clownfish-translater.com. ja ik zag ook wel dingen staan als ' je geeft toestemming dat er dingen gaan veranderen' maar het was niet uit te vinken. En ik wilde t programma en wist ook niet wat er precies veranderd zou worden dus heb ik t gewoon gedaan. Ik zal zo ccleaner even laten draaien idd en ik ga kijken in de instellingen. Ik hoorde net ook van iemand dat ik plug in en add on moet veranderen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef zarGon het volgende:
1) Waar heb je dat gedownload?
2) Heb je bij het installeren goed op de kleine lettertjes gelet?
3) Je kunt Google resetten in de instellingen. Zie dat menu-knopje rechts(boven).
4) Scan je pc meteen op rotzooi; met Malware Bytes, Spybot S&D en Windhoos Defender.
CCleaner is geen antivirus(antimalware)quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:09 schreef madeliefff het volgende:
Ik zal zo ccleaner even laten draaien idd en ik ga kijken in de instellingen.
http://clownfish-translator.com/?quote:
Ik heb het programma gedownload en geïnstalleerd van de bovenstaande site en heb zulke dingen helemaal niet gezien. Was wel in een veilige omgeving in mijn geval (Sandboxie).quote:ja ik zag ook wel dingen staan als ' je geeft toestemming dat er dingen gaan veranderen' maar het was niet uit te vinken.
Nou, dat is dan heel slim! Je zou op z'n minst even de gevolgen kunnen opzoeken. Al heb ik het idee dat ze de gevolgen wel ergens hebben getoond, maar goed.quote:En ik wilde t programma en wist ook niet wat er precies veranderd zou worden dus heb ik t gewoon gedaan.
Waarom vraag je om advies en doe je er vervolgens niets mee?quote:Ik zal zo ccleaner even laten draaien idd en ik ga kijken in de instellingen.
Nou, dan vraag je door aan die persoon hoe en wat. Hoe moeten wij weten wat hij/zij bedoeld.quote:Ik hoorde net ook van iemand dat ik plug in en add on moet veranderen?
o die doet cookies geloof ik, ik doe altijd ccleaner en superantispyware (waar ik eerst een andere voor had) zijn die twee samen niet genoeg voor dit probleem? ik doe zelf niks met mijn virusscanner die draait automatisch , gene idee hoe die werkt .quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:22 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
CCleaner is geen antivirus(antimalware)
http://clownfish-translator.com/ dit is de volledige link.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://clownfish-translator.com/?
[..]
Ik heb het programma gedownload en geïnstalleerd van de bovenstaande site en heb zulke dingen helemaal niet gezien. Was wel in een veilige omgeving in mijn geval (Sandboxie).
Kun je de volledige link hier droppen?
[..]
Nou, dat is dan heel slim! Je zou op z'n minst even de gevolgen kunnen opzoeken. Al heb ik het idee dat ze de gevolgen wel ergens hebben getoond, maar goed.
[..]
Waarom vraag je om advies en doe je er vervolgens niets mee?
- Google Chrome resetten (verlies je wel de huidige instellingen mee, maar dit is de snelste oplossing om je Chrome te herstellen): https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=nl.
En wat gaat CCleaner precies voor je betekenen? Ik heb in mijn eerste post drie programmanamen genoemd, hoe kom jij bij CCleaner?
[..]
Nou, dan vraag je door aan die persoon hoe en wat. Hoe moeten wij weten wat hij/zij bedoeld.. Gewoon je plug-in en add-on veranderen, ja toch.
als je geen hulp wil, waarom open je er een topic over?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
http://clownfish-translator.com/ dit is de volledige link.
ja die programmas die jij noemt heb ik niet vandaar. en andere vergelijkbare programmas moeten t toch ook kunnen doen, ik heb wel spyware net gedaan dat is toch dat tweede programma van jou ook? of niet? als ik google chrome reset verlies ik dan ook de bladwijzers ?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
MalwareBytes kan je gewoon downloaden van hun site. Want je hebt nu virussen en rommel op je pc. Dat is mee geinstalleerd met die clownfish rotzooi.
ik krijg tips over programmas die ik niet heb, ik wil eerst weten of t ook kan met de programams die ik WEL al heb, want die andere ken ik niet, moet ik ook maar weten uit te vogelen hoe het werkt enzo. en zit het wel in de male/spyware? is google chrome resetten niet beter wat zargon ook zei? dan lijkt me dat handiger toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je geen hulp wil, waarom open je er een topic over?
[..]
Heb je iets anders geïnstalleerd (nadat je Clownfish) hebt geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
http://clownfish-translator.com/ dit is de volledige link.
Oooooh, zeg dat dan. We moeten het doen met de software die jij hebt. Draai even een lijstje uit wil, je dan kunnen we kiezen welke we gaan gebruiken.quote:ja die programmas die jij noemt heb ik niet vandaar.
Ja hoor. CCleaner is echter geen vergelijkbare programma. En het lukt je zo te zien prima met "superantispyware". En je huidige virusscanner! Komt goed, schatje!quote:en andere vergelijkbare programmas moeten t toch ook kunnen doen,
Geen idee, ik heb "superantispyware" nooit gebruikt en hoor er voor het eerst over.quote:ik heb wel spyware net gedaan dat is toch dat tweede programma van jou ook? of niet?
Staat in de link. Gewoon lezen.quote:als ik google chrome reset verlies ik dan ook de bladwijzers ?
Ik zou beginnen met het verwijderen van de Ask.com-extension, maar ja, daar begrijp jij dan weer niets van. En zelf googlen doe je ook al niet en aangezien de rest van de houding je mij ook niet aanstaat heb ik niet eens zin om te vertellen hoe het wel kan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik krijg tips over programmas die ik niet heb, ik wil eerst weten of t ook kan met de programams die ik WEL al heb, want die andere ken ik niet, moet ik ook maar weten uit te vogelen hoe het werkt enzo. en zit het wel in de male/spyware? is google chrome resetten niet beter wat zargon ook zei? dan lijkt me dat handiger toch?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
ja in DM zit ze nu te zeuren dat ze ruzie krijgt met haar vader als ze andere programma's gaat installeren. Nou ja dan niet hequote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je iets anders geïnstalleerd (nadat je Clownfish) hebt geïnstalleerd.
De rotzooi zit simpelweg niet in die installer. Ik heb het tweemaal geïnstalleerd, niets.
oo, ik heb ervoor een ander programma geinstalleerd maar toen zag ik nog niks aan mijn chrome want daarna ging ik pas clownfish zoeken, dat programma heb ik eraf gegooid inmiddels (als het goed is )
[..]
Oooooh, zeg dat dan. We moeten het doen met de software die jij hebt. Draai even een lijstje uit wil, je dan kunnen we kiezen welke we gaan gebruiken.
[..]
Ja hoor. CCleaner is echter geen vergelijkbare programma. En het lukt je zo te zien prima met "superantispyware". En je huidige virusscanner! Komt goed, schatje!
[..]
Geen idee, ik heb "superantispyware" nooit gebruikt en hoor er voor het eerst over..
.
.
[..]
Staat in de link. Gewoon lezen.
oke ik ga het nu lezen
Maar goed, dit is verspilde tijd. Je bent koppig, volgt het advies niet op en je bent niet specifiek genoeg. Dit is waarschijnlijk zo gepiept, maar kan nog duren omdat op deze manier praten niet doeltreffend is. Is er niemand in je buurt die er verstand van heeft? Of iemand die je kan helpen via TeamViewer of zo. niet zo mad gelijk, ja dat ik niet specifiek ben is wss omdat ik niet alles ervan weet
Ik ben niet mad. Het probleem is dat je niet alles vertelt (je wil geen nieuwe programma's gebruiken, maar geeft ook niet aan welke programma's je dan wel hebt). Daardoor lijk je eigenwijs en aangezien "je niet alles ervan afweet" is dat dus nogal... irritant. Je wil advies, maar volgt het niet op.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet zo mad gelijk, ja dat ik niet specifiek ben is wss omdat ik niet alles ervan weet
als je een programma installeert, wat ook malware installeert, lost het probleem niet op door het programma te verwijderen. De malware blijft op je pc aanwezigquote:
zomaar conclusies trekkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
madeliefff, ik weet dat je FOK!kers niet al te snel moet vertrouwen, maar ik wil best even op afstand meekijken. Dat houdt in dat ik je scherm kan zien en desgewenst de muis/toetsenbord kan overnemen. Dat kan heel makkelijk met TeamViewer. Ik zal niet in je persoonlijke bestanden kijken en je kunt me er heel makkelijk uitschoppen.quote:
Je wil hulp, maar luistert niet en doet het op jouw manier... Het lijkt er sterk op dat je met je beperkte kennis van zaken alsnog zelf wil oplossen. Dat is prima, maar dan kun je dat meteen zeggen, zodat we weten dat je niets gaat doen met het advies.quote:
ik heb het gereset zoals je zei, en nu is het weer goedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je wil hulp, maar luistert niet en doet het op jouw manier... Het lijkt er sterk op dat je met je beperkte kennis van zaken alsnog zelf wil oplossen. Dat is prima, maar dan kun je dat meteen zeggen, zodat we weten dat je niets gaat doen met het advies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |