maar wel leukquote:
het is je vergeven, ik had deze TT in gedachten, dus ik wilde hem graag openenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Sorry had niet in de gaten dat ik de lapo had..
Topic werd niet roze...
inderdaad, hier geboren zijn, maar slechter dan een 4-jarige pratenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:05 schreef Stickertje het volgende:
ali b accenten irriteren mij mateloos
Omdat ze slecht is en ze dat stiekem weet, ondanks dat papa en mama roepen dat ze amaaaazing is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:06 schreef Burner82 het volgende:
Waarom is het spannend voor jou?? Nou, gok eens
Ze articuleert zo moeilijk..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat ze slecht is en ze dat stiekem weet, ondanks dat papa en mama roepen dat ze amaaaazing is?
gelukkig blijven ouders tegen hun kinderen liegen zodat wij leedvermaak hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat ze slecht is en ze dat stiekem weet, ondanks dat papa en mama roepen dat ze amaaaazing is?
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gelukkig blijven ouders tegen hun kinderen liegen zodat wij leedvermaak hebben
ik vind Jessie J leuk, niet dit gevalquote:
Wat heb ik dan.... alleen de G?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:15 schreef BabeWatcher het volgende:
SWAG
dat is de afkorting voor Secretly We Are Gay
dat Birds zong? zij is niet doorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
again
Dat meisje even gemist, moest even een upgrade afronden
Ja, heeft ze eerlijk gezegd in interview.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:14 schreef Stickertje het volgende:
zou angela fillers in haar gezicht hebben? ik zie geen spieren bewegen
Marco...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie koos ie nou? Lette even niet op
Jammer, was wel een aardig meisjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat Birds zong? zij is niet door
Langere ketting kopen was te duur....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
waar is moeder? of mag zij het huis niet uit?
Nah, gewoon drukquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:26 schreef 7nightwing7 het volgende:
Marco kan goed trommelen. Waarom is hij niet door ?
quote:
de meeste jongetjes komen uit de musical-scenequote:
Familie in Amerika denk ik, wel grappig half-Chinees of zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
best wel en gewoon al 11 keer in Amerika geweest..
WTF
tja, er zijn anderen die minder zongen maar wel door zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:32 schreef Stickertje het volgende:
en dan niet drukken![]()
hij heeft gewoon een verkeerd liedje gekozen
In Limburg heeft die maroc/turks/antiliaanse jeugd 2 opties: of ze praten heel slecht nl.. of gewoon nl en plat limburgsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat leuk, een Marokkaans meisje dat Limburgs praat
ik durf daar niet naar te kijkenquote:
Maar die suikerklontjes heeft ze sneller op dan het paardquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn dochter zei al: die past nooit in mijn (Paarden) zadel
* Stickertje hapt nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik durf daar niet naar te kijken
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar die suikerklontjes heeft ze sneller op dan het paard
Chantie zegt hij.....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ben ik de enige die een ongemakkelijk gevoel krijgt bij die wasreclame met Chantal? Dat die stiefzoon haar eerst 'schattie' noemt en dat ze dan ook nog zegt dat ze de lekkerste moeder is...
ik dacht altijd dat hij haar chantie noemdequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ben ik de enige die een ongemakkelijk gevoel krijgt bij die wasreclame met Chantal? Dat die stiefzoon haar eerst 'schattie' noemt en dat ze dan ook nog zegt dat ze de lekkerste moeder is...
Leukste. Ze zegt zelf lekkerstequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
het begin was sterker dan het eindquote:
quote:
die mag je zelf openenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Als er een adoptietopic was adopteerde ik haar
kan nog. Ik weet al wie ik ga adopterenquote:
limburgers zijn allemaal een beetje speciaal op een jostiband manierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat accent maakt haar extra speciaal
ik hoop er ook te zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
onder enig voorbehoud: tot volgende week
Cool.. Foto's maken, webcam erop en live streamen!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef BabeWatcher het volgende:
het is weer zaterdag
ik hoop dat ik kan kijken, er is een soort van fittie op straat, politie erbij, ik probeer maar weg te blijven bij het raam.
Of opsporing verzochtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is nu weer rustig, maar eerder deze week was er ook al mot. Binnenkort zal mijn straat wel in de Rijdende Rechter zitten
Je kunt weerquote:
quote:
bij mij niet. probeer straks in de pauze van kanaal te wisselenquote:
misschien kunnen we haar koppelen aan het Direct-meisjequote:
Al opgelost. Even op pauze gezet en toen weer doorgespoeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
bij mij niet. probeer straks in de pauze van kanaal te wisselen
welkomquote:
En ouders die zeggen: Maar ze wil het zelf, hoor!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef PinkLow het volgende:
Schattig meisje maar typisch 1tje die een veel te drukke agenda heeft
en terechtquote:
Je quote jezelf... Gaat het nog met je?quote:
er zijn topics op dit forum die geheel van mij zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je quote jezelf... Gaat het nog met je?
tweede is meestal ook doorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef PinkLow het volgende:
Dus het meisje dat eruit ziet als een Bruno Mars, is dan niet door? Of is dat niet zo ? 2e valt altijd af?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
er zijn topics op dit forum die geheel van mij zijn
Ik vind het allemaal net iets TE correct...quote:
ik denk dat deze een finalekandidaat isquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal net iets TE correct...
dat denk ik ook wel...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk dat deze een finalekandidaat is
Vrees ik ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk dat deze een finalekandidaat is
dat is juist goed, niet té mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef PinkLow het volgende:
Ben ik de enige die dit meiske helemaal niks vind? Te schattig, maar niet schattig genoeg.
Ze is goed, maar ik heb er ook niks mee.. Glazuur knalde bijna van mijn tanden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef PinkLow het volgende:
Ben ik de enige die dit meiske helemaal niks vind? Te schattig, maar niet schattig genoeg.
ze heeft een mooie stem gewoonquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef PinkLow het volgende:
Die blonde John Legend van vorige week was ook erg goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben voor Noa en Stef.. team Nick en Simon dus
Trollquote:
Jup....quote:
kijk eens goed, ze heeft tietjes (niet dat ik daar naar kijk natuurlijk)quote:
Wordt dan nog een knappe jongen ook denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef PinkLow het volgende:
Carmen = Car, duidelijk dat zij een hij gaat worden
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef hunter2011 het volgende:
Zij gaat wel ver komen denk ik, aparte uitstraling..
maandag dan maar geen koffie halenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
over haar wordt maandag bij het koffieapparaat gesproken
Ja...denk ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wordt dan nog een knappe jongen ook denk ik
Lady Gaga zit er niet bij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:18 schreef Burner82 het volgende:
Mag ik nu wel denken dat hij beetje homo is?
Gaga en Bieber kan ook niet samen....quote:
Vorige week ook al. Misschien fles en glas naast je zetten als je gaat kijken?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
en nu zou het een mooi moment zijn om wijn in te schenken, maar ik mag niet opstaan wat poes zit op schoot![]()
ik was nogal laat vandaag, net als altijd eigenlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vorige week ook al. Misschien fles en glas naast je zetten als je gaat kijken?
zou ook wel wijn willen. Maar goed denk niet dat het goed valt icm de antibioticakuurquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
en nu zou het een mooi moment zijn om wijn in te schenken, maar ik mag niet opstaan wat poes zit op schoot![]()
datquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vorige week ook al. Misschien fles en glas naast je zetten als je gaat kijken?
Join the clubquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:22 schreef PinkLow het volgende:
[..]
zou ook wel wijn willen. Maar goed denk niet dat het goed valt icm de antibioticakuur
Hoeveel dagen moet je nog? Ik nog 4quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Join the clubMaar ab en alcohol gaat wel samen hoor. Alleen de werking kan verminderen
Nog 2... heb hiervoor een prednisol kuur gehad volgens de nieuwe richtlijnen (5 dagen)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:24 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Hoeveel dagen moet je nog? Ik nog 4stomme kuur (maar werkt wel tegen de klachten)
Ik ben gezegend dat ik zelden bijwerkingen krijg. Zelfs stoppen met roken pillen kan ik pakken op een nuchtere maagquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:24 schreef PinkLow het volgende:
Als je de bijwerkingsklachten tenminste los ervan ziet
Bijna klaar dus. Dit is mijn 2e kuur, die ander moest ik na 3 dagen stoppen. Beterschap iig. Als mensen nog tips hebben tegen de verveling, hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nog 2... heb hiervoor een prednisol kuur gehad volgens de nieuwe richtlijnen (5 dagen)
doe je goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
toch maar even heel lief aan mijn poes gevraagd of ik mocht opstaan, hij is nu aan het etenen ik zit met mijn wijntje op de bank
Geniet ervan, de kat mag best bij mij op schoot komen liggen hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
toch maar even heel lief aan mijn poes gevraagd of ik mocht opstaan, hij is nu aan het etenen ik zit met mijn wijntje op de bank
Popcorn time!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Bijna klaar dus. Dit is mijn 2e kuur, die ander moest ik na 3 dagen stoppen. Beterschap iig. Als mensen nog tips hebben tegen de verveling, hoor ik het graag.
JBquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, de tv staat aan. Had hem beter uit kunnen laten hoor ik al
Check net zoals Netflixquote:
Gewone jongen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
jammer, niet door, wat had dat leuk geweest in de battles als hij met twee gewone jongens moet battelen.
niet-hommo's zeg maar, alhoewel de meeste jongentjes hommo zijn, alleen de meeste in de kastquote:
Denk halfbloedje indo..quote:
En je bent alleen een gewone jongen als je hetero bent?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niet-hommo's zeg maar, alhoewel de meeste jongentjes hommo zijn, alleen de meeste in de kast
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En je bent alleen een gewone jongen als je hetero bent?
Ben ik het mee oneensquote:
Och joh, snowpatrol komt ook nogquote:
misschien moeten ze ruilenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:35 schreef Burner82 het volgende:
De een ziet eruit als een jongen, de ander klinkt als een jongen
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
wat geweldigeen meisje met zo'n stem en dan nog een mooi meisje ook
Het is net de Peijnenburg reclamequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:35 schreef Burner82 het volgende:
De een ziet eruit als een jongen, de ander klinkt als een jongen
Geen ideequote:
of dat goed is ....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:38 schreef Burner82 het volgende:
Is het een Angela aflevering? Die harkt nu de een na de ander binnen...
ze was de afgelopen weken ook niet veel aan bod gekomenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:38 schreef Burner82 het volgende:
Is het een Angela aflevering? Die harkt nu de een na de ander binnen...
https://vimeo.com/109009272quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen ideeIk vergeet reclames ontzettend snel
trouw met BWquote:
Leuk meiskequote:
gemengde meisjes zijn zo mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:40 schreef iBenny het volgende:
"Ik ben een kwart appeltaart, een kwart worteltaart en een helft slagroomtaart"
Meid, het boeit me niks...
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:40 schreef iBenny het volgende:
"Ik ben een kwart appeltaart, een kwart worteltaart en een helft slagroomtaart"
Meid, het boeit me niks...
Guitig koppie, dat welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:40 schreef PinkLow het volgende:
Meisje vind ik niks.. Giel gun ik het dan weer wel haha
Je moet nog even het woordje 'Sommige' voor je zin plaatsenquote:
Bijna hetzelfde als een misdienaarquote:
Mwoa... gaydar gaat nog niet af hierquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
dit is een hommol, net als die Bielieber, alleen deze ontkent
Squidwardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |