Over 10 jaar is het lekker fout.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het is best slecht, maar ook nostalgisch wel.
Dit was al fout voor het uitkwam...even helemaal mee zingen...nou ja zingen.quote:
Ik zal maar niet inbellen met skype.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit was al fout voor het uitkwam...even helemaal mee zingen...nou ja zingen.
Nee, lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet inbellen met skype.
Ik zing weer heeeeel hard mee...in gedachte, want deze toonsoort zit er niet op.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zing weer heeeeel hard mee...in gedachte, want deze toonsoort zit er niet op.
Nee dankje en mijn thee is nog warmquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
Is er nog behoefte aan Celine Dion? Hier niet zo, maar het is wel de grootste hit van 1998
Wij draaien die show wel ':')quote:
Ik ben over een uurtje bij je.quote:
Ik was nog typen....quote:
Maakt me geen hol uit.quote:
Puddy puddy!quote:
Geld verdienen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:26 schreef pixelbitty het volgende:
Dus ik ben aan het solliciteren voor een bijbaantje... wat zou een goede motivatie zijn om bij kruidvat te werken... Ik kom er gewoon niet uit
!
Solliciteren..
Ja mijn grootste motivatie is, ik wil geldquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geld verdienen.
mensen willen helpen, service gericht/klantgericht, affiniteit met de winkels (ik kom graag bij het Kruidvat).
Niet tof doen tegen Uccie mangquote:
Genoeg schoonmaakmiddel om het weer op te ruimen.quote:
Zwabberheldquote:
Kom maarquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kom maar
* pixelbitty armen spreidt
Kom.
Nu niet meer weggaan hequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
Oh manau, die hele cd heb ik compleet grijs gedraaid
Nee, ik was even overschakelen van TuneIn naar Sonos, klinkt beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |