Ho wacht, misschien heeft hij wel een aboquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Juicyhil het volgende:
Hij heeft iig wel een adblockerDanny moet hem dan wel bannen.
het zou mij ook niets verzinnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:09 schreef hoink581 het volgende:
Het zou me niets verzinnen als hij op een account van een stagiair zit. En daarbij, Danny kan hem minder straffen voor het niet tonen van ads dan de PO mr Acda kan straffen voor het wel tonen van ads.
Ik zat te denken aan heiden6.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op zoek naar een usericon bestaande uit 2 blauwe bollen ofzo
Klopt zo te zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan heiden6.
[ afbeelding ]
Ongelovige Thomas.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig te maken wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:02 schreef hoink581 het volgende:
Er zou toch wel een HD screenshot moeten zijn.
720p versiequote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:02 schreef hoink581 het volgende:
Er zou toch wel een HD screenshot moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google eens op The Nozems.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:58 schreef Joran-Joran het volgende:
Mensen vergeten nog wel eens hoeveel info er op FOK! staat. Ik heb echt vaak als ik iets Google, dat FOK! één van de bovenste resultaten is. Dus grote kans dat hij gewoon iets opgezocht heeft
Ik zou ze alle 3 doen aflevering strand maar eens kijken zijn die 2 behalve dat kantoor sletje in bikiniquote:
Het zou wat zijn. Dat jij Thomas Acda blijkt te zijnquote:Op zondag 1 maart 2015 21:28 schreef tong80 het volgende:
Het enige leuke is dat ik op een terras zat in Parijs.
Hoe heb je dat ooit kunnen vinden?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht het op TV al te zien. Scherpe ogen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoe heb je dat ooit kunnen vinden?
Zie ik bij mij ook niet, alleen als ik over een post heengaquote:Op zondag 1 maart 2015 23:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik zie geen quote teken bij de posts. Hij is dus niet ingelogd...
Omdat het grappig is dat zo te zien??quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Waarom zou de bekendere Nederlander niet op internet zitten?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad wel verdacht veel op mijn UI.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |