Had Boonen zwaar op deze koers ingezet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou Boonen dit zwaar aanrekenen. Als je zo zwaar inzet op een koers en dan op deze manier door de mand valt, moet je vervolgens ook maar een bescheidener rol aannemen.
Eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:57 schreef wimderon het volgende:
Mooi koersje.
Het gouden commentaarkoppel Wuyts en De Cauwer is ook weer heerlijk na een paar maandjes.
Het kan natuurlijk dat hij er zelf geen zier om geeft, maar zowel zijn ploeg als het journaille suggereerde dit in sterke mate.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had Boonen zwaar op deze koers ingezet?
Het is de enige voorjaarskoers die nog ontbreekt op zijn erelijst. Ik neem aan dat 'ie 'm er erg graag op zou hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat hij er zelf geen zier om geeft, maar zowel zijn ploeg als het journaille suggereerde dit in sterke mate.
Ik hoop maar dat ik er heen kan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Morgen wordt weer een mooi dagje eerst KBK, daarna PSV-Ajax
Samen met MSR, natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is de enige voorjaarskoers die nog ontbreekt op zijn erelijst. Ik neem aan dat 'ie 'm er erg graag op zou hebben.
Idd, ik verwacht veel van Degenkolbquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vanmarcke duidelijk de sterkste, ik denk niet dat Boonen, Terpstra en Vandenbergh echt super waren.
En uiteindelijk ontbreken Sagan, Cancellara, Degenkolb en Thomas nog, ik denk dat Etixx toch nog wat werk heeft.
Individueel uiteindelijk niet sterk genoeg en misschien tactisch ook wel niet de goede beslissing gemaaktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:07 schreef flyguy het volgende:
haha wat een faalhazen bij QS! Hoe kunnen ze dit verneuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |