damededragon +1quote:
Lekker snel zoquote:
Whoopsiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Donnie, je mag maar 1 gok per post plaatsen (of er moet om meerdere films gevraagd worden) en 2 posts plaatsten tot dat ze zijn goed gekeurd of afgekeurd door de vragensteller
1/15quote:
Dat vroeg je twee weken geleden ook al maat... (Want toen typte ik 15x Days of Thunderquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
o...
Doe mij maar 15 films met Nicole Kidman
Dat was ook de eerste die bij mij opkwam.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:56 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dat vroeg je twee weken geleden ook al maat... (Want toen typte ik 15x Days of Thunder)
Dyon is ook de jongste niet meer en heeft ondertussen een selectief geheugenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste die bij mij opkwam.
Ik bijna 1,5 keer zo oud.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:05 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dyon is ook de jongste niet meer en heeft ondertussen een selectief geheugen. Ik kan het weten, ik ben zo'n beetje net zo oud als hem...
Ik wist het niet meerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:56 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dat vroeg je twee weken geleden ook al maat... (Want toen typte ik 15x Days of Thunder)
6/15quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:07 schreef DragonFodder het volgende:
Dead calm
Golden compass
Eyes wide shut
Practical magic
The others
Malevolence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |