Als in hoger beroep de rechter ook beslist dat er gereden moet worden... lijkt het me dat ze er niet onderuit kunnen komen. En dan zal hij dus in een auto moeten gaan zitten. Dat hij geen eerlijke hulp zal krijgen van "zijn" team dat is zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:24 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Je denk toch niet dat Guidoi een meter in die Sauber gaat rijden?!?
Ik voorspel "motorproblemen", "bandentekort" en "fuel-pump-issues"...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als in hoger beroep de rechter ook beslist dat er gereden moet worden... lijkt het me dat ze er niet onderuit kunnen komen. En dan zal hij dus in een auto moeten gaan zitten. Dat hij geen eerlijke hulp zal krijgen van "zijn" team dat is zeker
Ja, precies, ik ook. Elke race na 2 ronden autopechquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:36 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik voorspel "motorproblemen", "bandentekort" en "fuel-pump-issues"...
Goh, op een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:58 schreef wyccie het volgende:
Ik zal vanavond eens een leuke vraag knutselen.
Had je niet laatst een date? Hoe was het?quote:
Dat moet je aan Dyon vragen, hihiquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had je niet laatst een date? Hoe was het?
Had je een date met dyon?quote:
Ik ben in slaap gevallen tijdens de film. Zo leuk was de date...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had je niet laatst een date? Hoe was het?
Van Robby wist je het... bedoel je toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je een date met dyon?
I knew it!
Nee, gekkigheid.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je een date met dyon?
I knew it!
Nou nog zorgen dat je hem kan stellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |