abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150177060
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150177105
Phaidra die foto's O+ Wat een prachtig stel!
Ik word er gewoon een beetje week van :@
pi_150177123
Ooooohhh die foto's O+
Tralalalaaa
pi_150177184
Ik verander ook in een plasje hoor, als ik ze zo samen zie O+ :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150177403
Oh, TAP :*

Wat een plaatje Phaidra! O+ Waarom was je bang? Stip was een huilbaby en nog een slechte slaper, dus als de tweede ook zo is ben ik denk ik binnen twee weken helemaal op, maar ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt.

Oh, ik had net zo'n geluk. Ik was even in de stad en stond bij de Name-it in de rij voor de kassa, komt er een of ander promo team binnen met de mededeling dat ze alles voor me zouden betalen. Gelukkig had ik riant uitgepakt en had ik welgeteld 1 shirtje van 8 euro in m'n handen :') De mevrouw achter me had haar hele buggy volhangen met de zomergarderobe voor haar dochter, dus die had nog meer geluk. Dus nu heeft Stip een gratis Nirvana shirt :D
pi_150177484
Dot :D Wat gaaf! Heb je gevraagd waar ze de volgende keer langskomen :7 ?
pi_150177683
Het was van een plein bij de stad hiernaast, dus ik denk dat ze hier in de buurt blijven helaas :P
  zondag 1 maart 2015 @ 15:05:39 #8
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_150177864
Take_A_Picture -O- :* !

Phaidra wat een prullekes O+!

Dot. dat is lekker! En wie het kleine niet eert ;).
pi_150177987
Ik heb de kinderwagenbak eraf en de wandelwageninzet op de wagen gezet. Want A. probeert zich consequent op haar buik te draaien in de reiswieg. Nu lijkt het echt een grotekinderenwagen :o . Stop de tijd! Room, I feel you!
pi_150178058
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:49 schreef Dot. het volgende:
Oh, TAP :*

Wat een plaatje Phaidra! O+ Waarom was je bang? Stip was een huilbaby en nog een slechte slaper, dus als de tweede ook zo is ben ik denk ik binnen twee weken helemaal op, maar ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt.

Oh, ik had net zo'n geluk. Ik was even in de stad en stond bij de Name-it in de rij voor de kassa, komt er een of ander promo team binnen met de mededeling dat ze alles voor me zouden betalen. Gelukkig had ik riant uitgepakt en had ik welgeteld 1 shirtje van 8 euro in m'n handen :') De mevrouw achter me had haar hele buggy volhangen met de zomergarderobe voor haar dochter, dus die had nog meer geluk. Dus nu heeft Stip een gratis Nirvana shirt :D
Leuke acties wel! Had je dat geweten... :D

En waarom bang... Meerdere dingen. Peuter had moeite met drinken in het begin omdat hij dysmatuur was. Ziekenhuisopname omdat hij bleef afvallen en lang nodig gehad voor dat borstvoeding lekker liep (steeds voeden, kolven, flesje na geven, elke 2 uur). Dat kostte veel tijd en energie. Het zorgde ook voor véél onzekerheid bij mij. Daarnaast is peuter ook altijd een slechte slaper geweest (tot 9 maanden elke 1,5 uur wakker 's nachts en overdag steeds maar 30 min. slapen. Nu nog steeds wel 1 of 2x wakker). Vermoeidheid, onenigheid met mijn vriend over hoe we hiermee wilden omgaan, wederom onzekerheid want dat kan toch niet goed zijn voor hem?! Hormonen speelden ook een rol, ik zat gewoon niet lekker in mijn vel. Achteraf denk ik dat ik wel tegen een depressie aan gezeten heb. Pas na de 9 maanden klaarde het opeens op, hormonen uit mijn lijf + wat meer slaap denk ik. Ik was bang voor herhaling, zeker omdat je nu al een kind hebt rondlopen en dus altijd in touw 'moet' zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150178720
TAP :*

Phaidra wat een zoete foto!
En dat filmpje van Nikki ook zo zoet!

Stond ik vanmorgen nog al kirrend in de kamer van 'Oooh hij doet minitijgertjes'
Nu gaat hij zo rap en zet er echt keihard de vaart erin en gaat als een dolle door de kamer.
Een van de katten moet het al ontgelden en die werd al besprongen en beknepen. Sul liet het keihard knorrend gebeuren. Plukken haar in F zn hand en staart in zn waffel (En poes liep vervolgens achter F aan ... meer meer meer :') )
pi_150179127
Haha Blue! ~O>

En ik hoop ook op een meer ontspannen start bij een 2e (willen wij ook graag, beiden als enig kind opgegroeid), ben in elk geval heel blij dat de bevalling (ondanks de termijn en het medische) zo goed ging en ik daar met een goed gevoel op terug kijk, qua zin in een 2e keer :) (behalve de hechtingen dan :X )
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_150179294
BE wat knap! *O* En arme poes. :')

Ik heb T en S vandaag voor het eerst een beetje koemelk gegeven bij hun middageten. Ik blijf ze als ze over 2 weken 1 zijn sowieso dreumesmelk geven als ochtendfles, maar tussen de middag gaan we langzaam over op normale melk. Ze vonden hun eerste beetje in ieder geval lekker, beide jongens dronken het zonder morren op. Ik wil ze er langzaam aan laten wennen, dus woensdag krijgen ze weer een beetje en dan steeds wat vaker en steeds wat meer.

Helaas willen T en S niet slapen vanmiddag. Ze hebben een half uurtje gelegen en toen begonnen ze te huilen. Het gevolg is dat ik hier nu met twee ietwat minder gezellige heren zit. -O-
pi_150179705
Hoe slapen ze nu dan nog gemiddeld Nikki?
En vanaf wanneer gaan de slaapjes anders lopen dat het minder wordt eigenlijk?

Hier nog even plaatje bij het praatje van F met Noodle..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: nu met bewegend beeld
pi_150179771
F met poes. O+

Slaapje doen ze 2 keer per dag. 's morgens 1 à 1.5 uur en 's middags ongeveer 1.5 à 2 uur.
  zondag 1 maart 2015 @ 16:10:56 #16
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_150179875
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
BE wat knap! *O* En arme poes. :')

Ik heb T en S vandaag voor het eerst een beetje koemelk gegeven bij hun middageten. Ik blijf ze als ze over 2 weken 1 zijn sowieso dreumesmelk geven als ochtendfles, maar tussen de middag gaan we langzaam over op normale melk. Ze vonden hun eerste beetje in ieder geval lekker, beide jongens dronken het zonder morren op. Ik wil ze er langzaam aan laten wennen, dus woensdag krijgen ze weer een beetje en dan steeds wat vaker en steeds wat meer.

Helaas willen T en S niet slapen vanmiddag. Ze hebben een half uurtje gelegen en toen begonnen ze te huilen. Het gevolg is dat ik hier nu met twee ietwat minder gezellige heren zit. -O-
Dat hadden wij gistermiddag Nikki, ik had verwacht dat ze weer vrij snel moe zou zijn, maar dat viel 100% mee.. Ze heeft het nog lang uitgehouden, en ik heb der om 19:15 op bed gelegd, waar ze vanmorgen om 07:45 weer uit kwam :)
Valt me dus zeker niet tegen van der..

Wij geven nu ook steeds beetjes koemelk, en ze vond het super lekker en wilde meer, maar dat vond ik nog niet zo geslaagd, dus ik heb haar een bekertje thee gegeven, wat ze ook prima op ging :)

En die F. met pousse :)
Mijn poezel krijgt het ook flink te voorduren als ze onze dame bij mijn ouders is; ze aait m wel, maar soms ook idd staart en haren trekken :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 1 maart 2015 @ 16:40:04 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150181100
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef JufMariska het volgende:
Haha Blue! ~O>

En ik hoop ook op een meer ontspannen start bij een 2e (willen wij ook graag, beiden als enig kind opgegroeid), ben in elk geval heel blij dat de bevalling (ondanks de termijn en het medische) zo goed ging en ik daar met een goed gevoel op terug kijk, qua zin in een 2e keer :) (behalve de hechtingen dan :X )
Tijd doet daarin ook veel... ik had een afschuwelijke bevalling, en heb nu alweer zin in een evt volgende O+.

Oh jongens, een jaar geleden lag ik te bevallen :o :D *;.
KuikenGuppy
pi_150181129
:W Een nieuwe foon en dus moet ik opnieuw inloggen op FOK!forum. Aangezien ik te lui voor ben om het op te zoeken (een bedacht wachtwoord van FOk! zelf, ook te lui geweest om m zelf aan te passen :') ) kon ik dus niet op foon fokken. Nu dus via pc waar ik nog maar zelden sinds geboorte kind op zit. Maar heb wel meegelezen en foto's gezien! O.a. de zwemfoto's van Chanty en haar gezinnetje (echt, dat figuur daar kan ik van dromen. Vetrollen represent hier -O- ) En M. van SQ met haar tandjes. Het ziet er zo kjoet uit, minder van de baggernachten -O-

En BE! Die kat _O- Die blijft gewoon stoicijns (schrijf je dat zo?) liggen op zijn plek terwijl F. aan zijn staart zit :+ Mijn katten zouden allang gevlogen zijn.

Vandaag een soepstengel geprobeerd en ze had er zowaar van gegeten. Niet veel. maar ach voor een eerste keer... Morgenochtend wil ik proberen om de dag te beginnen met een papfles. Met de dr brown speen is pap geen succes, dus heb ik de papspeen van avent gekocht. Hoop dat dat wel zijn ding gaat doen :)
pi_150181456
Die kat BE :D wat een held! Onze kat rent al weg als A. naar hem lacht :')
  zondag 1 maart 2015 @ 16:48:50 #20
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_150181472
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
:W Een nieuwe foon en dus moet ik opnieuw inloggen op FOK!forum. Aangezien ik te lui voor ben om het op te zoeken (een bedacht wachtwoord van FOk! zelf, ook te lui geweest om m zelf aan te passen :') ) kon ik dus niet op foon fokken. Nu dus via pc waar ik nog maar zelden sinds geboorte kind op zit. Maar heb wel meegelezen en foto's gezien! O.a. de zwemfoto's van Chanty en haar gezinnetje (echt, dat figuur daar kan ik van dromen. Vetrollen represent hier -O- ) En M. van SQ met haar tandjes. Het ziet er zo kjoet uit, minder van de baggernachten -O-

En BE! Die kat _O- Die blijft gewoon stoicijns (schrijf je dat zo?) liggen op zijn plek terwijl F. aan zijn staart zit :+ Mijn katten zouden allang gevlogen zijn.

Vandaag een soepstengel geprobeerd en ze had er zowaar van gegeten. Niet veel. maar ach voor een eerste keer... Morgenochtend wil ik proberen om de dag te beginnen met een papfles. Met de dr brown speen is pap geen succes, dus heb ik de papspeen van avent gekocht. Hoop dat dat wel zijn ding gaat doen :)
En happen van een lepeltje?!
Dat is ook nog eens goed voor de mond motoriek :)
pi_150181572
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

En happen van een lepeltje?!
Dat is ook nog eens goed voor de mond motoriek :)
Als dat zou kunnen! Fruit en pap van een lepeltje weigert ze. Terwijl groente er wel zo ingaat :')
  zondag 1 maart 2015 @ 16:56:43 #22
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_150181802
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen! Fruit en pap van een lepeltje weigert ze. Terwijl groente er wel zo ingaat :')
Hmm, gekke suggestie maar zijn je lepeltjes niet te diep?
Mijn dame bliefde die eerst ook niet, dus plattere lepeltjes gekocht en dat langzaam opgebouwd naar die andere lepeltjes en dat ging toen stukken beter.. :)
pi_150181985
Och, al die siblingverhalen en -foto's! O+. Ik kan nu echt nog niet zeggen of er hier nog een kindje bij gaat komen. Aan mijn bevalling ligt het niet, maar gewoon, het gaat nu zo heerlijk en I is zo'n rustig mannetje... Kan ik het wel aan als dat bij een tweede heel anders blijkt te zijn?

Burdie, wat lijkt me dat een bijzondere trip down memory lane. Ik vind het bijna jammer dat de kans dat ik mijn bevalling op precies dat moment kan herdenken vrij klein is. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_150182337
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Hmm, gekke suggestie maar zijn je lepeltjes niet te diep?
Mijn dame bliefde die eerst ook niet, dus plattere lepeltjes gekocht en dat langzaam opgebouwd naar die andere lepeltjes en dat ging toen stukken beter.. :)
Ga eens kijken! Ik was toch van plan om nog voor haar lepeltjes te kopen, kan ik net zo goed daar even voor kijken.

Ik ben nu momenteel heel erg aan het puzzelen wat betreft voeding. Ik vind het zelfs een beetje lastig. Willen jullie met me meedenken of het goed of niet goed is? Of nog eventuele toevoegingen?
Dit is het ritme wat ik wil toepassen

Wanneer ze wakker wordt 200 ml plus 2 eetlepels ontbijtgranen
Om 10 uur een fruithapje (waar ze maar een paar lepels van eet -O- )
Om 12 uur een boterham met beleg en fles 150/5
Om 15 uur een soepstengel en water (of thee)
Tussen 17.30 en 18.00 een groentehap (waar ze wel flink van eet)
En dan rond 20 uur fles 210/7

Wat vinden jullie ervan?
  zondag 1 maart 2015 @ 17:12:57 #25
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150182420
echt, die verhalen over die grotere kindjes, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik over een paar maanden al die dingen ook mee ga maken! O+

Morgen weer aan t werk. Eindelijk! Ik heb er eigenlijk vooral zin in. Heb nog niet eens iets voorbereid ofzo :@ morgen is mijn eerste les pas om elf uur, en ik breng M gewoon om half acht naar t kdv en ga dan naar mn werk, map inrichten met de overdrachtgegevens, studiewijzers, lessen inplannen voor de eerste week etc.

Heb ook geen spullen thuis dus als ik t hier ga proberen gaat t me alleen maar frustreren denk ik. :+
Kwak
  zondag 1 maart 2015 @ 17:15:11 #26
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150182522
Prima toch, Sun? Doet ze het er goed op?

Edit: oh, het is een fictief ritme... hoe doe je het nu dan?
KuikenGuppy
pi_150182621
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:15 schreef Burdie het volgende:
Prima toch sun?
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:15 schreef Burdie het volgende:
Prima toch, Sun? Doet ze het er goed op?
Geen idee :') Wil er morgen mee beginnen. Wil wel als laatste fles 180/6 eerst proberen, 210/7 lijkt somehow zo veel. Papfles 'savonds liever niet.
  zondag 1 maart 2015 @ 17:18:28 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150182660
Zie mijn edit :+.
KuikenGuppy
pi_150182771
Ook zoiets, alleen geef ik nu de laatste fles zo rond 21.30. Ze ligt dus tot die tijd benenden in de box. Eigenlijk ben ik er wel weer aan toe om de avond een beetje voor mezelf te hebben en de tv wat harder te kunnen zetten.

En voor de rest zocht ik wat bevestiging. Iets met onzeker enzo ;)

Oja, en ik geef smorgens geen papfles. Een gewone.
  zondag 1 maart 2015 @ 17:26:10 #30
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150182941
Wij doen altijd na het avondeten een toetje (vanaf 9 maanden), daarna even uitbuiken en rond half acht naar boven voor bad/douche, omkleden, drinken een slapen. Meestal slaapt hij dan rond 20.30 uur, wat ik aan de late kant vind voor kuiken, maar wij eten altijd pas laat (en staan 's ochtends pas rond acht uur op).

Heb je al eens geprobeerd fruit in stukjes te geven als ze het van een lepeltje niet wil?
KuikenGuppy
pi_150184116
Ziet er goed/normaal uit, Sun! Je zou de soepstengel kunnen afwisselen met wat andere dingen om te kijken wat ze wel/niet lekker vindt. Een rijstwafel, of nog iets van groente of fruit.

Burdie, is kuiken een beetje bijgekomen van de verjaarscommotie? Speelt hij leuk met z'n nieuwe speelgoed?

Kwak, wat grappig. Ik kwam vanochtend langs die markt en dacht nog even aan jou! (Iets in de trant van: oh leuk, zo'n markt, maar ja, niets voor mij. Zou wel iets voor kwak zijn, denk ik). :D .

Veel succes morgen. Goed idee, om thuis niets te doen en je gewoon morgenochtend voor te bereiden. Heel fijn dat je die uurtjes hebt voordat je gaat lesgeven! Werkt voor mij ook altijd super.

DAD, jij ook veel succes! En ook tof dat je de voorbereidingen wel weer leuk vind. Met I. gaat het vast ook goedkomen. Maar ik snap je gevoel wel hoor. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_150184449
Burdie, gefeliciteerd! Bizar joh. 1 jaar!!! Gaat zo snel.
Zo'n trip down memory lane is zo bijzonder wel. O+

Wat voor toetje heb je kuiken trouwens gegeven toen hij 9 maanden was? Gewoon yoghurt ofzo?
Tralalalaaa
  zondag 1 maart 2015 @ 18:21:19 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150185039
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Burdie, gefeliciteerd! Bizar joh. 1 jaar!!! Gaat zo snel.
Zo'n trip down memory lane is zo bijzonder wel. O+

Wat voor toetje heb je kuiken trouwens gegeven toen hij 9 maanden was? Gewoon yoghurt ofzo?
Geitenyoghurt! Maar in principe kan het ook gewone yoghurt of kwark zijn.
KuikenGuppy
  zondag 1 maart 2015 @ 18:58:44 #34
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_150186716
Damn nikki jouw filmpjes! Die zijn niet goed voor mijn beginnende rammelende eierstokken :o O+ Maar jouw jongens zijn zo groot, die ogen al helemaal niet meer baby. Gaat het nou echt zo hard die ontwikkeling die laatste vier maanden of lopen die van jou gruwelijk voor?

Blue jouw poezel :o _O_ En F. dacht ook ineens: ik moe eens wat nieuwe dingen proberen? :+

Snoenk wat een poppetje en fijn dat alles zo goed gaat. Lekkere nachten inderdaad ^O^

DaD en Kwak veel plezier en succes morgen met de eerste werkdag!

Away mag ik ook in de facebookgroep? Het is nog ver weg dus zal pas later definitief besluiten of dat te doen is met Lucas maar ik heb goede hoop :)

Hier is vandaag het vierde tandje doorgekomen *O* De 2e rechter snijtand, denk dat over een paar dagen de grote linker snijtand doorkomt en de andere linker snijtand waarschijnlijk met een week of twee :D Mijn kind heeft ineens een mond vol tanden :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_150187163
Saar krijgt nu:

S'ochtends rond 8:30 180/6
Rond 10:45 fruit van 2 stks en n liga
Rond 13:00 n boterham en n 180/6 fles
Dan naar bed tot ongeveer 15:30
Dan n stukje komkommer (zoek nog variatie)
Rond 17:30 groentehap en yoghurt als toetje
Dan lekker ff uitbuiken vd tv terwijl wij de afwas doen (foei)
Dan rond 18:45 in bad
Dan n papfles en rond 19:30-20:00 ligt mevrouw op bed...
S. 2014
J. 2016
pi_150187404
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:58 schreef Chanty het volgende:
Damn nikki jouw filmpjes! Die zijn niet goed voor mijn beginnende rammelende eierstokken :o O+ Maar jouw jongens zijn zo groot, die ogen al helemaal niet meer baby. Gaat het nou echt zo hard die ontwikkeling die laatste vier maanden of lopen die van jou gruwelijk voor?

Hier is vandaag het vierde tandje doorgekomen *O* De 2e rechter snijtand, denk dat over een paar dagen de grote linker snijtand doorkomt en de andere linker snijtand waarschijnlijk met een week of twee :D Mijn kind heeft ineens een mond vol tanden :')
Ze doen niets spannends, behoorlijk standaard zelfs volgens mij. Het is qua ontwikkeling echt hard gegaan in de laatste 2 maanden. In die korte periode leerden ze ineens kruipen, zichzelf optrekken, wandelen langs de tafel (S), een paar woordjes zeggen (vooral S), zelf de fles vasthouden, uit een rietje drinken en zwaaien. :o

*O* voor de tand van L. Heeft hij er last van of valt het mee?
  zondag 1 maart 2015 @ 19:29:34 #37
52229 Chanty
pi_150187816
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ze doen niets spannends, behoorlijk standaard zelfs volgens mij. Het is qua ontwikkeling echt hard gegaan in de laatste 2 maanden. In die korte periode leerden ze ineens kruipen, zichzelf optrekken, wandelen langs de tafel (S), een paar woordjes zeggen (vooral S), zelf de fles vasthouden, uit een rietje drinken en zwaaien. :o

*O* voor de tand van L. Heeft hij er last van of valt het mee?
Het gaat dus ineens heel snel (NOG sneller :'( ) :D

De laatste twee dagen is hij weer vrolijk. De drie dagen daarvoor was hij enorm grumpy en was niks goed. Maar dat kan ik hem niet kwalijk nemen met zoveel tanden op komst.
pi_150188772
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar krijgt nu:

S'ochtends rond 8:30 180/6
Rond 10:45 fruit van 2 stks en n liga
Rond 13:00 n boterham en n 180/6 fles
Dan naar bed tot ongeveer 15:30
Dan n stukje komkommer (zoek nog variatie)
Rond 17:30 groentehap en yoghurt als toetje
Dan lekker ff uitbuiken vd tv terwijl wij de afwas doen (foei)
Dan rond 18:45 in bad
Dan n papfles en rond 19:30-20:00 ligt mevrouw op bed...
No offence hoor, maar dat klinkt als best veel?
pi_150188860
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

No offence hoor, maar dat klinkt als bwst veel?
Is precies wat ze volgens t cb mag, en dan drinkt ze dr flessen vaak niet eens leeg..

Maar als ik vergelijk met jouw lijstje zie ik niet veel verschil....
S. 2014
J. 2016
pi_150188938
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

[..]

Geen idee :') Wil er morgen mee beginnen. Wil wel als laatste fles 180/6 eerst proberen, 210/7 lijkt somehow zo veel. Papfles 'savonds liever niet.
Waarom niet?
Oprechte vraag hoor :@ . Nu met die slechte(re) nachten zat ik te denken om een papfles in de avond te proberen om te kijken of ze daar beter op slaapt. Veel slechter zal het er niet van worden :+
pi_150189085
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:59 schreef Skittles het volgende:

[..]

Waarom niet?
Oprechte vraag hoor :@ . Nu met die slechte(re) nachten zat ik te denken om een papfles in de avond te proberen om te kijken of ze daar beter op slaapt. Veel slechter zal het er niet van worden :+
Hier slaapt ze er prima op :+ iig
S. 2014
J. 2016
pi_150189134
quote:

[..]

Waarom niet?
Hier werd het slapen wel slechter van een papfles, jammer genoeg. Als ik gewoon 180/6 doe voor de nacht slaapt ze (meestal) prima. Met een papfles wordt ze om de twee uur wakker, ligt te kreunen, te boeren en te scheten :') . Blijkbaar slaapt mijn kind niet heel goed op een volle maag.

Oftewel: Ik zou het vooral proberen, want baat het niet, etc., maar het garandeert helaas niks -O- .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2015 20:02:59 ]
pi_150189183
quote:

[..]

Waarom niet?
Ik las ergens dat papfles zwaar op de maag kan liggen en dat dat niet prettig ligt met in slaap vallen. Geen idee of het zo is, maar klinkt aannemelijk.
pi_150189191
Skittles
Bij S.ara wilde ik alles zo natuurlijk mogelijk doen en heb lang bv gegeven enzo maar door de slapeloze nachten met E en S ben ik toch iets makkelijker geworden. Sinds ze de laatste fles met 1 schepje nutriton krijgen slapen ze wel iets langer.
En slapen ze sneller na de nacht voeding ipv ontevreden te zijn.
(ze spuugden ook wel veel snachts. Veel mondjes terug enzo)

Als ze wat rijstebloem mogen dan krijgen ze dat.
pi_150189293
quote:

[..]

Waarom niet?
Iets minder heftig dan een papfles is forte voeding. Misschien is dat het proberen waard?
pi_150189348
Zo bijgelezen :D wij willen ons huis te koop zetten en zijn nu druk allerlei klussen in huis aan het doen dus druk druk druk! Maar ik zag allemaal knappe kindjes voorbij komen op foto en film O+

Morgen begint ook voor mij het echte leven weer, mijn verlof zit er op. Ik heb wel weer zin om aan het werk te gaan, maar vind het nog wel een gek idee dat K. niet meer gewoon gezellig de hele dag om mij heen is. Dochter is helemaal in de wolken, haar broertje gaat ook naar het kdv vanaf morgen en zij mag zo vaak als ze wil langskomen voor kusjes en spelen O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zondag 1 maart 2015 @ 20:15:00 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150189597
Aww wat klinkt dat lief Sicilia!

Riep hier iemand stop de tijd?

De tijd hoeft niet te stoppen, want ik verheug me ook op wat hijbstraks allemaal zal kunnen enzo, en de interactie... Maar mèn volgens mij is hij wéér een spurtje gegroeid. Het babysche gaat er zo snel af zo...

Ik deed voor de grap de tuinbroek die opa voor hem kocht aan met het romperoverhemd dat ik net zwanger kocht voor het voorjaar....(maat 6-9 maanden). En het was heul niet meer te groot...
Kwak
pi_150189675
Wat een bink Kwak O+
pi_150189824
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
Aww wat klinkt dat lief Sicilia!

Riep hier iemand stop de tijd?
[ link | afbeelding ]
De tijd hoeft niet te stoppen, want ik verheug me ook op wat hijbstraks allemaal zal kunnen enzo, en de interactie... Maar mèn volgens mij is hij wéér een spurtje gegroeid. Het babysche gaat er zo snel af zo...

Ik deed voor de grap de tuinbroek die opa voor hem kocht aan met het romperoverhemd dat ik net zwanger kocht voor het voorjaar....(maat 6-9 maanden). En het was heul niet meer te groot...
.

Erg he dat je iets aandoet waarvan je denkt... das nog veuls te groot, en dat dit dan niet zo is.... ze groeien zo hard

[ Bericht 3% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 01-03-2015 20:39:40 ]
S. 2014
J. 2016
pi_150189869
Kwak hij wordt echt groot. O+
  zondag 1 maart 2015 @ 20:23:00 #51
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150189920
Maar eigenlijk nog zo klein! Als hij verdrietig of boos is is t zo'n klein aardappeltje nog! O+
Kwak
pi_150190014
Oh als Forte een minder 'heftige' stap is, is dat ook het proberen waard. Dank!

Kwak wat is ie grooot O+
pi_150190026
Echt he, kwak, het gaat zo snel! Verheug me zo op onze zomervakantie, wanneer ze misschien wel fatsoenlijk kan zitten en op haar eerste stapjes en hapjes, en tegelijkertijd mis ik die kleine baby zo!

Ik had gisteren 'weer' ruzie met vriend, echt in alles wat hij zegt hoor ik een bepaalde ondertoon; . Het enige dat ik hoor is dat ik lui ben en geen flikker uitvoer ;( Toen ik hem daarmee confronteerde was hij stomverbaasd en had geen idee waar ik het over had, dus begin te geloven dat het misschien grotendeels aan mezelf ligt. Ga nu 2x per week een paar uurtjes naar school, maar verder doe ik 'niks'.. Denk dat ik ook wat 'productiefs' moet doen om beter in m'n vel te zitten. Zou graag ergens in het weekend willen werken, mja, waar zitten ze nou te springen om een 23 jarige die borstvoeding geeft? :')

Maar zal toch eens rondkijken..
pi_150190062
Kwak ik vind M. echt zo een knap ventje O+
pi_150190271
Phaidra, wat een lieve foto!
Broertjes, het is zo leuk he!
Nu Js bijna 5 maanden is, komt er ook echt interactie tussen die twee O+

Ik hou ook niet van pap. Ik heb het in het begin bij Ow wel gedaan, want hij at weinig brood, maar als het niet hoeft dan niet. Vooral die pyjamapapjes enzo.. Suiker!!!
Nutriton zorgde hier voor krampjes, dus dat had ik bij Ow ook snel afgezworen. Omdat Js best een spugerd is, gaf het cb mij het advies om nutriton te gebruiken. Maar ik ben lekker eigenwijs.

Zo vind ik die liga's ook verschrikkelijk (sorry GM).. Hier was het altijd maisboogjes, rijstewafel, Soepstengel of gewoon de hele dag door fruit/groente :)

Hier heeft Js z'n eerste komkommers gehad deze week. Rapley, dus niet dat hij echt wat binnen heeft gekregen :) maar boos als ik het weer afpakte!

Oh en m'n perfecte baby, was de afgelopen drie nachten niet zo perfect meer en werd 's nachts wakker. Hij weigerde de fles, dus echt ff mama/papa knuffels nodig. We maakten ons stiekem een klein beetje zorgen (iets met peuter), maar ik weet al waarom...
We hebben er 1... de tand :D

Oh en werkse weer morgen voor een paar geloof ik :)
pi_150190413
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:25 schreef krijgerrtje het volgende:
Echt he, kwak, het gaat zo snel! Verheug me zo op onze zomervakantie, wanneer ze misschien wel fatsoenlijk kan zitten en op haar eerste stapjes en hapjes, en tegelijkertijd mis ik die kleine baby zo!

Ik had gisteren 'weer' ruzie met vriend, echt in alles wat hij zegt hoor ik een bepaalde ondertoon; . Het enige dat ik hoor is dat ik lui ben en geen flikker uitvoer ;( Toen ik hem daarmee confronteerde was hij stomverbaasd en had geen idee waar ik het over had, dus begin te geloven dat het misschien grotendeels aan mezelf ligt. Ga nu 2x per week een paar uurtjes naar school, maar verder doe ik 'niks'.. Denk dat ik ook wat 'productiefs' moet doen om beter in m'n vel te zitten. Zou graag ergens in het weekend willen werken, mja, waar zitten ze nou te springen om een 23 jarige die borstvoeding geeft? :')

Maar zal toch eens rondkijken..
Herkenbaar, ik ben ook niet tw genieten als ik niet af en toe gewoon even mezelf kan zijn als D... ipv als mama...

Ooh dames ik voel me oud.... wordt je op fb toegevoegd door n oppaskindje waar ik van baby af aan op heb gepast... is ze inmiddels ook 14 en helemaal puberaal.... O+
S. 2014
J. 2016
  zondag 1 maart 2015 @ 20:32:53 #57
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150190458
Js een tand!

En dankjewel voor alle O+ voor M. Ik voel me dan zo'n trotse mama, echt vreselijk stereotiep :+
Kwak
pi_150190505
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:29 schreef Loj het volgende:
Phaidra, wat een lieve foto!
Broertjes, het is zo leuk he!
Nu Js bijna 5 maanden is, komt er ook echt interactie tussen die twee O+

Ik hou ook niet van pap. Ik heb het in het begin bij Ow wel gedaan, want hij at weinig brood, maar als het niet hoeft dan niet. Vooral die pyjamapapjes enzo.. Suiker!!!
Nutriton zorgde hier voor krampjes, dus dat had ik bij Ow ook snel afgezworen. Omdat Js best een spugerd is, gaf het cb mij het advies om nutriton te gebruiken. Maar ik ben lekker eigenwijs.

Zo vind ik die liga's ook verschrikkelijk (sorry GM).. Hier was het altijd maisboogjes, rijstewafel, Soepstengel of gewoon de hele dag door fruit/groente :)

Hier heeft Js z'n eerste komkommers gehad deze week. Rapley, dus niet dat hij echt wat binnen heeft gekregen :) maar boos als ik het weer afpakte!

Oh en m'n perfecte baby, was de afgelopen drie nachten niet zo perfect meer en werd 's nachts wakker. Hij weigerde de fles, dus echt ff mama/papa knuffels nodig. We maakten ons stiekem een klein beetje zorgen (iets met peuter), maar ik weet al waarom...
We hebben er 1... de tand :D

Oh en werkse weer morgen voor een paar geloof ik :)
Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor :D ieder zn eigen keuzes toch. :) .
S. 2014
J. 2016
pi_150191337
Ja idd :)

Ik voel me ook heel oud :( ...
Ik kreeg een uitnodiging voor een uitstrijkje :(
Over 1 maand ben ik gewoon 30... Echt gewoon een 30+ moeder :')
pi_150191495
Loj, ik over 3 maanden! Maar, don't despair, 30 is het nieuwe zwart is het nieuwe 40 en zó 2015, of course *O* . Komt helemaal goed.
pi_150191515
Oh wat een binkie ❤️

Gm wat eet saar goed! Krijgt ze echt 2 stuks fruit weg? O eet wat muizenhapjes en zit verder lekker te spelen :D ze heeft van het weekend wel met smaak allerlei nieuws geproefd. Zo gezellig, saampjes eten ❤️

Ik hoop dat tandjes 2 &3 snel doorkomen, want ik zou wel weer eens meer dan 3 uur achter elkaar willen tukken.
pi_150191625
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Loj het volgende:
Ja idd :)

Ik voel me ook heel oud :( ...
Ik kreeg een uitnodiging voor een uitstrijkje :(
Over 1 maand ben ik gewoon 30... Echt gewoon een 30+ moeder :')
Die kreeg ik ook..
En het duurt nog heeeeeeeeel lang voor ik 30 ben :( (nog 8!!!!!! maanden, mijn kinderen worden eerst nog 5 en 3 voor ik 30 word :+)
pi_150191877
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wat een binkie ❤️

Gm wat eet saar goed! Krijgt ze echt 2 stuks fruit weg? O eet wat muizenhapjes en zit verder lekker te spelen :D ze heeft van het weekend wel met smaak allerlei nieuws geproefd. Zo gezellig, saampjes eten ❤️

Ik hoop dat tandjes 2 &3 snel doorkomen, want ik zou wel weer eens meer dan 3 uur achter elkaar willen tukken.
Ja n peer en n banaan gepureerd of een banaan met wat ananas... t is niet meer (vaak minder) dan zo'n potje van olvarit...
S. 2014
J. 2016
pi_150191881
Over eten gesproken, ik heb vandaag dit boek gekocht. Staan recepten in voor babies, maar vooral voor als ze straks met 1 jaar met de pot mogen mee-eten. Veel voedzame en lekkere recepten :Y)

zondag 1 maart 2015 @ 21:27:48 #65
52229 Chanty
pi_150193820
Kleine aardappel :D het is al een grote vent! O+
pi_150194361
Ooh... dat jochie van mij bunkert minimaal 1 broodje volledig weg, gaat zeker een hele banaan/ peer of geraspte appel in per dag. En warm eten gaat ook een heel bord vol in :@

Vreetkeesje O+
pi_150194739
Een tand voor onze datumtwin :o

En ik voel me écht oud nu, bedankt he bijna-dertigers ;(
pi_150194761
AwayTL ik wil ook wel in de fb groep, al heb ik in juli geen baby meer maar een heuze dreumes :o

Mooie foto's Phaidra O+

Nikki je filmpje O+

Grote kleine M van Kwak O+

Wat een geluk Dot! Leuke actie :)

Anders is dat dan ineens het Razz? Was hier ook wel wat hoor, maar S lag meer op haar ellebogen in de wieg dan op haar rug oO<

BE jouw filmpje is ook O+ Gekke kat, dat ie zo blijft zitten :D

Kuiken al bijna 1 jaar!

Nog meer tandjes voor L *O*

Wij zijn vanmiddag ff op de kinderboerderij geweest, S vond de geitjes het leukst O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150194870
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:44 schreef JufMariska het volgende:

Ik ben sinds vrijdag 34, dat is bijna 35 en dat is weer bijna 36 en dat is bijna 40 -O-
*kras
pi_150194980
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:44 schreef JufMariska het volgende:

En bedankt nu voel ik me antiek :(

Bf hoe is het nu met je meisje?
Moest vandeweek aan haar denken toen ik op het KDV een briefje zag hangen in de verschoningsruimte over een meisje wat ze moesten doen bij stuipen
pi_150194998
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Ik ben sinds vrijdag 34, dat is bijna 35 en dat is weer bijna 36 en dat is bijna 40 -O-
*kras
Welja en nu voel ik me fossiel :6
pi_150195106
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:48 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En bedankt nu voel ik me antiek :(

Bf hoe is het nu met je meisje?
Moest vandeweek aan haar denken toen ik op het KDV een briefje zag hangen in de verschoningsruimte over een meisje wat ze moesten doen bij stuipen
Gaat heel goed! Geen enge stuipen meer gehd gelukkig. We hebben wel stesolid in huis voor als het nog een keer voorkomt en langer duurt dan 5 minuten. Maar ik hoop het nooit nodig te hebben.
Ze is zo leuk, lief en vrolijk O+
Dank voor het vragen O+
pi_150195124
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:49 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Welja en nu voel ik me fossiel :6
Sorry ;(
*geeft scheermesje door
pi_150195140
Bedankt dames I feel young again :+ (27 hier)
S. 2014
J. 2016
  zondag 1 maart 2015 @ 21:57:49 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150195437
Age is but a number :+.
KuikenGuppy
pi_150195464
Oh, vandaag de cakesmash foto's gemaakt voor de uitnodiging.
Ze vond er alleen niks aan en snapte de bedoeling niet helemaal oO< :')

SPOILER
pi_150195501
En nu stop ik. Ik moet naar bed!
Slaap lekker allemaal!
  zondag 1 maart 2015 @ 22:00:22 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150195565
Haha Bf! Arme S ;( :').
Kuiken vond de cakesmash ook niet leuk, want daar krijg je vieze vingers van :') hij kwam liever om de borst vragen :').
KuikenGuppy
  zondag 1 maart 2015 @ 22:02:59 #79
52229 Chanty
pi_150195698
Wat eten die van jullie allemaal al veel. Lucas bunkert vooral mijn borsten leeg. Verder een halve boterham in de ochtend waar een derde van verkruimeld op de vloer belandt, later wat fruit bv halve banaan of wat stukken mango en dan nog een tussendoortje (cracker, koekje) en hopelijk een stukje groente. Voor dat laatste is hij vaak al te moe. Na vier a vijf uur is hij namelijk klaar met de dag. En als hij moe is wil hij niet eten. En als hij honger heeft wil hij ook niet eten dan wil hij melk :D
  zondag 1 maart 2015 @ 22:05:19 #80
52229 Chanty
pi_150195846
Hahaha die laatste foto is ook echt zo van: Getver moet dit? ;(
pi_150196200
Haha die laatste!

Och Chanty ernaast bunkert hij ook nog borst hoor, en als het uitkomt skippen we rustig het broodje of de warme hap.
De verlekkerde blikken die mijn borsten krijgen bij hongerrrrr weet ik genoeg en kan ik beter gaan zitten en voeden anders is het oorlog.
pi_150196620
Bf die laatste foto. :D

Burd, jouw kuiken is nu al een wijze jongen, mamamelk verkiezen boven suikerbotertaartrommel. ;)

Offtopic ziektegeblaat
SPOILER
pi_150196758
Bij ieder kindje gaat het anders geloof ik: de een eet meteen vanaf het begin lekker veel, een ander eet weinig en bij I heeft het een tijdje geduurd voor ze echt wat binnenkreeg met Rapley en wat grotere hoeveelheden ging eten. Dat gebeurde vanaf dat ze een maand of 9, 10 was. En nu eet ze echt heel goed!

Wat balen, Nikki!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 1 maart 2015 @ 22:30:18 #84
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150197201
He gets Nikki,wat onhandig en vervelend...

Klaagpostje: Ik lig al een uur in bed. Wekker staat voor kwart voor zes morgen.

Kan niet in slaap vallen... Lig onbewust te wachten op J denk ik, die is onderweg van zijn repetitie in Utrecht, en ik hoor M steeds geluidjes maken en dan issie toch weer stil ineens...
Kwak
pi_150197590
Kwak succes morgen! ^O^
pi_150202853
Mag ik ff klagen:

We hebben hier een slechte nacht. Js blijft wakker worden en het lukt hem niet om zelf in slaap te komen.
Prima, dat soort nachten horen erbij.
Maar waarom moet het hier altijd meteen zo extreem slecht zijn. Sinds 22.00 zijn we er al 15x uitgewerkt.. :(
  maandag 2 maart 2015 @ 02:37:25 #87
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_150203389
:* Loj. Hoop dat het toch nog goed is gekomen!

Kwak *O* veel plezier morgen!

Butter, je hebt vriendschapsverzoek!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_150204053
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 02:37 schreef AwayTL het volgende:
:* Loj. Hoop dat het toch nog goed is gekomen!

Kwak *O* veel plezier morgen!

Butter, je hebt vriendschapsverzoek!
Nou klagen helpt een beetje...
Zit nu voor de 17de keer..
Dus dat is te overzien..

Hoe zijn de rest van de nachten?
  maandag 2 maart 2015 @ 05:07:47 #89
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150204123
Ik lag om half tien in bed, sliep om elf uur, paar keer wakker van mezelf en van geluidjes van M, die zojuist besloot dat hij het na een week klokje rond slapen :@ van zeven tot (half) zeven :@ wel best vond, em op de dag dat ik voor t eerst weer moet werken ineens om kwart voor vijf voor een fles komt.

:O

J geeft m nu (ik maakte de fles want moest toch eruit voor toilet :') ) en probeer nu nog drie kwartier slaap te pakken...

/klaagpost

(En ja, dit is dus helemaal niet zo erg, I know. Het went snel, slaap...)
Kwak
  maandag 2 maart 2015 @ 05:38:57 #90
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_150204154
Frans blijft lekker in zn ritme. Wel lekker voorspelbaar 3 nachtvoedingen..

Maar god wat ben ik ze zat }:| .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_150204170
Ik doe weer een Sjaak Aanhaak, want zit weer met een benauwd meisje op bed :'(
Het is niet zo erg dat ik meteen de HAP wil bellen gelukkig, maar slapen gebeurt er even niet denk ik.

Kwak, succes!
pi_150204194
Zouden ze het doorhebben, kwak? I kwam ineens ook weer om 1 en 4 uur.
  maandag 2 maart 2015 @ 06:26:37 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150204201
OMG mijn kind is één O+.
KuikenGuppy
  maandag 2 maart 2015 @ 06:28:12 #94
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_150204205
Kwak en dad succes op jullie eerste Werkdag!

Bf :D

En burdie gefeliciteerd!!
pi_150204208
Meiden succes op jullie eerste dag weer!

Nikki hoop dat je snel weer opknapt!

Ruknachten moeten verboden worden, hoop dat jullie ondanks dreumesjes ook overdag kunnen slapen!

Burdie *O* Hieperdepiep!!!!

Dyre nouzeg,succes met je mopje!
  maandag 2 maart 2015 @ 06:33:54 #96
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150204210
Gefeliciteerd Burdie!! *O*

Ik voel me best uitgerust, ben gedoucht, brood is klaar, M nog in diepe rust.

Even verder tutten, ontbijtje, tas inpakken en kint uit bed en dan gaan we!
Kwak
pi_150204230
Fulsteerd burdie!! 1 jaar mama O+
Tralalalaaa
pi_150204238
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 06:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zouden ze het doorhebben, kwak? I kwam ineens ook weer om 1 en 4 uur.
Ik denk het wel, want hier ook ineens een nachtvoeding om 2 uur! Niet erg, moet hem vandaag al zo lang missen, kon ik vannacht nog even extra knuffelen O+
En nu klaarmaken voor werk, ik heb er geloof ik wel zin in :D

Nikki :* beterschap!

Gefeliciteerd met kuiken Burdie *O*

Kwak en DaD ook veel plezier/succes vandaag!

En :* voor alle slechte nachten!
pi_150204252
Van harte Burdie *O*

Away :* vrolijke Frans, doe jij eens slapen!!

Succes met de werkdagen!
pi_150204282
Burdie *O*

Succes voor de werkdames!

Loj hopelijk ging de rest van je nacht beter. En een tandje!

Butterflower, wat een mooi meisje!

Snoenk, wat klink je gelukkig :)

Nikki, beterschap!

[ Bericht 31% gewijzigd door Heliotrope op 02-03-2015 07:13:41 ]
pi_150204303
Gefeliciteerd met kuiken Burd!

En succes vandaag DaD, Kwak & Sicilia, hoop dat jullie spruitjes het goed doen vandaag!

En c_/ :* voor de ruknachten, bweuh... Hier behalve paar keer speen en beetje op tijd wakker voor ontbijt (6.45 ipv 7.00) verder wel prima.

Straks 1e x fysio, ben benieuwd!
pi_150204318
Succes vandaag dames!!

Dyre -O- wat sneu

AwayTL -O-

*G* gefeliciteerd Burdie!!!
  maandag 2 maart 2015 @ 08:05:18 #103
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_150204607
Gefeliciteerd Burdie!!

Voor alle dames die vandaag weer gaan werken; succes!

JufMariska succes bij de fysio straks!

:* voor alle rotnachten.

Hier was het ook allemaal vroeger dan normaal, maar nog steeds maar 1 nachtvoeding dus ik klaag niet.
Zometeen even bloed laten prikken voor m'n HB, maar dat zal wel goed zitten.
Oh en jongens, ik pas gewoon al weer in m'n pre-zwangerschap broeken :o. Nou die vetpens nog wegwerken :').
  maandag 2 maart 2015 @ 08:18:39 #104
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_150204721
*G* happy Burdday!!
  maandag 2 maart 2015 @ 08:20:00 #105
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_150204733
Gefeliciteerd Burdie!! *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_150205039
Ik ben weer beter. *O*

Burdie gefeliciteerd met kuiken! *O*
pi_150205216
Joepie Nikki! Fijn!
Tralalalaaa
pi_150205225
Gefeliciteerd, Burdie!!
pi_150205348
Burdie, feli! :D *O*
pi_150205412
Burdie gefeliciteerd met je dreumes *G*
S. 2014
J. 2016
pi_150205455
Burdie gefeliciteerd :)
pi_150205608
Burdie gefeliciteerd! *O*
pi_150205646
Gefeliciteerd Burdie met je haantje! *O*

Hier weer een snotverkouden en hoestend jongetje dus onze nachten zijn weer interessant :O Nikki, ik heb precies hetzelfde idd, dus hoop dat ik deze keer de dans ontspring :X Veel beterschap iig!
  maandag 2 maart 2015 @ 09:31:54 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_150205769
Even proberen aan te haken:

Een tand voor js! *O*
Kuiken een jaar *O*
Burdie een jaar mama O+
Tijgerende F. :o
Lieve plaatjes van S. van bf O+
Succes met werken kwak en DaD :*
Dyre, wat akelig ;( is het alweer over?

Kijken of ik vanaf hier weer aan kan haken :')
disclaimer
  maandag 2 maart 2015 @ 09:32:45 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_150205791
Oh en ik ben bovengemiddeld oud maar ik voel me helemaal niet zo. Stelletje mieperds :6 :P

[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 02-03-2015 09:43:50 ]
disclaimer
pi_150206786
*O* Gefeliciteerd Burdie *O*
  maandag 2 maart 2015 @ 10:15:34 #117
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150206850
Dank jullie wel allemaal O+ .
Het was een bijzonder jaar, mooi, vermoeiend, verrijkend, had het voor geen goud willen missen.
Geniet van jullie babies, want het jaar is echt zó om :*.
KuikenGuppy
  maandag 2 maart 2015 @ 10:21:31 #118
52229 Chanty
pi_150207014
Gefeliciteerd Burdie met je dreumes *O* maar je was toch net zwanger :o

Dyre vervelend, hoe gaat het inmiddels?
pi_150207187
Burdie gefeliciteerd!!
Werkende mamas, succes! Benieuwd hoe het bevalt.
Ik zou best misschien een tweede willen maar zwanger zijn zie ik niet goed zitten, grote kans op weer die extreme misselijkheid en zwangerschapssuiker was ook hoge kans, bevalling ben ik nu best bang voor ook, dus dat wordt een ingewikkeld verhaal. Daarnaast, zo'n makkelijke baby als nu krijgen wenooit meer... Weet niet of ik dat aan kan.

Net weer gezwommen met baby, was leuk O+
  maandag 2 maart 2015 @ 11:11:46 #120
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150208091
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 05:38 schreef AwayTL het volgende:
Frans blijft lekker in zn ritme. Wel lekker voorspelbaar 3 nachtvoedingen..

Maar god wat ben ik ze zat }:| .
Boks!

Ik ga hierom de bv afbouwen...Niet omdat FV de oplossing gaat zijn maar omdat mijn man dan ook eens iets kan doen 's nachts. Ik trek het niet langer meer zo (duurt nu al ongeveer sinds eind december ;()

Gefeliciteerd Burdie!

Succes aan alle weer werkenden!
pi_150208379
Begrijpelijke beslissing Soesa, zwaar hoor...

Bezoek van de fysio was fijn! Ze heeft Lucas bekeken en ziet idd wat strekneigingen en hier en daar wat spanning, maar ziet vooral een tevreden baby die het prima doet O+ Hij ligt mooi op schema voor een 15-nov-baby (alles wat daar bovenop komt is winst, hij hooeft niet zoveel te kunnen als een 4-okt-baby :)) We hebben wat pointers gekregen qua til- en lighoudingen en tips om het strekken op te vangen, daarmee is het de komende tijd rustig aan gewoontegedrag afleren. Het is geen spanning of niet lekker in z'n vel zitten. Over 2 weken volgende afspraak/evaluatie.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:25:06 #122
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150208443
Wat ontzettend fijn JM! Hij doet het echt super!

Ja, ik vind het een rotbeslissing maar ik moet nu echt aan mezelf gaan denken want mijn beide kindjes hebben mij nodig :)
pi_150208540
Mini is nu ruim 9 maanden en eindelijk lijkt het erop dat er nog maar 1 nachtvoeding is... hopelijk jinx ik het nu niet nu ik het hier post maar het is dan wel te doen. Hopelijk blijft het stabiel en wordt het niet alsnog weer 2 of 3 keer per nacht er uit.
Bij maxi heb ik toen een nacht voor haar eerste verjaardag een nacht geen voeding gegeven en steeds naar haar toe geweest om te troosten enzo. Daarna heeft ze doorgeslapen. Nu verwacht ik niet dat dat zo eenvoudig gaat met mini; die is veel feller en heeft een veel groter volume dan haar grote zus :')
Maar het komt ook wel weer goed...
Wel begrijpelijk Soesa, die beslissing. Het is ook heel zwaar :*

SPOILER
Tralalalaaa
  maandag 2 maart 2015 @ 11:33:30 #124
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_150208637
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:11 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Boks!

Ik ga hierom de bv afbouwen...Niet omdat FV de oplossing gaat zijn maar omdat mijn man dan ook eens iets kan doen 's nachts. Ik trek het niet langer meer zo (duurt nu al ongeveer sinds eind december ;()

Gefeliciteerd Burdie!

Succes aan alle weer werkenden!
+1.. :')

Half januari hier.. Sta ook op het randje af te bouwen.

Elke dag het liefst 8 uur naar bed en als ik het dan een keer gek maak en om 10 uur ga, heb ik de volgende dag spijt :{ .

Maar zolang ik het nog trek en hoop hou dat het echt de volgende nacht beter gaat (wishful thinking) .. Als al mn trucjes die ik nog in mn kast heb om hem beter te laten slapen falen is het ook exit bv .

Hele goede beslissing soes. En een zware :* . Vind het heel knap dat je het al zo lang getrokken hebt en je bent echt een bikkel. Slaaptekort is echt killing.
pi_150208727
:* soesa en AwayTL
Slaaptekort is ook ruk. Als je partner kan helpen zou dat echt fijn zijn.

Man heeft vannacht weer alle voedingen gedaan en ik peuter. Eindelijk weer een beetje uitgerust.

TAP :* heftig allemaal
pi_150208794
JM wat goed doet L. het *O*

Burdie, gefeliciteerd met je eenjarige kuikentje! *O*

Soesa, lastige beslissing. Ik hoop dat het inderdaad wat meer rust zal brengen, iig voor jouzelf. :*

TAP, wat fijn om nu nog maar 1 nachtvoeding te hebben. Knuffel voor je spoiler. Lijkt me idd heel raar zoveel emoties in korte tijd.

Succes voor Kwak, DaD en Sicilia!

Hier een heel slechte nacht. Een voeding duurt inmiddels standaard 2 uur voor ik mini weer in bed kan leggen. De draagdoek biedt overdag uitkomst om het drinken te doorbreken. Ik denk dat hij veel zuigbehoefte heeft, als dit zo doorgaat overweeg ik over een paar weken wel een speentje. En peuter had een vreselijke driftbui vannacht, vriend boos omdat het hem niet lukte om hem eruit te krijgen en daarna duurde het ook een uur voor alles weer sliep...

Ik ga koffie zetten, nog meer gegadigden? :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 maart 2015 @ 11:41:04 #127
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150208836
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:33 schreef AwayTL het volgende:

[..]

+1.. :')

Half januari hier.. Sta ook op het randje af te bouwen.

Elke dag het liefst 8 uur naar bed en als ik het dan een keer gek maak en om 10 uur ga, heb ik de volgende dag spijt :{ .

Maar zolang ik het nog trek en hoop hou dat het echt de volgende nacht beter gaat (wishful thinking) .. Als al mn trucjes die ik nog in mn kast heb om hem beter te laten slapen falen is het ook exit bv .

Hele goede beslissing soes. En een zware :* . Vind het heel knap dat je het al zo lang getrokken hebt en je bent echt een bikkel. Slaaptekort is echt killing.
Hier hetzelfde idd. Ik ga vaak maar met Suus op bed liggen om een uur of 7, dan kan ik iig die uurtjes pakken (ze slaapt de avond meestal wel goed van 7 tot 11 ofzo). Vannacht was het 11, 1, 3, 5, 6... Bluh...

Wat voor trucjes heb je nog?

Mijn idee is dat ze overdag te weinig drinkt (dat doet ze ook, het gaat op mijn verzoek en elk rondvliegend pluisje is veel interessanter dan drinken) en daardoor 's nachts gaat inhalen. Misschien dat straks - als we eenmaal helemaal over zijn - fortevoeding nog iets gaat doen. Who knows. Voor nu rustig afbouwen en dan zien we het wel.

Tap :* wat een achtbaan zo...
pi_150208916
Dat weinig drinken overdag deed peuter ook, heel herkenbaar! Ik voedde hem vaak liggend op de bank, dan lag hij 'klem' tussen de rugleuning en bank, zodat hij weinig afleiding had en ook niet zo makkelijk kon draaien. Maar met peuter erbij gaat dat natuurlijk niet...
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 maart 2015 @ 11:45:30 #129
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150208956
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:44 schreef Phaidra het volgende:
Dat weinig drinken overdag deed peuter ook, heel herkenbaar! Ik voedde hem vaak liggend op de bank, dan lag hij 'klem' tussen de rugleuning en bank, zodat hij weinig afleiding had en ook niet zo makkelijk kon draaien. Maar met peuter erbij gaat dat natuurlijk niet...
Daar moest ik idd gister aan denken, dat vertelde je toen :Y. Maar idd, dat lukt niet met E. erbij. Helaas!
  maandag 2 maart 2015 @ 11:51:22 #130
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_150209127
Ik ga nog proberen hem kouder te laten slapen en inbakeren. Ik denk niet dat het hier is dat hij te weinig drinkt. Als ik werk krijgt hij ook bijvoeding en drinkt dan alles op wat hem aangeboden wordt. Ook dan komt hij elke 3 uur.

Ze liepen vannacht wel lekker gelijk :p .
Het was 8-23.30-2.30-4.30-6

Oh.. Ik moet niet meer gaan opschrijven.. Het is nog iets erger dan ik dacht :') .
  maandag 2 maart 2015 @ 11:54:57 #131
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150209246
Ja, erg hè :'). Ik vergeet het gelukkig vaak. Inbakeren gaat hier niet meer en kouder/warmer slapen hebben we ook al geprobeerd ja. Ze drinkt op het kdv vaak 120, 2 flesjes en ook vaak niet op.

Sowieso slaapt ze overdag ook weinig maar ze is wel happy dus dat geloof ik wel. Over die nachten ben ik iets minder zen :+
  maandag 2 maart 2015 @ 11:55:13 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_150209252
En een doek over het hoofd? Heb ik gisteren ook gedaan tegen dat elke vijf seconden loslaten en rondkijken, en dat werkte aardig!

Ik denk wel dat het de juiste beslissing is, soesa. Als ik het zo lees vind ik het echt knap dat je het zo lang vol hebt gehouden :* maar makkelijk zal het niet zijn, dat geloof ik.

TAP, nog een knuffel voor jou :*

Mariska, fijn dat L. het zo goed doet! Merken jullie nog veel van zijn vroeggeboorte aan hem?

Phaidra en away, ik zou jullie ook graag wat slaapzand sturen... Phaidra, waarom niet gewoon nu een speentje?
disclaimer
  maandag 2 maart 2015 @ 11:56:10 #133
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_150209282
Tap :* . Emotionele achtbaan zo

Phaidra, koffie graag!!
En ook een :* voor de rotnacht.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:56:38 #134
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150209294
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
En een doek over het hoofd? Heb ik gisteren ook gedaan tegen dat elke vijf seconden loslaten en rondkijken, en dat werkte aardig!

Ik denk wel dat het de juiste beslissing is, soesa. Als ik het zo lees vind ik het echt knap dat je het zo lang vol hebt gehouden :* maar makkelijk zal het niet zijn, dat geloof ik.

Mariska, fijn dat L. het zo goed doet! Merken jullie nog veel van zijn vroeggeboorte aan hem?

Phaidra en away, ik zou jullie ook graag wat slaapzand sturen... Phaidra, waarom niet gewoon nu een speentje?
Doek trekt ze meteen weer er af en dat is ook een leuk spelletje :'). Mupke O+

En thanks, jullie berichtjes helpen mijn schuldgevoel wat te verkleinen :)
pi_150209516
quote:

Hij is nog geen 3 weken en nog onder de 3 kg. Ik wil hem nog geen bv ontzeggen, ook al vermoed ik dat het meer zuigbehoefte is dan honger. Hij groeit heel goed, maar ik wil dat liever niet verstoren.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150210132
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:56 schreef AwayTL het volgende:
Tap :* . Emotionele achtbaan zo

Phaidra, koffie graag!!
En ook een :* voor de rotnacht.
Alstu!

Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 maart 2015 @ 12:21:27 #137
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150210141
Gefeliciteerd met je dreumes, Burdie! *O*

En Soesa succes met afbouwen, je hebt het nog lang volgehouden vind ik gezien de omstandigheden. Heerlijk vooruitzicht zeker om de nacht eens te kunnen overdragen :)
pi_150210388
Och meiden die nachten zijn killing. Heb respect voor jullie en snap beslissingen tot afbouwen helemaal :*

Ik kreeg net een whatsappje van het thuisfront.
Er is weer een 'wacht maar' afgevinkt: nu we een tijgâh in huis hebben is het gedaan met de rust. Overal kan je hem wegplukken en alles waar vingertjes aan/in kunnen zitten ze dus ook :')
pi_150210532
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:27 schreef BlueEyes het volgende:
Och meiden die nachten zijn killing. Heb respect voor jullie en snap beslissingen tot afbouwen helemaal :*

Ik kreeg net een whatsappje van het thuisfront.
Er is weer een 'wacht maar' afgevinkt: nu we een tijgâh in huis hebben is het gedaan met de rust. Overal kan je hem wegplukken en alles waar vingertjes aan/in kunnen zitten ze dus ook :')
Dat vond ik zo'n omschakeling inderdaad! Kabels, stopcontacten, pluisjes, kattenharen... Alles binnen bereik opeens :X. Ik vond het weer beter gaan toen de oudste kon staan en lopen, toen zaten er andere dingen op ooghoogte (voornamelijk speelgoed bij zijn eigen tafeltje) en taalde hij niet meer naar de dingen op de grond. Sterkte :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150211674

[ Bericht 100% gewijzigd door Kursor op 02-03-2015 13:09:46 (Geklooi :+) ]
pi_150211722
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:07 schreef Kursor het volgende:
Gefeliciteerd Burdie met je jarige Kuiken en met een jaar mama zijn!

TAP :* sterkte.

En Blue, herkenbaar die tijger :D. Ze heeft al een blauwe plek op d'r wang :@

Soesa en Away, knap dat jullie de beslissing tot stoppen kunnen maken. Mij lukt het niet, maar begrijp jullie wel.

Ik snak naar een avond thuis voor mezelf, zonder baby op me, een nacht goed slapen en gewoon mezelf weer herkennen. Maar ik heb geen idee of stoppen daar de oplossing voor gaat zijn.
  maandag 2 maart 2015 @ 13:13:09 #142
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_150211877
Ik ga nog niet stoppen met bv. Zit er tegen aan, maar maak eerst de trucendoos leeg.

:* voor jou kursor. Weet dat je het zwaar hebt. Hoop dat er snel wat verlichting komt.

Kan je niet een nachtje bij je ouders slapen oid?
pi_150212229
quote:

Nee, niks eigenlijk, hij doet het gewoon keurig. De 6 weken tussen geboortedatum en uitgerekende datum mag hij nog rustig inhalen, hij ontwikkelt zich netjes in z'n eigen tempo. Lucky bastards zijn we :)
pi_150212299
Burdie, gefeliciteerd! *O*.

Ik was nog geen vijf minuten op mijn werk toen ik al stond te huilen. :'). Gelukkig hoorde ik net van de gastouder dat I 90 cc heeft gedronken (wel van een lepeltje...), dat hij nu lekker slaapt en dat hij verder heel vrolijk en lief is. O+.
  maandag 2 maart 2015 @ 13:35:40 #145
52229 Chanty
pi_150212605
Whehehe blue :D Hier beperkt hij zich nog tot een heel klein deel van de woonkamer. Wel heeft hij al de kast met dvdspeler ed ontdekt :+

TAP wat naar om te lezen dat het mis is, sterkte :*

En dames die de bv gaan afbouwen: lastig besluit lijkt me dat maar je moet er zelf wel gelukkig bij blijven anders heeft je kindje ook niks aan je.
pi_150212747
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Burdie, gefeliciteerd! *O*.

Ik was nog geen vijf minuten op mijn werk toen ik al stond te huilen. :'). Gelukkig hoorde ik net van de gastouder dat I 90 cc heeft gedronken (wel van een lepeltje...), dat hij nu lekker slaapt en dat hij verder heel vrolijk en lief is. O+.
*O* Goed bezig die I van jou! :*
pi_150213090
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:56 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Doek trekt ze meteen weer er af en dat is ook een leuk spelletje :'). Mupke O+

En thanks, jullie berichtjes helpen mijn schuldgevoel wat te verkleinen :)
Schuldgevoel hoeft echt niet he!! Blije mama hebben je kinderen veel meer aan, je mag echt aan jezelf denken. Ik moest zelf ook gedwongen afbouwen, voor mijn eigen gezondheid, en ik weet wat een verdriet het met zich meebrengt :* en het is ook hormonaal een hele schommeling. Maar, het gaat ook weer over :Y, en slaap is ZO belangrijk.
pi_150213172
En verder TAP :*
Always :* frans ga nou eens pitten man..

Succes werkende dames!
En mooie berichten DaD en JM O+

oh en W sliep na een rare dag gisteren, vannacht ineens 11,5 uur aaneen. :') met 13 uur van voeding naar voeding. Mag dat wel? 8)7
  maandag 2 maart 2015 @ 14:29:59 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_150214136
Hij zal het wel nodig hebben gehad, crumpette :+

DaD, wat fijn dat I heeft gedronken *O* da's al dubbel zoveel als m. op mijn eerste werkdag :D

Kursor, is een avondje uitbesteden geen optie idd? :*
disclaimer
  maandag 2 maart 2015 @ 14:41:01 #150
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150214420
Kursor, het is lastig adviseren omdat ik niet in je hoofd kan kijken. Maar als ik ook maar een beetje het idee zou hebben dat die heftige depressieve / minderwaardige gevoelens die je hebt, door de borstvoeding (en het bijbehorende slaapgebrek omdat alles op jou neer komt en het benauwende van elke avond thuisblijven) komt, zou ik het wel weten. Je baby heeft al keilang bv gehad, kv is geen vergif en je kindjes, je man EN jijzelf verdienen het dat jij gelukkig bent.

Nog een toevoeging: nee, je weet niet zeker dat het daardoor komt. Maar wat ik wel zeker weet is dat chronisch slaapgebrek voor depressieve klachten kan zorgen en dat jij op je tandvlees loopt. Alleen dat al vind ik meer dan genoeg reden om een nieuwe weg te proberen.
  maandag 2 maart 2015 @ 14:45:35 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_150214556
En wat die wijze eend zegt ook wel, eigenlijk O+
disclaimer
pi_150214631
Kursor :*
Wat Spees zegt.
En daarnaast heb je hiervoor ook genoeg meegemaakt met bijbehorende gevoelens. Ik gun het je zo dat je je goed gaat voelen! dat verdien je echt :*
pi_150214693
Ook een :* voor Kursor.
pi_150214976

+1 op Spees.
pi_150215002
Tralalalaaa
pi_150215004
Soesa, klinkt verstandig en weloverwogen. Dikke :* voor jou, en voor Kursor ook!
Ben het eens met Spees, goed verwoord. Bij mij zorgde stoppen met BV voor het kwijtraken van benauwende, angstige gevoelens en ik werd er een gezelliger mens en een blijere moeder van. Natuurlijk is het geen garantie, maar it's worth a try, toch?

Ohja, en Happy BurdKuikenDreumesDay *O* :* !

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2015 15:20:47 ]
pi_150215010
Kijk mijn kind nou blij zijn in de wandelwagen O+ . Ze keek haar ogen uit bij de Intratuin vanmorgen :D .

SPOILER

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2015 15:07:44 ]
pi_150216269
Oh razz! O+ hoe oud is ze nou?
ik kijk nu al uit naar dat de stoel erop mag :').

Vergeet ik kuiken!! Burdie gefeliciteerd! *O*
pi_150216946
Ze wordt 16 maart een half jaar (omg :o ). Ik had haar liever nog langer in de reiswieg gehad, maar ze is zo'n woelwater dat ze zich steeds op haar buik wil draaien in dat ding. Heel ontspannen wandelen dus :') . Gelukkig kan de wandelwagen ook helemaal plat, dus als ze moe wordt leg ik haar alsnog wel plat zodat ze kan slapen. En bij het wandelen in de halve stand, dat is zo'n beetje als haar wipstoel. Helemaal rechtop hoeft dus gelukkig niet.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:04:50 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_150217286
Stop de tijd Razz!
disclaimer
pi_150218092
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ze wordt 16 maart een half jaar (omg :o ). Ik had haar liever nog langer in de reiswieg gehad, maar ze is zo'n woelwater dat ze zich steeds op haar buik wil draaien in dat ding. Heel ontspannen wandelen dus :') . Gelukkig kan de wandelwagen ook helemaal plat, dus als ze moe wordt leg ik haar alsnog wel plat zodat ze kan slapen. En bij het wandelen in de halve stand, dat is zo'n beetje als haar wipstoel. Helemaal rechtop hoeft dus gelukkig niet.
Ohja mijnes kan ook helemaal plat idd, maar dan wel met de knietjes in lichte buiging geloof ik. maar vooralsnog slaapt W voornamelijk in de wieg dus het kan nog makkelijk even :) en hij past er ook nog wel even in.
pi_150218197
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Stop de tijd Razz!
Nou echt, het gaat zó snel, zeker nu ik weer werk vliegt de tijd!
pi_150218396
Soesa, Away en Kursor :*

Razz, waar is je baby gebleven :o !?
pi_150220131
Ik weet niet of iemand hier AH luiers gebruikt maar deze week is 2e halve prijs...
Ik heb nu 2x78 luiers voor 17.25
S. 2014
J. 2016
  maandag 2 maart 2015 @ 17:43:16 #165
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150221553
Wajo! Ik ben bijgelezen! Zit in de auto met slapende baby in de MC :') geparkeerd voor de deur :')

Zeer beknopte reacties:

Tap :*

Soes :* ik denk verstandig. Hier maakte het wel heel veel verschil...

Phaidra :* klinkt killing...

Crump *O* ja dat mag! Jouwes is biven de zes kilo toch? Gewicht keer twee mogen ze slapen. Hoezee ende joechei.

Dad :* die I die komt er wel met een lieve GO. En jij kunt t ook! Hoe is de rest van je middag geweest?

Hilmo: dat wat jij zegt heb ik ook een beetje... Deze baby is hartstikke easy, blijkt, en dat vind ik al zwaar zat... En dan de kans op weer suiker, de bvalling
.. Moet er nog even ecgt niet aan denken.

Verslagje van het dagje:
Werken was tof! Heb echt genoten van de dag en M heeft het heel goed gedaan O+ ik zweef een beetje.
Kwak
  maandag 2 maart 2015 @ 17:43:35 #166
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150221563
Oh en Razz dr baby O+
Kwak
  maandag 2 maart 2015 @ 18:06:10 #167
52229 Chanty
pi_150222355
He razz hoe kan je baby nou alweer bijna een half jaar zijn? :o Schattige foto weer O+

Kwak fijn dat je eerste werkdag weer zo goed is bevallen *O*

Ik moet hem even delen, ik vind mijn kind soms zo grappig kijken :+ En nee ik heb geen idee wat hij gesnoven heeft :P

pi_150223106
Kwak, wat goed dat je er weer zo van genoten hebt!

Mijn eerste dag is me ook wel meegevallen, maar morgen pas echt lesgeven natuurlijk. Al heb ik daar ook wel weer vertrouwen in. :). I had het super gedaan bij de go. Later op de middag nog wat gedronken, dutjes gedaan, niet gehuild, en hij lag heerlijk te lachen en te kletsen toen ik hem ophaalde. Ik ben zo trots. O+.

Chanty, die ogen zijn bijna buitenaards! :D.
  maandag 2 maart 2015 @ 18:33:31 #169
52229 Chanty
pi_150223153
Dad fijn dat het zo goed ging dat geeft je hopelijk een beter gevoel :)
pi_150223334
Fijn DaD en kwak!

Chanty :D haha

M'n meiden wisselen elkaar vandaag af met de slaapjes :+ dus heb de hele dag wel een wakkere baby. Maar ze zijn superlief dus ik klaag niet.
E ademt nog wel een beetje gek. We dachten in het begin dat ze verkouden was..later dachten we dat ze misschien allergisch zou zijn voor de kat maar het knorren enz blijft. Zelf heeft ze er geen last van en bij het cb horen ze niets geks. Dus blijkbaar horen al die geluidjes bij dr :@ :+
pi_150223452
:D gewicht maal twee? Dan mag hij 15 uur slapen :') succes W!

Fijn van de goede eerste werkdagen! *O*
pi_150223660
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:44 schreef Crumpette het volgende:
:D gewicht maal twee? Dan mag hij 15 uur slapen :') succes W!

Fijn van de goede eerste werkdagen! *O*
De mijne 18 uur... lijkt me niet...
S. 2014
J. 2016
  maandag 2 maart 2015 @ 18:56:00 #173
52229 Chanty
pi_150223837
Dan mag ik 94 uur slapen... klinkt goed :D
  maandag 2 maart 2015 @ 18:56:54 #174
52229 Chanty
pi_150223874
Edit
  maandag 2 maart 2015 @ 18:58:16 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_150223928
Ik 197 uur O+ /baasbovenbaas
disclaimer
  maandag 2 maart 2015 @ 18:59:12 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_150223960
De droevige conclusie is tevens dat er dus twee chantys in sq passen en dat ze dan nog ruimte over hebben :')
disclaimer
  maandag 2 maart 2015 @ 19:04:47 #177
52229 Chanty
pi_150224194
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
De droevige conclusie is tevens dat er dus twee chantys in sq passen en dat ze dan nog ruimte over hebben :')
:D :') maar jij bent ook een stuk langer he!
  maandag 2 maart 2015 @ 19:04:48 #178
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150224196
Ja hallo bij kleine babies :') dat ze vanaf zes kilo klokje rond mogen, heb ik van t cb volgens mij.
Kwak
  maandag 2 maart 2015 @ 19:05:10 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150224213
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik niet :') :7
Kwak
pi_150224321
O+ slapen

Mijn buik is opeens veel minder bol (had een bolling boven mijn navel) die is weg! *O*
Gewicht is nog hetzelfde dus ik denk een gevalletje 'ontzwangeren'. :@ hele opluchting. Vond die bult boven mijn navel zo gek :{
pi_150224345
quote:

[..]

Zo kort ben jij toch ook weer niet? SQ schijnt (zo lang) veeeeeeeeel langer te zijn (als) dan ik!

[ Bericht 1% gewijzigd door Crumpette op 02-03-2015 19:16:25 (:o toch niet!) ]
  maandag 2 maart 2015 @ 19:12:00 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_150224473
quote:

[..]

2.12 :Y
disclaimer
pi_150224611
quote:
9s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

2.12 :Y
:o
  maandag 2 maart 2015 @ 19:16:14 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_150224635
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:15 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:o
oh had ik dat niet verteld?
disclaimer
  maandag 2 maart 2015 @ 19:17:20 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_150224682
Wat een prachtige foto trouwens chanty O+
disclaimer
pi_150224702
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh had ik dat niet verteld?
Nee! Geen wonder dat M zo lang wordt ineens dan :+
pi_150224767
Ik schreef net bijna Henka :7 O+
lang geleden :D
  maandag 2 maart 2015 @ 19:26:03 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_150225061
Ik had het al verdrongen ;(
Laatst kwamen Henka en André wel weer voorbij in DWDD O+
disclaimer
pi_150225314
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:19 schreef Crumpette het volgende:
Ik schreef net bijna Henka :7 O+
lang geleden :D
_O-

Tnx, dat had ik ff nodig. Ik heb net pousse 1 de deur uit geflikkerd nadat pousses 1 & 2 elkaar het leven zuur maakten terwijl Lucas maar niet in slaap wilde vallen :(
  maandag 2 maart 2015 @ 19:31:36 #190
52229 Chanty
pi_150225331
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:05 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik niet :') :7
Jij bent een stuk slimmer :P O+
pi_150225339
Oh het was ook nog ergens op gestoeld? :D ik kwam pas later in z&g, ging uit van henk/henka :')
  maandag 2 maart 2015 @ 19:33:16 #192
52229 Chanty
pi_150225398
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:08 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Zo kort ben jij toch ook weer niet? SQ schijnt (zo lang) veeeeeeeeel langer te zijn (als) dan ik!

1.60 is vrij kort :P
  maandag 2 maart 2015 @ 19:39:58 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_150225725
Ik ben 1.68, dus daar zal 't niet in zitten :')
disclaimer
pi_150226479
Stelletje midgets! :+
  maandag 2 maart 2015 @ 19:55:45 #195
52229 Chanty
pi_150226562
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben 1.68, dus daar zal 't niet in zitten :')
Serieus? :o Ik had jou eerder 1.80 geschat!
pi_150226595
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:55 schreef Chanty het volgende:

[..]

dit dacht ik ook :D
  maandag 2 maart 2015 @ 19:56:44 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_150226611
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:55 schreef Chanty het volgende:

[..]

ja, nee, da's mijn ego.
disclaimer
  maandag 2 maart 2015 @ 19:57:16 #198
52229 Chanty
pi_150226634
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, nee, da's mijn ego.
Oh vandaar :7
pi_150227225
Chanty, wat een ogen O+ en Razz je blije meid O+

Wij zitten nu al een hele tijd te kloten met de laatste fles trouwens. L krijgt rond 5 á 6 uur groentehapje (ong 200 gram), maar als we dan de laatste fles rond 8 uur willen geven drinkt ze nog niet eens de helft op. Nog eerder beginnen met het hapje is niet zo handig met de rest van het dagprogramma :+ en de fles later (dan uiterlijk 9 uur) willen we eigenlijk niet doen.

Op zich lijkt het me geen probleem, ze geeft zelf wel aan wanneer ze vol zit. Maar we zijn nu juist bezig met het minderen van 1 middagfles. (dus van 4 naar 3 flessen), en als ze de laatste fles ook nauwelijks drinkt zitten we ineens van 4 naar 2,5 fles. Zou dat niet ineens te weinig zijn?
  maandag 2 maart 2015 @ 20:12:46 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_150227301
En die middagfles nog even niet minderen? Of zeg ik nou iets geks?
disclaimer
pi_150227459
Nee, dat is niet zo'n gek idee :D
De middagfles dronk ze ook al voor de helft, vandaar dat we zijn gaan minderen. In de hoop dat ze dan 's avonds wel genoeg honger zou hebben voor groentehap + fles.

En we zaten al te denken om de laatste fles dan juist maar te minderen, als ze die toch nauwelijks drinkt. Maar dan denk ik toch op een of andere manier dat ze die nodig heeft :P
  maandag 2 maart 2015 @ 20:17:10 #202
52229 Chanty
pi_150227483
Iemand nog tips voor tanden poetsen? Het poetsen van de boventanden is echt een DRAMA! Hij huilt en draait zijn hoofd alle kanten op waardoor de tandpasta overal komt behalve in zijn mond :') Laat staat dat ik die tanden gepoetst krijg. Beneden gaat nog wel aardig. Al liggend en zitten geprobeerd en hem iets in de handen gegeven maar dat maakt allemaal niet uit.
pi_150227627
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:16 schreef Dyre het volgende:
Nee, dat is niet zo'n gek idee :D
De middagfles dronk ze ook al voor de helft, vandaar dat we zijn gaan minderen. In de hoop dat ze dan 's avonds wel genoeg honger zou hebben voor groentehap + fles.

En we zaten al te denken om de laatste fles dan juist maar te minderen, als ze die toch nauwelijks drinkt. Maar dan denk ik toch op een of andere manier dat ze die nodig heeft :P
Wat is haar eetschema op dit moment?

Tips vh poetsen heb ik niet, saar vind het n tof spelletje.... :')
S. 2014
J. 2016
pi_150227653
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:17 schreef Chanty het volgende:
Iemand nog tips voor tanden poetsen? Het poetsen van de boventanden is echt een DRAMA! Hij huilt en draait zijn hoofd alle kanten op waardoor de tandpasta overal komt behalve in zijn mond :') Laat staat dat ik die tanden gepoetst krijg. Beneden gaat nog wel aardig. Al liggend en zitten geprobeerd en hem iets in de handen gegeven maar dat maakt allemaal niet uit.
+1
T vind het ook verschrikkelijk. Hij doet alsof ik hem minstens zwaar mishandel. -O-

Ik zing een zelfverzonnen liedje, maar dat helpt ook niet. Ik ben bang dat het nog 1.5 jaar strijd blijft, al hoop ik dat resultaten uit het verleden (L dus) geen garantie bieden voor de toekomst. ;)
pi_150227874
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Wat is haar eetschema op dit moment?

Dit was vandaag ons probeersel om op 3 flessen te zitten:
7 uur: 180ml + 6 schepjes
10 uur: fruithapje
13 uur: 180ml + 6 schepjes
15 uur: brood (paar kleine stukjes, echt oefenen nog)
17 uur: groentehap
20 uur: 180ml + 6 schepjes, nauwelijks de helft gedronken

Brood wil ik eigenlijk liever 's middag geven rond de fles van 1uur, maar dit kwam nu beter uit en ze eet echt maar 4 of 5 muizenhapjes.

Hiervoor was het:
11 uur: 180ml + 6 schepjes
13 uur: fruithapje
15 uur: 180ml + 6 schepjes
18 uur: groentehapje
20 uur: 180ml + 6 schepjes

(tijden uiteraard 'ongeveer')

De middag- en avondfles begon ze steeds minder of zelfs nauwelijks te drinken, daarom leek het ons een goed idee om 1 fles te minderen en die in de middag leek ons het meest logisch.

Nu slaat ze dus 1 hele fles over, gaat de hele dag goed, maar de laatste is dus weer bal en dan heeft ze ineens maar 2,5 fles gehad.
pi_150228192
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:25 schreef Dyre het volgende:

[..]

Dit was vandaag ons probeersel om op 3 flessen te zitten:
10 uur: fruithapje
13 uur: 180ml + 6 schepjes
15 uur: brood (paar kleine stukjes, echt oefenen nog)
17 uur: groentehap
20 uur: 180ml + 6 schepjes, nauwelijks de helft gedronken

Brood wil ik eigenlijk liever 's middag geven rond de fles van 1uur, maar dit kwam nu beter uit en ze eet echt maar 4 of 5 muizenhapjes.

Hiervoor was het:
---- 9 uur fles 180/6
11 uur: 180ml + 6 schepjes
----- fruithap
13 uur: fruithapje
----- boterham+ 180/6 fles
15 uur: 180ml + 6 schepjes
------ stukje komkommer+ wat sap (als ze wil)
18 uur: groentehapje
20 uur: 180ml + 6 schepjes
----- rond 19-19.30 180/6 en naar bed.

(tijden uiteraard 'ongeveer')

De middag- en avondfles begon ze steeds minder of zelfs nauwelijks te drinken, daarom leek het ons een goed idee om 1 fles te minderen die in de middag leek ons het meest logisch.
Ik heb even saar haar schema eronder gezet, misschien heb je er wat aan...
S. 2014
J. 2016
pi_150228446
Saar hoeft pas om 9 uur haar eerste fles? :o Bofkont :D

Misschien moet ik toch wat eerder in de middag haar voorlaatste flesje geven dan. En anders maar goooo with the floooow en de laatse fles gewoon maar 90+3 maken :P
pi_150228779
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:35 schreef Dyre het volgende:
Saar hoeft pas om 9 uur haar eerste fles? :o Bofkont :D

Misschien moet ik toch wat eerder in de middag haar voorlaatste flesje geven dan. En anders maar goooo with the floooow en de laatse fles gewoon maar 90+3 maken :P
Het wisselt tussen 8 en 9... soms is ze ook wel eens om 6.uur wakker, dan krijgt ze gewoon dr fles en dan n kleine extra bij t fruit..
Maar globaal is t idd zoals hierboven staat...

Maar vooral wil ik zeggen dat t wel goed komt... 1.5 mnd geleden leek het onmogelijk om van 4 naar 3 te gaan maar t ging eigenlijk vanzelf.... ze ging meer fruit en groente eten en langer slapen... (ze krijgt wel n papfles als laatste fles)
S. 2014
J. 2016
pi_150229033
's middags een halve fles en 's avonds een halve fles?
Is de benauwdheid van vannacht over trouwens?

En ik mag 140 uur slapen O+ waar kan ik tekenen?
pi_150229171
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:45 schreef Butterflower het volgende:
's middags een halve fles en 's avonds een halve fles?
Is de benauwdheid van vannacht over trouwens?

En ik mag 140 uur slapen O+ waar kan ik tekenen?
Oh nee, dan zit je op 2 maar :')

Ik ga aan mijn 140 uur beginnen oO<
pi_150229860
Slaapze Butter. :D

Dyre, ik probeer even mee te denken... Je zou ook nog een tussendoortje kunnen geven, bijvoorbeeld een babyrijstewafeltje, maisboogje of een stukje komkommer om op te sabbelen/knabbelen? Bijvoorbeeld 's morgens na het fruit of 's middags tussen brood en groenteprakje in. Verder is het volgens mij een prima schema.

Hieronder het schema van T.im met 8 maanden:
7:00/7:30: fles 210/7
9:00: fruit
9:00-11:00: slapen
11:30: fles 210/7
12:00: boterham
13:00-15:30: slapen
15:30: fles 210/7 + soms soepstengel/wortel/komkommer/rijstwafel
(op kdv dagen komt hij om 17:00 uur thuis en gaat dan gelijk in bad)
Tussen 17:30-18:30: avondeten
18:30: fles 210/7
19:00: slapen
  maandag 2 maart 2015 @ 21:05:18 #212
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_150230133
130 uur slaap!! I needs it..

Als het nog 130 is. Mijn broeken zakken van mn kont }:| .

Chanty, wat voor tandenborstel heb je? Vingertandenborstel of elektrische wil nog wel eens helpen. Bij de action hebben ze zo'n eendenborstel op batterij als je het wil proberen en niet meteen een duur ding aan wil schaffen.

V vond het ook vreselijk. Is allemaal goed gekomen. Weet zo niet meer waardoor, tijd denk ik. Heb nooit bubblegum tandpasta in huis gehaald in ieder geval :D .
  maandag 2 maart 2015 @ 21:11:39 #213
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150230417
Tandenpoetsen was eerst leuk, toen draaaaama en sinds hij echt groter werd was het soms weer leuk vanwege verhaaltjes erbij. Ik zou er iig geen strijd van maken Chanty, negatieve associatie voorkomen. Kijken of hij misschien zelf even wil 'poetsen' en dat je t daarna overneemt? Ik weet even niet meer precies wat je baby allemaal al kan :+
pi_150230726
Chanty, wij laten I vaak zelf poetsen eerst. Dat gaat vrij aardig. En ik las ergens dat het helpt als je ze dan voor de spiegel houdt. Het kijken naar een poetsend kindje werkt inspirerend. Ook doe ik het voor met mijn eigen tandenborstel. Vindt ze heel interessant en dan gaat ze het ook nadoen. En dan, nadat ze eerst zelf mag poetsen, poetsen wij nog heel eventjes. Dat lukt dan ook wel redelijk.
pi_150230748
Chanty, o poetst haar eigen tanden, en dan borstel ik nog wat na. Ze vindt het prachtig on zelf te doen, voor de spiegel. Ik krijgt daarna nog wat tijd van haar om even goed te poetsen :)
pi_150230789
Room, :D .
pi_150230811
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dyre, ik probeer even mee te denken... Je zou ook nog een tussendoortje kunnen geven, bijvoorbeeld een babyrijstewafeltje, maisboogje of een stukje komkommer om op te sabbelen/knabbelen? Bijvoorbeeld 's morgens na het fruit of 's middags tussen brood en groenteprakje in. Verder is het volgens mij een prima schema.
Fijn die schema's van de andere babies, kan ik een beetje vergelijken :Y Maar ik wil eigenlijk juist niet meer tussendoortjes geven, omdat ze nu de laatste fles al niet leegdrinkt. Het probleem is dat ze misschien juist te vol zit 's avonds en dan helpt een extra hapje denk ik niet ;)

Kijk, als ze het er prima op doet dan vind ik 2,5 fles geen probleem. Maar ik wil haar niet 'tekort' doen. Ik denk dat ik ga proberen de middagfles wat eerder te geven :)
pi_150230881
Zo,
Ik ben m'n dag doorgekomen na een nacht slaaptekort..
In de sauna... Heerlijk! Ff tot rust gekomen. Ik was samen met een vriendinnetje met een dochtertje van 9 maanden. Zij had een huilbaby en ik een niet slapende peuter, dus we hebben samen gelachen, maar ook gehuild. Had ik echt ff nodig!

Soesa, goede beslissing.. Slaap is zo belangrijk!

Poetsen deed ik hier altijd eerst bij mezelf en dan bij peuter... Verder mocht hij mij helpen met poetsen en ik hem daarna. Gaat nu echt prima :)

Verder weet ik het niet meer..
Oja, m'n ventje was 700 gram aangekomen en 4 cm gegroeid in een maand (6500 en 65 cm) Dat hij de vorige keer zo weinig was aangekomen was dus idd 4 maanden dip + ziekte :)

Oh en vriendje helemaal in de war! Ze hadden gevraagd of we al aan bijvoeden waren begonnen, dus hij vertelde dat we een komkommer hadden aangeboden, dat hij het interessant vond en erop had gesabbeld.
Hadden ze gezegd: oh als ze nog geen groente willen eten, moet je maar eerst fruit dan gaan geven. En had hij een knijpzakje met doperwten en een potje met banaan meegekregen, om vandaag uit te proberen :D
(Gelukkig vroeg hij net na de sauna om mijn mening en had hij niets gegeven ;) )
pi_150231241
Oh en Dyre,
Klinkt als een heel bekend schema, dat wij heel lang hebben gehad.
Het brood kon ik trouwens vaak ook om 12 uur aanbieden en dan rond 3 een komkommer ofzo :)
  maandag 2 maart 2015 @ 21:36:15 #220
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_150231485
Burdie gefeliciteerd!!! *O*
BE wat een leuk filmpje F met poekie.. tijgertje met poes :P
Sicilia hoe ging de eerste dag werken vandaag?
Kwak leuk die blije M foto van gister.. echt binkie! :) Fijn dat vandaag zo goed ging! *O*
En DAD fijn dat het bij jou ook goed ging en bij de go ook ^O^
Loj tandje en goede stats! :o En wat een heerlijke dag vandaag!
Butter geitjes kijken zo leuk O+ en die cake-smash wehehhe
Nikki fijn dat je je vandaag weer beter voelt!
JM wat fijn van het goede nieuws bij de fysio :) En luidruchtige kitties zijn hier ook soms een probleem.. zitten ze te bleren op de overloop! No kitty! Bad Kitty!
SPOILER
Soesa moeilijke beslissing wat betreft de bv.. maar heel begrijpelijk. Hopelijk gaat dit jullie goed doen :Y
Knuf voor TAP :*
En ook voor Kursor en Away :*
Razz wat leuk A in de kinderwagen O+
Chanty.. die foto.. en die ogen! _O_

quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, nee, da's mijn ego.
Ik moest hardop lollen.. lekkere droogkloot dat je er bent! :') :D O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_150231548
Haha, gmta franny :P
pi_150231630
South park _O_
  maandag 2 maart 2015 @ 21:40:09 #223
52229 Chanty
pi_150231638
Hier laten we hem ook zelf poetsen en dat vindt hij ook leuk. Maar zelf poetsen is: 3 keer op de tandenborstel kauwen en daarna wappert hij met het ding door de lucht :D daar worden ze niet schoon van en als wij overnemen is het weer hel.

Wil het niet forceren maar vind tanden poetsen wel belangrijk -O-

Ga eens met een spiegel en andere borstel proberen ^O^ Hebben nu zo een uit een blije doos.
  maandag 2 maart 2015 @ 21:41:59 #224
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_150231707
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:39 schreef Skittles het volgende:
South park _O_
Blijft geniaal hé :D
Ben ook nog helemaal up-to-date met alle afleveringen :@ ^O^
pi_150231720
Wij hebben dir van jordan, met een gat :)
pi_150231725
Hoe ver ben je heen als je kind op bed ligt en je samen met vriend op de bank youtube op de tv zet en Masha & de Beer kijkt en er om gniffelt?? :')
(Bedankt Spees O+ )
pi_150231755
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:39 schreef Skittles het volgende:
South park _O_
Dat was het al toen ik nog net zou oud was als jij nu bent :6
  maandag 2 maart 2015 @ 21:45:19 #228
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150231818
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:42 schreef BlueEyes het volgende:
Hoe ver ben je heen als je kind op bed ligt en je samen met vriend op de bank youtube op de tv zer en Msaha & de Beer kijkt en er om gniffelt?? :')
(Bedankt Spees O+ )
:D

Masha en de beer O+
  maandag 2 maart 2015 @ 21:45:55 #229
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_150231844
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:43 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Zelfs de jongere generatie heeft nog goede smaak O+
pi_150231888
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:41 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Blijft geniaal hé :D
Ben ook nog helemaal up-to-date met alle afleveringen :@ ^O^
Ik ook :D :+

En familie guy :P
pi_150231945
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:43 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Zal ik je schommelstoel, dekentje en breiwerkje erbij pakken zodat je me alles kan vertellen over die goede ouwe tijd? O+
pi_150232193
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:48 schreef Skittles het volgende:

[..]

Zal ik je schommelstoel, dekentje en breiwerkje erbij pakken zodat je me alles kan vertellen over die goede ouwe tijd? O+
Je weet hoeveel ik van je hou he O+
  maandag 2 maart 2015 @ 21:55:27 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_150232229
Bwehehe Rady :')

Tanden poetsen, vanaf wanneer? Bij het cb zeiden ze namelijk dat het vooral belangrijk is dat ze nu leert dat mama soms even aan de tandjes moet zitten. Dus dat af en toe met een schone vinger "poetsen" voldoende is voor nu. Maar jullie doen het dus echt al met borstels en tandpasta?
disclaimer
pi_150232318
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Bwehehe Rady :')

Tanden poetsen, vanaf wanneer? Bij het cb zeiden ze namelijk dat het vooral belangrijk is dat ze nu leert dat mama soms even aan de tandjes moet zitten. Dus dat af en toe met een schone vinger "poetsen" voldoende is voor nu. Maar jullie doen het dus echt al met borstels en tandpasta?
Mn tandarts zei poetsen vanaf t eerste puntje, dus dat doen we ook... met woezel en pip tandpasta :')
S. 2014
J. 2016
pi_150232392
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:54 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Je weet hoeveel ik van je hou he O+
O+
  maandag 2 maart 2015 @ 22:00:03 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_150232418
Maar tandpasta is toch hartstikke slecht voor zo'n kleine baby :?
disclaimer
pi_150232537
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Maar tandpasta is toch hartstikke slecht voor zo'n kleine baby :?
Speciale babypasta natuurlijk..

Ik ga haar geen meridol geven.
S. 2014
J. 2016
  maandag 2 maart 2015 @ 22:05:11 #238
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150232604
Ik doe altijd een beetje paradontax op mn tiet, kan ze vast aan de smaak wennen O+

Level twee is dat ik er roterende borstels op zet.
pi_150232631
Een roterende borstel op je tiet? Sexy :9
  maandag 2 maart 2015 @ 22:07:45 #240
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150232706
Out of the box denken skittles, out of the box.
  maandag 2 maart 2015 @ 22:07:52 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_150232709
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik doe altijd een beetje paradontax op mn tiet, kan ze vast aan de smaak wennen O+

Level twee is dat ik er roterende borstels op zet.
Hehehehehe :')

Ik blijf nog wel even bij mn wijsvinger denk ik zo :P
er is ook niet zoiets als "voor het slapen gaan tanden poetsen" hier. Wakker naar bed = jankestein O+
disclaimer
pi_150232721
Foto!
  maandag 2 maart 2015 @ 22:09:24 #243
52229 Chanty
pi_150232764
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Wij hebben dir van jordan, met een gat :)
Precies die Ja :Y
  maandag 2 maart 2015 @ 22:09:26 #244
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_150232766
Ik heb geen verstand van tanden poetsen bij babies..
En blijkbaar ook niet bij mezelf... want ik heb een gaatje bleek van de week bij de tandarts -O-
Heb gezegd dat ik het gaatje later dit jaar nog wel zal laten vullen.. ben het nu even zat al dat gepluk/gesnij/geboor in mijn lijf :P
  maandag 2 maart 2015 @ 22:11:26 #245
52229 Chanty
pi_150232842
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Mn tandarts zei poetsen vanaf t eerste puntje, dus dat doen we ook... met woezel en pip tandpasta :')
Dit dus. Was ook wat het cb zei en wat ik in folders lees
pi_150232925
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:09 schreef Chanty het volgende:

[..]

Precies die Ja :Y
Ik ook! Ik ook

Heb alleen nog geen kind met tand maar oke :')
  maandag 2 maart 2015 @ 22:14:13 #247
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150232945
En dan nu serieus, mocht je een kindertandpasta zonder zoete smaak willen, Elmex heeft er iig een. Wij hadden tot drie keer toe per ongeluk zo'n vieze bubblegum of aardbeiensmaak gekocht. Los van dat ik het vies vind, vind ik het niet zo handig en logisch bij het proces 'wennen aan tanden poetsen'.

Suzuki heeft nog geen tand trouwens, als enige van de oktoberlichting :P
  maandag 2 maart 2015 @ 22:15:53 #248
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_150232991
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:13 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ik ook! Ik ook

Heb alleen nog geen kind met tand maar oke :')
Ik ook! Ik ook! Zat die niet in zo'n gratisch baby doosch?
want ik heb em niet zelf gekocht en ook niet gekregen.. ;)
pi_150233129
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
En dan nu serieus, mocht je een kindertandpasta zonder zoete smaak willen, Elmex heeft er iig een. Wij hadden tot drie keer toe per ongeluk zo'n vieze bubblegum of aardbeiensmaak gekocht. Los van dat ik het vies vind, vind ik het niet zo handig en logisch bij het proces 'wennen aan tanden poetsen'.

Suzuki heeft nog geen tand trouwens, als enige van de oktoberlichting :P
Ik kwam er pas laat achter dat ze er ook zonder ranzige smaak waren. Oudste kind vindt die elmex sowieso een stuk prettiger dan die andere.
Jongste moet ik denk ik helemaal niet blootstellen aan smaakjes, want die vindt tandpasta nu al veel te lekker :')
pi_150233393
_O- borstel op de tiet _O-
Hier poetsen in het begin leuk, nu drama want mevrouw wil het helemaal zelf doen :') en als ze het dan nog niet zelf mag doen is het gillen. Laat ik het haar zelf doen krijg ik na een kwartier pas d'r tandenborstel terug ofzo :') dus tja, dan maar even gedoe...
Heerlijk, die eigenwijsjes met eigen eikeltjes O+
Tralalalaaa
pi_150233695
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:15 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Ik ook! Ik ook! Zat die niet in zo'n gratisch baby doosch?
want ik heb em niet zelf gekocht en ook niet gekregen.. ;)
Gekregen van vriendin die GGD kinder/school/weetikhoehetheet verpleegkundige is. Inclusief boekje erbij over tandenpoetsen.

Gratisch dooschen heb ik niet aan gedaan :+
pi_150233756
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
_O- borstel op de tiet _O-
Hier poetsen in het begin leuk, nu drama want mevrouw wil het helemaal zelf doen :') en als ze het dan nog niet zelf mag doen is het gillen. Laat ik het haar zelf doen krijg ik na een kwartier pas d'r tandenborstel terug ofzo :') dus tja, dan maar even gedoe...
Heerlijk, die eigenwijsjes met eigen eikeltjes O+
Kind aan tiet wakker geproest :')
  maandag 2 maart 2015 @ 22:52:58 #253
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_150234405
Help, m'n kind slaapt 's nachts ineens voor geen meter meer.. Kan uuuuren liggen draaien en 'zeuren'. Geen idee wat er nou ineens veranderd is :(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 2 maart 2015 @ 22:57:19 #254
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150234562
Ho ho! Melbatoastje is van oktober en heeft ook nog geen tandjes hoor...

Al die achterlijk snelle oktoberbabies... :{w

Tandeloos kusje voor suzuki van mellie frikandellie!
Kwak
  maandag 2 maart 2015 @ 22:58:05 #255
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150234588
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Help, m'n kind slaapt 's nachts ineens voor geen meter meer.. Kan uuuuren liggen draaien en 'zeuren'. Geen idee wat er nou ineens veranderd is :(
Hoe oud is ze ook alweer?

Misschien de zes maandensprong of de acht/negen maanden verlatingsangst?
Kwak
pi_150234620
O ja tandpasta.. die van de Jumbo euikt in ieder geval naar Hubba Bubba :r
pi_150234937
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ho ho! Melbatoastje is van oktober en heeft ook nog geen tandjes hoor...

Al die achterlijk snelle oktoberbabies... :{w

Tandeloos kusje voor suzuki van mellie frikandellie!
Septemberbaby Annepanne doet ook een slechts-tandvlees-boks :7 .
pi_150235127
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:59 schreef Twinkle20 het volgende:
O ja tandpasta.. die van de Jumbo euikt in ieder geval naar Hubba Bubba :r
Ik heb dus die van prodent... maar ik vind m lekker ruiken... wel zoet maar dat vind ik niet erg

Edit: deze dus

https://m.deonlinedrogist(...)el-75ml-p-60748.html
S. 2014
J. 2016
pi_150235792
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:35 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Kind aan tiet wakker geproest :')
Ermahgerd :') snel posten icm toneel is geen goed idee... Eeeehhh eigen willetjes dus :')
Tralalalaaa
pi_150238876
Maar wel goed dat jullie me eraan herinneren dat ik bij Kapitein Eentand ook weer aan de slag mag ^O^ . Alleen zo raar .. het is nog steeds mijn kleine baby en dan al moeten tanden poetsen.

Hier gaat het goed en mag ik niet klagen. B ligt er 's avonds om 19 samen met grote zus in. We maken hem nog wel wakker voor een papfles rond 22-23 anders trekt ie de nacht nog niet. We moeten nog steeds consequent iedere morgen hormoonzalf in zijn gezicht smeren omdat ie anders gelijk onder de dauwworm zit. Maar hee, als dat alles is.

Waarom dan zo vroeg wakker Twinkle :?
Mag me om 10.45 melden bij de KNO-arts en weet nu al door ervaringen uit het verleden dat dat geen prettig bezoekje zal gaan worden. Mijn man heeft zelfs een dag vrij gepakt om mee te gaan :') . Echt 100 keer liever een bevalling (zeg ik nou .. :') ).
pi_150239003
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 05:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar wel goed dat jullie me eraan herinneren dat ik bij Kapitein Eentand ook weer aan de slag mag ^O^ . Alleen zo raar .. het is nog steeds mijn kleine baby en dan al moeten tanden poetsen.

Hier gaat het goed en mag ik niet klagen. B ligt er 's avonds om 19 samen met grote zus in. We maken hem nog wel wakker voor een papfles rond 22-23 anders trekt ie de nacht nog niet. We moeten nog steeds consequent iedere morgen hormoonzalf in zijn gezicht smeren omdat ie anders gelijk onder de dauwworm zit. Maar hee, als dat alles is.

Waarom dan zo vroeg wakker Twinkle :?
Mag me om 10.45 melden bij de KNO-arts en weet nu al door ervaringen uit het verleden dat dat geen prettig bezoekje zal gaan worden. Mijn man heeft zelfs een dag vrij gepakt om mee te gaan :') . Echt 100 keer liever een bevalling (zeg ik nou .. :') ).
Succes!

Ik heb net alle rotzooi buiten gezet uit de kelder, vh weekend alles opgeruimd en vandaag komt grofvuil t halen. Kan ik tenminste veilig mn babyspullen in de kelder opruimen.
Maar zou best nog n uurtje slaap kunnen gebruiken.... :O
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 3 maart 2015 @ 06:53:48 #262
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150239026
En hier ook nog een tandeloze Suzepluze. Wij hebben ook elmex tandpasta idd, voor E dan :P

verlatingsangst begint hier nu trouwens al behoorlijk op te spelen. Huilen als je weg bent en lachen als ze je dan weer ziet O+

Alleen al de tiet-afpak-dreiging heeft geholpen :o ;). Vannacht zowaar een redelijke nacht gehad. 00:00 wakker van zus, half 3 flesje van papa, half 6 weer drinken bij mij. Ik voel me er gewoon uitgerust door :') :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 06:58:51 #263
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_150239051
Hier ook nog een tandloze oktoberbaby!
Maar als ik straks ga poetsen, doe ik dat de eerste tijd met tandenborstel zonder iets er op. Pas als ze goed aan de bijvoeding zit ga ik een minuscuul beetje tandpasta gebruiken.

Fijn van de nacht Soesa!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 06:59:37 #264
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_150239052
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 06:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
En hier ook nog een tandeloze Suzepluze. Wij hebben ook elmex tandpasta idd, voor E dan :P

verlatingsangst begint hier nu trouwens al behoorlijk op te spelen. Huilen als je weg bent en lachen als ze je dan weer ziet O+

Alleen al de tiet-afpak-dreiging heeft geholpen :o ;). Vannacht zowaar een redelijke nacht gehad. 00:00 wakker van zus, half 3 flesje van papa, half 6 weer drinken bij mij. Ik voel me er gewoon uitgerust door :') :D
Hebben ze een kartel?! 10-2-5 *O* . Slaaps!!

Succes twink!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:51:54 #265
73386 Fazz
onderweg
pi_150239334
Ja hoi :W ik kom ook even hallo zeggen :s)

Is er soms een sprong zo rond de 9/10 maanden? }:| sorry mede-kampeerders :+

Alles gaat weer goed hier. F is flink ziek geweest; spugen, diarree, oorontsteking... Dosis antibiotica en ors heeft geholpen! Maar nu dus weigeren te slapen }:| vriend is ondertussen ook niet lekker en zat vandaag ook bij de dokter. Zal je altijd zien: rust in de tent (hihi) en dan ziek worden :')

Nieuw Zeeland is wel prachtig!! We genieten enorm van al het moois O+ Zal zo even wat foto's spammen :9

Burdie, nog gefeliciteerd met Kuiken *O*

Fotospam:
SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door Fazz op 03-03-2015 08:05:11 ]
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:53:32 #266
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_150239346
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hoe oud is ze ook alweer?

Misschien de zes maandensprong of de acht/negen maanden verlatingsangst?
Ze is net 9 maanden :Y
pi_150239511
Fazz O+! Ziet er merveilleux uit 8-)
pi_150239512
Fijn! *O* slaap

JJ misschien toch iets van verlatigsangst oid.

Wauw Fazz!!

Gisteravond/Vannacht was het; 22:30-2:15-5:15-6:45
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:15:24 #269
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_150239526
Fazz! Wat mooi! Minder van t ziek zijn :(
pi_150239633
Fazz! Wat mooi zo! Beterschap voor je vriend.

Wij poetsen met een elektrische borstel en dat vindt hij geniaal.

Klink als een hele goede dag loj! En soesa ook uitgerust, fijn :) Helpt dat je beslissing ook wat? En hoe vond je vriend het?

We hadden gisteren de 11-maanden APK en meneer doet het prima. 76 cm en 11 kilo, dus iets te zwaar volgens de madam van het bureau en die nachtfles mag er overduidelijk af. Ik hoop dat Stip de memo heeft gekregen 8-) Verder is het nog steeds een snelle qua ontwikkeling met stappen rond de tafel, dag zwaaien, armen in de lucht als je hiep hiep zegt, zegt inmiddels de halve dag uhoh nadat hij zaken op de grond mietert en papamamad de rest van de tijd. Prikjes waren wel aanleiding voor wat koorts, maar verder was hij heel vrolijk.

Burdie, jij had deze overgeslagen toch? Is kuiken dan niet minder lang beschermd of is dat zo'n zekerheidsverhaal zoals bij de oude 3-maanden prik?
pi_150239649
Fazz, wauw O+ O+ O+!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:37:55 #272
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_150239713
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:13 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn! *O* slaap

JJ misschien toch iets van verlatigsangst oid.

Wauw Fazz!!

Gisteravond/Vannacht was het; 22:30-2:15-5:15-6:45
Ja, misschien idd wel ja. Hoop dat 'ie dan snel voorbij is, want dit is killing ;(
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:38:19 #273
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_150239720
Fazz, wat een prachtige plaatjes! O+
pi_150239743
Fazz ik ben jaloers! NZ staat ook op ons verlanglijstje :Y

Om 6 begon B even te pruttelen maar het zette niet door. spiekte ik net even op de camera .. ligt ie op zijn buik te slapen! :o
Even een schrikmomentje .. maar nu kan ik dat pruttelen ook wel plaatsen :')
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:48:03 #275
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150239830
Fazz :o O+ Wauw! Geweldig!

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:29 schreef Dot. het volgende:
Fazz! Wat mooi zo! Beterschap voor je vriend.

Wij poetsen met een elektrische borstel en dat vindt hij geniaal.

Klink als een hele goede dag loj! En soesa ook uitgerust, fijn :) Helpt dat je beslissing ook wat? En hoe vond je vriend het?

We hadden gisteren de 11-maanden APK en meneer doet het prima. 76 cm en 11 kilo, dus iets te zwaar volgens de madam van het bureau en die nachtfles mag er overduidelijk af. Ik hoop dat Stip de memo heeft gekregen 8-) Verder is het nog steeds een snelle qua ontwikkeling met stappen rond de tafel, dag zwaaien, armen in de lucht als je hiep hiep zegt, zegt inmiddels de halve dag uhoh nadat hij zaken op de grond mietert en papamamad de rest van de tijd. Prikjes waren wel aanleiding voor wat koorts, maar verder was hij heel vrolijk.

Burdie, jij had deze overgeslagen toch? Is kuiken dan niet minder lang beschermd of is dat zo'n zekerheidsverhaal zoals bij de oude 3-maanden prik?
Goed van Stip! Fijn dat de prikken meevielen.

Mijn vriend vond het prima hoor, hij was al wel vaker met Suus in de weer geweest 's nachts maar had nog nooit een flesje gegeven. Hij was dus wel moe vanochtend :') ;).
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:49:16 #276
344469 Amsel
zonder t
pi_150239846
Oh wauw Fazz!! Ben jaloers O+
pi_150239991
Wauw Fazz! O+
S. 2014
J. 2016
pi_150240058
Oh wow Fazz! Bij deze staat NZ ook op mijn lijstje om eens naartoe te gaan, haha!
Tralalalaaa
pi_150240068
Amsel! :W hoe is het?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:29:59 #280
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150240400
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 06:59 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Hebben ze een kartel?! 10-2-5 *O* . Slaaps!!

Succes twink!
Hoera *O*! Hopelijk is het een kantelpunt!
pi_150240706
*O* voor de goede nachten!

O+ voor de foto's van Fazz, nu wil ik ook!

Soesa, - ik dacht even kijken hoe oud ze ook alweer is - volgens je ticker ben je 63 weken zwanger :D
pi_150240709
Fazz O+ Vervelend van de ziekzijnperikelen, hoop dat het verder op en top genieten is!

Hoeraaaaa voor de betere nachten *O*
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:59:44 #283
52229 Chanty
pi_150240910
Hier ook elmex tandpasta en gratischhhh borstel uit doosch (twee zelfs want had twee keer dezelfde doosch om de een of andere reden).

Fazz hopelijk blijven jullie verder allemaal gezond. Ziet er iig goed uit daar O+ En zie F. zitten in de winkelwagen _O_

Twinkle succes bij de kno-arts!

Dot mooie stats. En wat lijkt me dat tof als ze de eerste woordjes zeggen O+
pi_150240927
Oh my, fazz. blote benen, badderen, winkelwagentjes <3 Wat ziet dat er heerlijk uit zeg! Geniet ervan! (En beterschap ;))

En my, wat verlang ik naar de zomer. Of lente in elk geval. Kleedjes in het gras, slippers en blote benen in de zon, zonnehoedjes en zonnebrillen. Volgende week wordt het 8 graden met zon <3
(En ik ben ongegeneerd jaloers op mijn man die in de lente verlof heeft. Ik loop de hele winter te glibberen en door de sneeuw te ploegen }:| )
pi_150241455
Hoelang heb je nog verlof Room?

En zonnebril is leuk, heb hier laatst een gescoord op MP. Hip en kek knalblauw voor de vakantie.
Alleen opdoen is nog even oefenen.
Tenminste,ophouden is de uitdaging. Instant graai en grabbel dat ding af te krijgen en in waffeltje te stoppen
pi_150241486
Wauw Fazz O+

Ik las betere nachten voor Away en Soesa? Wat fijn! Tips om te delen toevallig? :P

Verlatingsangst.. Volgens mij begint dat hier een beetje. Ze gaat over de toeren als ze me niet ziet of als ze bij bijvoorbeeld oma of opa op schoot ligt. Ook bij de gastouder gisteren heeft ze de hele tijd boos gehuild ;(
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:29:27 #287
344469 Amsel
zonder t
pi_150241534
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:07 schreef Crumpette het volgende:
Amsel! :W hoe is het?
Lief dat je het vraagt! O+

Ik lees alles mee maar heb nauwelijks tijd om te reageren. Alles gaat OK. Twee - of vaak drie - nachtvoedingen in combinatie met werken vind ik zwaar. Sociaal leven onderhouden lukt me niet. Maar zolang ik lekker in onze gezinnetjesbubbel zit ben ik zo gelukkig O+
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:30:29 #288
344469 Amsel
zonder t
pi_150241556
Oh en mijn augustusbaby doet niet aan rollen en tandjes maar houdt wel van broccoli.
pi_150241603
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:25 schreef BlueEyes het volgende:
Hoelang heb je nog verlof Room?

En zonnebril is leuk, heb hier laatst een gescoord op MP. Hip en kek knalblauw voor de vakantie.
Alleen opdoen is nog even oefenen.
Tenminste,ophouden is de uitdaging. Instant graai en grabbel dat ding af te krijgen en in waffeltje te stoppen
Ik begin na pasen weer. geen klagen hoor, zo in het algemeen. Maar qua weer had ik liever in het voorjaar verlof gehad ;)

Zonnebril voor mini moet ik ook nog even scoren! Zo'n kek elastiekding denk ik.

Amsel, broccoliboks! O had gister in elke hand een stronk en at om en om uit elke hand een hap _O-
pi_150241628
Broccolilovers united! *O*
Lekker bubbelen Amsel, ook dat gaat uiteindelijk beter :*
pi_150241656
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:33 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ik begin na pasen weer. geen klagen hoor, zo in het algemeen. Maar qua weer had ik liever in het voorjaar verlof gehad ;)

Zonnebril voor mini moet ik ook nog even scoren! Zo'n kek elastiekding denk ik.

Amsel, broccoliboks! O had gister in elke hand een stronk en at om en om uit elke hand een hap _O-
Deze heb ik

pi_150241677
Ja denk dat het er zo een wordt. We gaan skiën (langlaufen) met pasen en dan gaat O in zo'n wagending achter ons aan, dus die moet dan wel een heuse zonnebril :)
pi_150242387
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:29 schreef Amsel het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt! O+

Ik lees alles mee maar heb nauwelijks tijd om te reageren. Alles gaat OK. Twee - of vaak drie - nachtvoedingen in combinatie met werken vind ik zwaar. Sociaal leven onderhouden lukt me niet. Maar zolang ik lekker in onze gezinnetjesbubbel zit ben ik zo gelukkig O+
O+ het is ook zwaar, en posten is gelukkig geen verplichting ;). Veel nachtvoeden met werk is _O_. mijn sociale leven is ineens ook praktisch non-existent :') en ik werk nog niet. Het is dan maar even zo!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:08:48 #294
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150244364
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:50 schreef Heliotrope het volgende:
*O* voor de goede nachten!

O+ voor de foto's van Fazz, nu wil ik ook!

Soesa, - ik dacht even kijken hoe oud ze ook alweer is - volgens je ticker ben je 63 weken zwanger :D
Ja, tof he :7. Suusje is bijna een half jaar (de 17e) :o!

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:26 schreef Skittles het volgende:
Wauw Fazz O+

Ik las betere nachten voor Away en Soesa? Wat fijn! Tips om te delen toevallig? :P

Verlatingsangst.. Volgens mij begint dat hier een beetje. Ze gaat over de toeren als ze me niet ziet of als ze bij bijvoorbeeld oma of opa op schoot ligt. Ook bij de gastouder gisteren heeft ze de hele tijd boos gehuild ;(
Dit was een lucky shot hoor, ik geloof er niet in dat het meteen beter wordt nadat ik heb gedreigd om d'r tet af te pakken ;). Maar ik denk dat het bij ons meespeelde dat ze gister overdag amper had geslapen :+

En die verlatingsangst is hier idd ook :Y. Lastig maar het gaat weer over en komt weer terug en gaat weer over etc...
pi_150245539
Ghehe nee, dreigen heeft hier nooit effect gehad :+
pi_150246185
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja hoi :W ik kom ook even hallo zeggen :s)

Die laatste foto! O+ . Gaaf zeg!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:06:32 #297
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150247961
Wow fazz :o gaaf joh!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:10:23 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_150248095
Ermahgerd fazz, die laatste foto O+
disclaimer
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:10:43 #299
52229 Chanty
pi_150249979
Ik zit te wachten tot mijn kind wakker wordt :')
pi_150250177
:D chanty

Vandaag is een spannende dag
SPOILER
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:22:22 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_150250358
Een keiserznede? Spannend!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')