Ik kom ze vaak genoeg tegen. Katholieken zijn overigens niet de enige christenen. Namen als Sarah en Hannah zie je ook heel vaak. Dus ik weenie hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeveel van deze namen zijn nog in gebruik tegenwoordig?Dan moet je wel tering Christelijk zijn hoor. Want onder Katholieken kom je ze bijna niet tegen.
Maar dat is niet uit religieuze overwegingenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kom ze vaak genoeg tegen. Katholieken zijn overigens niet de enige christenen. Namen als Sarah en Hannah zie je ook heel vaak. Dus ik weenie hoor.
ik vind Sarah een hele mooie naamquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kom ze vaak genoeg tegen. Katholieken zijn overigens niet de enige christenen. Namen als Sarah en Hannah zie je ook heel vaak. Dus ik weenie hoor.
Protestanten zijn geen Christenen joh. Allemaal heidenen die de macht van de Paus niet accepteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Doorgestuurd naar Esther Voet.quote:
Hoe weet je dat? Christenen geloven toch (ook) in het Oude Testament?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dat is niet uit religieuze overwegingen
gvdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze maken wel verdomd goede koeken
Ok, laat maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Protestanten zijn geen Christenen joh. Allemaal heidenen die de macht van de Paus niet accepteren.Horen allemaal te branden op de brandstapel. Stelletje ketters.
dus die bakfietsouders met hun Sem hebben dat kind vernoemd naar de zwarte zoon van Noach?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Christenen geloven toch (ook) in het Oude Testament?
Beetje doen alsof heiligen niet bestaan. Hoop dat ze allemaal in de fik vliegen. Ook enorm stijve, saaie mensen, allemaal.quote:
hou niet van die kerkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Als ik zelf ooit christen zou worden zou ik overigens wel voor het Katholicisme gaan :$
Biechten en je bent er vanaf. Mooie gebouwen, mooie beelden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Als ik zelf ooit christen zou worden zou ik overigens wel voor het Katholicisme gaan :$
Dat geef je nu als voorbeeld omdat Sem momenteel een ''hippe'' naam is. Maar iemand die Esther heet kan die naam best met door (deels) religieuze motivatie van de ouders gekregen hebben toch. Lijkt me niet een heel absurd ideequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus die bakfietsouders met hun Sem hebben dat kind vernoemd naar de zwarte zoon van Noach?
Dacht dat jij geen Katholiek meer wasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Biechten en je bent er vanaf. Mooie gebouwen, mooie beelden.
Zou kunnen. 30 jaar geledenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat geef je nu als voorbeeld omdat Sem momenteel een ''hippe'' naam is. Maar iemand die Esther heet kan die naam best met door (deels) religieuze motivatie van de ouders gekregen hebben toch. Lijkt me niet een heel absurd idee
Lekker minimalistischquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Protestantse kerken zijn basic en saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |