Gaat het nou echt zo hard die ontwikkeling die laatste vier maanden of lopen die van jou gruwelijk voor?

Blue jouw poezel :o _O_ En F. dacht ook ineens: ik moe eens wat nieuwe dingen proberen? :+

Snoenk wat een poppetje en fijn dat alles zo goed gaat. Lekkere nachten inderdaad ^O^

DaD en Kwak veel plezier en succes morgen met de eerste werkdag!

Away mag ik ook in de facebookgroep? Het is nog ver weg dus zal pas later definitief besluiten of dat te doen is met Lucas maar ik heb goede hoop :)

Hier is vandaag het vierde tandje doorgekomen *O* De 2e rechter snijtand, denk dat over een paar dagen de grote linker snijtand doorkomt en de andere linker snijtand waarschijnlijk met een week of twee :D Mijn kind heeft ineens een mond vol tanden :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_150187163
Saar krijgt nu:

S'ochtends rond 8:30 180/6
Rond 10:45 fruit van 2 stks en n liga
Rond 13:00 n boterham en n 180/6 fles
Dan naar bed tot ongeveer 15:30
Dan n stukje komkommer (zoek nog variatie)
Rond 17:30 groentehap en yoghurt als toetje
Dan lekker ff uitbuiken vd tv terwijl wij de afwas doen (foei)
Dan rond 18:45 in bad
Dan n papfles en rond 19:30-20:00 ligt mevrouw op bed...
S. 2014
J. 2016
pi_150187404
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:58 schreef Chanty het volgende:
Damn nikki jouw filmpjes! Die zijn niet goed voor mijn beginnende rammelende eierstokken :o O+ Maar jouw jongens zijn zo groot, die ogen al helemaal niet meer baby. Gaat het nou echt zo hard die ontwikkeling die laatste vier maanden of lopen die van jou gruwelijk voor?

Hier is vandaag het vierde tandje doorgekomen *O* De 2e rechter snijtand, denk dat over een paar dagen de grote linker snijtand doorkomt en de andere linker snijtand waarschijnlijk met een week of twee :D Mijn kind heeft ineens een mond vol tanden :')
Ze doen niets spannends, behoorlijk standaard zelfs volgens mij. Het is qua ontwikkeling echt hard gegaan in de laatste 2 maanden. In die korte periode leerden ze ineens kruipen, zichzelf optrekken, wandelen langs de tafel (S), een paar woordjes zeggen (vooral S), zelf de fles vasthouden, uit een rietje drinken en zwaaien. :o

*O* voor de tand van L. Heeft hij er last van of valt het mee?
  zondag 1 maart 2015 @ 19:29:34 #37
52229 Chanty
pi_150187816
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ze doen niets spannends, behoorlijk standaard zelfs volgens mij. Het is qua ontwikkeling echt hard gegaan in de laatste 2 maanden. In die korte periode leerden ze ineens kruipen, zichzelf optrekken, wandelen langs de tafel (S), een paar woordjes zeggen (vooral S), zelf de fles vasthouden, uit een rietje drinken en zwaaien. :o

*O* voor de tand van L. Heeft hij er last van of valt het mee?
Het gaat dus ineens heel snel (NOG sneller :'( ) :D

De laatste twee dagen is hij weer vrolijk. De drie dagen daarvoor was hij enorm grumpy en was niks goed. Maar dat kan ik hem niet kwalijk nemen met zoveel tanden op komst.
pi_150188772
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar krijgt nu:

S'ochtends rond 8:30 180/6
Rond 10:45 fruit van 2 stks en n liga
Rond 13:00 n boterham en n 180/6 fles
Dan naar bed tot ongeveer 15:30
Dan n stukje komkommer (zoek nog variatie)
Rond 17:30 groentehap en yoghurt als toetje
Dan lekker ff uitbuiken vd tv terwijl wij de afwas doen (foei)
Dan rond 18:45 in bad
Dan n papfles en rond 19:30-20:00 ligt mevrouw op bed...
No offence hoor, maar dat klinkt als best veel?
pi_150188860
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

No offence hoor, maar dat klinkt als bwst veel?
Is precies wat ze volgens t cb mag, en dan drinkt ze dr flessen vaak niet eens leeg..

Maar als ik vergelijk met jouw lijstje zie ik niet veel verschil....
S. 2014
J. 2016
pi_150188938
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

[..]

Geen idee :') Wil er morgen mee beginnen. Wil wel als laatste fles 180/6 eerst proberen, 210/7 lijkt somehow zo veel. Papfles 'savonds liever niet.
Waarom niet?
Oprechte vraag hoor :@ . Nu met die slechte(re) nachten zat ik te denken om een papfles in de avond te proberen om te kijken of ze daar beter op slaapt. Veel slechter zal het er niet van worden :+
pi_150189085
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:59 schreef Skittles het volgende:

[..]

Waarom niet?
Oprechte vraag hoor :@ . Nu met die slechte(re) nachten zat ik te denken om een papfles in de avond te proberen om te kijken of ze daar beter op slaapt. Veel slechter zal het er niet van worden :+
Hier slaapt ze er prima op :+ iig
S. 2014
J. 2016
pi_150189134
quote:

[..]

Waarom niet?
Hier werd het slapen wel slechter van een papfles, jammer genoeg. Als ik gewoon 180/6 doe voor de nacht slaapt ze (meestal) prima. Met een papfles wordt ze om de twee uur wakker, ligt te kreunen, te boeren en te scheten :') . Blijkbaar slaapt mijn kind niet heel goed op een volle maag.

Oftewel: Ik zou het vooral proberen, want baat het niet, etc., maar het garandeert helaas niks -O- .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2015 20:02:59 ]
pi_150189183
quote:

[..]

Waarom niet?
Ik las ergens dat papfles zwaar op de maag kan liggen en dat dat niet prettig ligt met in slaap vallen. Geen idee of het zo is, maar klinkt aannemelijk.
pi_150189191
Skittles
Bij S.ara wilde ik alles zo natuurlijk mogelijk doen en heb lang bv gegeven enzo maar door de slapeloze nachten met E en S ben ik toch iets makkelijker geworden. Sinds ze de laatste fles met 1 schepje nutriton krijgen slapen ze wel iets langer.
En slapen ze sneller na de nacht voeding ipv ontevreden te zijn.
(ze spuugden ook wel veel snachts. Veel mondjes terug enzo)

Als ze wat rijstebloem mogen dan krijgen ze dat.
pi_150189293
quote:

[..]

Waarom niet?
Iets minder heftig dan een papfles is forte voeding. Misschien is dat het proberen waard?
pi_150189348
Zo bijgelezen :D wij willen ons huis te koop zetten en zijn nu druk allerlei klussen in huis aan het doen dus druk druk druk! Maar ik zag allemaal knappe kindjes voorbij komen op foto en film O+

Morgen begint ook voor mij het echte leven weer, mijn verlof zit er op. Ik heb wel weer zin om aan het werk te gaan, maar vind het nog wel een gek idee dat K. niet meer gewoon gezellig de hele dag om mij heen is. Dochter is helemaal in de wolken, haar broertje gaat ook naar het kdv vanaf morgen en zij mag zo vaak als ze wil langskomen voor kusjes en spelen O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zondag 1 maart 2015 @ 20:15:00 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150189597
Aww wat klinkt dat lief Sicilia!

Riep hier iemand stop de tijd?

De tijd hoeft niet te stoppen, want ik verheug me ook op wat hijbstraks allemaal zal kunnen enzo, en de interactie... Maar mèn volgens mij is hij wéér een spurtje gegroeid. Het babysche gaat er zo snel af zo...

Ik deed voor de grap de tuinbroek die opa voor hem kocht aan met het romperoverhemd dat ik net zwanger kocht voor het voorjaar....(maat 6-9 maanden). En het was heul niet meer te groot...
Kwak
pi_150189675
Wat een bink Kwak O+
pi_150189824
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
Aww wat klinkt dat lief Sicilia!

Riep hier iemand stop de tijd?
[ link | afbeelding ]
De tijd hoeft niet te stoppen, want ik verheug me ook op wat hijbstraks allemaal zal kunnen enzo, en de interactie... Maar mèn volgens mij is hij wéér een spurtje gegroeid. Het babysche gaat er zo snel af zo...

Ik deed voor de grap de tuinbroek die opa voor hem kocht aan met het romperoverhemd dat ik net zwanger kocht voor het voorjaar....(maat 6-9 maanden). En het was heul niet meer te groot...
.

Erg he dat je iets aandoet waarvan je denkt... das nog veuls te groot, en dat dit dan niet zo is.... ze groeien zo hard

[ Bericht 3% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 01-03-2015 20:39:40 ]
S. 2014
J. 2016
pi_150189869
Kwak hij wordt echt groot. O+
  zondag 1 maart 2015 @ 20:23:00 #51
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150189920
Maar eigenlijk nog zo klein! Als hij verdrietig of boos is is t zo'n klein aardappeltje nog! O+
Kwak
pi_150190014
Oh als Forte een minder 'heftige' stap is, is dat ook het proberen waard. Dank!

Kwak wat is ie grooot O+
pi_150190026
Echt he, kwak, het gaat zo snel! Verheug me zo op onze zomervakantie, wanneer ze misschien wel fatsoenlijk kan zitten en op haar eerste stapjes en hapjes, en tegelijkertijd mis ik die kleine baby zo!

Ik had gisteren 'weer' ruzie met vriend, echt in alles wat hij zegt hoor ik een bepaalde ondertoon; . Het enige dat ik hoor is dat ik lui ben en geen flikker uitvoer ;( Toen ik hem daarmee confronteerde was hij stomverbaasd en had geen idee waar ik het over had, dus begin te geloven dat het misschien grotendeels aan mezelf ligt. Ga nu 2x per week een paar uurtjes naar school, maar verder doe ik 'niks'.. Denk dat ik ook wat 'productiefs' moet doen om beter in m'n vel te zitten. Zou graag ergens in het weekend willen werken, mja, waar zitten ze nou te springen om een 23 jarige die borstvoeding geeft? :')

Maar zal toch eens rondkijken..
pi_150190062
Kwak ik vind M. echt zo een knap ventje O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_150190271
Phaidra, wat een lieve foto!
Broertjes, het is zo leuk he!
Nu Js bijna 5 maanden is, komt er ook echt interactie tussen die twee O+

Ik hou ook niet van pap. Ik heb het in het begin bij Ow wel gedaan, want hij at weinig brood, maar als het niet hoeft dan niet. Vooral die pyjamapapjes enzo.. Suiker!!!
Nutriton zorgde hier voor krampjes, dus dat had ik bij Ow ook snel afgezworen. Omdat Js best een spugerd is, gaf het cb mij het advies om nutriton te gebruiken. Maar ik ben lekker eigenwijs.

Zo vind ik die liga's ook verschrikkelijk (sorry GM).. Hier was het altijd maisboogjes, rijstewafel, Soepstengel of gewoon de hele dag door fruit/groente :)

Hier heeft Js z'n eerste komkommers gehad deze week. Rapley, dus niet dat hij echt wat binnen heeft gekregen :) maar boos als ik het weer afpakte!

Oh en m'n perfecte baby, was de afgelopen drie nachten niet zo perfect meer en werd 's nachts wakker. Hij weigerde de fles, dus echt ff mama/papa knuffels nodig. We maakten ons stiekem een klein beetje zorgen (iets met peuter), maar ik weet al waarom...
We hebben er 1... de tand :D

Oh en werkse weer morgen voor een paar geloof ik :)
pi_150190413
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:25 schreef krijgerrtje het volgende:
Echt he, kwak, het gaat zo snel! Verheug me zo op onze zomervakantie, wanneer ze misschien wel fatsoenlijk kan zitten en op haar eerste stapjes en hapjes, en tegelijkertijd mis ik die kleine baby zo!

Ik had gisteren 'weer' ruzie met vriend, echt in alles wat hij zegt hoor ik een bepaalde ondertoon; . Het enige dat ik hoor is dat ik lui ben en geen flikker uitvoer ;( Toen ik hem daarmee confronteerde was hij stomverbaasd en had geen idee waar ik het over had, dus begin te geloven dat het misschien grotendeels aan mezelf ligt. Ga nu 2x per week een paar uurtjes naar school, maar verder doe ik 'niks'.. Denk dat ik ook wat 'productiefs' moet doen om beter in m'n vel te zitten. Zou graag ergens in het weekend willen werken, mja, waar zitten ze nou te springen om een 23 jarige die borstvoeding geeft? :')

Maar zal toch eens rondkijken..
Herkenbaar, ik ben ook niet tw genieten als ik niet af en toe gewoon even mezelf kan zijn als D... ipv als mama...

Ooh dames ik voel me oud.... wordt je op fb toegevoegd door n oppaskindje waar ik van baby af aan op heb gepast... is ze inmiddels ook 14 en helemaal puberaal.... O+
S. 2014
J. 2016
  zondag 1 maart 2015 @ 20:32:53 #57
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150190458
Js een tand!

En dankjewel voor alle O+ voor M. Ik voel me dan zo'n trotse mama, echt vreselijk stereotiep :+
Kwak
pi_150190505
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:29 schreef Loj het volgende:
Phaidra, wat een lieve foto!
Broertjes, het is zo leuk he!
Nu Js bijna 5 maanden is, komt er ook echt interactie tussen die twee O+

Ik hou ook niet van pap. Ik heb het in het begin bij Ow wel gedaan, want hij at weinig brood, maar als het niet hoeft dan niet. Vooral die pyjamapapjes enzo.. Suiker!!!
Nutriton zorgde hier voor krampjes, dus dat had ik bij Ow ook snel afgezworen. Omdat Js best een spugerd is, gaf het cb mij het advies om nutriton te gebruiken. Maar ik ben lekker eigenwijs.

Zo vind ik die liga's ook verschrikkelijk (sorry GM).. Hier was het altijd maisboogjes, rijstewafel, Soepstengel of gewoon de hele dag door fruit/groente :)

Hier heeft Js z'n eerste komkommers gehad deze week. Rapley, dus niet dat hij echt wat binnen heeft gekregen :) maar boos als ik het weer afpakte!

Oh en m'n perfecte baby, was de afgelopen drie nachten niet zo perfect meer en werd 's nachts wakker. Hij weigerde de fles, dus echt ff mama/papa knuffels nodig. We maakten ons stiekem een klein beetje zorgen (iets met peuter), maar ik weet al waarom...
We hebben er 1... de tand :D

Oh en werkse weer morgen voor een paar geloof ik :)
Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor :D ieder zn eigen keuzes toch. :) .
S. 2014
J. 2016
pi_150191337
Ja idd :)

Ik voel me ook heel oud :( ...
Ik kreeg een uitnodiging voor een uitstrijkje :(
Over 1 maand ben ik gewoon 30... Echt gewoon een 30+ moeder :')
pi_150191495
Loj, ik over 3 maanden! Maar, don't despair, 30 is het nieuwe zwart is het nieuwe 40 en zó 2015, of course *O* . Komt helemaal goed.
pi_150191515
Oh wat een binkie ❤️

Gm wat eet saar goed! Krijgt ze echt 2 stuks fruit weg? O eet wat muizenhapjes en zit verder lekker te spelen :D ze heeft van het weekend wel met smaak allerlei nieuws geproefd. Zo gezellig, saampjes eten ❤️

Ik hoop dat tandjes 2 &3 snel doorkomen, want ik zou wel weer eens meer dan 3 uur achter elkaar willen tukken.
pi_150191625
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Loj het volgende:
Ja idd :)

Ik voel me ook heel oud :( ...
Ik kreeg een uitnodiging voor een uitstrijkje :(
Over 1 maand ben ik gewoon 30... Echt gewoon een 30+ moeder :')
Die kreeg ik ook..
En het duurt nog heeeeeeeeel lang voor ik 30 ben :( (nog 8!!!!!! maanden, mijn kinderen worden eerst nog 5 en 3 voor ik 30 word :+)
pi_150191877
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wat een binkie ❤️

Gm wat eet saar goed! Krijgt ze echt 2 stuks fruit weg? O eet wat muizenhapjes en zit verder lekker te spelen :D ze heeft van het weekend wel met smaak allerlei nieuws geproefd. Zo gezellig, saampjes eten ❤️

Ik hoop dat tandjes 2 &3 snel doorkomen, want ik zou wel weer eens meer dan 3 uur achter elkaar willen tukken.
Ja n peer en n banaan gepureerd of een banaan met wat ananas... t is niet meer (vaak minder) dan zo'n potje van olvarit...
S. 2014
J. 2016
pi_150191881
Over eten gesproken, ik heb vandaag dit boek gekocht. Staan recepten in voor babies, maar vooral voor als ze straks met 1 jaar met de pot mogen mee-eten. Veel voedzame en lekkere recepten :Y)

zondag 1 maart 2015 @ 21:27:48 #65
52229 Chanty
pi_150193820
Kleine aardappel :D het is al een grote vent! O+
pi_150194361
Ooh... dat jochie van mij bunkert minimaal 1 broodje volledig weg, gaat zeker een hele banaan/ peer of geraspte appel in per dag. En warm eten gaat ook een heel bord vol in :@

Vreetkeesje O+
pi_150194739
Een tand voor onze datumtwin :o

En ik voel me écht oud nu, bedankt he bijna-dertigers ;(
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_150194761
AwayTL ik wil ook wel in de fb groep, al heb ik in juli geen baby meer maar een heuze dreumes :o

Mooie foto's Phaidra O+

Nikki je filmpje O+

Grote kleine M van Kwak O+

Wat een geluk Dot! Leuke actie :)

Anders is dat dan ineens het Razz? Was hier ook wel wat hoor, maar S lag meer op haar ellebogen in de wieg dan op haar rug oO<

BE jouw filmpje is ook O+ Gekke kat, dat ie zo blijft zitten :D

Kuiken al bijna 1 jaar!

Nog meer tandjes voor L *O*

Wij zijn vanmiddag ff op de kinderboerderij geweest, S vond de geitjes het leukst O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150194870
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:44 schreef JufMariska het volgende:

Ik ben sinds vrijdag 34, dat is bijna 35 en dat is weer bijna 36 en dat is bijna 40 -O-
*kras
pi_150194980
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:44 schreef JufMariska het volgende:

En bedankt nu voel ik me antiek :(

Bf hoe is het nu met je meisje?
Moest vandeweek aan haar denken toen ik op het KDV een briefje zag hangen in de verschoningsruimte over een meisje wat ze moesten doen bij stuipen
pi_150194998
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Ik ben sinds vrijdag 34, dat is bijna 35 en dat is weer bijna 36 en dat is bijna 40 -O-
*kras
Welja en nu voel ik me fossiel :6
pi_150195106
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:48 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En bedankt nu voel ik me antiek :(

Bf hoe is het nu met je meisje?
Moest vandeweek aan haar denken toen ik op het KDV een briefje zag hangen in de verschoningsruimte over een meisje wat ze moesten doen bij stuipen
Gaat heel goed! Geen enge stuipen meer gehd gelukkig. We hebben wel stesolid in huis voor als het nog een keer voorkomt en langer duurt dan 5 minuten. Maar ik hoop het nooit nodig te hebben.
Ze is zo leuk, lief en vrolijk O+
Dank voor het vragen O+
pi_150195124
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:49 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Welja en nu voel ik me fossiel :6
Sorry ;(
*geeft scheermesje door
pi_150195140
Bedankt dames I feel young again :+ (27 hier)
S. 2014
J. 2016
  zondag 1 maart 2015 @ 21:57:49 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150195437
Age is but a number :+.
KuikenGuppy
pi_150195464
Oh, vandaag de cakesmash foto's gemaakt voor de uitnodiging.
Ze vond er alleen niks aan en snapte de bedoeling niet helemaal oO< :')

SPOILER
pi_150195501
En nu stop ik. Ik moet naar bed!
Slaap lekker allemaal!
  zondag 1 maart 2015 @ 22:00:22 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150195565
Haha Bf! Arme S ;( :').
Kuiken vond de cakesmash ook niet leuk, want daar krijg je vieze vingers van :') hij kwam liever om de borst vragen :').
KuikenGuppy
  zondag 1 maart 2015 @ 22:02:59 #79
52229 Chanty
pi_150195698
Wat eten die van jullie allemaal al veel. Lucas bunkert vooral mijn borsten leeg. Verder een halve boterham in de ochtend waar een derde van verkruimeld op de vloer belandt, later wat fruit bv halve banaan of wat stukken mango en dan nog een tussendoortje (cracker, koekje) en hopelijk een stukje groente. Voor dat laatste is hij vaak al te moe. Na vier a vijf uur is hij namelijk klaar met de dag. En als hij moe is wil hij niet eten. En als hij honger heeft wil hij ook niet eten dan wil hij melk :D
  zondag 1 maart 2015 @ 22:05:19 #80
52229 Chanty
pi_150195846
Hahaha die laatste foto is ook echt zo van: Getver moet dit? ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')