Er was min of meer 8 december uitgekomen. Gaat dat nog lukken voor iedereen?? (ik moet het wel bijtijds weten anders moet ik misschien een dagje werk ruilen)
quote:*agenda trekt* Ja hier wel
Op woensdag 6 november 2002 21:57 schreef Sweej het volgende:
Nou menschen, plannen maar!Er was min of meer 8 december uitgekomen. Gaat dat nog lukken voor iedereen?? (ik moet het wel bijtijds weten anders moet ik misschien een dagje werk ruilen)
quote:alsjeblieft
Op woensdag 6 november 2002 22:24 schreef jessie het volgende:
Hier kunnen we dan niet.
Waar is deel 1 gebleven, kan um niet vinden
quote:Ik was aanvankelijk met die datum gekomen, omdat dat het enige weekend was dat wij nog vrij hadden. Echter, uit deel 1 blijkt dat iedereen een grote voorliefde heeft voor het westen van 't land en dat is voor ons niet bereikbaar. We trekken ons dus gewoon terug, dat zal het plannen voor jullie veel makkelijker maken
Op woensdag 6 november 2002 21:57 schreef Sweej het volgende:
Er was min of meer 8 december uitgekomen. Gaat dat nog lukken voor iedereen??
quote:Ik mag hopen van wel
Op donderdag 7 november 2002 23:48 schreef moussy het volgende:
ah nee joh, jij hoort er toch ook bij![]()
Bovendien was dit volgens mij het weekend waarop de meeste mensen niet konden, en dat zijn nou juist de mensen waarmee jullie vaker zullen, of in ieder geval kunnen, meeten. Doet nou maar gewoon naar tante Gao luisteren, zoek een andere datum waarop Jessie ook kan, veel plezier en zwaai maar even naar de visjes namens Iris
Het was een minichat, maar wel een heel gezellige! Leuk om te zien hoe groot Christan alweer is ten opzichte van 3 baby's in verschillende maten
Jessie, bedankt voor de gastvrijheid en de sightseeing tour naar de kinderboerderij
Ik ben erg benieuwd naar de foto's! Hottopic staat op scherp
Alicia zo'n lekker klein eigenwijsje! Bo kan heerlijk lachen en wat is die Christan een ongelofelijk mooi manneke......
(en mijn eigen lieve Jonassie niet te vergeten natuurlijk
Ik heb een paar leuke foto's maar geen plek om ze weg te zetten. Rewimo, mag ik er een paar naar jou sturen.....
Ik vond het hardstikke leuk! Jonas is er ook helemaal versleten van! Ligt al vanaf 5 uur te tukken...
Daarna ben ik hard gaan nadenken.
Het wordt me wat teveel. Ik lees al een hele tijd niet meer in het baby topic. Af en toe bijlezen maar daarna volgt er meestal een huilbui.
Kan het even niet meer aan dat ik nooit eentje van mezelf zal hebben!
Dus voorlopig kom ik niet meeten!
quote:*knuf*
Op zaterdag 9 november 2002 20:45 schreef Kleintje het volgende:
Sorry dames dat ik er weer niet was.
Eerst druk geweest met de voorbereidingen voor de bruiloft. We hadden een afspraak bij de drukker.Daarna ben ik hard gaan nadenken.
Het wordt me wat teveel. Ik lees al een hele tijd niet meer in het baby topic. Af en toe bijlezen maar daarna volgt er meestal een huilbui.
Kan het even niet meer aan dat ik nooit eentje van mezelf zal hebben!Dus voorlopig kom ik niet meeten!
maar ik ben vlieft
*slaat zichzelf voor d'r hoofd*
Waarom heb ik nou geen boodschappentas maatje Jonas meegenomen???
quote:Lief klein kleintje,
Op zaterdag 9 november 2002 20:45 schreef Kleintje het volgende:
Sorry dames dat ik er weer niet was.
Eerst druk geweest met de voorbereidingen voor de bruiloft. We hadden een afspraak bij de drukker.Daarna ben ik hard gaan nadenken.
Kan het even niet meer aan dat ik nooit eentje van mezelf zal hebben!Dus voorlopig kom ik niet meeten!
quote:Kom op met die foto's!!! *ongeduldig wacht al de hele dag*
Op zaterdag 9 november 2002 20:11 schreef Sweej het volgende:
Ik heb een paar leuke foto's maar geen plek om ze weg te zetten. Rewimo, mag ik er een paar naar jou sturen.....
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 20:50 schreef Lois het volgende:
Lief klein kleintje,
Pas je goed op jezelf? Past Arno ook goed op jou? Ik miste je al een tijdje en had al het vermoeden dat dit de reden was.
Hou je taai en concentreer je op jullie prachtige bruiloft.
Dikke
quote:Nog 1 keer offtopic:
Op zaterdag 9 november 2002 20:46 schreef E.T. het volgende:
*knuf*
Verder gaat alles redelijk. Arno zorgt goed voor me.
Ik ben lekker druk met de bruiloft. Ben alleen bang dat ik daarna in een gat val...
ET, jou wil ik even succes wensen voor de komende periode.
Lois, ben nog even benieuwd hoe het nu met Eva en haar oortjes is.
Aan de foto's wordt gewerkt
Wij vonden het ook erg gezellig. Bo heeft heerlijk geslapen toen iedereen weer weg was en net zijn we nog even bij oma geweest en daar heeft ze nog heerlijk gespeeld. Of Bo een broertje of een zusje als het ooit mogelijk is leuk gaat vinden geloo ik niet zoi hahaha. Nee hoor Bo is niet eenkennig, alleen van mannen hoor ik mezelf nog zeggen en ze heeft het grootste gedeelte van de meeting gehuild als iemand haar maar aankeek of een geluidje maakte
Wat is die Jonas een ontzettend lief leuk mannetje zeg. En Alicia vind ik al zo wijs!!!! Mooi meissie. En dan Christan die heel lief een kadootje had voor Bo, maar wel boos werd dat hij het moest geven, hahaha echt super vond ik dat. Wat een dierenvriend ook.
Et echt heel leuk dat je er ook weer bij was joh. Hopelijk ook snel met een buikie en dan niet van het eten
Meiden wij vonden het heel gezellig.
Foto's zet ik vandaag of morgen (denk morgen, ben nu moehoe) even online, ook al zijn het er niet veel en zijn ze niet geweldig ( pappabo moet nog even met toestel van broer leren omgaan)
quote:poepie he (trotse mama
Op zaterdag 9 november 2002 20:48 schreef E.T. het volgende:
Ik had al een stukje in 't 'gewone' topic gezet..maar ik ben vlieft
*slaat zichzelf voor d'r hoofd*
Waarom heb ik nou geen boodschappentas maatje Jonas meegenomen???![]()
Kleintje......
E.T. met slapende Jonas, Papa van Bo met Bo in hangstand
E.T. met wakkere Jonas, Jessie kijkt op de achtergrond toe
Knor met Alicia die de ernstige dingen des levens overdenkt
Rewimo met Christan die nog steeds angstvallig vasthoudt aan Bo's cadeautje
Papa en mama van Bo met Bo, op de voorgrond de pauw die Christans broodje kaas pikte
Rewimo laat Christan op de geitjes los
Alicia heeft er lol in
Stoere stapper Christan
quote:Wij zijn ook hele leuke mensen
Op zaterdag 9 november 2002 21:35 schreef Karin het volgende:
Leuke foto's!!
Veel alicia dit keer samen met ET maar dat is ook zo'n ongelovelijk heerlijk stel om samen te zien
Ik heb nog aan jullie gedacht gisteren en was blij dat het mooi weer werd. Daardoor werd het in de winkel superdruk en hadden ze me dus echt niet kunnen missen.
Ze zijn allemaal erg leuk!
Bo wordt enorm groot en ziet er echt al wereldwijs uit!
Vaders en moeders, jullie hebben echt geweldige kinderen!
quote:Jep! Da's Jonas...
Op zondag 10 november 2002 12:34 schreef Kleintje het volgende:
Dat ontzettende mooie kleintje met dat lichtblauwe jasje aan... is dat Jonas?
Wat een heerlijk ding!
(offtopic: kdacht.. ga lekker een stukkie wandelen..... nahat)
quote:Zo groot? Nou ja, Christan mag wat mij betreft levensgroot hoor
Op maandag 11 november 2002 20:42 schreef Knorretje het volgende:
ik ga vanavond beginnen met de foto's te versturen hoorZe zijn ongeveer een half mb per stuk dus moet ffies in gedeelten.
Lief aangeboden hoor Jess, maar nee, we komen niet. Niet alleen vanwege jouw datum, ook vanwege het feit dat Sealife als lokatie gewoon voor heel veel mensen wel goed is, en natuurlijk hartstikke leuk.
Veel plezier!
quote:You've read my mind!!!
Op vrijdag 14 maart 2003 14:53 schreef moussy het volgende:
zullen we het maar weer een keer proberen om 1 grote Z&K meeting op poten te krijgen?
ik was vanmorgen even langs allerlei pretparken en land van ooit sites aan te surfen op zoek naar de nieuwe openingstijden, speciaal voor dit doel
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:30 schreef Nausicaa het volgende:
Wanneerwanneerwanneer?
Wiewieiwie?
Waarwaarwaar?
Ikwilmeeikwilmeeikwilmee!
Lijkt me ook leuk, ik ben voor!
Qua datum dacht ik aan (ik trap wel even brutaal af)
Eind april, begin mei?
Dan is Karin ook weer genoeg opgeknapt om mee te kunnen misschien
Misschien kunnen we (nogmaals) wat centrale punten in Nederland zoeken waar we allemaal heen kunnen en dan kijken wat daar evt. te doen is?
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 19:46 schreef Lois het volgende:
Qua datum dacht ik aan (ik trap wel even brutaal af)
Eind april, begin mei?
ziet eigen plannetje helemaal in duigen vallen
quote:Knor?
Op vrijdag 14 maart 2003 19:49 schreef Knorretje het volgende:[..]
ziet eigen plannetje helemaal in duigen vallen
quote:das voor mijn plan beter
Op vrijdag 14 maart 2003 19:50 schreef Lois het volgende:[..]
Knor?
Begin april dan doen?
en afhankelijk hoe ver begin april zijn wij dan (afhankelijk van waar) ook van de partij.
Begin april vind ik weer niet zo'n denderend idee, om twee, nou eigenlijk drie redenen:
* (persoonlijk) wij zitten dan midden in een verhuizing;
* (algemeen) het kán nog best fris zijn, misschien niet echt geweldig als we buiten iets willen doen;
* (praktisch): het is al begin april over drie weken, misschien wat aan de snelle kant.
Land van Ooit lijkt mij natuurlijk fantastisch, als het niet die locatie wordt voor de meeting, dan nodigen we Eva en Bram en ouders meteen uit voor een mini-minimeet!
Overigens, een mediummeet in ons nieuwe huis/ tuin lijkt me eigenlijk ook wel leuk, bij deze aangeboden!
quote:--- weggeedit om de pret niet verder te verklappen, boodschap is overgekomen.--
Op vrijdag 14 maart 2003 19:55 schreef Nausicaa het volgende:
Sorry, mij is even niet helemaal duidelijk waarom Knor niet mee kan eind april, begin mei. Ben je dan echt weg?
snap je het nu ??
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 14-03-2003 20:08]
Misschien is het handiger als we eerst eens kijken waar we heen willen.
dit gaat weer moeilijk worden, ik voel het aan mijn water
quote:Ik vind het niet erg hoor, om een eind te reizen! Wat mij betreft..
Op vrijdag 14 maart 2003 18:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Kunnen we niet een keer in het Noorden afspreken? Ik wil ook zo graag een keertje meeten![]()
quote:Woeiiiii, komt Jomanda dan? Dan kom ik ook
Op vrijdag 14 maart 2003 19:55 schreef Nausicaa het volgende:
Overigens, een mediummeet in ons nieuwe huis/ tuin lijkt me eigenlijk ook wel leuk, bij deze aangeboden!
quote:mijn idee (lily komt uit het zuiden)
Op vrijdag 14 maart 2003 20:12 schreef Sweej het volgende:
Ik vind het niet erg hoor, om een eind te reizen! Wat mij betreft..
En als het nou in centraal Nederland is??? Is dat een idee?
quote:Ik heb ff op de site van chimpiechamp gekeken, ziet er errug leuk uit
Op dinsdag 25 maart 2003 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Dierenpark Amersfoort schijnt heel erg leuk te zijn, alles kindvriendelijk op hoogte en zo. Is dat een idee? Ook leuk: Chimpiechamp in Aalsmeer, een overdekte speeltuin met apart peutergedeelte.
Het zit hier in Lelystad en ook in Almere geloof ik....
Het is geloof ik ook een overdekte speeltuin.
Ik zal meteen even kijken of ik er wat meer info van kan vinden.
U hoort nog van me
edit:
Hoe simpel kan het zijn :
www.ballorig.nl
quote:Is ook leuk, wij zijn er een paar weken geleden geweest, groot succes voor twee boefjes van 2,5
Op dinsdag 25 maart 2003 18:19 schreef moussy het volgende:[..]
Ik heb ff op de site van chimpiechamp gekeken, ziet er errug leuk uit
En het ligt ook nog redelijk centraal.
Almere Haven
Assen
Emmen
Heerenveen
Houten
Leiderdorp
Lelystad
Roosendaal
Rotterdam Ommoord
Rotterdam Weena
Sexbierum
Wijhe
Zaandam
Zoetermeer
Zutphen
In ieder geval veel plezier.. waar jullie ook heen gaan!
Kan je allemaal reserveren
sorry hoor voor mijn gezeur
quote:dit is wat op hun site staat:
Op dinsdag 25 maart 2003 18:36 schreef moussy het volgende:
Is ballorig wel wat voor de hele kleine frutseltjes? Ik meen me er iets van te herinneren dat dat een beetje een struikelblok is geweest bij het plannen van een meeting.
quote:Dus ik denk wel dat het kan
De kleintjes t/m 4 jaar hebben een kleurrijk honk waar ze met ouders en begeleiders naar hartenlust kunnen spelen. De kinderen vanaf 5 t/m 12 jaar kunnen zelfstandig op onderzoek uit in hun eigen, uitdagende speelruimte.
En in Emmen is een prachtige dierentuin...
Nee, ik weet ook wel dat dit niet realistisch is.
Ik kan gewoon niet naar een meeting komen die in Aalsmeer of Scheveningen of zo gehouden wordt. Dan zit ik veel langer in de auto dan dat die meeting duurt, en dat vind ik ook nog niet zo'n goed idee voor Tristan. Maar ik kijk wel alvast uit naar de foto's, want dat vind ik ook al leuk.
Ik persoonlijk vind die overdekte speelplekken niet zo. (ben er overgens nooit geweest dus echt objectief is het niet, maar heeft gewoon niet zon voorkeur) Maar zoiets is misschien wel weer wat centraler.
Maar daar heb je de Oase. terasje, speeltuintje, kinderboederij, dierentuintje.
Is voor veel leeftijden geschikt.
maar nogmaals heb geen idee of dat makkelijk te bereiken is met de auto vanuit de meest bewoonde plaatsen onder ons en hoe het zit met openbaar vervoer die kant op.
quote:Uhm ik geloof dat ik niet kan komen *las iets in het fototopic over Bram en grote boodschappentas*
Op woensdag 26 maart 2003 13:15 schreef E.T. het volgende:
Tantes met grote boodschappentassen zijn toch ook nog steeds welkom??
Neehoor het lijkt mij hartstikke leuk alle kindertjes en vaders en moeders en tantes in het echt te bewonderen.
Het ligt er een beetje aan wanneer de meeting gehouden wordt, of ik dan al voldoende opgeknapt ben om lang in de auto te zitten en een dag op pad te zijn. Maar ik hoop echt dat ik van de partij kan zijn. En voor Bram maakt het natuurlijk nog helemaal niet uit wat we gaan doen dus ik vind alles leuk.
quote:en dus overal ontzettend druk
Op woensdag 26 maart 2003 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Uh nee... Is Hemelvaart wat? 29 mei? Duurt nog wel even natuurlijk, maar dan hebben we ook mooi weer normaal gesproken. En de meeste mensen zijn vrij.
wij hebben dan altijd een mini-feestdagje, René is op hemelvaart geboren
pfjoew ik heb ff gekeken, het is voor ons ruim 2 uur rijden
quote:Mijn meiden noemen het "Benniebroek" Dat is een stuk makkelijker
Op zondag 30 maart 2003 22:40 schreef jessie het volgende:
Heb net even op de website gekeken dat ziet er ook leuk uit ja dat hof met die moeilijke naam
quote:22 mei is de dag voor Jordens en Eva's verjaardag dus dan kunnen wij niet. 31 mei is Jeroen jarig dus dat weekend kunnen wij ook niet.
Op maandag 31 maart 2003 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Willen we doordeweeks? Dan gooi ik 22 mei in de groepQua weekend doe ik 31 mei of 1 juni in de aanbieding.
De Efteling bracht de bezoekers flink in verwarring met een bericht over een vervroegde opening. Het attractiepark in Kaatsheuvel opende al om zes uur zijn poorten. Wie voor negen uur kwam, mocht gratis naar binnen. Dat bleek geen grap.
De actie was groot aangekondigd. Toch twijfelden veel mensen. Op maandag belden ongeveer 1500 mensen of het echt waar was dat ze gratis naar binnen mochten op 1 april. Uiteindelijk passeerden ongeveer 6500 mensen gratis de poorten.
bron:nu.nl
nu was ik toch niet gegaan hoor
6 uur is wel erg vroeg en de kids moesten vandaag gewoon naar school natuurlijk
Capaja heeft wel haar eerste PIN al
quote:1 juni kon toch nog?
Op dinsdag 1 april 2003 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Wie stelt er een andere datum voor?We moeten toch wat kunnen vinden!
Maar stoor je niet aan mij er komen ooit nog wel meer meets en ik kan toch niets meer op lange termijn afspreken en zit vreselijk met danny te hannessen.
1 juni is wat mij betreft een perfecte datum! Dan ben ik vast weer helemaal op de been om een dag te sjouwen met Bram. En Linnaeushof is hartstikke leuk voor die kleintjes! en voor ons niet zo ver rijden
quote:Anders doen we het de volgende keer aan de andere kant van het land...
Op donderdag 3 april 2003 10:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Als er zoveel kunnen.... wie weet heb ik het er dan toch voor over om zo'n eind te rijden. Ik wil jullie namelijk zo graag eens in het echt zien!
Misschien:
Sweej
Spuuglokje
Wie nog meer? Dan kan ik eens kijken of ik wat kan regelen...
Dus 1 juni Linnaeushof:
Karin
Angelic1
Moussy
Rewimo
Sweej
Misschien:
Spuuglokje
quote:oeioeioei, wat onattent van mij!!! Ik schaam me diep
Op donderdag 3 april 2003 14:39 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Anders doen we het de volgende keer aan de andere kant van het land...
Heb je trouwens al post van mij ontvangen?
quote:En Misschien:
Op donderdag 3 april 2003 15:29 schreef Sweej het volgende:
Wij gaan zeker mee(hubbie ook dus!)Dus 1 juni Linnaeushof:
Karin
Angelic1
Moussy
Rewimo
SweejMisschien:
Spuuglokje
Jessie
quote:Hoera!
Op donderdag 3 april 2003 19:31 schreef Lois het volgende:
Ik ga het proberen, als Jeroens verjaardag niet te druk wordt, Eva niet ziek is en het weer meewerkt zijn wij van de partij!
Begint vast te duimen
quote:en dat is dan vanwege het vervoersprobleem he ?
Op vrijdag 4 april 2003 09:40 schreef jessie het volgende:
Wij gaan niet mee. Mannetje moet werken.
volgende keer beter.
Ik verwacht gewoon heeeeeeeel veeeeeeeel foto's
Mijn mannetje moet ook werken maar probeert vrij te krijgen als hem dat lukt kunnen jullie zo mee rijden, geen probleem. Bo, alicia en ik op de achterbank (niet vergeten je autostoeltje klaar te zetten) en jij met danny voorin
quote:Dus dan zou jij ook 1 juni kunnen? Dat zou leuk zijn! En als Jessie dan ook zou kunnen.. super!
Op vrijdag 4 april 2003 09:48 schreef Knorretje het volgende:[..]
en dat is dan vanwege het vervoersprobleem he ?
Zo ja..Mijn mannetje moet ook werken maar probeert vrij te krijgen als hem dat lukt kunnen jullie zo mee rijden, geen probleem. Bo, alicia en ik op de achterbank (niet vergeten je autostoeltje klaar te zetten) en jij met danny voorin
quote:als danny vrij is en kan rijden en alles gaat hier verder voorspoedig dan kan ik ook komen. Maar de eerste zondag van de maand is het nou eenmaal koopzondag op zuidplein en best moeilijk om vrij te krijgen. Juich dus niet te vroeg.
Op vrijdag 4 april 2003 10:20 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Dus dan zou jij ook 1 juni kunnen? Dat zou leuk zijn! En als Jessie dan ook zou kunnen.. super!
quote:We wachten met spanning af!
Op vrijdag 4 april 2003 11:32 schreef Knorretje het volgende:[..]
als danny vrij is en kan rijden en alles gaat hier verder voorspoedig dan kan ik ook komen. Maar de eerste zondag van de maand is het nou eenmaal koopzondag op zuidplein en best moeilijk om vrij te krijgen. Juich dus niet te vroeg.
Ik zit nog wel te twijfelen of ik Justin nou wel of niet mee zal nemen... hij heeft er echt niks aan (en ik ook niet). Maar aan de andere kant wil ik jullie mijn ventje natuurlijk wel laten zien.
Zo zit toch nog ff veilig in mn buik en Toosie past dr lekker niet meer in
Mensen, gaat het echt definitief door???? Dan moet ik nl. even een vrije dag regelen. Lukt wel maar moet het wel even op tijd regelen.
ziekzijn en andere ongemakken niet meegerekend
quote:Ja en jij komt ook
Op donderdag 17 april 2003 11:34 schreef E.T. het volgende:
ff snel dit topic door gescand..
1 juni, Linneaushof is het geworden?
quote:*proest*
Op donderdag 17 april 2003 11:34 schreef Lois het volgende:[..]
Ja en jij komt ook
Heb ik daar ook nog wat over te zeggen
Ik ken Linneaushof nog heel vaag van een jaar of 20 terug... was wel heel leuk.
En ik ga zeker proberen om erbij te zijn!
quote:Linneaushof is in Bennebroek..
Op donderdag 17 april 2003 12:03 schreef Catootje het volgende:
Waar is lineauuusushof? 1 juni?
Ik vrees dat 't een beetje ver voor je is... Maar ik wil dat je komt!!!!
quote:Tsk Sweej! Zeker mijn superinformatieve Linnaeushof verslag niet gelezen op de FP!? Gauw lezen jij!
Op donderdag 17 april 2003 14:07 schreef Sweej het volgende:
Joepie! Gezellie! Kom maar op met dat mooie weer danKejje daar ook zwemmen dan?
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=895
(Op de laatste pagina vind je een foto van het waterspeelpark wat er bij zit)
quote:En check www.linnaeushof.nl voor nóg meer info
Op donderdag 17 april 2003 14:07 schreef Sweej het volgende:
Joepie! Gezellie! Kom maar op met dat mooie weer danKejje daar ook zwemmen dan?
quote:Toot, wat denk je dat er gemiddeld aan kids rondloopt in een speeltuin?
Op donderdag 17 april 2003 15:40 schreef Catootje het volgende:
....maar als ik kom he,dan wil ik wel veeeeeel kids zien(wat een eeeeind heej...)
Komen hoor!
quote:hmm, ik heb wel zin om te komen, maar het is wel ver zeg.... (ik woon in zuid-limburg) pjeuiiii
Op donderdag 17 april 2003 11:34 schreef E.T. het volgende:
ff snel dit topic door gescand..
1 juni, Linneaushof is het geworden?
na ja, ik zie wel
hoe dan ook alvast veel plezier
Is er belangstelling voor een zuidelijker gelegen meeting? Hoeft niet per se op dezelfde datum, mag wel.
Speelland Beekse Bergen, Beekse Bergen zelf, ik noem maar wat?
quote:Vinnik ook goed hoor.
Op vrijdag 25 april 2003 21:38 schreef jessie het volgende:
Land van ooit...
quote:Oké.. heb ook dit topic doorgespit!
Op donderdag 17 april 2003 12:12 schreef E.T. het volgende:[..]
Linneaushof is in Bennebroek..
En dat ligt vlak onder Haarlem (zo uit m'n hoofd) ofzoietsIk vrees dat 't een beetje ver voor je is... Maar ik wil dat je komt!!!!
ENNE.. TOOT.. ik kom alleen als jij komt! Dus zeg het maar....
quote:Ik denk niet dat je het moet zien als opsplitsen. Mijn idee kwam meer voort uit het feit dat ik zelf de Lineaushof te ver weg vind voor een meeting, en dat bij een aantal andere mensen ook terug zag. Wij gaan sowieso niet, ook al zouden we kunnen.
Op vrijdag 25 april 2003 22:26 schreef moussy het volgende:
* moussy zou het wel jammer vinden als de grote meeting opgesplitst zou worden
quote:Wij gaan minimeeten bij een varken!! Alleen moeten we dan even wachten op Berneys' moeder, die ziek is. En die grote meeting hangt af van mijn energievoorraad, die momenteel vrij shit is.
Op zondag 27 april 2003 18:45 schreef Spuuglokje het volgende:
En dan gooi ik meteen even die mini-meeting bij een kinderboerderij in de stad Groningen in de groep. Berney en Catootje, wanneer zou het kunnen? En waar was dat grote varken nou? Onze kinderboerderij heeft al heel lang geen groot varken meer, die is een paar jaar geleden doodgegaan en het hok is nog steeds leeg.
hm ik ben het dus zelf niet he .
Catoot you've got mail!!!..
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 28-04-2003 19:25]
Die grote meeting ga ik ook doen, heb ik besloten. Als ik me dan niet goed voel kan ik alsnog afzeggen, wie kwamen er ook alweer?
Ik moet momenteel al veel richting Groningen rijden i.v.m mijn moeder opzich is dat niet erg dat rijden maar de benzine kosten he. .
Catoot had al aangegeven dat ze wel wilde komen!
We hopen natuurlijk dat jij ook komt!
quote:Yes, wat mij betreft wel!! Spuuglokje?
Op woensdag 30 april 2003 11:04 schreef berney het volgende:
Schop omhoog..
Gaat het door morgen dames???
quote:En het regen betreft??? het zou ietsje opklaren, nog wel buien en af en toe zon.
Op woensdag 30 april 2003 13:47 schreef Catootje het volgende:[..]
Yes, wat mij betreft wel!! Spuuglokje?
quote:*regenjas inpakt*
Op woensdag 30 april 2003 16:47 schreef berney het volgende:[..]
En het regen betreft??? het zou ietsje opklaren, nog wel buien en af en toe zon.
.
quote:Je geeft niet snel op he.
Op woensdag 30 april 2003 18:08 schreef Catootje het volgende:[..]
*regenjas inpakt*
Spuuglokje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Jawel, alleen ik wil niet met mijn kop op fok.
Op woensdag 30 april 2003 19:00 schreef Lois het volgende:
Nemen jullie wel foto's morgen??!!
*zich nergens door uit het veld laat slaan*
Ik wil foto's!
quote:Of je knipt je hoofd er gewoon af? Of zo'n mooi zwart balkje a la Volkert?
Op woensdag 30 april 2003 19:02 schreef berney het volgende:[..]
Jawel, alleen ik wil niet met mijn kop op fok.
.
.
quote:Dat kan natuurlijk ook nog.
Op woensdag 30 april 2003 19:05 schreef moralia het volgende:[..]
Of je knipt je hoofd er gewoon af? Of zo'n mooi zwart balkje a la Volkert?
quote:Zoiets had ik dus ook in gedachten Lois.
Op woensdag 30 april 2003 19:03 schreef Lois het volgende:
Dan starten we wel een mailrondje.*zich nergens door uit het veld laat slaan*
wil je ook een yahoogroep oprichten speciaal voor dat soort gelegenheden?? Ik zie echt niet zitten om een foto van mezelf op fok te zetten n.l, en die groepen weet je zeker dat er geen vreemde mensen "' meelurken', niet zo snel iig.
quote:Ik weet niet wat een Yahoogroep is
Op woensdag 30 april 2003 19:18 schreef berney het volgende:.
wil je ook een yahoogroep oprichten speciaal voor dat soort gelegenheden?? Ik zie echt niet zitten om een foto van mezelf op fok te zetten n.l, en die groepen weet je zeker dat er geen vreemde mensen "' meelurken', niet zo snel iig.
quote:is dat net zoiets als een MSNgroep??? Da's misschien wel een idee
Op woensdag 30 april 2003 19:18 schreef berney het volgende:wil je ook een yahoogroep oprichten speciaal voor dat soort gelegenheden?? Ik zie echt niet zitten om een foto van mezelf op fok te zetten n.l, en die groepen weet je zeker dat er geen vreemde mensen "' meelurken', niet zo snel iig.
Misschien:
Spuuglokje
Lois
Knorretje
ET
Catootje
Klopt dit? Als er namelijk niet duidelijk "ik kom" stond heb ik je maar bij het misschien lijstje gezet.
En Angelic, Justin lekker meenemen hoor! Hij hoort er ook bij. Bram gaat toch ook mee, alsof die er wat aan heeft.
quote:geen vervoer, dus wij komen niet.
Op woensdag 30 april 2003 20:20 schreef Karin het volgende:
Misschien:
Knorretje
Klopt dit? Als er namelijk niet duidelijk "ik kom" stond heb ik je maar bij het misschien lijstje gezet.
quote:daar kunnen we nog wel ff over brainstormen dan
Op woensdag 30 april 2003 21:07 schreef Knorretje het volgende:[..]
geen vervoer, dus wij komen niet.
quote:Half twee, twee uur en het adres is......Kinderboerderij de Naturij.
Op woensdag 30 april 2003 19:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Halloooo! Hier ben ik, even druk gehad, niet geFOK!t, maar ben er weer. Hoe laat, en waar precies? Dan kan ik nog ff overleggen hier
quote:Goed gekopiet/paste Catoot.
Op woensdag 30 april 2003 22:14 schreef Catootje het volgende:[..]
Half twee, twee uur en het adres is......Kinderboerderij de Naturij.
Oude Slingeweg 4
9204 WS DRACHTEN
0512-517744
quote:Shame on you.
Op woensdag 30 april 2003 19:31 schreef Lois het volgende:[..]
Ik weet niet wat een Yahoogroep is
quote:(kan ik pas sinds een maand of twee
Op woensdag 30 april 2003 22:19 schreef berney het volgende:[..]
Goed gekopiet/paste Catoot.
.
.
quote:
Op woensdag 30 april 2003 22:22 schreef Catootje het volgende:[..]
(kan ik pas sinds een maand of twee
Yahoogroepen enzo aaaiaaaiai!)
Hm trouwens voor deze kinderboerderij moet je wel entree betalen iets van een paar euro ........
quote:Gaat je man ook mee?? zal ik vragen of Rob ook mee wil???
Op woensdag 30 april 2003 22:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ok, ik kom in ieder geval met Tristan, misschien komt zelfs de hele familie mee (man, Wouter en Sterre). En is er nog een speciaal punt waar ik moet wachten als ik als eerste ben? Of zien jullie het wel? Ik ben 1.86 m, en heb in ieder geval een buggy bij me waar een jongetje met een turquoise jasje in zit/ligt. Oehhhh, ik vind het wel heel spannend hoor, mijn eerste meeting.... Tot morgen...
ik mail je wel effe....alleen ik zie geen mail adres bij je info. .
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 30-04-2003 22:41]
Wij gaan morgen naar mijn vriendin, die heeft een zoontje dat 12 dagen ouder is dan Christan. We gaan naar een iets grotere kinderboerderij: de dierentuin in Amersfoort
Wegens werkzaamheden op de Overstesingel
moet u een stukje omrijden om de Naturij te bereiken.
Vanaf de A7 tijdelijk bij de tweede verkeerslichten linksaf slaan.
Deze weg (de Lauwers) helemaal uitrijden, en op T-splitsing linksaf, daarna eerste afslag rechts, en u bent bij de Naturij.
quote:Hebben ze een site,.....
Op woensdag 30 april 2003 22:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Dit las ik nog op de site:Wegens werkzaamheden op de Overstesingel
moet u een stukje omrijden om de Naturij te bereiken.
Vanaf de A7 tijdelijk bij de tweede verkeerslichten linksaf slaan.
Deze weg (de Lauwers) helemaal uitrijden, en op T-splitsing linksaf, daarna eerste afslag rechts, en u bent bij de Naturij.
wat is de url.
.
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 30-04-2003 22:54]
quote:Is ie wel goed ? ik krijg m steeds terug n.l (heb gekopiet/paste)
Op woensdag 30 april 2003 22:42 schreef Spuuglokje het volgende:
spuuglokje@adjan.tweakdsl.nl
edit: http://www.naturij.nl
quote:Ikke mag er ook bij!
Voor de meeting 1 juni Linnaeushof heb ik geteld:
Angelic1
Moussy
Rewimo
Karin
SweejMisschien:
Spuuglokje
Lois
Knorretje
ET
CatootjeKlopt dit? Als er namelijk niet duidelijk "ik kom" stond heb ik je maar bij het misschien lijstje gezet.
En Angelic, Justin lekker meenemen hoor! Hij hoort er ook bij. Bram gaat toch ook mee, alsof die er wat aan heeft.
Rewimo hoe vond je Amersfoort? Wij waren er vorige week en hebben genoten (hoewel we het erg vergelijkbaar met Artis vonden en het dus niet snel nog eens overdoen).
quote:Keertje Beekse Bergen uitproberen dan?
Op donderdag 1 mei 2003 21:41 schreef Lois het volgende:Rewimo hoe vond je Amersfoort? Wij waren er vorige week en hebben genoten (hoewel we het erg vergelijkbaar met Artis vonden en het dus niet snel nog eens overdoen).
Even wachten (maandag begint het grote slopen van de huidige badkamer, en daarna - hopelijk - weer het opbouwen), dan kunnen jullie komen logeren!!
quote:Jaaa
Op donderdag 1 mei 2003 21:48 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Keertje Beekse Bergen uitproberen dan?
Even wachten (maandag begint het grote slopen van de huidige badkamer, en daarna - hopelijk - weer het opbouwen), dan kunnen jullie komen logeren!!
quote:We zijn niet in Amersfoort geweest
Op donderdag 1 mei 2003 21:41 schreef Lois het volgende:
Rewimo hoe vond je Amersfoort? Wij waren er vorige week en hebben genoten (hoewel we het erg vergelijkbaar met Artis vonden en het dus niet snel nog eens overdoen).
quote:Helaas nog niet. Het weer was wat onbetrouwbaar en Catootje had naar Berney (af)gebeld. Geeft niks hoor, Catoot, we doen het gewoon op een dag dat je je helemaal oke voelt!
Op donderdag 1 mei 2003 21:41 schreef Lois het volgende:
Hebben jullie nog gemeet? Hoe was het?
quote:Ja, Berney en ik hebben al afgesproken dat we als het weer wat betrouwbaarder word en ik in mijn ene goede week van de maand zit
Op vrijdag 2 mei 2003 10:50 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Helaas nog niet. Het weer was wat onbetrouwbaar en Catootje had naar Berney (af)gebeld. Geeft niks hoor, Catoot, we doen het gewoon op een dag dat je je helemaal oke voelt!
![]()
Gisteravond ben ik even de stad in gegaan en heb een geweldig leuk tasje bij H&M voor Sterre gescoord voor nog geen 5 euro! Roze met een aardbei erop. Ze heeft namelijk een lievelingsbroek van Oilily en daar staat een aardbeitje achterop 1 broekspjip. Iedere ochtend vraagt ze of ze die 'aardbeibroek' aanmag. Kan natuurlijk niet, maar nu heeft ze dus zo'n tasje met aardbei, ze was wildenthousiast en heeft 't nog niet afgedaan
.
(aardbeitjes roeleren)
quote:Jaaa ik heb mijn dienst geruild dus wij zijn van de partij
Voor de meeting 1 juni Linnaeushof heb ik geteld:
Angelic1
Moussy
Rewimo
Karin
SweejMisschien:
Spuuglokje
Lois
Knorretje
ET
Catootje
Kleintje
quote:Awwwwww.....*aait* Ik kom onder voorbehoud, gezondheid he...
Op zondag 25 mei 2003 00:55 schreef Kleintje het volgende:
Schrap mij maar van de lijst!
Ik ben er zondag niet bij!
Reden: te pijnlijk om op dit moment bij lieve kleine kindjes te zijn.
Gok dat ik er dan echt 1 ontvoer!
Wij hebben er nog steeds enorm veel zin in!
Ik hoop dat het mooie weer dat ze voorspellen nog een paar dagen aanhoudt. ik kon echt nergens een voorspelling voor de langere termijn vinden. Op www.knmi.nl stond ie niet ingevuld
ma di wo do vr
zon % 80 50 70 70 70
kans op
neersl. % 10 20 10 10 10
min.temp. 8 9 10 11 12
max.temp. 19 20 21 22 23
Kleintje, wat jammer dat je niet komt, maar ik snap je wel. Knuf!
quote:Ja, veeel succes, hopelijk komen er gauw betere tijden aan Angelic!
Op maandag 26 mei 2003 14:53 schreef Angelic1 het volgende:
(het was vast al opgevallen dat ik niet zo vaak online ben de laatste tijd..).
.
Ik kom niet heb ik besloten: 9 van de 10 keer voel ik me gewoonweg klote en op het laatste moment afzeggen vind ik altijd zo rot..dus ik doe het gewoon neit, als ik aan het spuiten ben begonnen moeten we nog maar zien!
Ik wil ook wel erg graag komen, maar hou even een slag om de arm omdat ik niet precies weet hoe ik me voel. Ik wil nu wel s wat gezichten (en gezichtjes) zien. Is het eigenlijk veel lopen in de Linnaeushof? want dan red ik ook niet meer ben ik bang. Maar t is wel heel lekker dichtbij voor mij, dus ik ben positief.
Phileine ik ben ook absoluut niet van plan te gaan lopen. Ik dacht ergens een terras of grasveld uit te zoeken waar we de spelende kindertjes goed kunnen zien.
Kleintje, we zullen je missen maar we nemen gewoon veel foto's dan kun je meegenieten oke?
Angelic, jammer maar prive gaat voor. Heel veel sterkte (en stiekum hoop ik je toch nog een keer te zien).
Phil, ik kan ook niet ver meer lopen dus echt lang lopen doen we gewoon niet.
Goed idee Rewimo van die deken! Wij nemen (helaas) geen zwemspullen mee want Eva mag 2 weken niet nat worden en kan sowieso niet in chloorwater. Maar deken en speelgoed past nog wel in de tas.
Wij zijn nog steeds van plan om te komen. Vanaf morgen ben ik twee dagen weg en ben niet in de mogelijkheid om te reageren.
Hoe laat zullen we daar afspreken?
Phil, leuk als je ook komt!
Phil, ik neem wel kotszakkies voor je mee
quote:Alleen zal het ook erg druk op de weg worden.
Maar de weersverwachtingen mogen er dan ook zijn, vooral donderdag en vrijdag is het stralend weer. Met zo´n 24 graden, een strakblauwe lucht en nauwelijks kans op neerslag lijkt de Hemelvaart wat het weer betreft in ieder geval niet meer stuk te kunnen. Zaterdag en zondag wordt het weliswaar een graadje warmer, maar zal het af en toe lichtbewolkt zijn.
Het wordt schitterend weer trouwens
quote:Dat is errug vroeg voor ons.. ik gok dat wij iets later zullen zijn dus..
Op woensdag 28 mei 2003 21:33 schreef Lois het volgende:
Is iedereen het eens met half 11?
quote:Is goed
Op woensdag 28 mei 2003 21:38 schreef E.T. het volgende:[..]
Dat is errug vroeg voor ons.. ik gok dat wij iets later zullen zijn dus..
Ik ga zo ff kijken in mijn telefoon of ik jouw telefoonnummer nog heb. dan kunnen we elkaar iig vinden
quote:jemig! jij bent snel
Op woensdag 28 mei 2003 21:39 schreef Lois het volgende:[..]
Is goed
mail maar anders.
quote:Die van Lois heb ik iig
Op woensdag 28 mei 2003 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Zullen we per mail even wat nummers uitwisselen?
quote:Komt eraan
Op woensdag 28 mei 2003 21:41 schreef E.T. het volgende:[..]
Die van Lois heb ik iig
een backupnummer (voor jeweetmaarnooit) zou wel handig zijn misschien
quote:Oei, beterschap! En ik hoop natuurlijk dat jullie toch komen
Op woensdag 28 mei 2003 23:26 schreef moussy het volgende:
Ik moet helaas ook op de reserve lijst, ik loop namelijk te kwakkelen met een mega ontsteking.
Bram, jongen, ik zie je ons al tegemoet hollen morgen in je Supermanpak
Ik wens jullie in ieder geval een hele gezellige dag toe en de volgende keer ben ik zeker van de partij!
Lois, ik hoop dat het ook vannacht weer goed gaat met Eefje en jullie ook een leuke dag hebben!!!
Ik ben bekaf de hele tijd (zal vast door de warmte komen) en zie 't niet zo zitten om morgen eerst 1,5 uur in de auto te zitten heen.. dan een paar uur in de hitte te zitten en dan weer een uur terug. Er zullen natuurlijk mega-files staan richting de kust en ik vrees dat ik hier bij Rotterdam al kan aansluiten daarin...
En met dit weer ben ik 't liefste gewoon thuis, lekker m'n eigen spul om me heen, beetje drentelen in en om huis..
Veel plezier allemaal evengoed! (maar dat ook vast zonder mij wel lukken )
Eva heeft amper geslapen en ligt nu nog heerlijk te pitten. Ik ga haar niet wakker maken en het lijkt me dus verstandig dat ik gewoon maar afzeg, ik heb nl. geen idee wanneer ze wakker wordt en hoe ze er dan aan toe is.
Het spijt me, de volgende keer plannen we het gewoon beter, iets minder warm, iets minder zieken etc.
Hoe is het met alle zieken?
PS, ik kan élke dag, maar mijn mama heeft een voorkeur voor een dinsdag of een zaterdag of een zondag!
quote:ik ben een brak oud wijf aan het worden dat uit elkaar valt van ontstekingen en andere ellende
Op zondag 1 juni 2003 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met alle zieken?
Nu heb ik weer last van mn linkerarm, waar de schouder en elleboog niet van doen wat ik wil. Ik geloof dat ik van de week voor een APKtje naar de huisarts moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |