Rob anijsquote:
Wie?quote:
Ik functioneer echt compleet niet op die zooi. Kan ik alleen maar apathisch naar het plafond staren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat deed ik toch alIk heb anti-histamine genomen om het te onderdrukken. Anders ga ik echt naar de kloten
Levocetrezine?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik functioneer echt compleet niet op die zooi. Kan ik alleen maar apathisch naar het plafond staren.
Gelukkig is het nu geen allergie, dus ik kan het af met paracetamol.
Het zijn allemaal verzoekjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef LompeHork het volgende:
LV: "Nederlandse muziek is kut, maar dit is wél leuk"
Tevens ga ik akkoord, Fokker going strong
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog is het baas. Gewoon omdat het kan.
Jaaaaaa dezequote:
quote:
quote:
Oh die vind ik echt zo mooiquote:
Ik ookquote:
Of gewoon een FOK!ker 30cm Ftwquote:Op zondag 1 maart 2015 00:02 schreef LompeHork het volgende:
"Niemand die er scheurt"
Serieus? Negerpiemel much?
Note maar.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef LompeHork het volgende:
Ik zal je eens een note geven voor nutteloze TR's, met je bakkes. #Eindhovendegekste
Het is niks gelogen, want je bent ook gewoon nog een kindjequote:
daar heb ik een vakantie op geleefdquote:
FAAILEKSquote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef pixelbitty het volgende:
FOKKER89 NOEMDE DE MOEDER VAN FIELAKS DIK
Neequote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef pixelbitty het volgende:
FOKKER89 NOEMDE DE MOEDER VAN FIELAKS DIK
Ik welquote:
Vies vet varkenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben echt ziek dik, ik lig hier altijd met de gordijnen dicht, met zonder kleren.
Ik wil ook, maar mijn vader heeft geen tuinpad.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rol ik, net als het vee, op de boerderijen en langs het tuinpad van mijn vader.
They see me rollin...quote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rol ik, net als het vee, op de boerderijen en langs het tuinpad van mijn vader.
Dat wilde ik eerst zeggenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar mijn vader heeft geen tuinpad.
Wat een klerelijer, kan je wel zien hoe het dressoir staat bij Mien? Anders zou ik een aanklacht indienen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar mijn vader heeft geen tuinpad.
Ze haten!quote:
Komt moemoe zo?quote:
Nee, ik ga morgen klagen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een klerelijer, kan je wel zien hoe het dressoir staat bij Mien? Anders zou ik een aanklacht indienen.
[..]
Ze haten!
Hey Koenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
M'n adem wordt er nooit door afgesneden, maar soms...
Ik ben een sukkel.quote:
Dat is bekendquote:
En niet zo'n beetje ook.quote:
<insert willekeurig VI-gifje>quote:
Feboquote:Op zondag 1 maart 2015 00:17 schreef LompeHork het volgende:
Met bloed, bier en kanen.
Febo motherfucker.
Voor Andre was Febo prima joh!quote:
Van Ree op betje is echt niet zo lekker meer andersquote:Op zondag 1 maart 2015 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor Andre was Febo prima joh!
Tevens is Van Ree beter dan Kers, sowieso
Kloptquote:Op zondag 1 maart 2015 00:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Van Ree op betje is echt niet zo lekker meer anders
Die graftrol die daar de boel managed is verantwoordelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kloptde patat is fucking slap geworden
the fuck is dat dan? Die waren altijd awesome!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |