Voor gezellig socializen met bekenden op donkere winteravonden hoef je hier schijnbaar niet meer te zijn, net een triest Euroshopper feestje met TL licht en kutmuziek van BLØF. Van Google mogen blootplaatjes niet meer en zo wordt het bovendien steeds truttiger, lekker terug naar de jaren 50 toen ook niks mocht, nou gezellig dan.quote:ik vind FOK! echt echt met de dag kutter.
Kijk amper meer op het forum, fp ook alleen nog het nieuws, maar dat is ook oud nieuws steeds.
Laat maar. Het heeft geen zin meer.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:10 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 Een beter FOK! begint bij jezelf.
In januari 2015 waren er ruim 200k minder postings als in januari 2014. Binnenkort de cijfers over februari.
Ik doe dingen omdat ik ze leuk vind. Niet omdat ze zinvol zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:13 schreef PendingApproval het volgende:
Laat maar. Het heeft geen zin meer.
De mensen zijn toe aan iets anders en als ze dat niet krijgen dan haken ze af.
Ja en mag het dan niet meer besproken worden?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
Zijn al meerdere topics over geweest en het wordt idd rustiger.
Jawel, ik zeg gewoon dat het inderdaad leger wordt hier.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:22 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Ja en mag het dan niet meer besproken worden?
Okè, sorry dan.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, ik zeg gewoon dat het inderdaad leger wordt hier.
Klopt. De "als je het niet bevalt, dan rot je maar op" riedel. Guess what....dat doen mensen uiteindelijk dus ook.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:26 schreef Mika-Mika het volgende:
Typische reactie van een fossiel geloof ik.
Ook het achterbakse gedrag op dit forum en de soms rare verhoudingen onderling de kliekjes/verhoudingen/en de het is ons forum gastjes zijn soms vervelend. Ach je raakt eraan gewend, toch zonde als het zo zou moeten sterven niet?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. De "als je het niet bevalt, dan rot je maar op" riedel. Guess what....dat doen mensen uiteindelijk dus ook.
dood ga je toch.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik doe dingen omdat ik ze leuk vind. Niet omdat ze zinvol zijn.
Mensen blijven met zo'n mentaliteit wel hangen... totdat je hem als beheerder ook niet meer hanteert.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:28 schreef Kingstown het volgende:
Klopt. De "als je het niet bevalt, dan rot je maar op" riedel. Guess what....dat doen mensen uiteindelijk dus ook.
het enige wat er is zijn de slowchats en centrale topics.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:23 schreef FredvZ het volgende:
Eensch.
Danny heeft zijn "schijt aan iedereen" ziel verkocht aan Google.
Het schip is zinkende, het zal mij niks verbazen als het domein binnen een jaar te koop staat en Danny weer bij de BCC werkt.
Fok heeft de afgelopen jaren gedreven op het succes van 2006-2012. Maar "in the end" is Fok het niet net. Het is net geen nieuwssite, het is net geen Geen Stijl, het is net geen Tweakers.
De actieve forummers van toen zijn volwassen en hebben kinderen en zulks. Wat er nog zit zijn fatieke kliekjes geworden waar je als buitenstaander niet tussen komt.
(Die lange reeksen waar op de OP al begint met een UI opsomming van de "deelnemers")
Is mijn vader eigenlijk mijn moeder? Even Googlen....quote:Op zondag 1 maart 2015 00:41 schreef Mika-Mika het volgende:
Kijk wat wel is, welke vraag hoe gek ook dan staat FOK! in de eerste drie hits van Google... Het is een vraagbaak geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |