Dan moeten vrijwel alle artsen in het complot zitten.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat het op papier lijkt dat er maar weinig is ..
Het zit wat subtieler dan dat. Een placebo behandeling is simpelweg de patiënt laten denken dat deze behandeld wordt, zonder daadwerkelijk wat te doen. Kan een pilletje zijn, kan een complete operatie zijn. Het werkt in de zin dat de patiënt zich na afloop beter voelt.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een placebo werkt per definitie niet. Blijkbaar zat de aandoening dan tussen de oren en niet onder de leden.
Net als jouw artsenhaat dus.
De vuile klootzak dankzij hem kan ik weer lopen!quote:
Hoe in vredesnaam kom je daar nu bij.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het zit wat subtieler dan dat. Een placebo behandeling is simpelweg de patiënt laten denken dat deze behandeld wordt, zonder daadwerkelijk wat te doen. Kan een pilletje zijn, kan een complete operatie zijn. Het werkt in de zin dat de patiënt zich na afloop beter voelt.
En over de autisme diagnose, de definitie is een keer aangepast. Autisme is samen met dingen als asperger onder een enkele spectrum aandoening onder gebracht. Dan is het niet zo gek om een sterke stijging in het aantal diagnoses te zien.
ja ,, ze hebben de dezelfde corrupte opleiding gehad.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan moeten vrijwel alle artsen in het complot zitten.
verdiep in de materie...quote:Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik heb oneindig meer vetrouwen in een arts dan ik ooit in jou zal hebben.
Dat hebben de meeste gedaan en zijn tot de conclusse gekomen dat jij uit je nekt lult.quote:
dat heb ze volstrekt niet gedaan. als je pro medicatie en pro ziekenhuis bent dan heb je het niet begrepen. En dus is men achterlijke naief. maar wat wil je ook er zijn hier nog dwazen die in 19 kapers geloven. De wereld is redeloos verloren zo ver is me wel duidelijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste gedaan en zijn tot de conclusse gekomen dat jij uit je nekt lult.
Omdat ik daar voor mijn werk mee in aanraking kom misschien?quote:Op maandag 2 maart 2015 08:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe in vredesnaam kom je daar nu bij.
Nee. het is eerder uitgesplitst ... zoveel mogelijke verschillende ziektes grotere afzetmarkt voor troep.
Niet zoveel erbij verzinnen jochie, veeeeeeel te grote fantasie.quote:Maar mooi dat je aangeeft .. het geeft wel aan dat de rommel die toegedient nergens voor dienen. Maar uiteraard repareer jij je fiets ook met een bandenplakspul als je ze zadel mist.
Want opleiding maakt corruptquote:Op maandag 2 maart 2015 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja ,, ze hebben de dezelfde corrupte opleiding gehad.
De enige die het niet begrepen hebt ben jij, dit is ook weer zo'n typische reactie van je.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat heb ze volstrekt niet gedaan. als je pro medicatie en pro ziekenhuis bent dan heb je het niet begrepen. En dus is men achterlijke naief. maar wat wil je ook er zijn hier nog dwazen die in 19 kapers geloven. De wereld is redeloos verloren zo ver is me wel duidelijk.
welke onderzoeken? En sinds wanneer vind jij serieus onderzoek ok?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gek .. meerdere onderzoeken zeggen anders. iig dat het sowieso beter werkt dan realstuff-medicatie.
Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag?quote:Op maandag 2 maart 2015 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja ,, ze hebben de dezelfde corrupte opleiding gehad.
Lambiekje heeft alle eigenschappen van een fundamentalist. Er is maar 1 waarheid en dat is die van hem. Er is maar 1 profeet iemand die de waarheid kent en dat is hij. Een ieder die zich daar tegen verzet is 'corrupt', 'ziet het niet goed' of is anderzijds 'vervuld van onwaarheden'.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:19 schreef .SP. het volgende:
[..]
Haha, lafaard, bang dat je wereldje instort als je tastbaar bewijs ziet.
Nou hij gaat wel een stukje verder dan dat de geneeskunde niet perfect is, die nuance is hem namelijk helemaal vreemd. Het zijn juist de voorstanders van de reguliere geneeskunde en vaccineren die stellen dat geneeskunde niet perfect is, volgens Lambiekje is het alleen maar fout.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik val in herhaling, maar hij heeft in theorie een punt als hij zegt dat geneeskunde niet perfect is en er perverse prikkels kunnen zijn die ertoe leiden dat niet gebeurt wat goed is, maar wat het meeste geld oplevert. Alleen - die discussie voeren we niet door absurdisme en fundamentalisme. Zo zonde.
Inderdaad, en het vreemde is dat hij een bloedhekel aan religie heeft.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Lambiekje heeft alle eigenschappen van een fundamentalist. Er is maar 1 waarheid en dat is die van hem. Er is maar 1 profeet iemand die de waarheid kent en dat is hij. Een ieder die zich daar tegen verzet is 'corrupt', 'ziet het niet goed' of is anderzijds 'vervuld van onwaarheden'.
...[/i]
En nog vreemder is, dat hij als ICT'er direct meewerkt aan het inperken van onze privacy.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:58 schreef .SP. het volgende:
Inderdaad, en het vreemde is dat hij een bloedhekel aan religie heeft.
nee volgzame dommerikken. maar de opleiding ansich is corrupt door invloed bigpharma.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Omdat ik daar voor mijn werk mee in aanraking kom misschien?Aantal directe collega's werken daarmee, en sommige van die projecten ben ik direct bij betrokken geweest.
[..]
Niet zoveel erbij verzinnen jochie, veeeeeeel te grote fantasie.
[..]
Want opleiding maakt corrupt
Waarom beantwoord je de vragen niet?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee volgzame dommerikken. maar de opleiding ansich is corrupt door invloed bigpharma.
... ik ben bang dat jullie wereld aan het instorten is.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:19 schreef .SP. het volgende:
[..]
Haha, lafaard, bang dat je wereldje instort als je tastbaar bewijs ziet.
jullie doen niks anders dan herhalen. elke keer hetzelfde riedeltje. elke keer hetzelfde clubjequote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Lambiekje heeft alle eigenschappen van een fundamentalist. Er is maar 1 waarheid en dat is die van hem. Er is maar 1 profeet iemand die de waarheid kent en dat is hij. Een ieder die zich daar tegen verzet is 'corrupt', 'ziet het niet goed' of is anderzijds 'vervuld van onwaarheden'.
Ik val in herhaling, maar hij heeft in theorie een punt als hij zegt dat geneeskunde niet perfect is en er perverse prikkels kunnen zijn die ertoe leiden dat niet gebeurt wat goed is, maar wat het meeste geld oplevert. Alleen - die discussie voeren we niet door absurdisme en fundamentalisme. Zo zonde.
Beantwoord de vragen nu eens i.p.v als een gestoorde blijven roepen zonder enige onderbouwing.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... ik ben bang dat jullie wereld aan het instorten is.
Gister Joris Luyendiek gezien over de bankiers. BadPharma is een oneindig keer fouter, corrupter, slecher dan bankwereld. Het monster is onhandelbaar geworden.
Ik kan je simpel laten zien dat vaccineren op biologisch niveau werkt. Dat heeft niets met BigPharma te maken, je kan er wel allemaal non-relevante nonsense bijtrekken om de aandacht van je lafheid af te leiden maar daar trap ik niet in.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... ik ben bang dat jullie wereld aan het instorten is.
Gister Joris Luyendiek gezien over de bankiers. BadPharma is een oneindig keer fouter, corrupter, slecher dan bankwereld. Het monster is onhandelbaar geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |