Nope.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik neem aan dat het dan genoeg is zo?
quote:het is niet zo dat ik niks doe met je advies zargon, maar ik ga ook niet zomaar programmas erop zetten en alles doen zonder dat ik weet wat ik aan het doen.
oke ik dacht dat spyware voldoende zou zijn. ik laat nu al mijn virusscanner lopen, en ik ga wle gewoon die malware alsnog downloaden voor de zekerheid, want ik weet niet of mijn programma genoeg doet. Ja die rotzooi heb ik er op gezet ja dat snap ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope.
- Je hebt geen idee hoe je eraan gekomen bent (NIET door Clownfish).
- Je hebt slechts het zichtbare 'verwijderd' (Chrome resetten verwijderd alleen de rotzooi binnen Chrome, niet op je hele systeem.
- Je zou eigenlijk moeten scannen op virussen en malware. En dat doe je met de eerder genoemde software.
[..].
Hoe is die rotzooi in eerste instantie op je pc gekomen denk je?.
Clownfish is ingebouwd in Skype, en dus gemakkelijker dan constant switchen tussen Skype en browser.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:21 schreef Individual het volgende:
Waarom Clownfish en niet een google translate appje op chrome?
Wat heb je gedownload vóór Clownfish? Dat zou het wellicht kunnen verklaren...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke ik dacht dat spyware voldoende zou zijn. ik laat nu al mijn virusscanner lopen, en ik ga wle gewoon die malware alsnog downloaden voor de zekerheid, want ik weet niet of mijn programma genoeg doet. Ja die rotzooi heb ik er op gezet ja dat snap ikik heb mezelf al in de hoek gezet net
een van de apps op deze site:quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb je gedownload vóór Clownfish? Dat zou het wellicht kunnen verklaren...
softonic .. daar heb je het al. Die installeert allemaal rotzooi meequote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een van de apps op deze site:
http://nl.softonic.com/s/stemvervormer
volgens mij av voice changer software of de skype voicechanger . aangezien ik ze al verwijderd heb weet ik t niet zeker.
Wat remi1986 zegt... Zo kom je aan die rommel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een van de apps op deze site:
http://nl.softonic.com/s/stemvervormer
volgens mij av voice changer software of de skype voicechanger . aangezien ik ze al verwijderd heb weet ik t niet zeker.
en, nog wat gevonden?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:07 schreef madeliefff het volgende:
Ik klik wel dingen uit maar blijkbaar te weinig dan. Maar malware ook inmiddels gedaan
ah kijk. Heeft het toch geholpen. Naja als het goed is, is het nu verwijderdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:10 schreef madeliefff het volgende:
Beetje veel gedetctecteerde objecten
ja iddquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah kijk. Heeft het toch geholpen. Naja als het goed is, is het nu verwijderd
maar zo zie je maar dat superantispyware alleen niet genoeg was in dit geval
nee, anti malware en spyware heb ik gedraaid en ook virusscannerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:45 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En dat zit waarschijnlijk nog in je pc
Ja dat zegt nog niet zo veel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee, anti malware en spyware heb ik gedraaid en ook virusscanner
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |