HET IS DAT JIJ HET ZEGT! AL HET ZOVEELSTE TOPIC VAN VANAVOND VAN ZIJN HAND!! HIJ MOET WEL BRILJANT ZIJN!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
ECHT EEN GOED TOPIC DIT ZEG.
Je caps staat aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
HET IS DAT JIJ HET ZEGT! AL HET ZOVEELSTE TOPIC VAN VANAVOND VAN ZIJN HAND!! HIJ MOET WEL BRILJANT ZIJN!!!
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je caps staat aan.
ga dan en neem je laptop niet meequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo'n fijn topic, ik kan wel schijten van geluk.
Deze zaken hebben weinig tot niets met elkaar te maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:34 schreef HSG het volgende:
Je kent die mensen wel. Zijn tegen het koningshuis om wat voor willekeurige reden ook maar vieren wel doodleuk de koningsnacht met oranjekleding aan en geverfde vlaggetjes op hun gezicht en/of gaan lekker op de oranjemarkten staan om hun rotzooi te verkopen.
Klacht: mensen die tegen het koningshuis zijn maar wel koningsnacht/dag vieren.
Dat maak jij niet uit, jochie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:48 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
ga dan en neem je laptop niet mee
mensen die serieus reageren op TSquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:48 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Deze zaken hebben weinig tot niets met elkaar te maken.
Punt 1. Elk weldenkend mens is tegen de monarchie.
Waarom? Nog even ten overvloede dan:
- Rechtsongelijkheid
- Oncontroleerbare machtsuitoefening
- Tegen de grondwet en ondemocratisch
- Enzovoort.
Punt 2. Veel maar lang niet alle mensen vinden het leuk om af en toe feestje te vieren. Wat de reden is voor zo'n feest doet niet ter zake. Als er al een reden wordt opgevoerd, dan is die reden slechts een zwak excuus voor het feit dat men gewoon feest wil vieren, hoe dan ook.
Voorbeelden van zwakke redenen voor een feest zijn:
- Het staatshoofd is jarig
- Het is carnaval
- De kerstman is in het land
enz.
jochiequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat maak jij niet uit, jochie.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:51 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
jochie![]()
nou ja dat ben ik misschien ook wel
maarja beter dan een oude vent
Spot niet met me.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:51 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
jochie![]()
nou ja dat ben ik misschien ook wel
maarja beter dan een oude vent
vieze ouwe ventquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Spot niet met me.
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
kmot echt schijten, wat een raar tijdstip.
wtf interesseert ons dat(ja onsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
kmot echt schijten, wat een raar tijdstip.
vetlapquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
pondje kaas en een vracht noten.
HET WAS EEN POND BLINDE VINK!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:52 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
wtf interesseert ons dat(ja ons)
Ik grijp elke kans aan om de monarchie ter discussie te stellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
mensen die serieus reageren op TS
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik grijp elke kans aan om de monarchie ter discussie te stellen.
Ook idioten moeten bekeerd worden.
Da's mooi, Egohufter.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:54 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
nou weet niet hoe oud je bent dus ik houd het voorlopig bij alleen vetlap
MSN...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Dit is net een MSN-groepsgesprek.
Ik weet niet ik zat nooit met mongolen in een MSN-groepsgesprek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Dit is net een MSN-groepsgesprek.
True.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik weet niet ik zat nooit met mongolen in een MSN-groepsgesprek.
*buzzer*quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik weet niet ik zat nooit met mongolen in een MSN-groepsgesprek.
is het uit tussen onsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:59 schreef Ergohunter het volgende:
okee ik heb het laatste woord in dit topic
nu is het over en uit!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
*wink van een stuiterend oog*
Ja dat was een goed aanzicht onlangs, samen even bieren met dictator Poetin.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gelukkig hebben we een monarchie want dat geeft ons land een goed aanzicht in het buitenland. Dat is hard nodig dankzij die Haagse kneuzenkermis.
Op grond van vermeende afkomst zelfs.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:45 schreef pijltjegooien het volgende:
Een complete familie die door de staat royaal wordt onderhouden op grond van afkomst
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:48 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Deze zaken hebben weinig tot niets met elkaar te maken.
Punt 1. Elk weldenkend mens is tegen de monarchie.
Waarom? Nog even ten overvloede dan:
- Rechtsongelijkheid
- Oncontroleerbare machtsuitoefening
- Tegen de grondwet en ondemocratisch
- Enzovoort.
Punt 2. Veel maar lang niet alle mensen vinden het leuk om af en toe feestje te vieren. Wat de reden is voor zo'n feest doet niet ter zake. Als er al een reden wordt opgevoerd, dan is die reden slechts een zwak excuus voor het feit dat men gewoon feest wil vieren, hoe dan ook.
Voorbeelden van zwakke redenen voor een feest zijn:
- Het staatshoofd is jarig
- Het is carnaval
- De kerstman is in het land
enz.
Zwarte Piet vergeten te vermelden, jammer.quote:
in den haag. hier is het konejinnenagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:09 schreef niels0 het volgende:
Koningsnacht.het is koninginnenach, zonder t dus op het eind.
Wij hebben al de minste nationale feestdagen van Europa, ze blijven er maar mooi van af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef pokkerdepok het volgende:
ik heb gewoon recht op een nationale feestdag hoor, met of zonder die apen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |