Ga nou maar terug naar themeparkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dierenbeul. Wacht maar totdat ik jou tegenkom in het echt maak ik je helemaal gelijk met de grond.
kap eens met dat gay gedrag gastquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:16 schreef DrNick het volgende:
Was zo tof he Joezi. Liesje is echt een schatje. Heeft altijd het beste voor met mensen. Altijd enthousiast en blij, knuffels graag, wil graag helpen als het wat minder gaat
Liesje, topjongedame
Zeiden ze nog wat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn hood, denkt dat jij mijn liefde bent![]()
ik zie jou iedere dag bij hegolsom ik pak je een keerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dierenbeul. Wacht maar totdat ik jou tegenkom in het echt maak ik je helemaal gelijk met de grond.
Ja tof wat je hebt gedaanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:16 schreef DrNick het volgende:
Was zo tof he Joezi. Liesje is echt een schatje. Heeft altijd het beste voor met mensen. Altijd enthousiast en blij, knuffels graag, wil graag helpen als het wat minder gaat
Liesje, topjongedame
Ik mag dat vanaf nu:quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kap eens met dat gay gedrag gast
Jij bent bi?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik mag dat vanaf nu:
[ afbeelding ]
Ik deed het hardstikke graagquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja tof wat je hebt gedaanwas echt weird, blozend door de straat gelopen
laat me niet achter met deze faggotsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:17 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik ben weg. Het was gezellig, UTO!
plsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat me niet achter met deze faggots
deadprez has my backquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie jou iedere dag bij hegolsom ik pak je een keer
N'awh thanksquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verbaasd mij dat niet toen ik je fotos zag.
met zijn vijlig hijds vestjequote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat me niet achter met deze faggots
Nice nicequote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beetje aan het tollen, had zuipfeestje
nou keiharde trolls man echtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga in een achtbaan en spuit er een kwakje opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga niet zo stoer praten joh, ga lekker hamsters pesten
Pffff heb jij een weddenschap afgesloten om zo lief mogelijk tegen mensen te doen vandaag ofzo?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:16 schreef DrNick het volgende:
Liesje, topjongedame
Had je 4 biertjes opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik snap je referenties niet, volgens mij heb je een ander persoon voor jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Ga in een achtbaan en spuit er een kwakje op
Ah, dan ken je me daar dus niet van.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik snap je referenties niet, volgens mij heb je een ander persoon voor je
Nee, ik hou niet van mensen die hun hamster mishandelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Ah, dan ken je me daar dus niet van.
Ga nou maar in F&F klagen over hamsters
Ik heb ecstasy op hequote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pffff heb jij een weddenschap afgesloten om zo lief mogelijk tegen mensen te doen vandaag ofzo?
De actie gelukt dankzij jou, En ik ben jou daar dankbaar voor. En als ik ooit iets (geen idee wat, ik kan niet zoveel) terug kan doen hoor ik het wel.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Leuk is het allemaal he sneue droeftoeter
Kom op, man. Iedereen heet wel eens een hamster gemarteld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van mensen die hun hamster mishandelen.
Triest gewoon.
Leuk voor jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van mensen die hun hamster mishandelen.
Triest gewoon.
Dat je gefaald hebt om LB te veroveren en daardoor uit wanhoop maar homo bent geworden is best een zielig verhaal tbhquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb ecstasy op he
Maar het idee komt van jou
Rotschop tegen een hamsterbal gevenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom op, man. Iedereen heet wel eens een hamster gemarteld.
men, ik ben allang blij dat er nog topics lopen op dit tijdstipquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Leuk is het allemaal he sneue droeftoeter
Isaac plsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat je gefaald hebt om LB te veroveren en daardoor uit wanhoop maar homo bent geworden is best een zielig verhaal tbh
kom maar irl kijken of het dan nog steeds zo leuk is voor mij wanneer jij een staafmixer in je reet hebtquote:
Ik wil liever niet het slachtoffer van je seksuele fantasieėn zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kom maar irl kijken of het dan nog steeds zo leuk is voor mij wanneer jij een staafmixer in je reet hebt
Dat wisten we toch al?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik mag dat vanaf nu:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |