Ik heb de verkeerde baanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goeie verzekeraar die plastische chirurgie dekt..hihi dekt.
Je vrouw gaat klagen over plakkende was. Da's alles.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe is dit een probleem voor mij?
met dit nr?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vooral in de auto, dan ben ik een onmeunige gaspedoalemmer
Maar ... ik doe de wasquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je vrouw gaat klagen over plakkende was. Da's alles.
Wanneer ga jij eens draaien dan. Installeer die meuk eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar ... ik doe de was
Kende je Wardruna al trouwens? Toffe band, beetje ala Otyg maar zonder elektrische meuk.
Oh, dan is het geen probleem.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar ... ik doe de was
Kende je Wardruna al trouwens? Toffe band, beetje ala Otyg maar zonder elektrische meuk.
dat zou ik wel bij een iets harder/sneller nr doen.quote:
80'squote:
Goed punt. Eik meer van: "Leer VDJ mongool"quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens draaien dan. Installeer die meuk eens
Bedoel ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dan is het geen probleem.
Nee, ken ze niet, maar het ligt nu in mijn playlist op Spotify dus dat komt goed.
Voor mij maakt het niet uit. Het zal wel met een zware rechtervoet te maken hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou ik wel bij een iets harder/sneller nr doen.
quote:
Oh, OK... opa heeft een gehoorapparaat nodigquote:
ACT-F schijnt een ekte VDJ gebruiker te zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt. Eik meer van: "Leer VDJ mongool"![]()
[..]
Bedoel ik
Nice, doen, het is awesome. Toevallig net vandaag gevonden en dacht dat jij het wel kon waarderen.
Mixen zonder hoofdtelefoon, jeweetzquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ACT-F schijnt een ekte VDJ gebruiker te zijn.
Je zit natuurlijk wel een end weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Oh, OK... opa heeft een gehoorapparaat nodig
Ik moet het gewoon IRL zien man, anders snap ik er geen kak van. Ik ga morgen wel klotenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ACT-F schijnt een ekte VDJ gebruiker te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |