eensquote:Op zondag 15 maart 2015 13:11 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Mooi plaatje, maar wat een onwijs lelijk ding zo midden in die mooie natuur.
Die brug had makkelijk zonder die rommel eromheen gekund. Maar da's mijn mening
Het is in ieder geval een leuke discussie die je dwingt tot nadenken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:53 schreef Ener-G het volgende:
Anyhoo het thema lijkt me inmiddels wel duidelijk, blijkt maar weer eens hoe mensen verschillende inzichten hebben, ook al bedoelen ze hetzelfde.
Dan was het gewoon de zoveelste brug in het zoveelste landschap geweest en was de foto inwisselbaar gewordenquote:Op zondag 15 maart 2015 13:11 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Mooi plaatje, maar wat een onwijs lelijk ding zo midden in die mooie natuur.
Die brug had makkelijk zonder die rommel eromheen gekund. Maar da's mijn mening
Ik had het niet over de foto.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan was het gewoon de zoveelste brug in het zoveelste landschap geweest en was de foto inwisselbaar geworden
Staat wel op het origineel, niet op deze crop. Was kiezen tussen zichtbaarheid mugjes of hele foto.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:40 schreef thesystem het volgende:
[..]
Mooie foto! Jammer dat het bovenste deel er niet volledig op staat.
Het idee is leuk, alleen vind ik persoonlijk dat de staande poppejoeskja net een beetje te weinig silhouet heeft. Daardoor trekt hij juist de aandacht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef MoChe het volgende:
[ link | afbeelding ]One 02 by modaser, on Flickr
losjes gebaseerd op
Heb je niet het idee dat je dit allemaal een beetje te serieus neemt?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:35 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind alleen het schaap voldoen aan het thema, de rest vind ik niet passen, ik stuur ook niks in omdat ik dan punten moet geven aan foto's die ik eigenlijk geen punten wil geven
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:35 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind alleen het schaap voldoen aan het thema, de rest vind ik niet passen, ik stuur ook niks in omdat ik dan punten moet geven aan foto's die ik eigenlijk geen punten wil geven
Inderdaad... en als je het persoonlijk niet in het thema vindt passen, geef je minder punten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef MaGNeT het volgende:
Het is een thema dat voldoende ruimte overlaat voor interpretatie, een ieder kan dit thema op een andere manier zien en dat is het mooie van fotografie.
Dat vond ik ook van deze...:quote:Ik vind je reactie daarom nogal hautain overkomen.
Dus iemand die moeite heeft met het thema is geen goede fotograaf...?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:08 schreef nielsgeode het volgende:
Een goede fotograaf kan hier gewoon heel veel mee en ziet op het moment zelf wel dat het "een" is. Ik vind het dus een prima onderwerp
Blame it on the long and cold daysquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:47 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Inderdaad... en als je het persoonlijk niet in het thema vindt passen, geef je minder punten.
[..]
Dat vond ik ook van deze...:
[..]
Dus iemand die moeite heeft met het thema is geen goede fotograaf...?
Ik vind het deze maand lastig, ja. Maar ook de sfeer is deze maand slecht
Nou, als ik wat maak moet t wel in t thema passen, en ik kan verder weinig met dit themaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dude, wat doe je uit de hoogte, sowieso met je zo'n wedstrijd zien als een uitdaging voor jezelf, om zelf wat moois te maken.
Ligt er maar net aan wat voor foto je wil maken, thuis heb je geen last van weer en verkeerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:47 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
. Maar ook de sfeer is deze maand slecht
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:35 schreef SunChaser het volgende:
[..] ik stuur ook niks in omdat ik dan punten moet geven aan foto's die ik eigenlijk geen punten wil geven
Wat is het nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef SunChaser het volgende:
[..] als ik wat maak moet t wel in t thema passen, en ik kan verder weinig met dit thema
Ik snap niet hoe jij enkel in die ene foto het onderwerp terug ziet, terwijl de bedenker van het onderwerp zelf het terug ziet komen in meerdere foto's.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, als ik wat maak moet t wel in t thema passen, en ik kan verder weinig met dit thema
En zo raar is t niet, of moet ik de fotos die niet passen gewoon dan random punten geven? Kan best een stemmertje posten hoor
volgende keer beter
quote:
Er wordt elke maand wel een stemmertje gepost door iemand. Maar ik zal dat niet doen, tenzij ik voor 12 uur nog een foto heb die in t thema pastquote:
je bedoelt het schaap? Ik zie 1 zwarte schaap tussen alleen maar witte en het zwarte schaap staat ook nog als enige de andere kant op. Dat is mijn definitie van dit thema. Een. Dat is dat dwarse zwarte schaap. Niet een bloem of een brug over een landschap. Of die brug mooi of lelijk is doet verder inderdaad niet ter zake.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef very het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij enkel in die ene foto het onderwerp terug ziet, terwijl de bedenker van het onderwerp zelf het terug ziet komen in meerdere foto's.
Het thema is een, niet éénquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
je bedoelt het schaap? Ik zie 1 zwarte schaap tussen alleen maar witte en het zwarte schaap staat ook nog als enige de andere kant op. Dat is mijn definitie van dit thema. Een. Dat is dat dwarse zwarte schaap. Niet een bloem of een brug over een landschap. Of die brug mooi of lelijk is doet verder inderdaad niet ter zake.
Dat iemand anders meer foto's in dit thema vindt passen kan natuurlijk, iedereen geeft er een eigen draai aan.
Ja, een zwart schaap tussen tien schapenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |