Welterusten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ga naar bed jongens.
Ben moe en morgen alweer 8u op
Een smiley, die bedoeld is om je vraag te benadrukken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:56 schreef Stompzinnig het volgende:
In 2011 is Phil Bryant van de Republikeinse Partij verkozen tot gouverneur van de staat![]()
Wat is?
Precies. Op het moment dat je alles aantrekt en serieus neemt, soms vinden die mensen hun weg ook weleens naar KLB, dan gaat het mis.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KLB serieus nemen... ik kom juist hier om NIET serieus te zijn...
Het is allang kinderbedtijd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ga naar bed jongens.
Ben moe en morgen alweer 8u op
Alles is Mississippi?quote:
De bois van de quiz weten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nja... is een beetje mijn dingetje...
Of in Haxball... he Guus? He HZAW?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
Soms zijn er trouwens wel uitzonderingen op dat niet serieus zijn hier.
er was toch een jongen die kanker had en een topic daarover had gemaakt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
er was toch een jongen die kanker had en een topic daarover had gemaakt?
Echt serieus kan wel. Dat zie je soms ook in bepaalde topics, maar vaak is het gewoon puberaal gegein, en als je hier werkelijk alles serieus neemt en persoonlijk opvat, wel, dan gaat het vaak mis.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
Das waar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echt serieus kan wel. Dat zie je soms ook in bepaalde topics, maar vaak is het gewoon puberaal gegein, en als je hier werkelijk alles serieus neemt en persoonlijk opvat, wel, dan gaat het vaak mis.
Idd..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
vraag me af hoe het met hem gaat.
Veel zijn soms ook nog een beetje kinderachtig, bedoelen het lang niet zo rot, maar zeggen net even iets dat even niet kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
En soms gaat het daar ook een beetje mis. Ik weet dat ik zelf ook een enorme teringuser kan zijn, maar sommigen lijken niet helemaal te snappen wanneer het niet gepast is om de trollende mongool uit te hangen.
Je hebt weer eens volkomen gelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Veel zijn soms ook nog een beetje kinderachtig, bedoelen het lang niet zo rot, maar zeggen net even iets dat even niet kan.
Soms irritant, soms de charme van dit forum vind ik.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
En soms gaat het daar ook een beetje mis. Ik weet dat ik zelf ook een enorme teringuser kan zijn, maar sommigen lijken niet helemaal te snappen wanneer het niet gepast is om de trollende mongool uit te hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |