Ey maar even zonder grappen; jij hebt je serieus geregistreerd voor Utopia?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doe gewoon mee joh, jij bent een RAS-Utopiaan!!!!!!!!
Nee jij voor KLB? het laagste van het laagste?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ey maar even zonder grappen; jij hebt je serieus geregistreerd voor Utopia?
"nee jij"quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee jij voor KLB? het laagste van het laagste?
Oi.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:53 schreef GGMM het volgende:
UTO is voor mensen die echt helemaal geen leven hebben. De meest trieste vorm van menselijk leven kom je daar tegen.
Ach, laat Joezi zich gewoon even uiten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:53 schreef GGMM het volgende:
UTO is voor mensen die echt helemaal geen leven hebben. De meest trieste vorm van menselijk leven kom je daar tegen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
RELLEN MOTHAFCUKAS KOM MAAR OP IK SLA JE ULKLIE ALLEMAAL KKHONDEN
Breng je KLB mietjes dan, fucking pussies?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:53 schreef GGMM het volgende:
Heeft Hendrika vandaag weer de was gedaan in de zelfgemaakte wasmachine? En is de wc wel schoon gemaakt door Henk?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
KLB is maar een gepaste smiley voor
wowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |