Terecht, maar daarmee rijdt hij wel het karretje van zijn ploeg in de stront.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
VDB3 denkt "fuck it, ik verdien het om eens te winnen".
onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Terecht, maar daarmee rijdt hij wel het karretje van zijn ploeg in de stront.
Stannard was anders ook wel teruggekomen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Terecht, maar daarmee rijdt hij wel het karretje van zijn ploeg in de stront.
Stannard heeft natuurlijk nu wel lang kunnen sparen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dan weten dat Stannard los uit het wiel werd gereden door Vanmarcke. Duidelijk wie vandaag de sterkste was.
Correctquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Al Stannard nu kan wegrijden en de andere renners voor blijft wint hij.
En zo te zien was ie compleet uitgeput, dus heeft ie met zn actie ook zn eigen koers compleet vergald.quote:
De eerste verliezer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ge-wel-dig.
Terpstra twee. Ook goed.
drie is ook wel een beetje een klein overwichtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze hadden moeten wachten op Stybar.
Dat was ook wel erg dom idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:42 schreef JopJuh het volgende:
Waarom ging Terpstra op kop? Idioot. Mooi dit
Nee, Stannard had het sowieso wel dicht gekregen. Boonen bleef niet weg. Terpstra had ook niet meer dan 10 meter gekregen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lefevre kan hiervoor maar 1 iemand aanwijzen, Vandenbergh.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:43 schreef Pedroso het volgende:
[ [url=q=tbn:ANd9GcS44fOmxJfQUqUUiHtZD1asHDVtiAfW23Rcnt2PLTxldac8ZZQUVw]afbeelding[/url] ]
quote:
En dan kan alles nog goed komen, gaat Terpsta nog de sprint aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:42 schreef Wombcat het volgende:
Verslagen door hun eigen overmacht. Iemand 30 km op sleeptouw nemen, dan moet je 'm er wel af kunnen rijden. Dat konden ze niet, dus Stannard is de slimste.
Dat was wel een echte blunder idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:44 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan kan alles nog goed komen, gaat Terpsta nog de sprint aan.
Anders was Boonen nog teruggekomen en had er misschien toch een Etixx-renner gewonnen. Als team gewoon erg consequent gereden om zelf zeker niet te winnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:44 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan kan alles nog goed komen, gaat Terpsta nog de sprint aan.
Altijd lachen, dat twitter.quote:
Nee, ik was sarcastischquote:
Het leek Rabobank/Belkin welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anders was Boonen nog teruggekomen en had er misschien toch een Etixx-renner gewonnen. Als team gewoon erg consequent gereden om zelf zeker niet te winnen.
Dat en Vanmarcke zat er nog redelijk kort achter, die wilden ze ook niet terug laten komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Ettix had veel eerder om en om moeten demarreren...blijkbaar wilden ze te graag Boonen laten winnen.
Dan raak je uiteindelijk tempo kwijt en waren Sep + Van Avermaet teruggekomenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Ettix had veel eerder om en om moeten demarreren...blijkbaar wilden ze te graag Boonen laten winnen.
Die aanval van Tom vond ik zo dom nog niet, wat daarna gebeurde was wel een hele grote afgang.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:46 schreef marcodej het volgende:
De aanval van Tommeke was dom, de actie van Stijn was dom, de sprint van Niki was dom. Dan win je niet.
Ik zou Boonen dit zwaar aanrekenen. Als je zo zwaar inzet op een koers en dan op deze manier door de mand valt, moet je vervolgens ook maar een bescheidener rol aannemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
+Stybar...met 4 tegen 3, moet je ook kunnen winnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan raak je uiteindelijk tempo kwijt en waren Sep + Van Avermaet teruggekomen
Was denk ik wel de sterkste vandaag. Misschien Vanmarcke. Maar als Terpstra iets slimmer had gereden had ie gewonnen denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Die sprint van Terpstra, loller. Z'n aanzet is 10x zo goed, als hij wacht tot op 100 meter wint hij makkelijk...
Idd, waarom reed die idioot Terpstra terug?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Ow, die Vandenbergh stellen ze niet meer op de rest van het jaar denk ik.
Domme sprint van Terpstra trouwens.
Paar potjes olvarit voor Krek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stannard mag Vanmarcke en gregga wel bedanken
Die is echt verdomd sterk!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:48 schreef forzaudinese het volgende:
Vanmarcke !Belooft wat voor ronde van Vlaanderen en Roubaix !
3 tegen 1 zijn gunstiger cijfers dan 4 tegen 3. Voordeel van het laatste is wel dat de anderen dan misschien ook naar elkaar gaan kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
+Stybar...met 4 tegen 3 win, moet je ook kunnen winnen.
Te weinig kritisch ten opzichte van QS, naar mijn idee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
3 tegen 1 zijn gunstiger cijfers dan 4 tegen 3. Voordeel van het laatste is wel dat de anderen dan misschien ook naar elkaar gaan kijken.
Eddy legt het goed uit nu. Ze zaten gevangen vanwege Sep en Stannard was te sterk.
Moeten ze een wielerbaan met kasseien aanleggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:49 schreef komrad het volgende:
wil Sep geen poginkje werelduurrecord doen in deze vorm?
Die aanval van Boonen was prima, alleen niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:46 schreef marcodej het volgende:
De aanval van Tommeke was dom, de actie van Stijn was dom, de sprint van Niki was dom. Dan win je niet.
Eigenlijk had eerst een ander moeten gaan, dan Stannard laten dichtrijden en dán Boonen laten counteren. Ik vermoed echter dat Boonen bang was dat Stannard dan gewoon die ander had laten rijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die aanval van Boonen was prima, alleen niet goed genoeg.
Op zich is het apart dat de snelste man als eerste demarreert ja, maar het viel net even stil. Stannard reed het alleen heel makkelijk dicht, zelfs nadat hij wachtte nog even met reageren.
uurrecordje kasseienrijden, best grappigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moeten ze een wielerbaan met kasseien aanleggen.
Nee, ze konden niet eerder demarreren, want dat was te ver. Ze moesten doorrijden, want die anderen mochten niet terugkomen. Ze waren simpelweg niet sterk genoeg om weg te komen in de laatste 5 km, omdat Stannard a) goed was, b) 40 km in het wiel had gezeten, dus de friste was van de kopgroep.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Te weinig kritisch ten opzichte van QS, naar mijn idee.
Tsja, Tom is van de drie in potentie de snelste. Die had op het wiel van Stannard moeten blijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die aanval van Tom vond ik zo dom nog niet, wat daarna gebeurde was wel een hele grote afgang.
Boonen was niet goed genoeg. Die werd later uit het wiel gereden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eigenlijk had eerst een ander moeten gaan, dan Stannard laten dichtrijden en dán Boonen laten counteren. Ik vermoed echter dat Boonen bang was dat Stannard dan gewoon die ander had laten rijden.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:51 schreef komrad het volgende:
sep mist wel een ploeg voor de klassiekers helaas
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu genieten van de reacties op HLN.
Ik zou toch al eerder gedemarreerd hebben. Stel dat één van de QS-renners wegspringt, en er vervolgens achteraan een samensmelting zou hebben plaatsgevonden. Dan hadden de drie niet-QS-ers moeten samenwerken met de wetenschap dat drie Qs-ers zich in het wiel lopen sparen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, ze konden niet eerder demarreren, want dat was te ver. Ze moesten doorrijden, want die anderen mochten niet terugkomen. Ze waren simpelweg niet sterk genoeg om weg te komen in de laatste 5 km, omdat Stannard a) goed was, b) 40 km in het wiel had gezeten, dus de friste was van de kopgroep.
Aan de andere kant: Vanmarcke was de sterkste in de koers. Die wil je niet terug laten komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou toch al eerder gedemarreerd hebben. Stel dat één van de QS-renners wegspringt, en er vervolgens achteraan een samensmelting zou hebben plaatsgevonden. Dan hadden de drie niet-QS-ers moeten samenwerken met de wetenschap dat drie Qs-ers zich in het wiel lopen sparen.
quote:
Genot is idd de samenvatting deze koers.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:53 schreef DeeBee het volgende:
Echt een heerlijke finale verder, genot.
Dat sowieso; je krijgt het idee dat Terpstra er geen enkel vertrouwen in had.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Vanmarcke was de sterkste in de koers. Die wil je niet terug laten komen.
De meest cruciale fout van Etix is imo dat Terpstra op 500 m van de finish de kop nog eens overneemt. Dat had 'ie echt niet moeten doen. Die had Stannard op kop moeten laten, en pas op 300 meter of zo gaan.
Had Boonen zwaar op deze koers ingezet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou Boonen dit zwaar aanrekenen. Als je zo zwaar inzet op een koers en dan op deze manier door de mand valt, moet je vervolgens ook maar een bescheidener rol aannemen.
Eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:57 schreef wimderon het volgende:
Mooi koersje.
Het gouden commentaarkoppel Wuyts en De Cauwer is ook weer heerlijk na een paar maandjes.
Het kan natuurlijk dat hij er zelf geen zier om geeft, maar zowel zijn ploeg als het journaille suggereerde dit in sterke mate.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had Boonen zwaar op deze koers ingezet?
Het is de enige voorjaarskoers die nog ontbreekt op zijn erelijst. Ik neem aan dat 'ie 'm er erg graag op zou hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat hij er zelf geen zier om geeft, maar zowel zijn ploeg als het journaille suggereerde dit in sterke mate.
Ik hoop maar dat ik er heen kan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Morgen wordt weer een mooi dagje eerst KBK, daarna PSV-Ajax
Samen met MSR, natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is de enige voorjaarskoers die nog ontbreekt op zijn erelijst. Ik neem aan dat 'ie 'm er erg graag op zou hebben.
Idd, ik verwacht veel van Degenkolbquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vanmarcke duidelijk de sterkste, ik denk niet dat Boonen, Terpstra en Vandenbergh echt super waren.
En uiteindelijk ontbreken Sagan, Cancellara, Degenkolb en Thomas nog, ik denk dat Etixx toch nog wat werk heeft.
Individueel uiteindelijk niet sterk genoeg en misschien tactisch ook wel niet de goede beslissing gemaaktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:07 schreef flyguy het volgende:
haha wat een faalhazen bij QS! Hoe kunnen ze dit verneuken?
Dat heb je ook niet door nee als je op een paar meter zitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef marcodej het volgende:
Stijn "had niet begrepen dat Terpstra demarreerde."
twitter:BoogerdLive twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 17:35:57@JohndenBraber wij zijn eigenlijk best tevree. 12 en 15 en iedereen uitgereden zonder grote schade. Morgen gaan we wat meer in beeld rijden. reageer retweet
Het cliché van een domme Belg is wel echt van toepassing op VDB 3quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef marcodej het volgende:
Tis en blijft een Belgquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef marcodej het volgende:
Mja, 't was ook wel een vreemd, onverwacht en niet te verwachten moment dat Niki ging...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef marcodej het volgende:
Vanmarcke was vorig jaar ook al erg sterk maar stond toen na afloop van het voorjaar met legen handen...quote:
Ach ja....totdat Fabio Sabatini 3 Sky-renners te slim af is, dan vinden we dat ook weer prachtig, want zo opportunistisch zijn we dan ook wel weer. Dan zijn we ineens weer allemaal tegen Team MarginalGains. Suffe kijkbuiskindertjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Team Lefevre die in overtal situatie verslagen wordt is natuurlijk altijd genieten.![]()
![]()
quote:joop zoetmelk was er niks tegen , 40 km wieltjeszuigen dan ist ni moeilijk
Zoetemelk is inmiddels 30 jaar gestopt met fietsen, maar zijn naam komt iedere keer terug in de reacties van HLN en het Nieuwsblad. Blijkbaar heeft hij een diepe indruk bij onze Zuiderburen achtergelaten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:25 schreef OProg het volgende:
Deze reactie op de facebook van het Nieuwsblad.
[..]
Niemand vindt Terpstra aardig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:45 schreef maril het volgende:
De heren Boonen en Terpstra vinden elkaar niet zo aardig
Lijkt wel.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niemand vindt Terpstra aardig.
http://www.cyclingnews.co(...)mloop-het-nieuwsbladquote:Despite a numerical advantage in the day’s main break Etixx-QuickStep lost out on victory in the Omloop Het Nieuwsblad. The race was won by Ian Stannard (Team Sky) who beat three riders from Patrick Lefevere’s team. Lefevere regretted the loss while heralding his team's performance, claiming that the chase group benefited from motorbikes, thus keeping the pressure on the riders. He also added that a team leader like Stannard should not stay on the wheels for 40 kilometres.
Forty kilometres from the finish line in Ghent the Etixx-QuickStep formation steamed forward on the Haaghoek cobbles in the Omloop Het Nieuwsblad. Three of the team’s riders featured in the lead group – including top gun Tom Boonen - with Stannard hanging on for dear life on the cobbles. Few people believed the riders from Lefevere would give away the victory and Boonen seemed destined to win his first Omloop Het Nieuwsblad, filling a hole in his rich palmarès. It wasn’t to be.
Sep Vanmarcke (LottoNL-Jumbo) kept the pressure on from behind together with Greg Van Avermaet (BMC) and Zdenek Stybar (Etixx-QuickStep). They made the three Etixx riders in the lead group work hard to maintain their advantage as Stannard profited and remained in the wheels.
At 4.5km from the finish Boonen attacked, and Stannard closed the gap. Nikki Terpstra attacked and his teammate Stijn Vandenbergh followed him, joined by Stannard. Ultimately Stannard accelerated and only Terpstra was able to keep up, with an ailing Boonen at short distance. Terpstra led out the sprint but was beaten on the line by Stannard. A head-shaking Boonen crossed the line at a handful of seconds.
Lefevere was very cynical when asked for a reaction at the team bus shortly after the unexpected defeat. His team always features several favourites for the win at the Omloop but they have failed to convert that into a win since 2005 when Nick Nuyens won.
“It hurts, that’s true,” Lefevere said. “I can’t blame the team for anything. I’m proud we added colour to the race. We’re ready but it’s very hard to win. With Stannard on the wheels for thirty kilometres everybody was getting nervous. Maybe they made a couple of mistakes but we decided the race. We excelled as a team.”
After the race Boonen concluded that the Etixx-QuickStep riders should not have attacked. Boonen was the first attacker but he stated that they should have aimed for the sprint. “We gave it away. Those two just had to keep riding for the sprint and then we would have won but everybody always wants more,” Boonen told Sporza.
The attack from Terpstra that was seemingly countered by Stijn Vandenbergh raised questions about the co-operation in the team. “I think Stijn didn’t feel it was an acceleration. I think he just followed to continue his work, as he had been doing before. He clearly had done most of the work in the attack,” Lefevere said.
Once the decisive attack was up the road Stannard sat on the wheels. That tactic and the pressure from behind ruined the day for Etixx-QuickStep. Lefevre felt that a rider like Stannard should’ve worked along, at least briefly.
“Stannard did what he had to do. Then again, I think that a rider from his calibre from that team should share the work until the gap was 40 seconds. He played it hard but tomorrow or next week it’s another race, then we can play that game. Stannard was team leader today. A team leader that was on the wheels for 40 kilometres. A rider of his level, a team leader, doesn’t stay on the wheels for 40 kilometres,” Lefevere said.
“For us it wasn’t possible to play poker. There were three men at 20 seconds then you have to keep riding. [...] They rode away at the Haaghoek with more than 40 kilometres to go. They’re not used to do this effort in these temperatures. Then the light goes out. If you see Tom is flexing his back then you know what’s going on. He tried it but it didn’t work out.”
Then Lefevere didn’t like that a journalist called Vanmarcke the strongest man in the race. He discussed whether Vanmarcke lost contact with the leaders due to a flat tyre or just got dropped.
“Vanmarcke the best man in the race? That’s probably going to be your title. We were the best team in the race. Besides Vanmarcke wasn’t dropped, he didn’t puncture away. He came back after puncturing. They didn’t ride away when he punctured,” Lefevere said. When asked again about Vanmarcke he became sarcastic.
“Vanmarcke? Best man in the race, by far. I’m already afraid. Is he the best rider on the cobbles? Absolutely. But why didn’t he close the gap. If there would be a few more motorbikes then the gap would be even smaller. You should try to watch the race with the eyes of a connoisseur. It’s about time to get rid of the motorbikes between the riders.”
On Sunday, Lefevere’s riders get a second chance to excel during the opening weekend at Kuurne-Brussels-Kuurne with Mark Cavendish as top favourite. Last year Tom Boonen made up for the Omloop defeat by winning in Kuurne.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:23 schreef baggerbaas het volgende:
Lefevere doet huilie huilie
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)mloop-het-nieuwsblad
Haha wat mooi dit. Conclusie van Lefevre: Stannard is een laffe hond, alle motoren zijn tegen Etixx en ze hebben het prima gedaanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:23 schreef baggerbaas het volgende:
Lefevere doet huilie huilie
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)mloop-het-nieuwsblad
HofGod doet niet mee, ik zie het somber in voor Holland. Team Roompot moet het gaan doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op zulke momenten ben ik erg blij met mijn rechten.
Anyway, wel jammer dat mijn voorspelling dat een Nederlander zou winnen net niet is uitgekomen. Dan morgen maar.
Ik noteer deze man:quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Mijn excuses Ambro, we gaan weer ontopic.
[..]
HofGod doet niet mee, ik zie het somber in voor Holland. Team Roompot moet het gaan doen.
José heeft op dit moment trouwens honger maar die tweets bespaar ik je.twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 16:10:23Sep Vanmarcke. Onthoud u die naam. Wowie #OHN reageer retweet
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 01-03-2015 om 00:26:33Considering going out and pillage the team's hotel hallway snack box. In my pyjama's. http://t.co/LSegiN2XVr reageer retweet
Boogie was altijd goed op de kasseien, ik zet hem op het lijstje van de hoop. Ik laat ook nog even deze link na naar een video van een interview van Karsten en José die commentaar doen bij Eurosport, inclusief kijkje in de legendarische bezemkast!quote:Op zondag 1 maart 2015 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noteer deze man:
[ afbeelding ]
Plus nog een tip van JoséGodin over de 'kumming men' (ik probeer het zo te spellen dat het niet vulgair lijkt), ene Sep.José heeft op dit moment trouwens honger maar die tweets bespaar ik je.twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 16:10:23Sep Vanmarcke. Onthoud u die naam. Wowie #OHN reageer retweet
edit: nou, ik doe het toch maar, gewoon preventief weet je wel.twitter:TourDeJose twitterde op zondag 01-03-2015 om 00:26:33Considering going out and pillage the team's hotel hallway snack box. In my pyjama's. http://t.co/LSegiN2XVr reageer retweet
José is vies dik.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noteer deze man:
[ afbeelding ]
Plus nog een tip van JoséGodin over de 'kumming men' (ik probeer het zo te spellen dat het niet vulgair lijkt), ene Sep.José heeft op dit moment trouwens honger maar die tweets bespaar ik je.twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 16:10:23Sep Vanmarcke. Onthoud u die naam. Wowie #OHN reageer retweet
edit: nou, ik doe het toch maar, gewoon preventief weet je wel.twitter:TourDeJose twitterde op zondag 01-03-2015 om 00:26:33Considering going out and pillage the team's hotel hallway snack box. In my pyjama's. http://t.co/LSegiN2XVr reageer retweet
José zegt wel #DeMart zoals het hoort.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boogie was altijd goed op de kasseien, ik zet hem op het lijstje van de hoop. Ik laat ook nog even deze link na naar een video van een interview van Karsten en José die commentaar doen bij Eurosport, inclusief kijkje in de legendarische bezemkast!
http://www.rtvdrenthe.nl/(...).VOtCHZKapLg.twitter
Op de Belg zeiden ze tegenwind, meer kans op een groepsprint dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:48 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het weer daar vandaag ? Hopelijk slecht want dan wordt het nog wat. Bij goed weer gaat het ongetwijfeld weer een saaie race worden.
Ok, laatste 5 minuten kijken is dus genoeg.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op de Belg zeiden ze tegenwind, meer kans op een groepsprint dus.
Niks!quote:Op zondag 1 maart 2015 13:38 schreef Evertjan het volgende:
en het is Nationale Stoofvlees Dag in Vlaanderen wat wil een Vlaming nog meer vandaag?
Roompot heeft een mannetje mee in de kopgroeptwitter:TeamRoompot twitterde op zondag 01-03-2015 om 13:37:14"@BreukEB: Kopgroep met @SvGinneken #KuurneBrusselKuurne #teamroompot http://t.co/qnrjuenjQA" Wij zitten er weer bij! #kbk reageer retweet
Met friet!quote:Op zondag 1 maart 2015 13:38 schreef Evertjan het volgende:
en het is Nationale Stoofvlees Dag in Vlaanderen wat wil een Vlaming nog meer vandaag?
Wie is vandaag 1e ploegleider?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef Evertjan het volgende:
Roompot heeft een mannetje mee in de kopgroeptwitter:TeamRoompot twitterde op zondag 01-03-2015 om 13:37:14"@BreukEB: Kopgroep met @SvGinneken #KuurneBrusselKuurne #teamroompot http://t.co/qnrjuenjQA" Wij zitten er weer bij! #kbk reageer retweet
Het waait echt gruwelijk hard vandaag. Ik geloof nooit dat er een grote groep aan de finish komt, maximaal 40 man, ik verwacht er eigenlijk minder.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op de Belg zeiden ze tegenwind, meer kans op een groepsprint dus.
Iedereen die niet in de eerste groep zit zal uiteindelijk wel afstappen ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het waait echt gruwelijk hard vandaag. Ik geloof nooit dat er een grote groep aan de finish komt, maximaal 40 man, ik verwacht er eigenlijk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |