Ik heb de verkeerde baanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goeie verzekeraar die plastische chirurgie dekt..hihi dekt.
Je vrouw gaat klagen over plakkende was. Da's alles.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe is dit een probleem voor mij?
met dit nr?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vooral in de auto, dan ben ik een onmeunige gaspedoalemmer
Maar ... ik doe de wasquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je vrouw gaat klagen over plakkende was. Da's alles.
Wanneer ga jij eens draaien dan. Installeer die meuk eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar ... ik doe de was
Kende je Wardruna al trouwens? Toffe band, beetje ala Otyg maar zonder elektrische meuk.
Oh, dan is het geen probleem.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar ... ik doe de was
Kende je Wardruna al trouwens? Toffe band, beetje ala Otyg maar zonder elektrische meuk.
dat zou ik wel bij een iets harder/sneller nr doen.quote:
80'squote:
Goed punt. Eik meer van: "Leer VDJ mongool"quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens draaien dan. Installeer die meuk eens
Bedoel ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dan is het geen probleem.
Nee, ken ze niet, maar het ligt nu in mijn playlist op Spotify dus dat komt goed.
Voor mij maakt het niet uit. Het zal wel met een zware rechtervoet te maken hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou ik wel bij een iets harder/sneller nr doen.
quote:
Oh, OK... opa heeft een gehoorapparaat nodigquote:
ACT-F schijnt een ekte VDJ gebruiker te zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt. Eik meer van: "Leer VDJ mongool"![]()
[..]
Bedoel ik
Nice, doen, het is awesome. Toevallig net vandaag gevonden en dacht dat jij het wel kon waarderen.
Mixen zonder hoofdtelefoon, jeweetzquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ACT-F schijnt een ekte VDJ gebruiker te zijn.
Je zit natuurlijk wel een end weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Oh, OK... opa heeft een gehoorapparaat nodig
Ik moet het gewoon IRL zien man, anders snap ik er geen kak van. Ik ga morgen wel klotenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ACT-F schijnt een ekte VDJ gebruiker te zijn.
Dit heb ik de afgelopen maand meer gehoord van een bepaalde user...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon IRL zien man, anders snap ik er geen kak van. Ik ga morgen wel klotendan ken ik het volgende week wel ofzo. Denk ik.
Mij moet je inderdaad IRL zien. Zo op het forum is het niks.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon IRL zien man, anders snap ik er geen kak van. Ik ga morgen wel klotendan ken ik het volgende week wel ofzo. Denk ik.
een slaapvoetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit. Het zal wel met een zware rechtervoet te maken hebben
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:17 schreef pixelbitty het volgende:
ACT-F ik ben nogsteeds verslingerd aan je verzoekje van 3 weken geleden.
Great things come to those who wait....of zoiets.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit heb ik de afgelopen maand meer gehoord van een bepaalde user...
Forumsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mij moet je inderdaad IRL zien. Zo op het forum is het niks.
Ja, daar hik ik ook tegenaan. Bergafwaartsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een slaapvoet
mijne wil (helaas/gelukkig) niet harder dan 160
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Great things come to those who wait....of zoiets.
Kansloosquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Forums_________! mensen die op forums zitten
hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, daar hik ik ook tegenaan. Bergafwaarts
Ik heb het ooit bij Terlet geprobeerd, bergafwaarts richting Arnhem. En maar hopen dat er niet gecontroleerd werd. YOLOquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha![]()
ik heb met m'n vorige auto 175 gehaald op de afsluitdijk met wind in de rug
Gotchaquote:
die stuurde ik net in DM naar pixiequote:
Gaat hard dat nummer. 160 km/uquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die stuurde ik net in DM naar pixie
Mensenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Forums_________! mensen die op forums zitten
Mijne ook niet, ik dacht dat ze van me hieldquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:21 schreef LompeHork het volgende:
Mijn verzoekje komt gewoon niet eens door
ja, dat hoopte ik toen ook op de afsluitdijk, die auto had nog nooit zo hard geredenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het ooit bij Terlet geprobeerd, bergafwaarts richting Arnhem. En maar hopen dat er niet gecontroleerd werd. YOLO
ik ken dat helegaar niet kun je een youtube link gevenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:21 schreef LompeHork het volgende:
Mijn verzoekje komt gewoon niet eens door
Niet zeurenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijne ook niet, ik dacht dat ze van me hield
hahaquote:
Dat sowiesoquote:
Echt, beter klappen we haar na de uitzending in de fietsenkelderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijne ook niet, ik dacht dat ze van me hield
Oh. Nou, nee, want ik kan het niet vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ik ken dat helegaar niet kun je een youtube link geven!
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
ik was voor een tijd terug in 't café en daar stond iemand achter de bar die heet kayleigh, en was ook echt vernoemd naar dat nr.
Ja denkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Oh. Nou, nee, want ik kan het niet vinden
Of gewoon live tijdens de uitzending.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Echt, beter klappen we haar na de uitzending in de fietsenkelder
[..]
Kan je beter een paar kilometer naar het oosten rijden, dan kan je gewoon zonder gevolgen de politie voorbij kachelen op de autobahn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het ooit bij Terlet geprobeerd, bergafwaarts richting Arnhem. En maar hopen dat er niet gecontroleerd werd. YOLO
Als zaadcel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
K3 bestond nog niet in de 80's ofwel?
Nee man, die zijn ouder dan ik.quote:
we waren daar met z'n 3-en en ik had toen even dat nr opgezet, de andere 2 die mee waren kenden het nr nietquote:
Nou die trollen stammen volgens mij ergens uit 1960quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
K3 bestond nog niet in de 80's ofwel?
Daar heb ik geen uitdaging met naar linkeraanwijzer knipperende Duitsersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je beter een paar kilometer naar het oosten rijden, dan kan je gewoon zonder gevolgen de politie voorbij kachelen op de autobahn.
Die doe ik straks welquote:
ja, das dan wel een bummerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:24 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork zet muziek uit
Ik had trek in metal, krijg ik dit.
Ik had zin in 80'squote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:24 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork zet muziek uit
Ik had trek in metal, krijg ik dit.
konden ze toen al zingen?quote:
Toen was er ook metal...quote:
Kunnen ze dat nu?quote:
Ik dus serieus helemaal ingesteld op thrash en black van de good old '80's en dan krijg je meneer Collinsquote:
dus toen een soort lisa, amy en shelly?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nou die trollen stammen volgens mij ergens uit 1960
Metal is bij uitstek 80'squote:
quote:
Volgende keer metal uurtje ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Metal is bij uitstek 80'sde rest is kut.
wel huppelenquote:
Ik zie alweer dat ik moet leren draaien met die VDJ aids, anders komt het niet meer goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Volgende keer metal uurtje ofzo
tjah, das dan wel helemaal kut jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dus serieus helemaal ingesteld op thrash en black van de good old '80's en dan krijg je meneer Collins
wanneer??quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Volgende keer metal uurtje ofzo
Dit trouwensquote:
KOEEEN milli komt zo voor jequote:
Ik wilde het nog voor je aanvragenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
Hoezo is Johnny Logan nou ineens Fokker's muziek
Omdat ik dat verzoekeld hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
Hoezo is Johnny Logan nou ineens Fokker's muziek
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
KOEEEN milli komt zo voor je!!
Met z'n allen playbackenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
KOEEEN milli komt zo voor je!!
Wowow wat een goed ideequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus toen een soort lisa, amy en shelly?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wilde het nog voor je aanvragenHold me now
Ohquote:
Nou, dat is geen slecht plan, wanneer precies?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:30 schreef Fogel het volgende:
Hork, ga je volgende maand bier drinken met me in Finland?
Waren ze 80s?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:30 schreef Watertornado het volgende:
Worden mijn verzoekjes nu gewoon genegeerd of komen ze nog?
2 live crew is toch ook uit de jaren 80?quote:
10$.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
2 live crew is toch ook uit de jaren 80?
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
2 live crew is toch ook uit de jaren 80?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, dat is geen slecht plan, wanneer precies?ticket Finland is niet heul duur.
quote:
jij woont toch in noorwegen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:30 schreef Fogel het volgende:
En dan mag je het land niet uit?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij woont toch in noorwegen?
De meeste Noren wel, over jou zijn we nog niet uit.quote:
vittuquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:30 schreef Fogel het volgende:
Ik ben dan ook geen Noor, dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
De meeste Noren wel, over jou zijn we nog niet uit.
jazeker welquote:
Daarom.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen Noor, dat scheelt.
Vertelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:34 schreef Koen66 het volgende:
je klinkt toch anders dan ik verwachtte Bitty
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
Ik hoop die vogels stil te krijgen voor 23uanders dan moeten jullie ze maar negeren
.
hoor je dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je naar Estland en dan met de boot verder?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:35 schreef LompeHork het volgende:
Kak, ticket Finland is best duur nog. Had ik niet verwacht.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
Hee ik ken een leuke garp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hee ik ken een leuke garp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Hee ik ken een leuke garp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had je stem meer richting die van Uccie verwacht
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had je stem meer richting die van Uccie verwacht
Hee ik ken een leuke garp.We moeten praten fokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Boot is sowieso duurderder dan een vliegtuig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je naar Estland en dan met de boot verder?
Zo'n vliegtuig koop je zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boot is sowieso duurderder dan een vliegtuig.
Eerlijk...ze klinkt toch nog schattiger dan ik.quote:
Bij een boot kun je liften, dat is bij een vliegtuig moeilijk man.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boot is sowieso duurderder dan een vliegtuig.
ga maar vast met de billen blootquote:
en anders kaap je 'm welquote:
Ik kan ook heel agressief klinken hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt zo'n klein lief stemmetje
bij het landingsgestel toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij een boot kun je liften, dat is bij een vliegtuig moeilijk man.
Mja, ik sleep mijn kinderen mee naar wat hoofdsteden. In de zomervakantie Amsterdam, Luxemburg, Brussel en Parijs gedaan. Nu Helsinki en Tallinn op het programma.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker wel
maar dat je dan in finland afspreekt.
ik wil Scandinavië echt nog een keer zien. lijkt me wel mooi om keer met de motor een rondritje te maken.
je draait zo tochquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan ook heel agressief klinken hoor
Heb je het nu tegen uccie ?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
jouw stem
daar wordt een mens pas blij van.
norwegen zoveel beter?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, ik sleep mijn kinderen mee naar wat hoofdsteden. In de zomervakantie Amsterdam, Luxemburg, Brussel en Parijs gedaan. Nu Helsinki en Tallinn op het programma.
Voor een goede motorrit heb ik nog ergens de route liggen die ik mijn oom aanbevolen heb. Stuk Zweden en Noorwegen.
Protip: doe altijd het Zweedse deel eerst, anders valt het tegen op de terugweg van Noorwegen
nee popjequote:
Ik wou dat ik een boot hadquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:40 schreef Fogel het volgende:
Boot van Helsinki naar Tallinn en terug heb ik voor 4 retourtickets maar liefst 18 euro betaald, dus dat is te overzien. En maar iets meer dan 2 uur vaartijd.
Ik haat boten.quote:
Noorwegen: wegen zijn kut maar het uitzicht goedquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
norwegen zoveel beter?
ik kan mezelf al wel uren vermaken in twente, dus ik maak me er eigenlijk niet zo druk om
ik heb liever een helikopterquote:
hmm, ik denk zelf dat het nog wel mee zal vallen. mja. ik ben er bang voor dat het nog wel even kan durenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Noorwegen: wegen zijn kut maar het uitzicht goed
Zweden: wegen zijn goed maar het uitzicht kut
Sailing home....quote:
Volgens mij is het rooster tot donderdag 20:00 nog leeg, dus je kan nog wel even uitlopenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
Is het goed als ik zo uitloop...ik heb een beetje teveel liedjes en ik heb nog amper verzoekjes.
Nee, in Zweden is het uitzicht serieus kut.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik denk zelf dat het nog wel mee zal vallen. mja. ik ben er bang voor dat het nog wel even kan duren
ah dat gaat hier makkelijker dan bij de buren dusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het rooster tot donderdag 20:00 nog leeg, dus je kan nog wel even uitlopen
Nou ben ik door mijn proeftijd, maar ik denk dat zelfs zonder enkelband er van me verwacht wordt dat ik er maandag om 8u gewoon ben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het rooster tot donderdag 20:00 nog leeg, dus je kan nog wel even uitlopen
slechter dan in NL?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, in Zweden is het uitzicht serieus kut.
Ik geef alleen maar aan dat het dus wel kan, hoe lang moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ben ik door mijn proeftijd, maar ik denk dat zelfs zonder enkelband er van me verwacht wordt dat ik er maandag om 8u gewoon ben.
ja, en dan kom ik morgen nog te laat op de motorbeursquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat. Meer dan dat zelfs. Een van mijn favoriete hoofdsteden.quote:
Ja, maar dan moet je het wel zien als persoon wat niets van de wereld heeft gezien. (aka: platte landen zijn awesome! Bergen zijn awesome!)quote:
In NL heb je altijd wel lekker veel uitzicht door het vlakke landschap. Geen berg in de weg ofzo.quote:
Oh zo, nou bedankt voor de informatie dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat het dus wel kan, hoe lang moet je zelf weten
dat mag. ik moet maandag om 7.30 op het werk zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ben ik door mijn proeftijd, maar ik denk dat zelfs zonder enkelband er van me verwacht wordt dat ik er maandag om 8u gewoon ben.
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, nou bedankt voor de informatie dan.
Ik zong mee en drukte gelukkig het verkeerde knopje inquote:
Dit. Naast Edinburgh mijn absolute nummer 2. Fantastisch cultureel centrum ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat. Meer dan dat zelfs. Een van mijn favoriete hoofdsteden.
Wat een tijdenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat mag. ik moet maandag om 7.30 op het werk zijn
Ik heb nog maar 20 min reistijd, dus dan kun je zelfs onderweg nog even luisteren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat mag. ik moet maandag om 7.30 op het werk zijn
Oh crap...even snel limonade halenquote:
wodka/energy ik moet nog ff doorquote:
ieeeeeuuuuwwwwquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
wodka/energy ik moet nog ff door
Datquote:
nu heb ik niet bizar veel verschillende dingen gezien. ik ben wel in Australië geweest, maar dat zal toch weer anders zijn dan NL of zweden of zwitserland.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het wel zien als persoon wat niets van de wereld heeft gezien. (aka: platte landen zijn awesome! Bergen zijn awesome!)
Zwitserland, dat wil je inrijden, dat is fucking gruwelijk. Midden in de Alpen
je bent om 23:00 vrij hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ben je op zoek naar het bos, staan die bomen in de weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In NL heb je altijd wel lekker veel uitzicht door het vlakke landschap. Geen berg in de weg ofzo.
lekkere combiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ik heb nog wilde plannenquote:
ja, slavernij is er niks bijquote:
met jou is dat geen probleemquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 20 min reistijd, dus dan kun je zelfs onderweg nog even luisteren.
Moet je wel even mee onder de douche, maar dat is vast geen probleem.
Wat een luxequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:48 schreef Watertornado het volgende:
We krijgen er zelfs lyrics bij, bij dit bazennummer
Australië kan ik niet over oordelen, nooit geweest. Ik ben wel in de meeste Europese landen geweest en Edinburgh en Stockholm zijn veruit favoriet. De Zwitserse Alpen zijn imposant, per definitiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu heb ik niet bizar veel verschillende dingen gezien. ik ben wel in Australië geweest, maar dat zal toch weer anders zijn dan NL of zweden of zwitserland.
Lekker tochquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
Lekkere muziek Pix, alleen niet zo handig dat ik zit mee te zingen
waarom niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
Wacht maar tot run for the hills komt, kun je lekker belten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
Omdat ik zo een uur (en misschien nog eentje) ga draaien en vannochtend al met keelpijn wakker werd.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klinkt ze straks als Ivo Opstelten.
Of een teletubbie op heliumquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klinkt ze straks als Ivo Opstelten.
Klink je lekker rauwquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik zo een uur (en misschien nog eentje) ga draaien en vannochtend al met keelpijn wakker werd.
owjeequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik zo een uur (en misschien nog eentje) ga draaien en vannochtend al met keelpijn wakker werd.
* rulerofdeath probeert te onthouden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Australië kan ik niet over oordelen, nooit geweest. Ik ben wel in de meeste Europese landen geweest en Edinburgh en Stockholm zijn veruit favoriet. De Zwitserse Alpen zijn imposant, per definitie
Of datquote:
Ik ben anders nog nooit gekookt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uccie die rauw klinkt, da's een verandering
Oh, dat moet je zeker doen, balkan kan je overslaan, gewoon alleen Scandinavië doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath probeert te onthouden.
rondje scandinavie/balkan met de motor lijkt me wel een keer leuk. 3 weken onderweg ofzo
ik ben wel ontzettend benieuwdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat moet je zeker doen, balkan kan je overslaan, gewoon alleen Scandinavië doen![]()
Skålquote:
Sssshhhhtquote:
afgerond..oh wacht..quote:
skoalquote:
Willems vliegmaatschappijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef LompeHork het volgende:
Kent er iemand nog een té goedkope vliegmaatschappij? Risico is geen probleem. (ik leef op die randje jeweet)
goedkoper dan Ryanair wordt lastigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef LompeHork het volgende:
Kent er iemand nog een té goedkope vliegmaatschappij? Risico is geen probleem. (ik leef op die randje jeweet)
turkish airlines is wel zo'n risicomaatschappijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef LompeHork het volgende:
Nee hoor ik hou nog van jequote:
Nigeria Airwaysquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef LompeHork het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
turkish airlines is wel zo'n risicomaatschappij
Westfriezen vezellefquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SCH heb ik nooit leert op skool
Is ook een kutuserquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SCH heb ik nooit leert op skool
Oh, dat is eik wel een goede ja, even checken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goedkoper dan Ryanair wordt lastig
Ja, maar dat vliegt alleen in warme landen, dat kan kou niet aan, dat gaat die shit down.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar mee gevlogen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
of onur air. hoe heet dat allemaal
ga je mond spoelenquote:
Denk dat je die bedoeld. TA is niet een cheap ass maatschappijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
Te vroeg voor een Malaysian air grapje?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:
Dat is het betere werk. Alsof je in een jaren '70 rampenfilm zitquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
Slydectisch.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cyndi. Geen idee wat haar vader/moeder dacht, maar het is zo.
wel vaker van die vage spelvormen bij namenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
nee hoor. dat wordt eerder een spuit11 grapquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Te vroeg voor een Malaysian air grapje?
Ohja..ik doe dat serieus altijd foutquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ja, het lijkt ook allemaal op mekaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk dat je die bedoeld. TA is niet een cheap ass maatschappij
Mijn pasgeboren nichtje heet sophy ip sophiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
KLM is dan zelfs goedkoop. Ticket Stockholm is echt cheap vergeleken met andere landen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Norwegian is ook aardig goedkoop richting Scandiland
Dat redt dit oude lichaam nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:02 schreef ACT-F het volgende:
Pixel moet gewoon doorgaan. Uc draait toch tot 4:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |