Vroeger keek ik altijd naar chinchan en vond het vet leuk. Maar als ik nu terug naar kijk snap ik niet wat ik zo goed aan vond.quote:
Licht eens toe hoe precies de Oortwolk een proton is?quote:Op zondag 1 maart 2015 01:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd naar chinchan en vond het vet leuk. Maar als ik nu terug naar kijk snap ik niet wat ik zo goed aan vond.
Het heeft dezelfde structuur als een proton. Het is vergelijkbaar met een proton. Soms denk ik dat we gewoon een deel zijn van een extreem groot wezen. Wij zijn zeg maar stof waaruit hun atomen zijn opgebouwd. met wij bedoel ik de planeten, sterren, sterrenstelsels etc.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Licht eens toe hoe precies de Oortwolk een proton is?
Weet jij wel wat een proton is?quote:Op zondag 1 maart 2015 01:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Het heeft dezelfde structuur als een proton. Het is vergelijkbaar met een proton. Soms denk ik dat we gewoon een deel zijn van een extreem groot wezen. Wij zijn zeg maar stof waaruit hun atomen zijn opgebouwd. met wij bedoel ik de planeten, sterren, sterrenstelsels etc.
Ja, en dat extreem groot wezen zijn wij eigenlijk zelf. Dus we zijn opgebouwd uit onszelf. Klinkt logisch, dus moet kloppen.quote:
Oké, wtf. Laat maar.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ja, en die extreem groot wezen zijn wij eigenlijk zelf. Dus we zijn opgebouwd uit onszelf. Klinkt logisch, dus moet kloppen.
Hey hey HEY Chinchan.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd naar chinchan en vond het vet leuk. Maar als ik nu terug naar kijk snap ik niet wat ik zo goed aan vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |