Leuke acties wel! Had je dat geweten...quote:Op zondag 1 maart 2015 14:49 schreef Dot. het volgende:
Oh, TAP![]()
Wat een plaatje Phaidra!Waarom was je bang? Stip was een huilbaby en nog een slechte slaper, dus als de tweede ook zo is ben ik denk ik binnen twee weken helemaal op, maar ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt.
Oh, ik had net zo'n geluk. Ik was even in de stad en stond bij de Name-it in de rij voor de kassa, komt er een of ander promo team binnen met de mededeling dat ze alles voor me zouden betalen. Gelukkig had ik riant uitgepakt en had ik welgeteld 1 shirtje van 8 euro in m'n handenDe mevrouw achter me had haar hele buggy volhangen met de zomergarderobe voor haar dochter, dus die had nog meer geluk. Dus nu heeft Stip een gratis Nirvana shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nu met bewegend beeld
Dat hadden wij gistermiddag Nikki, ik had verwacht dat ze weer vrij snel moe zou zijn, maar dat viel 100% mee.. Ze heeft het nog lang uitgehouden, en ik heb der om 19:15 op bed gelegd, waar ze vanmorgen om 07:45 weer uit kwamquote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
BE wat knap!En arme poes.
![]()
Ik heb T en S vandaag voor het eerst een beetje koemelk gegeven bij hun middageten. Ik blijf ze als ze over 2 weken 1 zijn sowieso dreumesmelk geven als ochtendfles, maar tussen de middag gaan we langzaam over op normale melk. Ze vonden hun eerste beetje in ieder geval lekker, beide jongens dronken het zonder morren op. Ik wil ze er langzaam aan laten wennen, dus woensdag krijgen ze weer een beetje en dan steeds wat vaker en steeds wat meer.
Helaas willen T en S niet slapen vanmiddag. Ze hebben een half uurtje gelegen en toen begonnen ze te huilen. Het gevolg is dat ik hier nu met twee ietwat minder gezellige heren zit.
Tijd doet daarin ook veel... ik had een afschuwelijke bevalling, en heb nu alweer zin in een evt volgendequote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef JufMariska het volgende:
Haha Blue!![]()
En ik hoop ook op een meer ontspannen start bij een 2e (willen wij ook graag, beiden als enig kind opgegroeid), ben in elk geval heel blij dat de bevalling (ondanks de termijn en het medische) zo goed ging en ik daar met een goed gevoel op terug kijk, qua zin in een 2e keer(behalve de hechtingen dan
)
En happen van een lepeltje?!quote:Op zondag 1 maart 2015 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een nieuwe foon en dus moet ik opnieuw inloggen op FOK!forum. Aangezien ik te lui voor ben om het op te zoeken (een bedacht wachtwoord van FOk! zelf, ook te lui geweest om m zelf aan te passen
) kon ik dus niet op foon fokken. Nu dus via pc waar ik nog maar zelden sinds geboorte kind op zit. Maar heb wel meegelezen en foto's gezien! O.a. de zwemfoto's van Chanty en haar gezinnetje (echt, dat figuur daar kan ik van dromen. Vetrollen represent hier
) En M. van SQ met haar tandjes. Het ziet er zo kjoet uit, minder van de baggernachten
![]()
En BE! Die katDie blijft gewoon stoicijns (schrijf je dat zo?) liggen op zijn plek terwijl F. aan zijn staart zit
Mijn katten zouden allang gevlogen zijn.
Vandaag een soepstengel geprobeerd en ze had er zowaar van gegeten. Niet veel. maar ach voor een eerste keer... Morgenochtend wil ik proberen om de dag te beginnen met een papfles. Met de dr brown speen is pap geen succes, dus heb ik de papspeen van avent gekocht. Hoop dat dat wel zijn ding gaat doen
Als dat zou kunnen! Fruit en pap van een lepeltje weigert ze. Terwijl groente er wel zo ingaatquote:Op zondag 1 maart 2015 16:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
En happen van een lepeltje?!
Dat is ook nog eens goed voor de mond motoriek
Hmm, gekke suggestie maar zijn je lepeltjes niet te diep?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen! Fruit en pap van een lepeltje weigert ze. Terwijl groente er wel zo ingaat
Ga eens kijken! Ik was toch van plan om nog voor haar lepeltjes te kopen, kan ik net zo goed daar even voor kijken.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hmm, gekke suggestie maar zijn je lepeltjes niet te diep?
Mijn dame bliefde die eerst ook niet, dus plattere lepeltjes gekocht en dat langzaam opgebouwd naar die andere lepeltjes en dat ging toen stukken beter..
quote:
Geen ideequote:
Geitenyoghurt! Maar in principe kan het ook gewone yoghurt of kwark zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Burdie, gefeliciteerd! Bizar joh. 1 jaar!!! Gaat zo snel.
Zo'n trip down memory lane is zo bijzonder wel.
Wat voor toetje heb je kuiken trouwens gegeven toen hij 9 maanden was? Gewoon yoghurt ofzo?
Ze doen niets spannends, behoorlijk standaard zelfs volgens mij. Het is qua ontwikkeling echt hard gegaan in de laatste 2 maanden. In die korte periode leerden ze ineens kruipen, zichzelf optrekken, wandelen langs de tafel (S), een paar woordjes zeggen (vooral S), zelf de fles vasthouden, uit een rietje drinken en zwaaien.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:58 schreef Chanty het volgende:
Damn nikki jouw filmpjes! Die zijn niet goed voor mijn beginnende rammelende eierstokken![]()
Maar jouw jongens zijn zo groot, die ogen al helemaal niet meer baby. Gaat het nou echt zo hard die ontwikkeling die laatste vier maanden of lopen die van jou gruwelijk voor?
Hier is vandaag het vierde tandje doorgekomenDe 2e rechter snijtand, denk dat over een paar dagen de grote linker snijtand doorkomt en de andere linker snijtand waarschijnlijk met een week of twee
Mijn kind heeft ineens een mond vol tanden
Het gaat dus ineens heel snel (NOG snellerquote:Op zondag 1 maart 2015 19:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ze doen niets spannends, behoorlijk standaard zelfs volgens mij. Het is qua ontwikkeling echt hard gegaan in de laatste 2 maanden. In die korte periode leerden ze ineens kruipen, zichzelf optrekken, wandelen langs de tafel (S), een paar woordjes zeggen (vooral S), zelf de fles vasthouden, uit een rietje drinken en zwaaien.![]()
voor de tand van L. Heeft hij er last van of valt het mee?
No offence hoor, maar dat klinkt als best veel?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar krijgt nu:
S'ochtends rond 8:30 180/6
Rond 10:45 fruit van 2 stks en n liga
Rond 13:00 n boterham en n 180/6 fles
Dan naar bed tot ongeveer 15:30
Dan n stukje komkommer (zoek nog variatie)
Rond 17:30 groentehap en yoghurt als toetje
Dan lekker ff uitbuiken vd tv terwijl wij de afwas doen (foei)
Dan rond 18:45 in bad
Dan n papfles en rond 19:30-20:00 ligt mevrouw op bed...
Is precies wat ze volgens t cb mag, en dan drinkt ze dr flessen vaak niet eens leeg..quote:Op zondag 1 maart 2015 19:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
No offence hoor, maar dat klinkt als bwst veel?
Waarom niet?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
[..]
Geen ideeWil er morgen mee beginnen. Wil wel als laatste fles 180/6 eerst proberen, 210/7 lijkt somehow zo veel. Papfles 'savonds liever niet.
Hier slaapt ze er prima opquote:Op zondag 1 maart 2015 19:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Waarom niet?
Oprechte vraag hoor. Nu met die slechte(re) nachten zat ik te denken om een papfles in de avond te proberen om te kijken of ze daar beter op slaapt. Veel slechter zal het er niet van worden
Hier werd het slapen wel slechter van een papfles, jammer genoeg. Als ik gewoon 180/6 doe voor de nacht slaapt ze (meestal) prima. Met een papfles wordt ze om de twee uur wakker, ligt te kreunen, te boeren en te schetenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Waarom niet?
Oprechte vraag hoor. Nu met die slechte(re) nachten zat ik te denken om een papfles in de avond te proberen om te kijken of ze daar beter op slaapt. Veel slechter zal het er niet van worden
Ik las ergens dat papfles zwaar op de maag kan liggen en dat dat niet prettig ligt met in slaap vallen. Geen idee of het zo is, maar klinkt aannemelijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Waarom niet?
Iets minder heftig dan een papfles is forte voeding. Misschien is dat het proberen waard?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Waarom niet?
.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
Aww wat klinkt dat lief Sicilia!
Riep hier iemand stop de tijd?
[ link | afbeelding ]
De tijd hoeft niet te stoppen, want ik verheug me ook op wat hijbstraks allemaal zal kunnen enzo, en de interactie... Maar mèn volgens mij is hij wéér een spurtje gegroeid. Het babysche gaat er zo snel af zo...
Ik deed voor de grap de tuinbroek die opa voor hem kocht aan met het romperoverhemd dat ik net zwanger kocht voor het voorjaar....(maat 6-9 maanden). En het was heul niet meer te groot...
Herkenbaar, ik ben ook niet tw genieten als ik niet af en toe gewoon even mezelf kan zijn als D... ipv als mama...quote:Op zondag 1 maart 2015 20:25 schreef krijgerrtje het volgende:
Echt he, kwak, het gaat zo snel! Verheug me zo op onze zomervakantie, wanneer ze misschien wel fatsoenlijk kan zitten en op haar eerste stapjes en hapjes, en tegelijkertijd mis ik die kleine baby zo!
Ik had gisteren 'weer' ruzie met vriend, echt in alles wat hij zegt hoor ik een bepaalde ondertoon; . Het enige dat ik hoor is dat ik lui ben en geen flikker uitvoerToen ik hem daarmee confronteerde was hij stomverbaasd en had geen idee waar ik het over had, dus begin te geloven dat het misschien grotendeels aan mezelf ligt. Ga nu 2x per week een paar uurtjes naar school, maar verder doe ik 'niks'.. Denk dat ik ook wat 'productiefs' moet doen om beter in m'n vel te zitten. Zou graag ergens in het weekend willen werken, mja, waar zitten ze nou te springen om een 23 jarige die borstvoeding geeft?
![]()
Maar zal toch eens rondkijken..
Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 20:29 schreef Loj het volgende:
Phaidra, wat een lieve foto!
Broertjes, het is zo leuk he!
Nu Js bijna 5 maanden is, komt er ook echt interactie tussen die twee
Ik hou ook niet van pap. Ik heb het in het begin bij Ow wel gedaan, want hij at weinig brood, maar als het niet hoeft dan niet. Vooral die pyjamapapjes enzo.. Suiker!!!
Nutriton zorgde hier voor krampjes, dus dat had ik bij Ow ook snel afgezworen. Omdat Js best een spugerd is, gaf het cb mij het advies om nutriton te gebruiken. Maar ik ben lekker eigenwijs.
Zo vind ik die liga's ook verschrikkelijk (sorry GM).. Hier was het altijd maisboogjes, rijstewafel, Soepstengel of gewoon de hele dag door fruit/groente
Hier heeft Js z'n eerste komkommers gehad deze week. Rapley, dus niet dat hij echt wat binnen heeft gekregenmaar boos als ik het weer afpakte!
Oh en m'n perfecte baby, was de afgelopen drie nachten niet zo perfect meer en werd 's nachts wakker. Hij weigerde de fles, dus echt ff mama/papa knuffels nodig. We maakten ons stiekem een klein beetje zorgen (iets met peuter), maar ik weet al waarom...
We hebben er 1... de tand
Oh en werkse weer morgen voor een paar geloof ik
Die kreeg ik ook..quote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Loj het volgende:
Ja idd
Ik voel me ook heel oud...
Ik kreeg een uitnodiging voor een uitstrijkje
Over 1 maand ben ik gewoon 30... Echt gewoon een 30+ moeder
Ja n peer en n banaan gepureerd of een banaan met wat ananas... t is niet meer (vaak minder) dan zo'n potje van olvarit...quote:Op zondag 1 maart 2015 20:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wat een binkie ❤️
Gm wat eet saar goed! Krijgt ze echt 2 stuks fruit weg? O eet wat muizenhapjes en zit verder lekker te spelenze heeft van het weekend wel met smaak allerlei nieuws geproefd. Zo gezellig, saampjes eten ❤️
Ik hoop dat tandjes 2 &3 snel doorkomen, want ik zou wel weer eens meer dan 3 uur achter elkaar willen tukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben sinds vrijdag 34, dat is bijna 35 en dat is weer bijna 36 en dat is bijna 40quote:Op zondag 1 maart 2015 21:44 schreef JufMariska het volgende:
Een tand voor onze datumtwin![]()
En ik voel me écht oud nu, bedankt he bijna-dertigers
En bedankt nu voel ik me antiekquote:Op zondag 1 maart 2015 21:44 schreef JufMariska het volgende:
Een tand voor onze datumtwin![]()
En ik voel me écht oud nu, bedankt he bijna-dertigers
Welja en nu voel ik me fossielquote:Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik ben sinds vrijdag 34, dat is bijna 35 en dat is weer bijna 36 en dat is bijna 40![]()
*kras
Gaat heel goed! Geen enge stuipen meer gehd gelukkig. We hebben wel stesolid in huis voor als het nog een keer voorkomt en langer duurt dan 5 minuten. Maar ik hoop het nooit nodig te hebben.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:48 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En bedankt nu voel ik me antiek
Bf hoe is het nu met je meisje?
Moest vandeweek aan haar denken toen ik op het KDV een briefje zag hangen in de verschoningsruimte over een meisje wat ze moesten doen bij stuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |